24-06-10, 21:56
|
#106
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,257
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 '97
ce bine arata asa spalata...
Marfa rau corvette-ul vechi
|
|
|
24-06-10, 21:58
|
#107
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 297
|
Re: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 '97
Heh , multumesc
Stiu e genial , Corvette C4 , masina aia poate sa zica , ca s-a nascut a 2 a oara pe mainile don'ului Fester
|
|
|
24-06-10, 22:00
|
#108
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 964
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete]
|
Re: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 '97
Si mie mi-a placut mult C4-ul, pana la urma ce-a patit pe drum ca am auzit ca a mers cu cativa cilindri mai putin.
|
|
|
24-06-10, 22:01
|
#109
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 297
|
Re: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 '97
O nimica toata ... 2 bujii incapatanate , care nu mai voiau sa aprinda amestecu din cilindru )
|
|
|
24-06-10, 22:04
|
#110
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 297
|
Re: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 '97
Am incercat noi sa le resuscitam , dar in zadar.
|
|
|
04-07-10, 16:22
|
#111
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 297
|
Re: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 '97
Am si eu o problema , cred ca stiu ce este , dar as vrea intai aprobarea voastra. Spre exemplu , merg cu 60km/h dau 2 ( la cutie ) dar nu o trece in 2 , cred ca ramane in 3 deoarece nu se tureaza cum ar trebui.
Ar putea fi de la filtrul de ulei din cutie ? Am cam 35.000 km cu acel filtru , si stiu , trebuiesc schimbate
P.S. La cati KM se schimba uleiul si filtrul de ulei ? Stie cineva? Dar as prefera sa fie o informatie corecta nu ca asa stie el din mosi stramosi sau ... asa a auzit barfindu-se intre "mecanici" de duminica
Last edited by copolinox; 04-07-10 at 16:31.
|
|
|
05-07-10, 10:41
|
#112
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,349
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [Pole Position Racers]
|
Re: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 '97
Quote:
Originally Posted by copolinox
Am si eu o problema , cred ca stiu ce este , dar as vrea intai aprobarea voastra. Spre exemplu , merg cu 60km/h dau 2 ( la cutie ) dar nu o trece in 2 , cred ca ramane in 3 deoarece nu se tureaza cum ar trebui.
Ar putea fi de la filtrul de ulei din cutie ? Am cam 35.000 km cu acel filtru , si stiu , trebuiesc schimbate
P.S. La cati KM se schimba uleiul si filtrul de ulei ? Stie cineva? Dar as prefera sa fie o informatie corecta nu ca asa stie el din mosi stramosi sau ... asa a auzit barfindu-se intre "mecanici" de duminica
|
tinand cont de uzura cutiei ar cam trebui schimbat ulieul si filtrul la 20.000km maxim. Cunosc oameni care au neglijat aceasta operatie si au fost surprinsi cand nu mai tragea masina,sau ramanea blocata intr-o viteza sau cel mai probabil cade marsarierul primul.Si asta numai din cauza neglijentei schimbului de ulei+filtru.In cartea service de la jeep spun sa schimbi la 10-12000km uleiul si filtrul daca ai peste 100000km la bord.
|
|
|
05-07-10, 11:28
|
#113
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Re: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 '97
Bai, nu ma pricep la cutie prea bine, ca si a mea cloncane destul de tare cand schimb ridicand piciorul din gaz, adica la sub 2300 rpm, cand schimba ea automat... Adica e ceva necurat si la mine, ceva uzura... Daca schimba singura, cand simte ea, la turatia aleasa de ea, nu se simte schimbarea deloc. La voi cum e? Bruscheaza putin, adica se aude un clanc, daca schimbati din picior?
Oricum, vreau sa va arat un numar frumos implinit de Jipanul meu
|
|
|
05-07-10, 13:13
|
#114
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 297
|
Re: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 '97
Al tau e parfum , 177.777 km ) ( cel putin cu bordul acela ) al me uare 340.000km , Problema cu 2 era banala =)) lipseau niste suruburi si cand dadeam 2 parctic eu tot in D eram ... am pus suruburile la loc si acum intra in 2 fara nici o problema , am sa arevin cu mai multe detalii mai pe seara. Deci cutia e rezolvata .
Acum cu schimbatul uleiului , multumesc pt sfat , din pacate se schimba cam des 15.000k ii fac in 3-4 luni , doar strictul necesar.
Cand este cald motorul , si uleiul din cutie , schimba vitezele fara sa simt nimic. Nu iti dai seama cand a schimbat. Lucreaza foarte fin. Chiar si daca e calcata la maxim , tot schimba usor , nu zmuceste
Last edited by copolinox; 05-07-10 at 13:16.
|
|
|
24-07-10, 10:14
|
#115
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 297
|
Re: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 '97
Am o intrebare , ce presiune la ulei aveti voi la 5.2'urile voastre la relanti , cand este motorul rece si cald ?
|
|
|
30-08-10, 12:53
|
#116
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 297
|
Re: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 '97
Am o problema ... cum scot uleiul din convertizor ? Cand i-am schimbat uleiul , au iesit numai 5L , si au intrat tot 5L , dar prostia mea a fost ... ca am amestecat uleiurile , aveam mopar atf+7176 ... parca si am pus mobile1 atf 2 parca... Datorita faptului ca am amestecat uleiurile incepe sa faca spume ... figuri , se incalzeste uleiul etc...
As vrea sa stiu cum reusesc sa scot tot uleiul din convertizor... m-am uitat nu are nici un surub de golire , si as vrea sa stiu daca ar strica ceva atunci cand ii scot uleiul , i-am dat capacul jos , si sa pornesc un pic motorul sa porneasca circuitul uleiului , si sa-l aduca pe acela din convertizor inapoi in baie... ?
|
|
|
31-07-12, 08:43
|
#117
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 297
|
Re: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 '97
Salut , nu am mai postat de ceva vreme aici , am si eu o problema daca ma puteti ajuta.
De la un timp , dupa ce o pornesc si mut levierul in pozitia "D" , pleaca cu o treapta superioara , in nici un caz treapta care trebuie ( treapta I ) sunt nevoit sa mut levierul pe pozitia 1 si nici atunci nu pleaca cum trebuie, dar ceva mai bine , poate cu 2 ... Am desfacut corpul valvelor , l-am curatat am asezat totul ca la carte , si nici o schimbare.
Daca apas brusc pe acceleratie in D , se aude un fasait ( banuiesc discurile de frictiune "maraie" ) si nu are vlaga din tinerete.
Tin sa mentionez ca in cutie nu am Mopar ATF , am Dextron 2... plus ca mai am probleme la contact si TPS'u !
|
|
|
01-09-12, 18:57
|
#118
|
Stock
Join Date: Jul 2011
Posts: 8
|
Re: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 '97
Quote:
Originally Posted by copolinox
Salut , nu am mai postat de ceva vreme aici , am si eu o problema daca ma puteti ajuta.
De la un timp , dupa ce o pornesc si mut levierul in pozitia "D" , pleaca cu o treapta superioara , in nici un caz treapta care trebuie ( treapta I ) sunt nevoit sa mut levierul pe pozitia 1 si nici atunci nu pleaca cum trebuie, dar ceva mai bine , poate cu 2 ... Am desfacut corpul valvelor , l-am curatat am asezat totul ca la carte , si nici o schimbare.
Daca apas brusc pe acceleratie in D , se aude un fasait ( banuiesc discurile de frictiune "maraie" ) si nu are vlaga din tinerete.
Tin sa mentionez ca in cutie nu am Mopar ATF , am Dextron 2... plus ca mai am probleme la contact si TPS'u !
|
Ai spus ca ai 14 ani .... dupa cum te exprimi, cred ca de fapt ai 41, dar din cauza ca n-ai mai ajuns la scoala , preocupat fiind sa faci varza o masina perfect functionala, ai ramas in urma cu scrierea.
Despre masina ce sa-ti spun: mergi la un mecanic ...... pe forumuri nu vei gasi informatii atat de tehnice.
|
|
|
02-09-12, 23:41
|
#119
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 297
|
Re: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 '97
Quote:
Originally Posted by zeolit
Ai spus ca ai 14 ani .... dupa cum te exprimi, cred ca de fapt ai 41, dar din cauza ca n-ai mai ajuns la scoala , preocupat fiind sa faci varza o masina perfect functionala, ai ramas in urma cu scrierea.
Despre masina ce sa-ti spun: mergi la un mecanic ...... pe forumuri nu vei gasi informatii atat de tehnice.
|
Prietene , nu am 14 ani si nici 41, daca un om e politicos nu inseamna ca e inintat in varsta, dar ce sa intelegi tu! Am 19 ma rog asta e neinteresant cati ani am . Nu te priveste pe tine ce fac eu cu masina . Am intrebat daca are cineva idee despre problema pe care o am, poate ma ajuta cineva , pentru asta s-au facut forumurile! Nu o desfaceam daca mergea in continuare cum trebuie ! La un mecanic ? Cati bani imi ia ala pe manomera , cumpar alta , plus ca nu gasesti la mine in orash , "mecanici" sa se descurce cu o automata. Pentru cultura ta generala , era destul de obosita cand am luat-o dar am readus-o la "viata",cum s-ar spune, unii oameni nu isi permit sa dea 1000 lei pe un schimb de ulei la cutie asa ca isi cauta alternative.
P.S. Daca nu ai idee despre problema respectiva , stai in banca ta si TACI ! Nu te baga in seama ca sa faci si tu "postari" pe forum , sa pari interesant
|
|
|
02-09-12, 23:50
|
#120
|
Stock
Join Date: Jul 2011
Posts: 8
|
Re: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 '97
Quote:
Originally Posted by copolinox
Prietene , nu am 14 ani si nici 41, daca un om e politicos nu inseamna ca e inintat in varsta, dar ce sa intelegi tu! Am 19 ma rog asta e neinteresant cati ani am . Nu te priveste pe tine ce fac eu cu masina . Am intrebat daca are cineva idee despre problema pe care o am, poate ma ajuta cineva , pentru asta s-au facut forumurile! Nu o desfaceam daca mergea in continuare cum trebuie ! La un mecanic ? Cati bani imi ia ala pe manomera , cumpar alta , plus ca nu gasesti la mine in orash , "mecanici" sa se descurce cu o automata. Pentru cultura ta generala , era destul de obosita cand am luat-o dar am readus-o la "viata",cum s-ar spune, unii oameni nu isi permit sa dea 1000 lei pe un schimb de ulei la cutie asa ca isi cauta alternative.
P.S. Daca nu ai idee despre problema respectiva , stai in banca ta si TACI ! Nu te baga in seama ca sa faci si tu "postari" pe forum , sa pari interesant
|
19 ani ...... se vede ...obraznic si needucat
E clar.... trebuie sa vad ce fac cu viitorul meu, ca pensie nu vad cu asa urmasi
Iti dau un sfat gratuit: cauta pe forumurile din SUA ....ooops ...no habla engles .....por favor, Atunci incearca cu google translate ....sorry am fost rautacios..
O intrebare simpla: spuneai ca-i masina tatalui tau; acum zici ca e a ta. Daca spui ca e obosita, de ce ai mai luat-o? doar sa te dai mare ca esti la volanul unui jeep? Daca 1000 ron pt un schimb de ulei facut de un mecanic, e prea mult pt tine te sfatuiesc fie sa te apuci sa faci bani seriosi ( nu doar tu, ci si taica-tu), sau cumpara-ti o masina la care iti permiti costurile. really !!!
|
|
|
|
|