Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Baia-Mare

Reply
 
Thread Tools
Old 09-04-11, 14:15   #5851
cipricipri
VW Driver

Stage 5
 
cipricipri's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 618
Member of:
[VW]
Default Re: Discutii despre orice!

Quote:
Originally Posted by kalugaru View Post
ia mai documenteaza-te baiete ,..cu bmc cda airbox carbon au scos 10 hp ...cu filtru sport in carcasa originala la unele is de accord.Sa inteleg ca nu-i bine cu filtru sport ,evacuare schimbata ,ca e deageaba dupa tine.
Daca vrei putere iti iei o masina cu cai nu una fara si tot incerci sa storci "cai" din orice ! De ceva vreme numai visatori pe forumul asta !
cipricipri is offline   Reply With Quote
Old 09-04-11, 16:23   #5852
Paco4golf
Banned

Stage 5
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 809
Member of:
[VW]
Default Re: Discutii despre orice!

Quote:
Originally Posted by cipricipri View Post
Daca vrei putere iti iei o masina cu cai nu una fara si tot incerci sa storci "cai" din orice ! De ceva vreme numai visatori pe forumul asta !
am auzit ca sunt si stikere de carbon care dau umpic mai multi cai )
Paco4golf is offline   Reply With Quote
Old 09-04-11, 17:03   #5853
cristiano304

Stage 5
 
cristiano304's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 746
Member of:
[DACIA]
Default Re: Discutii despre orice!

Quote:
Originally Posted by Paco4golf View Post
am auzit ca sunt si stikere de carbon care dau umpic mai multi cai )
am eu stiker dinala si intradevar imi da 2 cai frumosi si mi-am pus o evacuare dinaia cu beculete care mai imi da cel putin 6 cai
__________________

"Power is nothing without control"
cristiano304 is offline   Reply With Quote
Old 09-04-11, 20:16   #5854
bujuKYL

Stage 5
 
bujuKYL's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 3,796
Default

Quote:
Originally Posted by Gaby10 View Post
BujuKYL, vreau sa te intreb ceva in legatura cu ce ai scris la semnatura, OMV-Petrom "NU ALIMENTAM DE LA VOI", dar tigari iti cumperi in fiecare dim si plus ca si alimentezi inainte sa pleci la lucru...
trebuie frate, sau sa inventat masina pe apa de izvor?...ar fi frumos! si ce legatura are tigariile cu alimentatu benzinei...nu am incotro benzina de la petrom e cea mai valabila dupa parerea mea

Quote:
Originally Posted by cipricipri View Post
Cat te costa sa iti montezi turbo si nush mai ce ai in minte mai bine iti schimbi motorul cu unul turbo de fabrica ! Binenteles daca stii ce implica montarea unui torbo pe un motor aspirat !
am vorbit cu mai multe persoane despre lucrul acesta ies mult mai scump daca ar fi sa pun o inima asa cum zici tu! numai motorul sare de 1000 euroi in sus vorbesc de unul calumea si bun!...si in plus nu ar fi prima masina cu motor aspirat care sa-i fie montat un turbo!...deocamdata sunt la stadiul de pareri si intrebari apoi faptele cand totul o sa fie ceva concret!mam gandit si la ideea sa achizitionez din anglia un bertone cu inima de 1,8 T sau 2,0T, dar e complicatie cu RAR si mai multe, banuiesc ca stii chestia asta!...nu stiu la RAR ce motor ai voie sa pui, cu cat este permis mai mare fata de cat este cel de fabrica

Quote:
Originally Posted by cipricipri View Post
Daca vrei putere iti iei o masina cu cai nu una fara si tot incerci sa storci "cai" din orice ! De ceva vreme numai visatori pe forumul asta !
fiecare are planurile lui! daca se poate si le implineste daca nu asta este!...
__________________
Wir Lieben Autos

Last edited by bogo4all; 09-04-11 at 20:54.
bujuKYL is offline   Reply With Quote
Old 09-04-11, 21:49   #5855
ariciul

Stage 4
 
ariciul's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 255
Default Re: Discutii despre orice!

[QUOTE=bujuKYL;4241115]trebuie frate, sau sa inventat masina pe apa de izvor?...ar fi frumos! si ce legatura are tigariile cu alimentatu benzinei...nu am incotro benzina de la petrom e cea mai valabila dupa parerea mea


Atunci sterge ce ai scris la semnatura ca nu mai este valabil
__________________
ariciul is offline   Reply With Quote
Old 10-04-11, 08:45   #5856
andreiand1
VW Driver

Stage 4
 
andreiand1's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 264
Member of:
[VW]
Default Re: Discutii despre orice!

Quote:
Originally Posted by andreiand1 View Post
am vorbit cu mai multe persoane despre lucrul acesta ies mult mai scump daca ar fi sa pun o inima asa cum zici tu! numai motorul sare de 1000 euroi in sus vorbesc de unul calumea si bun!...si in plus nu ar fi prima masina cu motor aspirat care sa-i fie montat un turbo!...deocamdata sunt la stadiul de pareri si intrebari apoi faptele cand totul o sa fie ceva concret!mam gandit si la ideea sa achizitionez din anglia un bertone cu inima de 1,8 T sau 2,0T, dar e complicatie cu RAR si mai multe, banuiesc ca stii chestia asta!...nu stiu la RAR ce motor ai voie sa pui, cu cat este permis mai mare fata de cat este cel de fabrica



fiecare are planurile lui! daca se poate si le implineste daca nu asta este!...
Pai si cu conversia la turbo, cat crezi ca o sa te coste? Ai facut macar un deviz sumar pentru ce piese ai nevoie pentru a instala turbo, sau macar cine si cu ce costuri iti va lucra internele la motorul tau pentru a te putea bucura de primul zvang in acceleratie? Si crezi ca daca vei pune turbo pe motorul tau, dupa instalare e gata de drum? Tot timpul vei avea de lucru cu el si nu cred ca va functiona 100% din timp asa cum functioneaza un motor cu turbo de fabrica...mai ales daca vrei sa folosesti masina ca si daily drive.
Crezi ca daca te apuci sa pui un kit turbo pe motorul tau, iti va fi mai usor la RAR? Banuiesc ca stii chestia asta!
Ca si fapt divers, nu poti pune pe masina ta un motor ce va depasi cu mai mult de 40% puterea initiala a motorului din acte....adica poti, dar cu costuri mult prea mari si n-spe teste dinamice a celor de la RAR Bucuresti.[/QUOTE]
__________________
"Remember to keep yourself alive, there is nothing more important than that"
andreiand1 is offline   Reply With Quote
Old 10-04-11, 09:37   #5857
bujuKYL

Stage 5
 
bujuKYL's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 3,796
Default Re: Discutii despre orice!

Quote:
Originally Posted by andreiand1 View Post
Pai si cu conversia la turbo, cat crezi ca o sa te coste? Ai facut macar un deviz sumar pentru ce piese ai nevoie pentru a instala turbo, sau macar cine si cu ce costuri iti va lucra internele la motorul tau pentru a te putea bucura de primul zvang in acceleratie? Si crezi ca daca vei pune turbo pe motorul tau, dupa instalare e gata de drum? Tot timpul vei avea de lucru cu el si nu cred ca va functiona 100% din timp asa cum functioneaza un motor cu turbo de fabrica...mai ales daca vrei sa folosesti masina ca si daily drive.
Crezi ca daca te apuci sa pui un kit turbo pe motorul tau, iti va fi mai usor la RAR? Banuiesc ca stii chestia asta!
Ca si fapt divers, nu poti pune pe masina ta un motor ce va depasi cu mai mult de 40% puterea initiala a motorului din acte....adica poti, dar cu costuri mult prea mari si n-spe teste dinamice a celor de la RAR Bucuresti.
[/QUOTE]

Daca ai de gand sa iti pui turbo, care sufla cu o presiune mai mar de 0.5-0.6 bar, este obligatoriu sa mai faci si alte \"mici modificari\".
Spre exemplu, pe langa generalitati ca adaptarea sistemelor de admisie, alimentare, evacuare si aprindere, nu foarte ieftine nici ele, sa fii nevoit sa schimbi si o mare parte din piesele motorului, transmisiei si franelor.
Deci, daca tragi linie si aduni... e vb de mai multi bani si modificari tehnice decat ai crede.
Sa nu credeti ca sunt impotriva turbo-tuning-ului. Dimpotriva. Prin acest procedeu motorul tau dezvolta mai multi cai putere, un cuplu mare la turatii reduse, consuma mai putin, emite mai putine noxe, si este mai usor decat daca i s-ar fi marit cilindreea. Dar unde sunt dezavantajele? Ca daca n-ar fi, orcine ar face un turbo-tuning. In principiu, in afara celor de mai sus, nu prea sunt daca aceasta operatiune e facuta de un tuner destept, nu de nea` cutare, mecanicu blocului. Si ca sa te feresti de \"priceperea\" acestuia, trebuie sa stii ce presupune montarea unui turbocompresor.
Primul lucru care trebuie schimbat este galeria de evacuare. Nu doar colectorul de gaze, ci tot esapamentul. Daca ii bagi motorului tau pe gat mai mult aer, trebuie sa-l ajuti sa si expire surplusul de gaze generat.
Incepand de la toba de foc si pana la evacuarea cromata, pe care o afiseaza cu mandrie posteriorul masinii tale, toate trebuie sa aiba un diametru mai mare si o mai mare rezistenta la caldura. Daca ai catalizator, si asta trebuie inlocuit.
Si daca tot ti-ai montat turbo ca sa-i dai mai mult aer, evident ca acest aer trebuie sa intre pe undeva. Deci trebuie ceva modificari si la sistemul de admisie. In primul rand, sunt necesare un filtru mai mare si o tubulatura cu un diametru mai mare. Si pentru ca vrei maximum de performante, iar aerul fierbinte suflat de turbina nu este util, in sistemul de admisie trebuie montat si un intercooler. Ai un intercooler, trebuie modificat si sistemul de racire. Bine, presupun ca ai facut-o deja pentru a raci turbocompresorul.
Daca crezi ca asta e tot, u r sooooo wrong.. Daca nu stii, orice motor cu combustie interna, ca sa functioneze, are nevoie de un raport stoichiometric de 14.7 litri de aer la un litru de combustibil. Daca vrei ca motorul tau turbo sa functioneze, trebuie sa pastrezi acest raport, deci, cand suplimentezi cantitaea de aer, trebuie sa suplimentezi si cantitatea de carburant care intra in cilindri. Si daca arzi mai mult combustibil, motorul tau va genera mai multa putere.
Simplu, nu? Dar cum faci acest lucru? Daca motorul tau se hraneste dintr-un carburator (sau mai multe), atunci e simplu: turbina baga aer cat poate si motorul isi trage cata benzina ii trebuie prin difuzorul carburatorului. Daca ai un motor pe injectie (benzina, motorina, nu conteaza), atunci iti trebuie o pompa de injectie cu debit mai mare si injectoare pe masura. Si daca ai si overboost, te-ai facut si cu cativa cai in plus. Si pentru ca toate componentele enumerate sa functioneze, nu trebuie uitat de managementul electronic al motorului.
Am uitat, si mie lene sa scriu mai sus (deja am scris destul) Montarea unui turbocompresor care sufla cu 0.5-0.6 bar trebuie obligaoriu sa fie insotita de reducerea raportului de compresie. In cazcontrar, bye-bye engine!! Pistoanele, bielele, bolturile si arborele cotit montate intr-un motor aspirat nu rezista la fortele (de torsiune si la presiuni) care apar la intrarea in functiune a turbinei, deci trebuie inlocuilte. Un rol major il are si ungerea. Inima turbinei trebuie unsa in permanenta, deci trebuie o pompa de ulei cu un debit mai mare, canalele si conductele prin carea ajunge uleiul la turbo si un ulei care isi pastreaza proprietatile la temperaturi ridicate. Ideala ar fi si montarea unui radiator de ulei (mai ales in cazul supraalimentarii). In acest caz nici transmisia originala nu mai face fata.. Dar, poate cel mai important, afecteaza si sistemul de franare.


Am gasit acest articol pe 4tuning, deci intr-un final sar putea sa ajung la vorba lui cipri sa pun un motor turbo de opel! e cel mai sigur, se pare ca pentru schimbarea unui turbo necesita o gramada de schimburi, asa traiasca batrana Anglie iau de acolo un opel la 2000lire cu inima turbo si aproape ca mam scos si mai ramane si elemente de caroserie)...multumesc oricum baieti ca mi-ati cascat ochiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!
bujuKYL is offline   Reply With Quote
Old 10-04-11, 12:07   #5858
cristi.mk4

Stage 5
 
cristi.mk4's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,672
Member of:
[VW]
[AUDI]
Default Re: Discutii despre orice!

cu chin cu vai o sa reusesti sa montezi un turbo , dar problemele o sa vina dupa aia......crezi k pistoanele, o sa reziste mult? si multe altele.....
cristi.mk4 is offline   Reply With Quote
Old 10-04-11, 12:55   #5859
cipricipri
VW Driver

Stage 5
 
cipricipri's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 618
Member of:
[VW]
Default Re: Discutii despre orice!

Daca ai de gand sa iti pui turbo, care sufla cu o presiune mai mar de 0.5-0.6 bar, este obligatoriu sa mai faci si alte \"mici modificari\".
Spre exemplu, pe langa generalitati ca adaptarea sistemelor de admisie, alimentare, evacuare si aprindere, nu foarte ieftine nici ele, sa fii nevoit sa schimbi si o mare parte din piesele motorului, transmisiei si franelor.
Deci, daca tragi linie si aduni... e vb de mai multi bani si modificari tehnice decat ai crede.
Sa nu credeti ca sunt impotriva turbo-tuning-ului. Dimpotriva. Prin acest procedeu motorul tau dezvolta mai multi cai putere, un cuplu mare la turatii reduse, consuma mai putin, emite mai putine noxe, si este mai usor decat daca i s-ar fi marit cilindreea. Dar unde sunt dezavantajele? Ca daca n-ar fi, orcine ar face un turbo-tuning. In principiu, in afara celor de mai sus, nu prea sunt daca aceasta operatiune e facuta de un tuner destept, nu de nea` cutare, mecanicu blocului. Si ca sa te feresti de \"priceperea\" acestuia, trebuie sa stii ce presupune montarea unui turbocompresor.
Primul lucru care trebuie schimbat este galeria de evacuare. Nu doar colectorul de gaze, ci tot esapamentul. Daca ii bagi motorului tau pe gat mai mult aer, trebuie sa-l ajuti sa si expire surplusul de gaze generat.
Incepand de la toba de foc si pana la evacuarea cromata, pe care o afiseaza cu mandrie posteriorul masinii tale, toate trebuie sa aiba un diametru mai mare si o mai mare rezistenta la caldura. Daca ai catalizator, si asta trebuie inlocuit.
Si daca tot ti-ai montat turbo ca sa-i dai mai mult aer, evident ca acest aer trebuie sa intre pe undeva. Deci trebuie ceva modificari si la sistemul de admisie. In primul rand, sunt necesare un filtru mai mare si o tubulatura cu un diametru mai mare. Si pentru ca vrei maximum de performante, iar aerul fierbinte suflat de turbina nu este util, in sistemul de admisie trebuie montat si un intercooler. Ai un intercooler, trebuie modificat si sistemul de racire. Bine, presupun ca ai facut-o deja pentru a raci turbocompresorul.
Daca crezi ca asta e tot, u r sooooo wrong.. Daca nu stii, orice motor cu combustie interna, ca sa functioneze, are nevoie de un raport stoichiometric de 14.7 litri de aer la un litru de combustibil. Daca vrei ca motorul tau turbo sa functioneze, trebuie sa pastrezi acest raport, deci, cand suplimentezi cantitaea de aer, trebuie sa suplimentezi si cantitatea de carburant care intra in cilindri. Si daca arzi mai mult combustibil, motorul tau va genera mai multa putere.
Simplu, nu? Dar cum faci acest lucru? Daca motorul tau se hraneste dintr-un carburator (sau mai multe), atunci e simplu: turbina baga aer cat poate si motorul isi trage cata benzina ii trebuie prin difuzorul carburatorului. Daca ai un motor pe injectie (benzina, motorina, nu conteaza), atunci iti trebuie o pompa de injectie cu debit mai mare si injectoare pe masura. Si daca ai si overboost, te-ai facut si cu cativa cai in plus. Si pentru ca toate componentele enumerate sa functioneze, nu trebuie uitat de managementul electronic al motorului.
Am uitat, si mie lene sa scriu mai sus (deja am scris destul) Montarea unui turbocompresor care sufla cu 0.5-0.6 bar trebuie obligaoriu sa fie insotita de reducerea raportului de compresie. In cazcontrar, bye-bye engine!! Pistoanele, bielele, bolturile si arborele cotit montate intr-un motor aspirat nu rezista la fortele (de torsiune si la presiuni) care apar la intrarea in functiune a turbinei, deci trebuie inlocuilte. Un rol major il are si ungerea. Inima turbinei trebuie unsa in permanenta, deci trebuie o pompa de ulei cu un debit mai mare, canalele si conductele prin carea ajunge uleiul la turbo si un ulei care isi pastreaza proprietatile la temperaturi ridicate. Ideala ar fi si montarea unui radiator de ulei (mai ales in cazul supraalimentarii). In acest caz nici transmisia originala nu mai face fata.. Dar, poate cel mai important, afecteaza si sistemul de franare.


Am gasit acest articol pe 4tuning, deci intr-un final sar putea sa ajung la vorba lui cipri sa pun un motor turbo de opel! e cel mai sigur, se pare ca pentru schimbarea unui turbo necesita o gramada de schimburi, asa traiasca batrana Anglie iau de acolo un opel la 2000lire cu inima turbo si aproape ca mam scos si mai ramane si elemente de caroserie)...multumesc oricum baieti ca mi-ati cascat ochiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!![/QUOTE]

Ma bucur ca te-ai lamurit pentru ca multi viseaza sa isi monteze turbo , inclusiv eu , dar trebuie sa fi realist si sa iti dai seama ca implica multa munca , multi bani si poate tot nu o sa ai rezultatul dorit ! Bafta la ce ti-ai propus sa faci !
__________________
I spend most of my money on parts or petrol, the rest I waste
https://forum.4tuning.ro/120-masina-m...ti-16v-bm.html
cipricipri is offline   Reply With Quote
Old 10-04-11, 13:31   #5860
bujuKYL

Stage 5
 
bujuKYL's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 3,796
Default Re: Discutii despre orice!

asa ca mai bine un motor cu turbo pe el si sa-l inbunatatesti pe acela iesi mult mai bine! din cate am citit la acel post!
bujuKYL is offline   Reply With Quote
Old 10-04-11, 13:48   #5861
SpeeDBreaker

Stage 5
 
SpeeDBreaker's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 526
Default Re: Discutii despre orice!

Conversii aspirat - turbo n-am auzit sa faca cineva prin zona noastra, nu-i chiar asa de usor cum suna, in schimb nici in modificarea/optimizarea motoarelor turbo nu excelam, dar ca idee, daca vreti rezultate la costuri relativ reduse, porniti de la un motor turbo.
__________________
If the weight won`t shift, e-brake it!

Last edited by SpeeDBreaker; 10-04-11 at 13:54.
SpeeDBreaker is offline   Reply With Quote
Old 10-04-11, 14:36   #5862
cristi.mk4

Stage 5
 
cristi.mk4's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,672
Member of:
[VW]
[AUDI]
Default Re: Discutii despre orice!

buju mai bine schimbi masina vinzi opelu si cumperi un monstru, .....un GTI
cristi.mk4 is offline   Reply With Quote
Old 10-04-11, 15:11   #5863
3SGE


Stage 5
 
3SGE's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,077
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Discutii despre orice!

Quote:
Originally Posted by cristi.mk4 View Post
buju mai bine schimbi masina vinzi opelu si cumperi un monstru, .....un GTI
GTI monstru? Care?
3SGE is offline   Reply With Quote
Old 10-04-11, 15:37   #5864
cristi.mk4

Stage 5
 
cristi.mk4's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,672
Member of:
[VW]
[AUDI]
Default Re: Discutii despre orice!

ceva monstru, sau ceva gti ,nu m-am adresat eu bine
cristi.mk4 is offline   Reply With Quote
Old 10-04-11, 21:04   #5865
Paco4golf
Banned

Stage 5
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 809
Member of:
[VW]
Default Re: Discutii despre orice!

eu nam chef sa citesc , dar cred ca mai bine iti cumperi un motor de 2,5 3,0 din care poti scoate cat vrei sau cat iti permiti
Sau vi si iti dau eu schimbatoru de viteze de pe bicicleta e in 21 de trepte =))
Paco4golf is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -