21-03-13, 15:53
|
#31
|
Stage 4
Join Date: Jan 2010
Posts: 297
Member of: [Honda]
|
Re: Suzuki Jimny
I-am pus M16A de Swift Sport 2009.
1.6 cu blocanti ARB si alt reductor e ce trebuie pt jimny. As putea sa zic ca e cel mai bun pe partea mecanica de prin rumunija.
|
|
|
21-03-13, 16:03
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 3,275
Member of: [VW]
|
Re: Suzuki Jimny
Si cu electronica ce faci ?
Stiu Jimny-uri cu M15A si M16A de pe Swift / SX4 facelift si nu s-a simtit o diferenta mare fara cun ecu stand alone
Ti-ar trebui electronica de pe un SSS ca sa profiti de cei 125 cp.
__________________
Airbag-uri VW/Seat/Renault/Ford. ORICE MARCA! Daca nu am in stoc aduc la comanda! + Suspensii, faruri, stopuri, orice element tuning!
Telefon : 0731.200.767 - Razvan
|
|
|
22-03-13, 00:08
|
#33
|
Stage 4
Join Date: Jan 2010
Posts: 297
Member of: [Honda]
|
Re: Suzuki Jimny
Atunci de ce stau cu juma de masina in fata unui 1.9TDi 131cp ??. Eu iti garantez ca se simte in TEREN. Merge doar cu soft, numai ca nu ma pot folosi de VVT ca a mea era non-VVT intelegi...
|
|
|
22-03-13, 14:07
|
#34
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Suzuki Jimny
păi n-ai găsit și ecu-ul de SSS ? sau toată instalația de la motor ?
|
|
|
22-03-13, 15:35
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 3,275
Member of: [VW]
|
Re: Suzuki Jimny
Daca vrei te ajut cu un E-manage Ultimate e un tip in UK care are probleme cu portul USB si nu-si mai poate face o harta pentru turbo la el. Are harta de SSS cu soft, non turbo masina 135 cp sau ceva de genu parca zicea el.
Era 200 lire, 1200 ron livrat.
|
|
|
23-03-13, 02:15
|
#36
|
Stage 4
Join Date: Jan 2010
Posts: 297
Member of: [Honda]
|
Re: Suzuki Jimny
Nu..... e cel putin 400lire instalatia+ECU de SSS+imobilizator,2chei.......
Ar fi foarte ok la pret acel E-manage Ultimate. Se potriveste pe jimny-ul meu?
|
|
|
23-03-13, 13:17
|
#37
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Suzuki Jimny
Quote:
Originally Posted by Emy_bike
Nu..... e cel putin 400lire instalatia+ECU de SSS+imobilizator,2chei.......
Ar fi foarte ok la pret acel E-manage Ultimate. Se potriveste pe jimny-ul meu?
|
eu unul nu știu ce să zic dacă se potrivește. cât timp a fost făcută harta pe motor de SSS, și acesta este un piggy-back, nu un stand-alone, înseamnă că a fost făcut să lucreze cu ecu-ul de SSS. există riscul să nu faci nici o șmecherie, sau să nu meargă, sau în cel mai rău caz bubui motorul. dacă vrei să faci o șmecherie într-adevăr sună la Racing Code (eu pe ei îi recomand), sau la altă firmă specializată și vezi dacă pot să-ți modifice soft-ul din ecu-ul pe care-l ai să se muleze pe hardware, eventual dacă nu se poate direct pe ecu (gen nu e ecu capabil să proceseze), o să meargă sigur cu un piggy, sau ai mereu varianta unui stand-alone engine management system, care mereu va fi cea mai bună variantă pentru mașini modificate, dar care costă. Cea mai ieftină variantă e Megasquirt, un kit neasamblat costând 185 de lire, unul asamblat 286 pe ebay. la noi costă mai mult manopera la asamblat (nu e chiar atât de simplu), și nici nu aș merge pe mâna „meșterilor” români. după care, evident, trebuie să te duci la un tuner să-ți facă soft.
__________________
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
|
|
|
24-03-13, 10:40
|
#38
|
Stage 4
Join Date: Jan 2010
Posts: 297
Member of: [Honda]
|
Re: Suzuki Jimny
si ajung undeva la 800euro. ))..... Mai bine lipsa ca merge si asa. Pacat de VVT-ul ala,dar asta e. Daca pe viitor nu am ce sa fac cu vreo 800-1000 cocuti ma duc la Racing Code...ca au si astia niste preturi de mai imi iau inca un motor
|
|
|
24-03-13, 13:46
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 3,275
Member of: [VW]
|
Re: Suzuki Jimny
L-ai pus pe masina si ai pornit motorul ?
Ce ti-am zis, ti-am zis din experienta a 2 persoane posesoare de Jimny-uri , persoane cu access la ORICE lucru / know how de la Suzuki si nu au facut mare branza cu swapu.
|
|
|
24-03-13, 14:46
|
#40
|
Stage 4
Join Date: Jan 2010
Posts: 297
Member of: [Honda]
|
Re: Suzuki Jimny
Quote:
Originally Posted by razak
L-ai pus pe masina si ai pornit motorul ?
Ce ti-am zis, ti-am zis din experienta a 2 persoane posesoare de Jimny-uri , persoane cu access la ORICE lucru / know how de la Suzuki si nu au facut mare branza cu swapu.
|
Da man. e pe masina motoru.... Doar o mufa nu se pupa cu instalatia de jimny ...
eu iti zic sincer din experienta mea ca se simte diferenta...... Poate motoru asta de SSS e putin mai potent ca alea de SX4 ? ..... zic si eu, nu stiu.
|
|
|
24-03-13, 16:35
|
#41
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Suzuki Jimny
Quote:
Originally Posted by Emy_bike
Da man. e pe masina motoru.... Doar o mufa nu se pupa cu instalatia de jimny ...
eu iti zic sincer din experienta mea ca se simte diferenta...... Poate motoru asta de SSS e putin mai potent ca alea de SX4 ? ..... zic si eu, nu stiu.
|
cel de SX4 facelift e de 120cp, față de 125, dar au regimuri diferite de funcționare. ceva pe la axe și supape...curbe diferite de cuplu și de putere. sună totuși la un tuner, și vezi cât te-ar duce să-ți modifice soft-ul pe ecu-ul existent, care teoretic ar trebui să știe să ducă VVT-ul, că doar și M13 de Jimny are. e păcat să nu-l folosești la adevărata lui valoare, că e un motor blană. în principiu ecu-urile de Suzuki sunt destul de deștepte, și cât timp senzorii sunt puși unde trebuie, nu improvizații, merge treaba, singura chestie e că ecu-ul de Jimny are hărți de aprindere și alimentare pentru 1300cmc, și tu acum ai 1600cmc, și evident nu e la potențial maxim. Eu unul aș recomanda un senzor AFR cu tot cu ceas, cu împrumut o perioadă dacă nu chiar să-ți cumperi tu unul, să mergi în toate treptele în toate regimurile posibile (la gol, în sarcină, etc), să vezi dacă amestecul se face corect, și dacă e bun, nu prea sărac nu prea bogat, mergi liniștit așa, dacă nu e bun amestecul....s-ar putea să ai probleme mai încolo.
Sună totuși la RC sau alții de genul( la master tuner mi-au cerut 375 eur pe piggy-back Dastek Unichip+soft făcut de ei pe dyno, dar nu i-aș recomanda din varii motive de super-optimism al dyno-ului lor)...cere-le un preț...că nu e chiar așa grav dacă-ți fac soft direct pe ecu-ul tău (din nou, dacă se poate)
Last edited by Bong; 24-03-13 at 16:37.
|
|
|
27-03-13, 21:18
|
#42
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 899
|
Re: Suzuki Jimny
Emy ce roti ai acum pe Jimny?
|
|
|
29-03-13, 11:31
|
#43
|
Stage 4
Join Date: Jan 2010
Posts: 297
Member of: [Honda]
|
Re: Suzuki Jimny
Quote:
Originally Posted by Laptiucu
Emy ce roti ai acum pe Jimny?
|
clasicele simexuri care le stii. 205/75/15
|
|
|
31-03-13, 19:44
|
#44
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 899
|
Re: Suzuki Jimny
Iui. Credeam ca vei face pasul la 30"-31"
Oricum felicitari inca o data pentru masina ... sunt doar 2 Jimny-uri care-mi plac si anume al tau si al lui Sandu din Tg. Mures care are blocante fata/spate, alte rapoarte in cutie, troliu fata/spate, etc.
|
|
|
01-04-13, 01:50
|
#45
|
Stage 4
Join Date: Jan 2010
Posts: 297
Member of: [Honda]
|
Re: Suzuki Jimny
si eu am 2.56 in reductoru de samurai..... dar acum l-am pus pe ala stock de jimny pt niste probe. Ca sa duc un simex de 31" tre sa pun 4.10 in cel de samurai.
si eu vreau 31" silverstone original ca e muuult mai usor ca un 235/75/15 de la insa de exemplu..... dar mai merge taicamiu iarna cu ea sau mai pleaca pe munti catinel asa si vrea sa nu bata prea rau la ochi... Ca sa-mi intre 31" tre sa mai decupez vreo 5cm din aripi... si pe fata e mai nasol ca deja sunt la prag acolo. ar insemna sa decupez si din prag cat mai frumos...sa bag mastic la greu si sa astup frumos. Pe spate e simplu ,nu-i problema.... apoi sa caut niste amortizoare si arcuri(de ford) ca sa am un lift de +8cm.
|
|
|
|
|