-Repunerea in functie a sistemului
Autoblocant punte spate mi-a dat de furca 3 zile, am avut toate piesele si am inceput montajul dupa o schitza si am facut totul ca la carte, dar refuza sa functiuneze....
-Am adus si o Dacia papuc 4X4 si am comparat dupa ea montajul, era identic, dar pe ARO nu vrea sa functioneze, dupa atatea zile de nervi am constatat ca electrovalvele sant defecte desi acestea sant
noi, tocmai am cautat ambalajul lor sa le impachetez si sa le returnez la magazin....
-
Tomy, mecanicul care ma ajuta a mai incercat o varianta, a schimbat supapele acelea mici de pe corpul electrovalvelor(2), le-a inlocuit cu unele vechi, care dupa parerea lui erau mai
"moi" si a constatat ca cele noi sant prea tari, si nu reuseau sa faca dezamorsarea vacumului in momentul cand decuplam si puntea ramanea tot pe cuplat.... A avut dreptate
Tomy, acele ciupercutze de cauciuc nu erau destul de moi, si am schimbat cu unele deza folosite si sistemul functioneaza impecabil.....
supapele care mi-au facut probleme...
Gata problema fiin elucidata sa trecem la treaba sa explicam cum se realizeaza circuitil pt sistemul
Autoblocant punte spate...
Schema circuitului:
aici schema in format mai mare:
http://i50.tinypic.com/2jdfhxj.jpg
http://i47.tinypic.com/suwylk.jpg
--------
pt realizarea circuitului in primul rand avem nevoie de:
nr 1) -furtun de aer cu insertie de matase pe exterior (in schema- 1)
lungime necesara 4m ( 10 RON/ m)
http://i49.tinypic.com/6ep0z4.jpg
nr Sv 1) -supapa vacum cu 2 iesiri ( 7 RON/ buc)
nr 17) - rezervor vacum
http://i48.tinypic.com/2ufvfrn.jpg
nr 2) - Electrovalve vacum (in schita 2)
necesar 2 bucati - (60 RON / buc)
nr 9) - Dispozitiv actionare/cuplare punte grup spate
necesar 1 buc -( 190 RON / buc )
- 2 bucati ramificatii "T" din plastic sau metal....
Gata