1. 300 zx = masina buna atata timp cat e JDM sau EURO spec, USDM spec= shit, avand in vedere ca e automata mai mult ca sigur ca e USDM, orice motor se poate repara indifernt de forja care a luat-o insa la 300zx o sa gasesti piese greu asta ii singura problema( daca vrei sa o schimbi alege altceva mai modern ca nu o sa gasesti piese)
2. 850i indiferent de modificari a fost si ramane cel mai pretentios model cu cea mai scumpa intretinere, e frumos da cam greu si de aici si performantele mai slabe raportata la puterea motorului (1792 kg deci ii ca o caramida la manevrabilitate, 0-100km/h =7,5s, de consum sa nu vb) performantele fata de 528i (1695 kg, 0-100km/h= 8,1s) mult mai manevrabil si cam aceleleasi performante-cu mici modif ii mult mai rapida
3. nu modifica evacuarea daca nu calculata pt motor pt ca nu o sa obtii decat zgomot si vibratii si eventual o sa pierz si din performantele reale pt ca Bmw foloseste rezonanta Helmholtz la evacuari, cateva linkuri de citit sati faci o idee:
-http://auto-tehnica.ro/blog/?p=28
-http://www.nsxprime.com/FAQ/Miscellaneous/exhausttheory.htm
-http://www.cari-info.org/actes2006/78.pdf
-http://www.team-integra.net/sections/articles/showArticle.asp?ArticleID=2
-....mai mare sigur nu e mai bun pt ca nu modifici eficienta volumetrica a motorului tre sa modifici viteza cu care e scos gazu din camera de ardere si asta faci numai cu rezonanta pt ca e motor atmosferic si oricum nu poti decat sa favorizezi o anumita plaja de turatii din cauza asta ( adica vrei sa traga mai bine de la 1000-2500, 2500- 5000, 5000-7500) nu poti pe toata plaja doar din evacuare , deci atentie ca numai arunci banii pe nimic, o sa ti-se para doar ca e mai rapid din cauza zgomotului si mai mult ca sigur ca o sa apara ci erori la ECU ca ii obd 2
http://www.eisenmann.co.uk/sounds.shtml
supersprint ,
http://www.hmsmotorsport.com/store/s...h/e39-6cyl-exh
http://www.godspeedproject.com/store...dc54d881bed1c2
http://www.eurosportdesign.com/pc-73...e-exhaust.aspx
iti recoimand o evacuare completa de pe net de la un tuner de bmw calculata ca altfel nu faci nimic si numai arunci banii pe geam
daca vrei performante mai bune concentreazate pe suspensii , frane, anvelope si pune-i un diff cu autoblocant si mai scurt ca are cai destui daca stii sai folosesti