Starea curselor auto analiza 4tuning a momentului... starea de fapt si de drept... |
19-12-04, 21:05
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 1,491
Member of: [2 Roti]
|
Sunt de acord cu astfel de sume dar ca lumea sa participe cum a facut-o si pana acum ar trebui sa fie aruncat in lupta un premiu important pt. care sa merite banii pe care ii dai.
Treaba cu ruptul masinilor la curse \"legale\" e cam incorecta, la cum sunt cateva pe an si apuci sa te dai de cateva ori e chiar gresit sa spui ca-ti rupi masina la \"legale\", masina e deja rupta de la ilegale sau cum ii dai zi de zi in gura pe la stopuri sau pe oriunde apuci.
Sunt multe de zis dar nu are rost, vom invata din mers.
__________________
|
|
|
19-12-04, 21:11
|
#17
|
No Speed Limit
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of: [Moderators] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
-Nici nu se ia in calcul o asemenea suma la autoturismele participante.Cat despre public el este cel ce trebuie sa plateasca vizionarea spectacolului!
|
|
|
20-12-04, 10:37
|
#18
|
Stage 2
Join Date: Nov 2004
Posts: 29
|
valori
Eu cred ca trebuie sa fie putin mai piperat pretul taxelor.
1. Cine are Dacia, Oltcit,o masina ieftina sa vina mai greu, prea multe cazane si lumea penalizeaza imaginea lor.
2. Pericol controlat, de obicei unul cu o masina prastie nu are bani sa o intretina asa ca poate nu da bani nici pe taxa.
3. Cine se inscrie si nu vine sa piarda ceva, multi se inscriu su cand realizeza ce sanse au dau inapoi dand vina pe starea tehnica a masinii, s-a stricat domne ce sa-i fac.
4. Devine mai interesant fara absenti si cu masini mai bune.
5. La spectatori taxa mai mare ca atunci cand ii sanctioneaza si-i dau afara jandarmi sa piarda ceva, asta pana la amenda.
6. Sa nu mai aiba acces toti pustanii fara discernamant
7. Lume mai putina si mai de calitate.
De rupt masina daca vrea o rupe daca nu sta pe tusa nu-l obliga nimeni sa forteze. Majoritatea le rup la semafoare.
_________________
|
|
|
20-12-04, 10:41
|
#19
|
Stage 2
Join Date: Nov 2004
Posts: 29
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"B-34-SGM\"
Participantii ar trebuii scutiti de orice taxa. Dupa ce sa isi omoara masinile, mai dau si 1.5 mil sa participe, ce idee!
Adica sa dau bani, pentru a-mi strica masina
|
Nu mai trage de masina ca o sa o rupi!
|
|
|
20-12-04, 11:17
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Jun 2003
Posts: 1,621
Member of: [Moderators]
|
daca s-ar incerca organizarea unei curse dupa cum ai zis tu mai sus... atunici nu vom mai vedea legale in romania nici peste 50 de ani.
|
|
|
20-12-04, 16:35
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
LEGAL RACING
Asta e un subiect bine de discutat atent, de multe ori am reflectat la asta.
Am reusit sa trag multe concluzii si daca ar fi sa pun in practica ma gandesc ca trebuie sa fie clar taxa si pla participanti nu doar la spectatori.
Taxa de participare posibil sa fie diferita in functie ce club si de protocoalele incheiate cu acesta. Valoarea undeva sub 1 000 000lei.
Daca e greu sa apici o amenda cuiva care greseste si nu respecta regulile, adica sa asculte doar cei spune organizatorul si sa nu aiba alte initiative, pierde taxa fara sa aiba dreptul sa se dea in continuare. Intarzie si taxa e platita, inscrierile facandu-se din timp cu 1-2 zile inainte, pierde banii. Poate respectul pentru bani va fi mai mare decat cel pentru organizatori.
Pentru accesul publicului, situatia sta diferit nu poti sa-i iei 1 000 000lei ca sa intre si nici nu-i poti asigura un loc cu vizibilitate deosebita.
50 000lei e prea putin si cred ca 100-150 000lei ar fi mai bine. Nu vrem foarte mult public, multa gura casca, vrem sa intre cei cu adevarat pasionati nu neaparat cei ce nu au ce face mai bun in acea perioada de timp. Cand sunt f multi e greu sa-i ti cuminti.Incearca sa traverseze sa intre in fata... . tribunele ar fi o solutie dar are sa fie un criteriu de discriminare. Nu poti asigura tribune pt 10 000 de oameni mai ales pe o locatie care nu-ti apartine.
Si publicul dupa cum cineva de aici a observat pertinent ca trebuie sa poata fi disciplinat fara a se folosi forta sau amenzi usturatoare daca nu e cazul.
Pot spune ca indiferent de organizator publicul are de indurat ceva si anume faptul ca nu i se poate garanta o supervizibilitate, biletul e de intrare si nu are locuri de obicei la astfel de evenimente.
Mai dati-va si voi cu parerea.
|
|
|
20-12-04, 17:09
|
#22
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
ceva de adugat in legatura cu organizarea, parerea mea este ca toata treaba nu ar trebui ivazuta ca o cursa individuala ci ca un \"campionat\" cu mai multe curse
cei care participa in cadrul grupelor ar trebuii sa fie prezenti mai mereu ca sa se poata alcatuii un clasament pe soferi/cluburi, sa se poata da suspendari in caz ca a gresit-o rau careva, sa existe in continuare cursele la liber unde noii doritori sa se poata afirma, si mai apoi in functie de evolutia lor sa li se permita accesul in grupe ( la ultima etapa legal racing s-a incercat chestia cu grupele dar atata timp cat nu exista o continuitate e cam degeaba)
|
|
|
20-12-04, 17:19
|
#23
|
Administrator
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
da..
de mult am gandit schema asta...
sa vedem unde o aplicam, asta e problema....
|
|
|
20-12-04, 23:07
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"200SX\"
ceva de adugat in legatura cu organizarea, parerea mea este ca toata treaba nu ar trebui ivazuta ca o cursa individuala ci ca un \"campionat\" cu mai multe curse
cei care participa in cadrul grupelor ar trebuii sa fie prezenti mai mereu ca sa se poata alcatuii un clasament pe soferi/cluburi, sa se poata da suspendari in caz ca a gresit-o rau careva, sa existe in continuare cursele la liber unde noii doritori sa se poata afirma, si mai apoi in functie de evolutia lor sa li se permita accesul in grupe ( la ultima etapa legal racing s-a incercat chestia cu grupele dar atata timp cat nu exista o continuitate e cam degeaba)
|
Nu asta e subiectul aici si vad ca si Gratian a intrat in joc fara sa vada ca e vorba de bani aici nu de mod de organizare.
E undeva in alta parte un topic unde se poate discuta asta.
|
|
|
20-12-04, 23:14
|
#25
|
Administrator
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
da, dar pana la urma, ma supun si eu majoritatii
la atat offftopic... cine mai tine minte geneza subiectului?
corect
aici numai despre bani...
3-400.000 participarea, si 100.000 publicul
|
|
|
21-12-04, 00:25
|
#26
|
Presedinte AfterDark Racing
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,876
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Sebastian, nu mi se pare corect sa percepi o taxa asa de mare pt participant. eu as spune ca suma pt un participant ar trebui sa fie undeva in jurul la 300.000 si pt public undeva in jurul la 150 - 200.000.
Eu nu inteleg d c intotdeauna vreti sa percepeti o taxa asa de mare pt cel care participa si ofera show-ul.
Ca sa disciplinezi pe cineva (la participanti ma refer) nu cred ca este o solutie prea buna sa le ceri bani mai multi, el oricum da banii la inceput; daca a avut sa ii dea nu cred ca o sa planga asa de mult dupa ei!!!
Asa daca il dai afara si ii dai o suspendare de sa zicem 3 etape, cred ca il doare mai mult. Dar acum iar se ajunge la discutia despre un \"campionat\"!!!
Aici mi-am exprimat parerea proprie si personala nu o parere a clubului!!!
|
|
|
21-12-04, 06:20
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
LEGAL RACING
Nu e batut nimic in cuie, dar sa nu credeti ca nu se vor da si suspendari.
Vor fi sanctiuni diverse, dar pentru intarziere sau neprezentare e mai greu sa-i dau suspendari.Pentru fapte mai grave sa fie suspendari cu aplicare imediata.
Valorile date de mine nu au inca nici o legatura cu realitatea, o sa facem un consiliu director pentru asta si atunci vom bate in cuie sumele, poate pana vom organiza noi prima etapa sunty prea multi sau prea putini bani ce am spus eu in posturile anterioare.
|
|
|
22-12-04, 00:35
|
#28
|
Stage 2
Join Date: May 2004
Posts: 54
|
parerea mea, ca spectator e ca este exagerat sa dau 200.000 de mii plus 300.000 benzina plus ce mai cheltuiesc pe alte lucruri pentru o cursa la Baneasa oricat de pasionat as fi
ar fi o idee sa se faca abonamente la inceputul anului si pt a fi limitat cat de cat numarul spectatorilor, oricum atunci ar fi si mult mai disciplinat dar pentru asta trebuie stabilit un calendar exact la inceputul anului
|
|
|
23-12-04, 14:33
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
LEGAL RACING/taxe
E bine sa stim cum sta situatia si tin sa va informez ca automobilismul sub orice forma e un sport foarte scump. Ai nevoie de mari resurse financiare pentru a face ceva de calitate si pentru a spera sa fi in top.
Spectatorii isi pot evalua singuri placerea de a participa la eveniment.
Nimeni nu te obliga sa vi, cum nimeni nu obliga organizatorul sa faca munca patriotica in favoarea altora. Dar cum obrazul subtire cu cheltuiala se tine, cu siguranta spectatori vor fi.
Din punct de vedere financiar clubul din care fac parte cat si eu personal nu sunt dispus sa mai cheltuiesc in plus pentru a organiza curse.
|
|
|
23-12-04, 17:35
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Totusi, exista multi tarani care nu au nici o treaba cu pasiunea pentru curse si care totusi, isi vor putea permite sa vina la curse. Consider ca marirea taxei de intrare nu va face ca spectatorii care vor veni la curse sa fie cei cu adevarat pasionati.
|
|
|
|
|