Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Accidente

Reply
 
Thread Tools
Old 22-09-10, 14:22   #61
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: ACCIDENTE II (DIN TOATA LUMEA)

Quote:
Originally Posted by TazMan View Post


Mi se pare mie sau avea pe stanga spate roata de rezerva mica?
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 22-09-10, 14:29   #62
B-99-SAA
Daewoo Driver

Stage 5
 
B-99-SAA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: ACCIDENTE II (DIN TOATA LUMEA)

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
Mi se pare mie sau avea pe stanga spate roata de rezerva mica?
Da, era roata mica.... Dar ce importanta crezi ca avea atunci?
B-99-SAA is offline   Reply With Quote
Old 22-09-10, 14:35   #63
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: ACCIDENTE II (DIN TOATA LUMEA)

Quote:
Originally Posted by B-99-SAA View Post
Da, era roata mica.... Dar ce importanta crezi ca avea atunci?
Ma gandeam doar la cum s-a petrecut accidentul; masina pare a fi Type S, ori cine are Type S nu e genul care sa mearga incet. Deci probabil a fortat-o putin, n-a gandit ca roata aia e proiectata pentru max 80km/h si sub nicio forma pentru aderenta la mers mai sportiv si rezultatul e in clip.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 22-09-10, 14:50   #64
B-99-SAA
Daewoo Driver

Stage 5
 
B-99-SAA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: ACCIDENTE II (DIN TOATA LUMEA)

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
Ma gandeam doar la cum s-a petrecut accidentul; masina pare a fi Type S, ori cine are Type S nu e genul care sa mearga incet. Deci probabil a fortat-o putin, n-a gandit ca roata aia e proiectata pentru max 80km/h si sub nicio forma pentru aderenta la mers mai sportiv si rezultatul e in clip.
Da, Type S este... Si daca intr-adevar a fortat masina, ai dreptate... Roata aia oricum e penibila, rolul ei e doar ca sa te duca pana la prima vulcanizare, alt folos nu vad.
__________________
Ex: '98 Daewoo Tico SX -> sold!
Ex: '00 Daewoo Cielo Hatchback -> sold!

Now: '01 VW Golf variant -> no topic
B-99-SAA is offline   Reply With Quote
Old 22-09-10, 14:52   #65
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: ACCIDENTE II (DIN TOATA LUMEA)

Quote:
Originally Posted by B-99-SAA View Post
Da, Type S este... Si daca intr-adevar a fortat masina, ai dreptate... Roata aia oricum e penibila, rolul ei e doar ca sa te duca pana la prima vulcanizare, alt folos nu vad.
Pai nici nu are alt folos. Din pacate vad din ce in ce mai multi oameni care circula relaxati cu 130km/h si mult peste limita de 80km cu acele roti.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 22-09-10, 15:00   #66
B-99-SAA
Daewoo Driver

Stage 5
 
B-99-SAA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: ACCIDENTE II (DIN TOATA LUMEA)

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
Pai nici nu are alt folos. Din pacate vad din ce in ce mai multi oameni care circula relaxati cu 130km/h si mult peste limita de 80km cu acele roti.
Sincer sa fiu si 80 km/h mi se pare mult pt chestia aia care vine in loc de roata.... Trebuie sa fii inconstient, la cate vulcanizari sunt, si la cat de repede se rezolva o pana... n-are nici un sens sa mergi cu asa ceva mai mult de o zi. Oricum, speram sa se mai diminueze cazurile astea de accidente, deja multe sunt foarte grave...
B-99-SAA is offline   Reply With Quote
Old 22-09-10, 18:49   #67
andi_cimpean

Stage 5
 
andi_cimpean's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of:
[Moderators]
Default Re: ACCIDENTE II (DIN TOATA LUMEA)

Da, dar voi nu vedeţi cel mai important aspect şi anume că acei oameni inconştienţi īi scot pe ăia din maşină fără să se gāndească că le pot face mai mult rău!
Este de apreciat faptul că doresc să ajute dar orice mişcare negāndită şi persoana respectivă īşi va petrece restul zilelor īntr-un fotoliu rulant!
__________________
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
andi_cimpean is offline   Reply With Quote
Old 22-09-10, 19:04   #68
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: ACCIDENTE II (DIN TOATA LUMEA)

Quote:
Originally Posted by andi_cimpean View Post
Da, dar voi nu vedeţi cel mai important aspect şi anume că acei oameni inconştienţi īi scot pe ăia din maşină fără să se gāndească că le pot face mai mult rău!
Este de apreciat faptul că doresc să ajute dar orice mişcare negāndită şi persoana respectivă īşi va petrece restul zilelor īntr-un fotoliu rulant!
Ai dreptate, am uitat sa comentez si despre asta.
Asta-i prima reactie a oamenilor, bineinteles, ei vor doar sa faca bine, dar daca n-au fost instruiti ce trebuie sa faca... Oricum, orice om ar trebui sa stie ca daca masina nu e in pericol de a lua foc, trebuie sa lasi oamenii acolo.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 22-09-10, 19:19   #69
B-99-SAA
Daewoo Driver

Stage 5
 
B-99-SAA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: ACCIDENTE II (DIN TOATA LUMEA)

Da, dar in cazu de fata, masina incepea sa ia foc, e adevarat ca s-a riscat scotand pasagerii din masina, dar era o situatie intre ciocan si nicovala, cam contra-timp....
B-99-SAA is offline   Reply With Quote
Old 22-09-10, 20:05   #70
andi_cimpean

Stage 5
 
andi_cimpean's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of:
[Moderators]
Default Re: ACCIDENTE II (DIN TOATA LUMEA)

Acum nu ştiu dacă ăla este fum sau abur (a nu se īnţelege că īncerc să contrazic)
Dacă este fum, primul lucru pe care trebuiau să īl facă, era să īncerce să scoată bornele de pe baterie. Dacă acest lucru nu era posibil, īntr-adevăr sunt de acord cu scosul victimelor.
andi_cimpean is offline   Reply With Quote
Old 22-09-10, 20:12   #71
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: ACCIDENTE II (DIN TOATA LUMEA)

Quote:
Originally Posted by andi_cimpean View Post
Acum nu ştiu dacă ăla este fum sau abur (a nu se īnţelege că īncerc să contrazic)
Dacă este fum, primul lucru pe care trebuiau să īl facă, era să īncerce să scoată bornele de pe baterie. Dacă acest lucru nu era posibil, īntr-adevăr sunt de acord cu scosul victimelor.
Am vazut ca portbagajul era deschis, acum nu stiu daca din cauza accidentului sau l-au deschis ca sa ia extinctorul...
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 22-09-10, 20:31   #72
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: ACCIDENTE II (DIN TOATA LUMEA)

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
Cand prostu-i prost si se infige-n frana fara sa se uite ce are in spate... Si uite-asa legea noastra il scoate tot pe cel din spate vinovat si te faci bun de plata doar pentru ca unu' franeaza cum are chef....
E foarte corect asa.
Adica cum?
Cel din fata sa se uite īn oglinda sa aibe grija de BOUL DIN SPATE CE DOARME-N POST si abea atunci sa frīneze expunīndu-se pe sine?
Hai sa fim seriosi
Pai tu taticule de unde ti-ai luat permisu (daca ai permis)?
De pe ocazii.ro cu pret de discount sau ai luat parte la fetivalu SPAGA DE AUTR (ca habar-nai de legi) ?

Peste tot unde circuli īn lumea asta trebuie sa pastrezi distanta de siguranta fata de cel din fata si nici unde īn lumea asta nu este obligat cel din fata sa tina cont de ce vine īn spatele lui.
Fiecare este raspunzator pt. sine si trebuie sa conduca DEFENSIV tinīnd cont de siguranta si protectia lui si nu alt fel.

Last edited by CyberCSX; 22-09-10 at 20:36.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 22-09-10, 23:46   #73
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: ACCIDENTE II (DIN TOATA LUMEA)

Quote:
Originally Posted by CyberCSX View Post
Pai tu taticule de unde ti-ai luat permisu (daca ai permis)?
De pe ocazii.ro cu pret de discount sau ai luat parte la fetivalu SPAGA DE AUTR (ca habar-nai de legi) ?
L-am luat la Pitesti. E bine?
Tie pe autostrada daca-ti sare un caine in fata te infigi in frana si faci un carambol de toata frumusetea, nu? Sau cand te apuca asa chefu' pe strada mai dai o frana-n blana ca sa-l faci degeaba vinovat pe ala din spate.
Mi-ar placea sa circuli cu o masina de 15000euro si sa-ti franeze in blana de la 120km/h un SLR in fata, ca asa a avut chef, sa-si testeze franele. Sa vedem daca-ti mai convine cand esti infipt in c*ru' lui.

E evident ca daca iti sare un om in fata te infigi in frana ca sa-l eviti, atunci nu mai conteaza ca intra ala din spate in tine. Dar cand vezi o groapa, un caine, orice ce nu pune in pericol viata ta sau a unui om, arunci repede un ochi si in chestia aia din partea de sus a parbrizului, ca e pacat sa-i faci omului din spate paguba (implicit si tie) doar ca sa nu strambi tu putin janta sau sa nu crapi putin bara. Ca circula prea aproape de tine e drept, nu-i corect, dar daca un lucru poate fi evitat, de ce sa nu faci asta?
De fapt mie-mi place maxim de astia ca voi care la mersul in coloana franeaza brusc si la distanta de cel din fata si eu ma opresc de nevoie la 2cm de voi ca sa nu-mi prapadeasca ala din spatele meu bara.

Sau si tu ai mentalitate de-aia beton cum am mai vazut pe forum, ca daca-ti taie unu' calea pe autostrada intri in plin in el, sa se invete prostu' minte...
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 23-09-10, 00:57   #74
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: ACCIDENTE II (DIN TOATA LUMEA)

Un OM nu este un CĪINE si un CĪINE nu este OM.
Nu īncurca capra cu varza.

Un animal n-are ce cauta pe autostrada si īnca o data repet:

- CONDUS DEFENSIV
- CONDUS PREVENTIV

Tu cunosti distantele de siguranta ce trebuiesc tinute dependent de viteze si drumul de frīnare īntr-e tine si cel din fata sau tu cīnd circuli de bagi īn curul celuia din fata ta la 3 metri īn timp ce tragi pe autostrada cu 200 ?

Bineīnteles ca pt. un cīine nu frīnez ci iau doar piciorul de pe acceleratie dar frīnez pt. UN OM. Dupa mintea ta trebuie sa dau peste un om pt. ca tu de ex. mergi īn spatele meu prea aproape si nu pastrezi distanta de siguranta?
Daca un pampalau trece strada pe unde nu trebuie, trebuie sa dau cu masina īn el sa-l omor numai pt. ca tu esti īn spate si de bagi cu radiatoru la mine īn esapament?

Hai ca zau esti culmea.

Daca tu conduci pe un drum de munte sau īntr-un sector īmpadurit unde esti constient ca īn orice moment poate sa-ti tae calea un animal īn mod hazardat, tu ce faci ? īi dai cox la blana sau cauti sa reduci viteza fiind pregatit pt. orice surpriza īn asa fel īncīt sa eviti o coliziune?

Daca mergi pe autostrada, tu ce faci?
Te bagi īn curul celui din fata?
Nu sti sa pastrezi distanta de siguranta?

Crede-ma ca n-am nimic cu tine personal si nici nu vreau sa-ti tin morala dar aplica putin LOGICA īnainte de a scrie aberatii din astea.
Vad ca esti copil tīnar.
Ai numai 20 de ani, deci permis de vreo 2 ani = īncepator indiferent unde ti-ai facut permisu. Tu astepti ca altii sa aibe grija de tine?
Tu nu esti capabil sa ai grija īn primul rīnd de viata ta?

Daca toti au īn Romānia mentalitatile tale, nu-i de mirare ca sīnt atītea accidente aiurea acolo.

Comparativ cu tine, conduc masina si nu numai de 30 de ani si crede-ma ca stiu ce vorbesc / scriu chit ca si eu am facut permisul īn Romānia.

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
Mi-ar placea sa circuli cu o masina de 15000euro si sa-ti franeze in blana de la 120km/h un SLR in fata, ca asa a avut chef, sa-si testeze franele. Sa vedem daca-ti mai convine cand esti infipt in c*ru' lui.
Am parte de chiestii din astea permanent si tot nu ma īnfig īn curul nimanui indiferent ca cel din fata īsi testeaza frīnele sau īi apare ceva īn fata indiferent ca e cu un SLR sau cu un Logan.
Masina nu conteaza.

Tīmpitii astia aici frīneaza blana si pt. un iepure.

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
Ca circula prea aproape de tine e drept, nu-i corect, dar daca un lucru poate fi evitat, de ce sa nu faci asta?
Si cum ma rog frumos sa evit?
Sa ma expun pe mine pt. ca cel din spate e un bou cu creier amputat?
Fi serios.

Exista o deviza:
- Decīt sa plīnga mama, mai bine sa plīnga ma-sa. Asta pe drept, si legal.

Pe autostrada si NUMAI PE AUTOSTRADA, daca ai deaface cu un bou din asta ori īl lasi sa se duca dracului semnalizīnd dreapta si facīndu-i loc si daca asta nu-i posibil deoarece banda din dreapta e ocupata, ciupesti putin frīna īn asa fel īncīt sa se aprinda doar stopurile īn timp ce accelerezi usor sa menti viteza constanta. Cīnd vede rosu, frīneaza de la sine marind automat distanta.

Quote:
De fapt mie-mi place maxim de astia ca voi care la mersul in coloana franeaza brusc si la distanta de cel din fata si eu ma opresc de nevoie la 2cm de voi ca sa nu-mi prapadeasca ala din spatele meu bara.
Īn situatia asta, ESTI UN MARE FRAIER deoarece daca tu te bagi la 2 cm īn cel din fata, ala care vine īn spate nu tine distanta de tine ci se baga si el la 2 cm si cīnd vine al treilea si īi propteste una la cel din spatele tau, ala da īn tine si te propteste din inertie īn cel din fata ta si tu FRAIER esti la mijloc cu masina pleznita nu numai īn spate dar si cu botul zob
Īnca un exemplu de lipsa de logica la stilul tau de condus.

Ca tembelii pe acolo habar-nau sa mearga PATINAT bara la bara si frīneaza brusc, asta-i alt ceva.
Se numeste lipsa de experienta.
Vino tu īn Germania vreo 2 ani si mergi bara la bara pe autostrada īn mod PATINAT si atunci nu mai ai probleme.

Last edited by CyberCSX; 23-09-10 at 01:24.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 23-09-10, 01:41   #75
cangri
Opel Driver

Stage 5
 
cangri's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,886
Member of:
[Opel]
Default Re: ACCIDENTE II (DIN TOATA LUMEA)

pei legea spune ca trebuie sa pastrezi o distanta care sa-ti asigure timp de franare
deci nu conteaza ca a calcat ala frana blana si nu ai avut timp sa franezi
daca nu ai avut timp sa franezi inseamna ca nu ai tinut distanta regulamentara deci ai luat carnetul cu spaga sau te gandeai in plm la altceva si atunci nu stiu ce cautai la volan sa conduci.

cea mai tare lege la capitolul asta am vazut-o in state;
legea spune asa:
- masinile trebuie sa pastreze o distanta de 5 secunde fata de automobilul din fata sa.
- se ia un puct de reper de pe sosea pe langa care a trecut cel din fata iar tu nu ai voie sa ajungi la mai putin de 5 secunde la acelasi punct, asta pt masinile mici iar pentru cel mai mari de 8 secunde iar la autotrenuri de 10 secunde

pe cand si la noi o lege asa sa invatam sa conducem mai preventiv.
cangri is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -