Quote:
Originally Posted by golf.gti75
cum fac sa il joc si eu online? si inca o intrebare unde copiez masinile? va rog sa ma ajutati. multumesc
|
Am spus cum se pun masini in joc cu vreo 2-3 pagini in urma .
Scuzati pentru dublu post !
Test Drive Unlimited Preview :
OXM (MAGAZINE Xbox OFICIAL) mai 2010 Test Drive Unlimited 2 Preview:
Pentru un anumit tip de persoană, nu e ceva foarte greşit cu permis de conducere mile de-a lungul unui drum doar pentru a ajunge īnapoi de unde ai pornit. Iar atunci cānd ai de a face cu unele dintre cele mai puternice, de lux şi de dorit de masini in istoria automobilelor, unii ar putea argumenta că este īn jos a dreptul inumane. Tu nu ar ţine un ghepard blocat intr-o cuşcă, aşa că de ce să păstreze o Pagani Zonda blocat intr-o piesa?
Factorii de decizie din Test Drive īntotdeauna au fost de acord. De la debutul său īn 1987, această serie a fost joc Gumballer de alegere - la fel de mult despre ceea ce este īn afara capotei, ceea ce este īn interior. Aventură şi descoperire sunt coduri este autostrada, nu ştiinţă şi perfecţionismul. Şi chiar timpurie, cānd a fost doar o afacere liniare cu un iconic vedere in masina, a fost o serie pe care ţi-a dat lumii. "Īmi amintesc de munte, stānci şi drumuri", zāmbeşte David Nadal, cap de Lyon lui Eden Studios. "Este de ce am ales insulele peste oraşe Este ceea ce conduce creativitatea noastra.".
Ocean Drive
Una din insulele referindu-se la el este Oahu, Hawaii, acasa, la show TV Lost şi, mai important pentru noi, Test Drive Unlimited. Eden primul joc īn serie, care īncă atrage 6000 jucători online un zi, este mai mult decāt un sequel sau reboot. Unul dintre MMORs prima autentic (online de multiplayer masiv Racers), vă oferă o societate diversă, īn mod natural de conducere univers īnchis pentru a juca inch pas jos din avion, cumpara prima ta maşină şi casă, flick pe stereo şi pune piciorul jos şi care este īn cazul īn care se termină tutorialul. Coasta la coasta, oraş īn oraş: īn cazul īn care aţi cursa este propria ta afacere.
Extinderea că libertatea de care te concurat cu TDU a fost jocul care galvanizat Xbox Live, dovedind conceptul de multiplayer drop-in/drop-out. Pentru un timp a avut luxul de a fi de neegalat īn domeniul său de aplicare şi tehnologie, ca să nu vorbim de curs. "Un joc de comunitate bazată are nevoie de o echipa de vii să urmeze fiecare zi." spune Nadal. "A fost greseala noastra. Am facut-unelte, jocul şi unele pachete DLC de masini, apoi le-a lăsat să trăiască pe cont propriu Īnsă comunitatea repsonded foarte bine.; Am avut noroc." TDU2, sugerează el, este de a lăsa un īntreg lot mai puţin la īntāmplare.
Avānd īn vedere că este chestiune arzătoare pe buzele orice fan lui, locurile de TDU2 este menţionat destul de tārziu īn nostru de prezentare. Pānă cānd vom descoperi că este Ibiza, o insula frumoasa si surprinzatoare distrugerii de către britanici beat, am fost deja dat un tur de una dintre masinile sale. Fetishists bucure: noul joc nu este caracteristică doar doua straturi de vopsea pentru fiecare şasiu, dar un strat metalic fulg, comasate īntre ele. Există, de coasere de locuri, din piele personalizat şi efecte de catifea pentru interioare, swatches din cataloagele oficiale, şi un strat autocolant profund personalizabile pentru care termină personale. Indiferent va producătorii spun? "Ei vor se plāng de curs", rāde Nadal. "Sunt sperii."
Dar asta e ideea de TDU: māndria de proprietate. Pimp o masina in TDU2 şi se pare on-line şi off identice, astfel īncāt, indiferent de ce aţi adăugat pot fi văzute prin trecerea jucători. Avatar jocului, garaj si sisteme de lobby au fost drastic extinse, opţiuni īntre Racers acum mult mai aproape de cele ale unui MMORPG. Jucătorii nu pot merge doar īn mod liber īn jurul masinile lor - chiar şi atunci cānd sunteţi aşezat pe linia de start de aşteptare pentru o cursa - dar, mai important, īn jur de masini prietenei lor. Ei pot sta īn locuri pentru pasageri reciproc, se intalnesc in showroom-uri pentru un loc prietenos de cumpărături, apoi provoca şi paria pe rezultatul.
Pānă la 32 imaginile asociate pot face acest lucru la o dată, manifestare off haine obişnuite şi accesorii. Deci, dacă vă īntrebaţi cum un joc cu pietonii nu ar putea spera vreodată să creeze capitalul clubbing din lume, care este la fel de bun ca un raspuns vei primi. "Nu este un joc Sims, asa ca nu ne-au determinat pe aceste elemente", a declarat senior producător Nour Polloni ", dar oamenii vor să recunoască īn continuare principalele străzi şi oraşe."
"Am ales pentru topologie, vreme şi pentru că este o potrivire perfecta pentru şedinţă şi invitarea prietenilor", adauga Nadal. "Se face o mare diferenţă Nu va fi pietoni,. Dar care au pānă la 32 de avatare rulează īn jurul schimbări lucru īntreg." Deci, nu aquaplaining la bere şi vomă, apoi, īn jos sau cosit oameni care fără īndoială, o merita. Ele dau cu o singură mānă ...
Sociale alpinist
Eden liniştită păstrarea despre Twitter şi Facebook sprijin, dar aspectul cel mai interesant aspect al său scena socială noi este co-op. Asta-i drept, tu nu trebuie să lăsaţi maşina prietenului tău atunci cānd aceasta porneşte. Ar trebui să alegeţi să fie WingMan lor pentru o rasa sau csual unitate, puteţi utiliza vocea chat sau pictograme de instruire de a te face util, verificarea harta pentru rutele şi comenzi rapide. Aceste ar putea fi oriunde īn TDU2 datorită unor sosirile altor noi: off-road 4x4s.
La fel ca Oahu, Ibiza are mai mult de parte echitabilă din suişuri şi coborāşuri. Dar spre deosebire de TDU, continuarea le face ca o destinaţie atractivă ca orice de la nivelul solului. Ia (sau demola cu aripa ta) drumul mai puţin călătorit şi veţi īntālni epave această atribuire exclusive masini. Veţi raft, de asemenea, la unele statistici persistente: Concurenţă, Discovery, socială, colectarea şi globale. Avānd un sfat de la un alt cal de curse lume deschisă, Burnout Paradise, TDU2 ofera recompense constantă pentru pur şi simplu joc aşa cum sa intenţionat. Asta ar putea īnsemna vizitarea iaht prietenului tău noi (cele mai prestigioase in joc de cumpărare) şi şedinţa īn jacuzzi lor, alimentarea īn trafic din sens opus, fără vopsea de tranzactionare, sau diagrame doar cāteva din 930 km de drumuri jocului.
Ibiza, ni se spune, este un loc mai mare şi mai interesant decāt Oahu, plin de opinii spectular din munţi şi peste văi cufunda, townships la distanţă, şi scānteie coastelor genial şi lacuri. Aceasta nu este doar murmura de PR, fie. TDU2 pot uita dissapointingly familiare de la un nod la altul, dar nu beneficiază de o distanta de tragere, practic infinită şi capacitatea de a umple de fapt, antrenānd punctele de trecere şi de peisaj de la tabloul de bord la orizont. Acest lucru este important. Noi nu vrem să se bazeze pe o hartă reasigurarea că ne indreptam spre ceva. Vrem să-l vadă, să-l cedeze, şi ştiu la scurt ceea ce stă īn felul nostru.
Doar nu va asteptati la Crysis. Ai putea argumenta că o continuare mai īnţelept să Test Drive Unlimited ar fi ori şi jumătate mai frumoasa, nu mai mari, dar subliniază faptul că Nadal este profunzime fanii aşteaptă, nu de detaliu consola-uciderea. "Suntem amestecare tehnologie care este mai aproape de motoare MMO decāt cele mai multe jocuri triplu-A. Şi fizica in primul au fost īn mod efectiv o continuare a celor de la jocuri V-Rally [Eden] mai devreme de serie, asa ca am decis să le rescrie de la la sol īn sus Chiar dacă aveţi experienţă,. că nu este o cale usoara de a lua. Chiar noapte şi ciclul zi a īnsemnat remaniere motorul intreaga. "
Durată de două ore de timp real lume, noapte noi / ciclu zi īn TDU2 ruleaza gama de stari carte poştală, de la "punctul de fierbere peste plaja apusul soarelui" şi "Luna reflectată īn siluetă pădure valuri blānd", la "īn zori devreme." S-ar putea să fie bine de două ori şi jumătate mai frumoasa decat nimic īn primul joc, dar este prea devreme pentru a spune. Noul sistem dinamic de vreme ajută, īnsă, şi o furtună īn demo solicitările de returnare de urgenţă a hardtop convertibile noastre. Ploaia va spăla, de asemenea, de pe orice mizerie pe care o achiziţionaţi īn timp ce de conducere off-road, desigur, ca umede ia o taxă pe dvs. de manipulare.
Dacă TDU este dobāndit un gust, nu este vorba doar pentru că de unde alege de a conduce. Nadal este primul care să recunosc că de manipulare primul joc şi fizica oscilat īn īntreaga dezvoltare ca o masina de Formula 1 pe o sanie tigaie, pline de schimbare a direcţiei īntre grade de simulare. "Este centrul a tot ceea ce facem. Suntem propune un line-up de autoturisme de lux pentru iubitorii de masina, asa ca avem de a oferi senzatia de a le conduce. Am schimbat fizicii in primul joc, deoarece acestea urmau să exigente: nu a existat nici de feedback pentru a spune că au fost īntr-adevăr se deplasează cu maşinile. "
Nu va fi īn acest timp, continuă el, o mare parte a efortului de Eden a intra īn lucruri cum ar fi tractiune fata-spate faţă de tractiune, sau modern, comparativ cu masinile clasice. Va trebui să ia cuvāntul cu privire la acest: nu exista nici o hands-on de timp pentru această demonstraţie, probabil din cauza Atari nu vrea jurnalişti cowboy trāntind un sistem care este departe de a fi terminat. Este o marturie a camerei continuare dinamic pe care le primim īncă un sentiment de impuls, īn vederea tras īnapoi ca te iau de viteză şi plutitoare la partea ce vă antiderapant, sugerānd abatere. Dar trebuie să īntreb dacă acest lucru este tuning suntem martorii sau ceva mai mult, şi dacă identitatea TDU ca un joc de curse este īncă īn urmă că a unui experiment de conducere sociale.