Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > ARHIVA > Arhiva evenimente > 4TuningDAYS 2008 - 15-16 Martie - ROMEXPO

4TuningDAYS 2008 - 15-16 Martie - ROMEXPO Expozitia de Tuning, Car-Audio, Masini Modificate & Rally

Reply
 
Thread Tools
Old 28-02-08, 01:41   #1
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default Concursuri de sunet - SPL Challenge 2008

Acesta este regulamentul sectiunii de SPL. O competitie noua cu reguli si categorii noi care isi propune sa permita accesul cat mai multor concurenti in clasele de concurs. VA ROG INSISTENT sa citit cu mare atentie tot regulamentul si sa cereti lamuriri ori de cate ori este nevoie. Acest regulament se vrea a fi o baza buna de lucru, usor de imbunatatit cu idei bune din partea potentialilor participanti.

Am sa transpun tot textul aici si voi atasa si un fisier cu acesta.

Regulamentul pentru sectiunea de Sound Quality va fi postat in 2-3 zile intr-un topic separat.

Numai bine!



SPL Challenge 2008 - 4TuningDays 2008




CLASE DE PARTICIPARE:



Mini 1000

- maxim 2 x 10 toli sau 1 x 12 toli
- maxim 2 trasee de alimentare (indiferent de sectiune)
- maxim 1F - capacitor / condensator
- maxim 1 monobloc sau 2 canale in punte pentru subwoofer, limitat la 1000W (rating dat de producator la impedanta minima de lucru)
- toate componentele sistemului de sunet (subwoofer + amplificatoare) trebuie sa fie montate in portbagaj, fara depasirea liniei geamurilor
- un singur acumulator (baterie) in locasul de fabrica, indiferent de capacitatea/dimensiunea/tipul acestuia
- un singur alternator in pozitia de fabrica




Mini 2000

- maxim 3 x 10 toli, 2 x 12 toli sau 1 x 15 toli
- maxim 2 trasee de alimentare (indiferent de sectiune)
- maxim 2F - capacitor / condensator
- maxim 1 monobloc sau 2 canale in punte pentru subwoofer, limitat la 2000W (rating dat de producator la impedanta minima de lucru)
- - toate componentele sistemului de sunet (subwoofer + amplificatoare) trebuie sa fie montate in portbagaj, fara depasirea liniei geamurilor
- un singur acumulator (baterie) in locasul de fabrica, indiferent de capacitatea/dimensiunea/tipul acestuia
- un singur alternator in pozitia de fabrica




Mini 3000 Open

- fara limita la numarul sau dimensiunea subwooferelor atata timp cat se respecta si restul regulilor
- maxim 2 trasee de alimentare (indiferent de sectiune)
- maxim 2F - capacitor / condensator
- maxim 2 monoblocuri sau 2 amplificatoare stereo/dual mono cu canale in punte pentru subwoofer, limita la 3000W (putere cumulata, calculata dupa rating-ul dat de producator la impedanta minima de lucru )
- toate componentele sistemului de sunet (subwoofer + amplificatoare) trebuie sa fie montate in portbagaj, fara depasirea liniei geamurilor
- un singur acumulator (baterie) in locasul de fabrica, indiferent de capacitatea/dimensiunea/tipul acestuia
- un singur alternator in pozitia de fabrica




REGULI GENERALE:

- se accepta insonorizarea locala/integrala a masinii, fara a se depasi grosimea de 6 mm a stratului de material folosit
- nu se accepta utilizarea produselor de gen spuma poliuretanica pentru umplerea spatiilor goale, indiferent de locatie
- toate panourile interioare (usi, plafon, etc) trebuie sa-si mentina structura initiala sau asemanatoare cu cea initiala
- se accepta constructiile de fibra si/sau MDF (build-out si kick-panel) pentru difuzoarele de medii/inalte, fara limita la pozitionare sau numar) cu conditia ca acestea sa nu modifice majoritar structura unui panou deja existent
- bordul masinii trebuie sa ramana in starea originala, exceptand montajul unor difuzoare de medii/inalte care nu modifica semnificativ structura acestuia
- traseele de alimentare trebuie sa fie protejate cu minim o siguranta fuzibila plasata la maxim 30 cm de acumulator/baterie, inainte ca traseul sa patrunda spre habitaclu
- nu este permisa montarea oricaror componente pe plafon
- nu este permisa participarea cu vehicule utilitare sau cu altele de acest gen
- concurentul are voie sa stea in masina in momentul masuratorii, cu acord de risc propriu in cazul in care se expune la peste 140 db - organizatorii vor pune la dispozitie un minim de echipament de protectie pe care concurentul este obligat sa-l foloseasca




-------------------------------------------------------------------------
Attached Files
File Type: txt SPL Challenge 2008 - REGULAMENT.txt (27.9 KB, 58 views)
__________________
www.melodix.ro

Last edited by ReLLaXX; 28-02-08 at 01:54.
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 01:44   #2
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default Re: Concursuri de sunet - SPL Challenge 2008

Maxi 3000

- maxim 2 x 10 toli, 1 x 12 toli
- maxim 4 trasee de alimentare (indiferent de sectiune)
- maxim 5F - capacitor / condensator
- maxim 2 monoblocuri sau 2 amplificatoare stereo/dual mono cu canale in punte pentru subwoofer, limita la 3000W (putere cumulata, calculata dupa rating-ul dat de producator la impedanta minima de lucru)
- toate componentele sistemului de sunet (subwoofer + amplificatoare) trebuie sa fie montate in portbagaj, in spatele stalpilor spate, cu permisiunea de a depasi linia geamurilor (tip wall) sau in spatele stalpilor centrali fara permisiunea de a depasi linia geamurilor
- maxim 2 acumulatori (baterii), indiferent de capacitatea/dimensiunea/tipul acestora, cu conditia ca cel putin un acumulator sa fie pozitionat in locasul de fabrica
- un singur alternator in pozitia de fabrica



Maxi 5000

- maxim 3 x 10 toli, 2 x 12 toli sau 1 x 15 toli
- maxim 4 trasee de alimentare (indiferent de sectiune)
- maxim 5F - capacitor / condensator
- maxim 2 monoblocuri sau 2 amplificatoare stereo/dual mono cu canale in punte pentru subwoofer, limitat la 5000W (putere cumulata, calculata dupa rating-ul dat de producator la impedanta minima de lucru)
- toate componentele sistemului de sunet (subwoofer + amplificatoare) trebuie sa fie montate in portbagaj, in spatele stalpilor spate, cu permisiunea de a depasi linia geamurilor (tip wall) sau in spatele stalpilor centrali fara permisiunea de a depasi linia geamurilor
- maxim 2 acumulatori (baterii), indiferent de capacitatea/dimensiunea/tipul acestora, cu conditia ca cel putin un acumulator sa fie pozitionat in locasul de fabrica
- un singur alternator in pozitia de fabrica




Maxi 5000 Open

- fara limita la numarul sau dimensiunea subwooferelor atata timp cat se respecta si restul regulilor
- maxim 4 trasee de alimentare (indiferent de sectiune)
- maxim 5F - capacitor / condensator
- maxim 2 monoblocuri sau 2 amplificatoare stereo/dual mono cu canale in punte pentru subwoofer, cu limita la 5000W (putere cumulata, calculata dupa rating-ul dat de producator la impedanta minima de lucru)
- toate componentele sistemului de sunet (subwoofer + amplificatoare) trebuie sa fie montate in portbagaj, in spatele stalpilor spate, cu permisiunea de a depasi linia geamurilor (tip wall) sau in spatele stalpilor centrali fara permisiunea de a depasi linia geamurilor
- maxim 2 acumulatori (baterii), indiferent de capacitatea/dimensiunea/tipul acestora, cu conditia ca cel putin un acumulator sa fie pozitionat in locasul de fabrica
- un singur alternator in pozitia de fabrica




REGULI GENERALE:



- se accepta insonorizarea locala/integrala a masinii, fara a se depasi grosimea de 6 mm a stratului de material folosit
- se accepta utilizarea produselor de gen spuma poliuretanica pentru umplerea spatiilor goale, indiferent de locatie, cu conditia ca utilizarea sa nu fie excesiva (ex: umplerea integrala a aripilor spate, usi, etc)
- toate panourile interioare (usi, plafon, etc) trebuie sa-si mentina structura initiala sau asemanatoare cu cea initiala
- se accepta constructiile de fibra si/sau MDF (build-out si kick-panel) pentru difuzoarele de medii/inalte, fara limita la pozitionare sau numar) cu conditia ca acestea sa nu modifice majoritar structura unui panou deja existent
- bordul masinii trebuie sa ramana in starea originala, exceptand montajul unor difuzoare de medii/inalte care nu modifica semnificativ structura acestuia
- traseele de alimentare trebuie sa fie protejate cu minim o siguranta fuzibila plasata la maxim 30 cm de acumulator/baterie, inainte ca traseul sa patrunda spre habitaclu
- nu este permisa montarea oricaror componente pe plafon
- nu este permisa participarea cu vehicule utilitare sau cu altele de acest gen
- concurentul are voie sa stea in masina in momentul masuratorii, cu acord de risc propriu in cazul in care se expune la peste 140 db - organizatorii vor pune la dispozitie un minim de echipament de protectie pe care concurentul este obligat sa-l foloseasca
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 01:47   #3
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default Re: Concursuri de sunet - SPL Challenge 2008

Super 12 - No Wall


- clasa este gandita pentru sistemele care tind spre extrem, avand in vedere ca puterile de peste 5000W nu mai tin de uzul normal
- maxim 2 x 10 toli sau 1 x 12 toli
- fara limita de trasee de alimentare
- maxim 20F capacitor / condensator
- maxim 4 monoblocuri sau 4 amplificatoare stereo/dual mono cu canale in punte pentru subwoofer, fara limita de putere
- toate componentele sistemului (subwoofer + amplificatoare) trebuie sa fie montate in spatele stalpilor centrali, fara permisiunea de a depasi linia geamurilor
- fara limita de acumulatori
- maxim 2 alternatoare


Super 15 - No Wall

- clasa este gandita pentru sistemele care tind spre extrem, avand in vedere ca puterile de peste 5000W nu mai tin de uzul normal
- maxim 3 x 10 toli, 2 x 12 toli sau 1 x 15 toli
- fara limita de trasee de alimentare
- maxim 20F capacitor / condensator
- maxim 4 monoblocuri sau 4 amplificatoare stereo/dual mono cu canale in punte pentru subwoofer, fara limita de putere
- toate componentele sistemului (subwoofer + amplificatoare) trebuie sa fie montate in spatele stalpilor centrali, fara permisiunea de a depasi linia geamurilor
- fara limita de acumulatori
- maxim 2 alternatoare



Super 15 Open - No Wall


- clasa este gandita pentru sistemele care tind spre extrem, avand in vedere ca puterile de peste 5000W nu mai tin de uzul normal
- fara limita la numarul sau dimensiunea subwooferelor atata timp cat se respecta si restul regulilor
- fara limita de trasee de alimentare
- maxim 20F capacitor / condensator
- maxim 4 monoblocuri sau 4 amplificatoare stereo/dual mono cu canale in punte pentru subwoofer, fara limita de putere
- toate componentele sistemului (subwoofer + amplificatoare) trebuie sa fie montate in spatele stalpilor centrali, fara permisiunea de a depasi linia geamurilor
- fara limita de acumulatori
- maxim 2 alternatoare




REGULI GENERALE:



- se accepta insonorizarea locala/integrala a masinii, fara a se depasi grosimea de 6 mm a stratului de material folosit
- se accepta utilizarea produselor de gen spuma poliuretanica pentru umplerea spatiilor goale, indiferent de locatie, cu conditia ca utilizarea sa nu fie excesiva (ex: umplerea integrala a aripilor spate, usi, etc)
- toate panourile interioare (usi, plafon, etc) trebuie sa-si mentina structura initiala sau asemanatoare cu cea initiala
- se accepta constructiile de fibra si/sau MDF (build-out si kick-panel) pentru difuzoarele de medii/inalte, fara limita la pozitionare sau numar) cu conditia ca acestea sa nu modifice majoritar structura unui panou deja existent
- bordul masinii trebuie sa ramana in starea originala, exceptand montajul unor difuzoare de medii/inalte care nu modifica semnificativ structura acestuia
- traseele de alimentare trebuie sa fie protejate cu minim o siguranta fuzibila plasata la maxim 30 cm de acumulator/baterie, inainte ca traseul sa patrunda spre habitaclu
- nu este permisa montarea oricaror componente pe plafon
- la probele unde este posibil concurentul va sta in afara masinii in momentul masuratorii - in cazul in care acesta trebuie sa stea in interior o face pe risc propriu dar este obligat sa poarte un minim de echipament de protectie pus la dispozitie de organizatori
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 01:47   #4
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default Re: Concursuri de sunet - SPL Challenge 2008

Super 12 - Wall


- clasa este gandita pentru sistemele care tind spre extrem, avand in vedere ca puterile de peste 5000W nu mai tin de uzul normal
- maxim 2 x 10 toli sau 1 x 12 toli
- fara limita de trasee de alimentare
- maxim 20F capacitor / condensator
- maxim 4 monoblocuri sau 4 amplificatoare stereo/dual mono cu canale in punte pentru subwoofer, fara limita de putere
- toate componentele sistemului (subwoofer + amplificatoare) trebuie sa fie montate in spatele stalpilor centrali, cu permisiunea de a depasi linia geamurilor (tip Wall)
- fara limita de acumulatori
- maxim 2 alternatoare



Super 15 - Wall

- clasa este gandita pentru sistemele care tind spre extrem, avand in vedere ca puterile de peste 5000W nu mai tin de uzul normal
- maxim 3 x 10 toli, 2 x 12 toli sau 1 x 15 toli
- fara limita de trasee de alimentare
- maxim 20F capacitor / condensator
- maxim 4 monoblocuri sau 4 amplificatoare stereo/dual mono cu canale in punte pentru subwoofer, fara limita de putere
- toate componentele sistemului (subwoofer + amplificatoare) trebuie sa fie montate in spatele stalpilor centrali, cu permisiunea de a depasi linia geamurilor (tip Wall)
- fara limita de acumulatori
- maxim 2 alternatoare




Super 15 Open - Wall


- clasa este gandita pentru sistemele care tind spre extrem, avand in vedere ca puterile de peste 5000W nu mai tin de uzul normal
- fara limita la numarul sau dimensiunea subwooferelor atata timp cat se respecta si restul regulilor
- fara limita de trasee de alimentare
- maxim 20F capacitor / condensator
- maxim 4 monoblocuri sau 4 amplificatoare stereo/dual mono cu canale in punte pentru subwoofer, fara limita de putere
- toate componentele sistemului (subwoofer + amplificatoare) trebuie sa fie montate in spatele stalpilor centrali, cu permisiunea de a depasi linia geamurilor (tip Wall)
- fara limita de acumulatori
- maxim 2 alternatoare




REGULI GENERALE:


- se accepta insonorizarea locala/integrala a masinii, fara a se depasi grosimea de 8 mm a stratului de material folosit
- se accepta utilizarea produselor de gen spuma poliuretanica pentru umplerea spatiilor goale, indiferent de locatie, cu conditia ca utilizarea sa nu fie excesiva in fata stalpilor centrali
- toate panourile interioare (usi, plafon, etc) trebuie sa-si mentina structura initiala sau asemanatoare cu cea initiala
- se accepta constructiile de fibra si/sau MDF (build-out si kick-panel) pentru difuzoarele de medii/inalte, fara limita la pozitionare sau numar) cu conditia ca acestea sa nu modifice majoritar structura unui panou deja existent
- bordul masinii trebuie sa ramana in starea originala, exceptand montajul unor difuzoare de medii/inalte care nu modifica semnificativ structura acestuia
- traseele de alimentare trebuie sa fie protejate cu minim o siguranta fuzibila plasata la maxim 30 cm de acumulator/baterie, inainte ca traseul sa patrunda spre habitaclu
- nu este permisa montarea oricaror componente pe plafon
- la probele unde este posibil concurentul va sta in afara masinii in momentul masuratorii - in cazul in care acesta trebuie sa stea in interior o face pe risc propriu dar este obligat sa poarte un minim de echipament de protectie pus la dispozitie de organizatori
- Scaunele (fata) pot fi demontate in momentul masuratorilor, cu conditia ca acestea sa ramana utilizabile dupa montare si sa fie prezente in cazul in care un arbitru vrea sa verifice functionalitatea lor
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 01:48   #5
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default Re: Concursuri de sunet - SPL Challenge 2008

Extreme SPL 12


- dimensiunea maxima admisa este 12 toli, fara limita de numar
- nu exista limita de numar sau de putere pentru amplificatoare
- fara limita de cablaje, acumulatori sau condensatoare
- toate componentele sistemului (subwoofer + amplificatoare) trebuie sa fie montate in spatele stalpilor centrali, cu permisiunea de a depasi linia geamurilor (tip Wall)
- fara limita de alternatoare



Extreme SPL 15

- dimensiunea maxima admisa este 15 toli, fara limita de numar
- nu exista limita de numar sau de putere pentru amplificatoare
- fara limita de cablaje, acumulatori sau condensatoare
- toate componentele sistemului (subwoofer + amplificatoare) trebuie sa fie montate in spatele stalpilor centrali, cu permisiunea de a depasi linia geamurilor (tip Wall)
- fara limita de alternatoare



Extreme SPL Open

- fara limita de dimensiune sau de numar
- nu exista limita de numar sau de putere pentru amplificatoare
- fara limita de cablaje, acumulatori sau condensatoare
- toate componentele sistemului (subwoofer + amplificatoare) trebuie sa fie montate in spatele stalpilor centrali, cu permisiunea de a depasi linia geamurilor (tip Wall)
- fara limita de alternatoare





REGULI GENERALE:


- se accepta insonorizarea locala/integrala a masinii, fara a se depasi grosimea de 8 mm a stratului de material folosit
- se accepta utilizarea produselor de gen spuma poliuretanica pentru umplerea spatiilor goale, indiferent de locatie, atata timp cat se respecta si restul regulilor
- spatiul din fata stalpilor centrali trebuie sa-si mentina cu aproximatie volumul si formele initiale (ex: exclus constructiile care sa reduca cu 20% + volumul initial)
- se accepta constructiile de fibra si/sau MDF (build-out si kick-panel) pentru difuzoarele de medii/inalte, fara limita la pozitionare sau numar, respectand si restul regulilor
- se accepta panourile de usi sau plafoanele care sunt realizate din alte materiale decat cele originale cu conditia ca acestea sa nu depaseasca 10 cm grosime, respectand si restul regulilor
- bordul masinii poate fi modificat, cu mentiunea ca acesta trebuie sa mentina aproximativ dimensiunile de fabrica (Ex: este interzisa construirea unui bord mult mai inalt sau mai adanc, etc)
- la probele unde este posibil concurentul va sta in afara masinii in momentul masuratorii - in cazul in care acesta trebuie sa stea in interior o face pe risc propriu dar este obligat sa poarte un minim de echipament de protectie pus la dispozitie de organizatori
- Scaunele (fata) pot fi demontate in momentul masuratorilor, cu conditia ca acestea sa ramana utilizabile dupa montare si sa fie prezente in cazul in care un arbitru vrea sa verifice functionalitatea lor
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 01:50   #6
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default Re: Concursuri de sunet - SPL Challenge 2008

REGULI GENERALE DE PARTICIPARE:



- Prezentul regulament de doreste a fi o baza de lucru pentru un concurs de SPL care are ca scop masurarea presiunii sonore in masinile concurentilor. Aceste regulament poate si va fi imbunatatit in timp, daca nevoile practice o vor cere. El este deschis oricarei sugestii sustinute de argumente solide. In prezenta forma regulamentul este destul de premisiv incat sa permita accesul oricarui tip de concurent.

- Fiecare participant se inscrie din proprie initiativa si pe propria raspundere in aceasta competitie si declara prin aceasta ca au citit si au luat la cunostinta toate punctele prezentate in acest regulament.

- Conditiile de inscriere, eventualele taxe sau obligatii se vor anunta din timp daca acestea depind partial sau integral de eveniment

- Probele si discul (CD) oficial al evenimentului va fi anuntat cu cel putin o saptamana inainte de fiecare etapa. Organizatorii au obligatia de a face acest disc disponibil concurentilor incepand cu prima etapa.

- Participantii trebuie sa fi citit in prealabil prezentul regulament si sa se asigure ca l-au inteles pe deplin inainte sa se inscrie intr-una din categoriile de concurs. Organizatorii stau la dispozitie cu toate detaliile.

- Jurizarea masinilor este realizata de arbitrii si/sau organizatori, acestia formand echipajul care se ocupa de bunul mers al lucrurilor. Orice nelamurire sau problema de ordin tehnic li se adreseaza lor.

- Incadrarea unei masini intr-o anumita clasa depinde de aspectele tehnice care descriu aceste clase si este decisa EXCLUSIV de arbitrii care jurizeaza instalatiile si masinile

- Concurentii NU pot accesa o clasa superioara dupa bunul plac. Sistemul va concura acolo unde se incadreaza conform specificatiilor.

- Nu sunt permise modificarile aduse sistemului dupa jurizare. In cazuri de forta majora acestea se pot face cu acordul unui arbitru si/sau organizator. Ex: Defectarea accidentala a unei sau a mai multor componente care necesita schimbare, etc.

- Concurentii NU au voie sa schimbe componente intre ei in timpul competitiei. Sunt permise cazuri de forta majora cand un concurent are nevoie (si poate demonstra asta) sa inlocuiasca o componenta defecta din sistem cu scopul de a participa mai departe. Si de aceasta data un arbitru sau organizator ia decizia finala.

- Orice aspect care nu este stipulat sau tratat in acest regulament va ramane la discretia arbitrilor.

- Toate categoriile Open au fost concepute pentru sisteme care, dintr-un motiv sau altul se incadreaza "intre clase". Repartizarea acestor masini va fi facuta si de aceasta data de arbitrii, in urma unei decizii obiective.

- La cerere exprimata se pot organiza confruntari 1 la 1 in cazul unor provocari, cu probe de concurs specifice sau custom, cu acordul participantilor.

- Nivelul maxim admis pentru constructiile cu limita de inaltime este dat de linia geamurilor din fata.

- Toate componentele sistemului jurizat si utilizat in competitie trebuie sa utilizeze aparatura dedicata uzului la 12V - Car Audio. Este interzisa utilizarea unor procesoare care nu fac parte din aceasta categorie de produse.

- Este permisa echiparea masinii cu componente care nu sunt dedicate uzului la 12V (car audio) atata timp cat acestea nu fac parte din sistemul jurizat.

- Sursa de sunet (head unit, player, etc) trebuie sa fie una dedicata uzului la 12V (car audio).

- Componentele sistemului in cazul de fata sunt amplificatoarele si difuzoare care alcatuiesc sectiunea de joase / subwoofer. Orice difuzor de 20 cm + diametru folosite in acest scop sunt considerate subwoofere.

- Nu se vor lua in considerare difuzoarele de 20 cm montate pe usi sau in panouri special construite in partea din fata a masinii daca concurentul poate sa demonstreze ca acestea nu vor fi utilizate in timpul masuratorilor.

- Amplificatoarele folosite pentru alimentarea difuzoarelor de medii / inalte pot fi pozitionate in bord sau sub scaunele fata, respectand regula liniei geamurilor fata. Montajul acestora pe plafon nu se accepta in nici una din clase.

- Siguranta utilizarii sistemului in competitie este verificata in cazul tututor componentelor montate. Orice amanunt ascuns sau omis de participant care poate sa puna in pericol sistemul devine integral raspunderea acestuia.

- Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea pentru utilizarea improprie a sistemelor in timpul concursului, si nici pentru daune directe sau indirecte rezultate ulterior.

- Nici un fel de constructie in habitaclu nu trebuie sa intervina asupra sistemelor pasive de siguranta (centuri, etc).

- In functie de locatie si de proba este permisa functionarea cu motorul pornit pentru toate clasele. Cand acest lucru nu este posibil toate clasele concureaza cu motorul oprit.

- Este interzisa utilizarea unor surse externe de curent (alimentari, incarcatoare, surse) in timpul probelor.

- Intre probe participantii au voie sa-si incarce acumulatorii prin orice metoda proprie atata timp cat metoda nu intervine asupra altor reguli de participare.

- Respectul intre toti cei implicati este o necesitate. Oricand exista semne de intrebare care nu-si gasesc raspuns aici participantii si organizatorii se obliga sa foloseasca regulile bunului simt, inainte de orice altceva.

- Nerespectarea unuia din punctele acestui regulament poate atrage dupa sine descalificarea sau refuzul unei eventuale inscrieri.
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 01:52   #7
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default Re: Concursuri de sunet - SPL Challenge 2008

DESCRIEREA PROBELOR:


1) Pure Bass

- se utilizeaza tonuri sinus intre 20 si 50 Hz pentru clasele Mini si Maxi si tonuri intre 20 si 75 Hz pentru clasele Super si Extreme
- este interzisa utilizarea generatoarelor de tonuri sau sine-sweep-uri, etc.
- masuratoarea se face cu senzorul la parbriz, dupa modalitatea prezentata mai sus
- se pot efectua doua masuratori - una cu masina inchisa si a doua cu usile deschise (acest amanunt se decide in functie de eveniment)
- concurentul are la dispozitie 30 de secunde per proba in care are timp sa obtina cel mai bun rezultat
- se foloseste discul SPL Challenge, pus la dispozitie de organizatori
- in cazul utilizarii ambelor modalitati de masurare rezultatul final va fi media intre cele doua



2) Music Bass

- se utilizeaza track-uri muzicale de pe discul oficial SPL Challenge sau de pe suportul concurentului, indiferent ca sunt piese muzicale comerciale sau teste de bas, creatie proprie sau nu. Se face uz de aceasta modalitate fiindca pana la urma fiecare concurent trebuie sa isi stie masina bine si trebuie sa stie sa arate acest lucru. Este un avantaj de care trebuie sa se foloseasca.
- se pot efectua doua masuratori - una cu masina inchisa si a doua cu usile deschise (acest amanunt se decide in functie de eveniment)
- este interzisa utilizarea tonurilor sinus, generatoarelor de tonuri sau sine-sweep-uri, etc.
- masuratoarea se desfasoara pe parcursul a 30 de secunde timp in care varful inregistrat va fi considerat rezultat final
- in cazul utilizarii ambelor modalitati de masurare rezultatul final va fi media intre cele doua


3) Street Bass

- proba de actiune, menita sa sensibilizeze sufletul celor care iubesc mai putin SPL-ul
- se utilizeaza track-uri muzicale de pe discul oficial SPL Challenge sau de pe suportul concurentului, indiferent ca sunt piese muzicale comerciale sau teste de bas, creatie proprie sau nu. Se face uz de aceasta modalitate fiindca pana la urma fiecare concurent trebuie sa isi stie masina bine si trebuie sa stie sa arate acest lucru. Este un avantaj de care trebuie sa se foloseasca.
- este interzisa utilizarea tonurilor sinus, generatoarelor de tonuri sau sine-sweep-uri, etc.
- masina se pozitioneaza la startul trasat de organizatori, la inceputul unei piste de 10 metri lungime si 3 metri latime
- la semnalul organizatorului masina trebuie sa parcurga aceasta distanta in maxim 30 de secunde
- masina trebuie sa ruleze cu cel putin doua geamuri deschise (fata) dar cu toate usile inchise (inclusiv haion/portbagaj)
- masuratoarea se desfasoara pe parcursul a 30 de secunde timp in care varful inregistrat va fi considerat rezultat final



4) Free Bass

- sistemul concurentului, preferintele sale
- usi inchise sau deschise, alegerea e la discretia fiecaruia
- pozitionarea senzorului se face in habitaclu, la cererea concurentului, respectand regula referitoare la pozitiile permise
- se utilizeaza track-uri muzicale sau tonuri sinus de pe discul oficial SPL Challenge sau de pe suportul concurentului, indiferent ca sunt piese muzicale comerciale sau teste de bas, creatie proprie sau nu. Se face uz de aceasta modalitate fiindca pana la urma fiecare concurent trebuie sa isi stie masina bine si trebuie sa stie sa arate acest lucru. Este un avantaj de care trebuie sa se foloseasca.
- masuratoarea se desfasoara pe parcursul a 30 de secunde timp in care varful inregistrat va fi considerat rezultat final





CLASAMENTE SI PREMII:


- Clasele nu au limita de participanti
- Fiecare proba de concurs are clasamentul ei
- Primele trei locuri primesc cel putin cupe
- Toti participantii primesc diplome de participare
- Clasamentul general pentru premiul cel mare - SPL Challenge - este alcatuit din masinile care concureaza la toate probele de concurs organizate, rezultatul final luat in calcul fiind media tuturor rezultatelor obtinute in probele individuale
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 01:55   #8
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default Re: Concursuri de sunet - SPL Challenge 2008

Detalii suplimentare referitoare la probele care vor fi folosite, premii, sponsori si continutul discului care va fi folosit.... in cateva zile.

Numai bine!
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 13:16   #9
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: Concursuri de sunet - SPL Challenge 2008

am cam inteles ideea dar cum ne inscriem?am depus deja formularul acela, mai trebuie sa scriu si alt formular?Apropo o singura intrebare am:eu am 2 amplificatoare (doar unul de subwoofer de 1x200W RMS si sub de 10" 1x300W RMS dar am 2 condensatoare Brax de 1F si al doilea de 2F) unde ma scriu?!Ca la unlimited 12 e cam aiurea ca acolo nu e limita de subwoofere, iar la celelalte categorii scrie ca n-ai voie cu mai mult de 1condensator. Deci ce fac?! Astept si regurile SQ pt ca si acolo vreau sa ma inscriu.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 17:01   #10
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: Concursuri de sunet - SPL Challenge 2008

Prezent cu 2 masini la Mini 1000 respectiv Maxi 3000.
intrebare: Ca premii , vor fii cupe pentru toti participantii indiferent daca acestia vor fi mai putin de 3 pe grupa???
__________________
Y!M dbig.sounds
Dealer Autorizat pentru toata gama de produse Digital Designs si PowerCell
S-A DESCHIS
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 17:13   #11
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: Concursuri de sunet - SPL Challenge 2008

Si inca o intrebare: Concursurile de SPL si SQ vor fi accesibile masinilor expuse in interior la event?
inca una :P : Cu ce aparat se va masura? pozitionarea senzorului?
facem un nou user group? spl competitor/challange

Last edited by Bigu; 28-02-08 at 17:16.
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 22:37   #12
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default Re: Concursuri de sunet - SPL Challenge 2008

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
am cam inteles ideea dar cum ne inscriem?am depus deja formularul acela, mai trebuie sa scriu si alt formular?Apropo o singura intrebare am:eu am 2 amplificatoare (doar unul de subwoofer de 1x200W RMS si sub de 10" 1x300W RMS dar am 2 condensatoare Brax de 1F si al doilea de 2F) unde ma scriu?!Ca la unlimited 12 e cam aiurea ca acolo nu e limita de subwoofere, iar la celelalte categorii scrie ca n-ai voie cu mai mult de 1condensator. Deci ce fac?! Astept si regurile SQ pt ca si acolo vreau sa ma inscriu.
Decupleaza un condensator din sistem in asa fel incat sa folosesti doau unul de 1F. Este singura varianta. Oricum iti este suficient avand in vedere puterea amplificatoarelor. In acest fel te vei incadra la Mini 1000, daca nu cumva sunt si alte nepotriviri cu clasa, desi nu cred.

Regulamentul pentru SQ, pana Duminica seara va este disponibil intr-un topic separat.
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 22:38   #13
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default Re: Concursuri de sunet - SPL Challenge 2008

Quote:
Originally Posted by Bigu View Post
Prezent cu 2 masini la Mini 1000 respectiv Maxi 3000.
intrebare: Ca premii , vor fii cupe pentru toti participantii indiferent daca acestia vor fi mai putin de 3 pe grupa???

Pentru fiecare podium (locul 1,2,3) exista cupe. Daca in grupa exista doar 2 sau 1 participant, acestia iau cupele, dupa caz. Bine ai revenit.
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 22:42   #14
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Default Re: Concursuri de sunet - SPL Challenge 2008

Quote:
Originally Posted by Bigu View Post
Si inca o intrebare: Concursurile de SPL si SQ vor fi accesibile masinilor expuse in interior la event?
inca una :P : Cu ce aparat se va masura? pozitionarea senzorului?
facem un nou user group? spl competitor/challange

Pentru toate aceste raspunsuri, putina rabdare, se lucreaza la detalii.

Ai pozitionarea senzorului in functie de proba pe sfarsit de regulament.

Aparatul de masura va fi cel potrivit.

De User Group discutam dupa prima etapa. Depinde exclusiv de participanti.
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 29-02-08, 18:32   #15
Khalis
Competitor CNCA

Stage 5
 
Khalis's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 933
Member of:
[RENAULT]
[Competitor CNCA]
Default Re: Concursuri de sunet - SPL Challenge 2008

am si eu o intrebare.... cum se face inscrierea pentru Spl?.... in ziua concursului... sau cum?
Khalis is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -