Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Brasov

Reply
 
Thread Tools
Old 09-03-07, 11:35   #16
BMW-M-Power

Stage 5
 
BMW-M-Power's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 645
Default Re: despre taxele auto din 2007

Tariceanu: „Nu renuntam la taxa auto”
In conditiile in care Comisia Europeana nu este de acord cu taxa auto, ca si majoritatea po****tiei romane, autoritatile de la Bucuresti se mentin pe pozitii si declara ca nu vor renunta la taxa de prima inmatriculare.
Premierul Calin Popescu Tariceanu i-a informat joi pe europarlamentarii romani ca Executivul de la Bucuresti nu va renunta la taxa de prima inmatriculare, apreciind ca acest principiu de taxare va avea efecte pozitive, informeaza Mediafax. "E o masura buna si nu se va renunta la ea, si asta nu pentru ca am eu treaba cu masinile", a spus Tariceanu in intalnire, potrivit relatarilor unuia dintre europarlamentarii romani.
Taxa de prima inmatriculare a fost introdusa la inceputul acestui an de catre autoritatile de la Bucuresti, care au afirmat ca vor sa limiteze importul de masini poluante, dupa aderarea Romaniei la Uniunea Europeana. Comisia Europeana a criticat insa taxa, considerand ca nivelul ridicat pentru masinile vechi de import reprezinta o discriminare.
Taxa este stabilita in functie de capacitatea cilindrica a masinii, de vechime si de norma de poluare. In cazul masinilor vechi, taxa este mai mare si poate ajunge la peste 8.000 euro pentru autvehiculele cu o capacitate de peste trei litri si clasificate ca non-euro.
"In prezent, discutia cu reprezentantii Comisiei Europene nu este vizavi de nivelul si dreptul Romaniei de a introduce aceasta taxa, ci vizeaza principiile de taxare uniforma. CE doreste ca aceste principii sa fie respectate", a declarat Sebastian Vladescu, ministrul de Finante.
Principala problema invocata de Bruxelles este aceea ca aceasta taxa presupune o discriminare intre masinile deja inmatriculate in tara si autoturismele aduse acum in Romania, in conditiile in care autoturismele la mana a doua, vandute de cetatenii romani, nu sunt in prezent taxate.

sursa: automarket
__________________


Viitorul tau depinde de visele tale. In consecinta nu pierde timpul, du-te si te culca.
BMW-M-Power is offline   Reply With Quote
Old 09-03-07, 11:36   #17
BMW-M-Power

Stage 5
 
BMW-M-Power's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 645
Default Re: despre taxele auto din 2007

Tariceanu: „Nu renuntam la taxa auto”


In conditiile in care Comisia Europeana nu este de acord cu taxa auto, ca si majoritatea po****tiei romane, autoritatile de la Bucuresti se mentin pe pozitii si declara ca nu vor renunta la taxa de prima inmatriculare.
Premierul Calin Popescu Tariceanu i-a informat joi pe europarlamentarii romani ca Executivul de la Bucuresti nu va renunta la taxa de prima inmatriculare, apreciind ca acest principiu de taxare va avea efecte pozitive, informeaza Mediafax. "E o masura buna si nu se va renunta la ea, si asta nu pentru ca am eu treaba cu masinile", a spus Tariceanu in intalnire, potrivit relatarilor unuia dintre europarlamentarii romani.


"In prezent, discutia cu reprezentantii Comisiei Europene nu este vizavi de nivelul si dreptul Romaniei de a introduce aceasta taxa, ci vizeaza principiile de taxare uniforma. CE doreste ca aceste principii sa fie respectate", a declarat Sebastian Vladescu, ministrul de Finante.Principala problema invocata de Bruxelles este aceea ca aceasta taxa presupune o discriminare intre masinile deja inmatriculate in tara si autoturismele aduse acum in Romania, in conditiile in care autoturismele la mana a doua, vandute de cetatenii romani, nu sunt in prezent taxate.

sursa: automarket
BMW-M-Power is offline   Reply With Quote
Old 12-03-07, 21:54   #18
MicDaRAu

Stage 5
 
MicDaRAu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 413
Default Re: despre taxele auto din 2007

Lasati fratilor ca nu mai sta mult guvernu asta in picioare! pute tot ce se intampla in tara asta!!!
MicDaRAu is offline   Reply With Quote
Old 12-03-07, 23:37   #19
blondu_glf 2
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
blondu_glf 2's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,596
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[VW]
Default Re: despre taxele auto din 2007

speram si noi la mai bine
blondu_glf 2 is offline   Reply With Quote
Old 16-03-07, 12:49   #20
BascaBV

Stage 5
 
BascaBV's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 451
Member of:
[Honda]
Default Re: despre taxele auto din 2007

Pai ce sa zica si Tariceanu ftl in gura sa-l ft ... ca isi apara interesele financiare cu Loganu lui cu tot MM
BascaBV is offline   Reply With Quote
Old 17-03-07, 00:17   #21
blondu_glf 2
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
blondu_glf 2's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,596
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[VW]
Default Re: despre taxele auto din 2007

esti egoist.......
blondu_glf 2 is offline   Reply With Quote
Old 17-03-07, 14:33   #22
BascaBV

Stage 5
 
BascaBV's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 451
Member of:
[Honda]
Default Re: despre taxele auto din 2007

Poate
BascaBV is offline   Reply With Quote
Old 17-03-07, 17:26   #23
ics3s
Sun Racers Member

Stage 2
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 59
Member of:
[Sun Racers]
Default Re: despre taxele auto din 2007

vreau si eu sa stiu....cat tre sa platesc impozitul anual pt o masina cu motor de 2000cc din 2002????
ics3s is offline   Reply With Quote
Old 17-03-07, 17:34   #24
BascaBV

Stage 5
 
BascaBV's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 451
Member of:
[Honda]
Default Re: despre taxele auto din 2007

Quote:
Originally Posted by lucitopspeed View Post
http://www.autosos.ro/taxe-inmatriculare.html
AICI CALCULEAZA CAT E TAXA DE PRIMA INMATRICULARE DE LA 1.01.2007
Daca nu citesti ce sa-ti fac ... uite aici linku .. Help yourself
BascaBV is offline   Reply With Quote
Old 21-03-07, 17:04   #25
Flow

Stage 5
 
Flow's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,895
Default Re: despre taxele auto din 2007

Taxa de inmatriculare: UE ne da in judecata!


Avand in vedere ca oficialii romani s-au tinut tari pe pozitii si nu au cedat niciun leu din taxa de prima inmatriculare, in ciuda faptului ca UE a spus de repetate ori ca aceasta discrimineaza intre cetatenii UE, oficialii uniunii, prin viul grai al lui Laszlo Kovacs - comisarul european pentru fiscalitate, a anuntat ca incepe procedurile legale impotriva Romaniei.



Si nu, nu am gresit titlul. Desi Statul roman este cel care este dat in judecata, precum si cel care va pierde in fata Curtii Europene de Justitie asa cum au pierdut si tari ca Ungaria si Polonia, tot noi, cei multi, vom fi cei care vor plati atat pentru taxa, care va ramane in picioare (onor prim-ministrul si-a luat o pauza de la certurile interminabile cu presedintele pentru a sublinia inca o data ca el vrea o Romanie curata si ca nu s-a razgandit in privinta taxei (tocmai el!!)), cat si amenda pe care o va stabili UE. Caci noi suntem contribuabilii, iar pe onor ministrii si parlamentari ii doare-n basca de bobor.



In realitate, judecand dupa declaratiile belicoase ale celui mai important producator auto roman, precum si dupa corul pe mai multe voci pus la cale de reprezentantii importatorilor auto, ceea ce face statul roman este o subventionare mascata a industriei auto locale. Industrie care ar fi intr-adevar grav afectata de importul masiv de masini second-hand din cadrul Uniunii Europene.



Cum subventii directe nu se mai pot da, statul roman subventioneaza prin aceasta decizie atat producatorii locali de masini, cat si pe importatori, caci toti acestia nu mai pot produce si importa decat masini cu motoare Euro IV, care sunt taxate modic, spre deosebire de motoarele de pe masinile aduse din Vest, in marea lor majoritate motoare Euro III, la care taxele pot ajunge si la 25% din valoarea masinii. Banii pe care statul roman va alege sa-i plateasca sub forma de amenda nu vor ajunge la producatori si importatori, dar vor impiedica concurenta venita din partea masinilor second hand aduse din Germania de exemplu, ceea ce este suficient ca firmele autohtone sa-si faca linistite planul de vanzari pe anul acesta. Iar acesti bani vin din buzunarele noastre.



Le dorim domnilor care au gandit acest mare smen sa aibe ocazia sa respire numai aerul imputit de camioane si de Dacii decrepite, de care se pare ca nu vom scapa nici in anii care vin. Caci aceste doua categorii de autovehicule scapa de taxa, desi ele polueaza cel mai mult.
Flow is offline   Reply With Quote
Old 21-03-07, 17:13   #26
blondu_glf 2
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
blondu_glf 2's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,596
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[VW]
Default Re: despre taxele auto din 2007

Quote:
Originally Posted by Flow View Post
Le dorim domnilor care au gandit acest mare smen sa aibe ocazia sa respire numai aerul imputit de camioane si de Dacii decrepite, de care se pare ca nu vom scapa nici in anii care vin. Caci aceste doua categorii de autovehicule scapa de taxa, desi ele polueaza cel mai mult.
Same here
blondu_glf 2 is offline   Reply With Quote
Old 21-03-07, 17:57   #27
BascaBV

Stage 5
 
BascaBV's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 451
Member of:
[Honda]
Default Re: despre taxele auto din 2007

Sa dea Doamne Doamne sa se scoata taxa asta sau macar sa se micshoreze pana in vara sau toamna ca mie imi trebe masina neaparat ... fac greva foamei la ministru finantzelor
__________________
HondaLover
BascaBV is offline   Reply With Quote
Old 22-03-07, 12:14   #28
BMW-M-Power

Stage 5
 
BMW-M-Power's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 645
Default Re: despre taxele auto din 2007

UE a decis: avem doua luni sa schimbam taxa auto

22 Martie 2007

Comisia Europeana (CE) a decis ieri sa trimita Romaniei o notificare oficiala, prin care ii cere sa amendeze taxa de prima inmatriculare auto care discrimineaza masinile la mana a doua aduse din alte state membere. Ministrul Mediului, Sulfina Barbu, propane reucerea taxei prin revenirea la valorile initiale

Comisia Europeana (CE) a decis sa trimita Romaniei o notificare oficiala, prin care ii cere sa amendeze taxa de prima inmatriculare auto care discrimineaza masinile la mana a doua aduse din alte state membere. Scrisoarea trimisa Romaniei este prima etapa in cadrul procedurii de infrigement prevazuta in Tratatul de aderare, la articolul 226. In cazul in care CE nu va primi un raspuns satisfacator in cel mult doua luni, va trece la a doua etapa si, in cele din urma, va aduce Romania in fata Curtii Europene de Justitie.

"In ciuda discutiilor intense cu autoritatile romane, CE considera ca taxa este, inca, neconforma cu prevederile Tratatului", se arata in argumentatia CE. "In legislatia romaneasca, taxa de inmatriculare pentru masinile uzate nu respecta reglementarile referitoare la gradul de uzura, dimpotriva nivelul taxei creste in functie de vechimea masinii", precizeaza CE. Dat fiind ca taxa de inmatriculare se aplica exclusiv masinilor care intra in Romania, masinile taxate cel mai mult sunt cele la mana a doua aduse din alte tari. In opinia CE, astfel de modele de taxare contravin articolului 90 din tratatul de aderare.

"CE considera, de asemenea, ca sistemul romanesc nu reuseste sa raspunda ingrijorarilor privind protectia mediului, intrucat doar factorul de vechime nu poate sa reflecte in ce masura masina afecteaza mediul, desi taxa este mult mai mare pentru astfel de masini", se subliniaza in notificarea CE.

Documentul aminteste ca, in conformitate cu legislatia comunitara, statele membre trebuie sa incurajeze un comportament care sa duca la protejarea mediului, dar criteriile aplicate in acest scop trebuie sa fie obiective si pertinente astfel incat sa evite orice discriminare impotriva bunurilor din alte state. Oficialii europeni considera ca "legislatia romaneasca nu indeplineste criteriile de completa neutralitate si, din acest motiv, trebuie modificata astfel incat sa fie conforma cu Tratatul de aderare".

CE invoca decizia Curtii Europene de Justitie, potrivit careia un stat membru are voie sa introduca o taxa de inmatriculare daca aceasta respecta articolul 90 din Tratat si ca el nu poate sa impuna o taxa care sa genereze discriminare intre bunurile de pe piata proprie si cele aduse din alte state membre. "Curtea a mai decis ca taxa platita pentru un autoturism nou face parte din valoarea sa de piata si ca un stat membru trebuie sa ia in calcul gradul de uzura al masinii atunci cand aplica o taxa de inmatriculare. Proceduri de incalcare a tratatului au mai fost declansate impotriva statelor: Cipru, Polonia si Ungaria, in momentul in care au devenit state membre.

Sulfina Barbu: O taxa de inmatriculare mai mica, solutia cea mai corecta

Scaderea cuantumului taxei de prima inmatriculare reprezinta solutia cea mai corecta, intrucat nivelul acesteia a crescut in momentul in care Parlamentul a aprobat Codul Fiscal, potrivit ministrului mediului, Sulfina Barbu. "Taxa de prima imnatriculare reprezinta o masura fiscala, iar atunci cand Codul Fiscal a fost aprobat in Parlament, cuantumul acestei taxe a crescut foarte mult. Prin urmare, consider ca solutia cea mai corecta este scaderea cuantumului", a declarat Sulfina Barbu, citata de NewsIn. In opinia sa, taxa de prima inmatriculare reprezinta o masura de mediu corecta, care, in acelasi timp, "ar trebui sa fie suportabila pentru cetatean".

Potrivit ministrului mediului, angajamentele Romaniei fata de Uniunea Europeana prevad reducerea emisiilor de gaze cu 8% pana in 2012 si cu 20% pana in 2020. "Pentru a atinge aceste obiective, este nevoie de investitii in toate domeniile, transporturi, agricultura, industrie, infrastructura", a precizat ministrul.

De asemenea, Barbu a explicat ca tinta UE in privinta reducerii emisiilor de noxe este de 120 de grame de dioxid de carbon pe kilometru pentru fiecare masina. "Se are in vedere instituirea unui sistem de taxare unic la nivelul UE pentru masinile care depasesc aceasta limita", a explicat ministrul.

Sulfina Barbu a amintit de programul de reinnoire a parcului national auto, pentru care s-au alocat, prin Fondul de Mediu, 25 de milioane de euro, urmand ca in anul 2007, sa fie scoase din circulatie inca 16.500 de masini. Prin programul "Rabla", proprietarii de masini mai vechi de 12 ani, in stare de functionare, pot primi subventii de 3.000 de lei ca o prima rata pentru cumpararea unei masini noi de la importatorii autorizati, cu conditia casarii autoturismului vechi.


Deci .... VESTI BUNE!!!!!!
BMW-M-Power is offline   Reply With Quote
Old 15-04-07, 20:30   #29
BascaBV

Stage 5
 
BascaBV's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 451
Member of:
[Honda]
Default Re: despre taxele auto din 2007

Hmmmmm suna fain am gasit pe drive-test.ro la stiri


Scade taxa de prima inmatriculare!




Guvernul a anuntat ca va adopta miercuri o ordonanta de urgenta pentru micsorarea taxei de prima inmatriculare, ca urmare a deciziei luata luni seara intre liderii Aliantei si a discutiilor dintre reprezentantii Ministerului de Finante si ai Uniunii Europene.


De altfel, Emil Boc, presedintele PD, solicitase suspendarea taxei inca de luni, dar se lovise de refuzul premierului. Cum vantul populist sufla bine in panzele politicienilor, doamna Sulfina Barbu, ministrul Mediului, a afirmat ca desi taxa de prima inmatriculare reprezinta o masura de protejare a mediului, nivelul acesteia nu trebuie sa fie unul excesiv. "Nivelul taxei este in prezent excesiv, dar taxa propusa initial de Guvern este suportabila" este acum de parere ea, uitand probabil de vehementa cu care isi sustinuse pozitia pana acum.


Noi salutam aceasta masura, desi nu putem uita ca ingrijorarea cu privire la mediu nu se manifestase si in privinta camioanelor, scutite de la plata acesteia, si ca aceeasi ingrijorare cu privire la mediu nu se manifesta printr-o impozitare anuala diferita pentru motorizarile poluante si cele nepoluante. Cine stie, poate in viitor?


In momentul in care vom afla cuantumurile noi ale taxei, vom actualiza si calculatorul nostru pentru taxa de prima inmatriculare.
BascaBV is offline   Reply With Quote
Old 16-04-07, 22:48   #30
delu

Stock
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 8
Default Re: despre taxele auto din 2007

Quote:
Originally Posted by BascaBV View Post
Hmmmmm suna fain am gasit pe drive-test.ro la stiri
doamna Sulfina Barbu, ministrul Mediului, a afirmat ca desi taxa de prima inmatriculare reprezinta o masura de protejare a mediului, nivelul acesteia nu trebuie sa fie unul excesiv
mai trebuie completat aici cu protejarea profiturilor artificiale facute de imporatorii de masini noi in romania si desigur protejarea dacia, daca se face un mic calcul tranzactiile masinilor SH au scazut f mult si in skimb au crescut vanzariile de masini noi intr-un mod absolut uimitor! ca sa vezicea mai proasta crestere este de vreo 50%... oare cine castiga din treaba asta domnule tariceanu!
delu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -