Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > Alte marci > EUROPENE

Reply
 
Thread Tools
Old 06-05-05, 18:46   #16
dj05dpx
Guest
 
Posts: n/a
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"kartistu\"
Kartul il are fratele meu de cand avea 8 ani, adica de acum 15 ani. atunci multi dintre noi invatam sa facem bastonase, el facea cerculete.
ce tip de motor e pe kart?si ce viteza maxima are

Felicitari!!!
  Reply With Quote
Old 06-05-05, 18:57   #17
lowrider

Stage 5
 
lowrider's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 543
Default

Asta zici ca e masina de taiat lemne(daca chiar nu o fi)
lowrider is offline   Reply With Quote
Old 06-05-05, 20:25   #18
cristi_ubs

Stage 5
 
cristi_ubs's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 641
Member of:
[RENAULT]
Default

omul merita felicitari! bravo lui!!!
cristi_ubs is offline   Reply With Quote
Old 07-05-05, 07:56   #19
kartistu

Stock
 
Join Date: May 2005
Posts: 3
Default

Spre surprinderea altora motorul din fabricatie are 20 de cai, si avand in vedere ca i-am scos tobele cred ca se mai adauga ceva. Oricum motorul e de IJ(java) de 350cm. Viteza pe care cred ca am prins-o e in jur de 60-70 km\\h.
kartistu is offline   Reply With Quote
Old 07-05-05, 10:31   #20
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default

din cate stie mandea scotzand toba de la un motor in 2 timpi ii scazi puterea pt. ca dispare inertia care la 2 timpi ajuta mult la evacuare ...

Ontopic, m-ar fi impresionat un dirt-buggy facut de la 0 cu un motor de 150-200CP (recunosc, de mult vreau sa fac asa ceva, si o sa fac pan la urma, numai sa gasesc neinmatriculata potrivita de pe care sa iau toate piesele ) kart-uri artizanale am vazut mai multe pe la munte, nu e o noutate sau un exercitiu tehnologic deosebit.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 07-05-05, 11:39   #21
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default

Felicitari posesorului.Frumoasa jucarie.Nu conteaza cum arata,ca nu are o forma \"moderna\" bla,bla bla.E usor sa critici cand stai pe margine.Iar faptul ca nu a\"apelat la nici o firma de tuning\" mi se pare o gluma .Foarte multe chestii le poti face in garaj,cu mana ta,daca ai habar de mecanica si daca ai PASIUNE.
__________________
Proud Suzuki owner.
Future owner of Lancia Delta-Meravigliosa Creatura.
raduku is offline   Reply With Quote
Old 07-05-05, 14:18   #22
NosBoy

Stage 2
 
NosBoy's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 53
Default

Marfa jucaria bro, ma bate gandu sa construiesc si eu una da ceva mai puternica, Fratilor nu mai comentati aiurea la ce a facut omul, masina aia e facuta cu mana lui, voi ce ati construit de la 0 ca sa comentati aiurea despre ce a facut el a? felicitari ptr masinutza bro.
NosBoy is offline   Reply With Quote
Old 07-05-05, 22:22   #23
kartistu

Stock
 
Join Date: May 2005
Posts: 3
Default

nu am vrut si nu vreau sa supar pe nimeni. De aceea imi cer scuze daca am suparat pe cineva. Nu ma pot abtine sa nu ii raspund lui XS[DNiED] :cu cat evacuarea gazelor se face mai usor cu atat puterea creste (hai sa astupam evacuarea sa vedem daca e mai bine!!!!); nu stiu de ce inertie vorbesti \"matale\"; iar cand o sa pui un motor de 150 de cai pe un bugy sa trimiti niste poze ca tare sunt curios. Nu te supara pe mine dar cu baieti ca dumneata, scade nivelul discutiei.
kartistu is offline   Reply With Quote
Old 08-05-05, 14:57   #24
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default

Omule, eu nu am ziso in nume de rau dar poti sa o iei cum vrei tot aia imi e. Mai cauta si eu zic ca o sa ajungi sa vezi ca am dreptate (e vb. de motoare in 2 timpi aici, nu 4). Si chestia cu dirt buggy de 150-200 cai e fumata, sunt concursuri dedicate lor, ce puii mei e asa greu sa cauti pe google. Si da, majoritatea sunt facute de la 0 de proprietari.


Oricum imi pare rau daca te-a ofensat parerea mea sincera, ideea unui forum e sa iti exprimi opinia, nu ?

PS: daca tu te miri de 150-200 cai, cred ca daca ti-as spune ca sunt buggy-uri de rock-climbing care au 400-500 cai o sa zici ca aberez asa ca .. daca o sa vrei sa cauti sa verifici informatiile mele, bine, daca nu, tot la fel de bine

PS2: daca vrei sa dai ceata gandeste-te cum ar merge un 400 sau 600 in 4 timpi japonez pe kartu tau, sa vezi ce cerculete faci atunci


Last edited by aleks; 05-01-09 at 16:52.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 08-05-05, 21:03   #25
B26LPX

Stage 2
 
B26LPX's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 66
Default

poti sa incerci cu un motor de trabant care are 26 cai si la greutatea cartului ajungi lejer peste 120km/h....candva incepusem si noi sa facem unul dar am last-o balta din pacate
B26LPX is offline   Reply With Quote
Old 08-05-05, 21:59   #26
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default

la mine cel putin nu e vb. de viteza maxima, sincer nu *cred* ca as avea tupeu sa merg cu peste 120 cu un kart sau cu un buggy, dar ma intereseaza cat de repede ajung acolo si ce cuplu am daca e vb. de traseu off-road, deci ceva in 4 timpi de masina ar fi indicat pt. ce vreau eu. Ce ar fi super-ieftin si posibil misto, un kart (vb. vine cart ca iese mai mare da ma rog) facut dintr-un oltcit darapanat, cauti unu cu motoru si trenu de rulare in ordine si cu tabla+interior varzuit, preferabil nr. vechi sau neinmatriculat ... il iei cu cateva milioane si ai motor 57 sau 61 cai racit cu aer care urca bine in ture si cu o cutie de special faci ce naiba vrei tu din masina aia, chiar daca viteza maxima e 120 (rap. cutiei) dar refacut sasiul din tubulatura si cu tractiune spate ... e o masina adevarata de distractie, parerea mea.

Acu ca m-am mai linistit (m-a enervat modu in care mi te-ai adresat kartistule, nu mesaju), vreau sa-ti zic ca te-ai atacat degeaba, eu apreciez orice initiativa creativa proprie, bravo voua ca l-ati construit doar ca mi s-a parut cam ieftin sa fie prezentata ca so creatia so inventia cand nu e nici pe departe un caz singular am vazut multe artizanale din astea pe la tzara sau la munte. That's all. Sper insa sa nu fie ultima voastra creatie, sper ca acest inceput sa aibe si o continuare si sa faceti ceva cu adevarat tare si rapid care sa dea ceata la unele masini, cam asta e si ideea in definitiv, nu ?
XSW is offline   Reply With Quote
Old 08-05-05, 23:37   #27
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default

un motor de oltcit ar fii optim . . . .
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 09-05-05, 07:21   #28
DanielSRE

Stage 5
 
DanielSRE's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 599
Default Felicitari

Omu` e de apreciat,este creatie proprie.Numai cine nu nu stie ce inseamna sa faci asa ceva \"comenteaza\".
Felicitari
DanielSRE is offline   Reply With Quote
Old 09-05-05, 14:45   #29
madfish

Stage 5
 
madfish's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 554
Default

felicitari !
madfish is offline   Reply With Quote
Old 09-05-05, 23:42   #30
Pedala

Stage 1
 
Pedala's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 13
Default

Felicitari! E foarte important ca fiecare sa mai faca ceva cu mana lui in mecanica din cand in cand. Iar sa construiesti ceva care se misca de la zero e ceva. Chiar dc pt. unii nu pare, o jucarie d'asta daca ajungi s-o faci, ai satisfactii mai mari decat la unele masini tunate prin chip-tunning si alte brizbrizuri ieftine.
E mai important sa carcotim decat sa privim problema in esenta si sa intelegem de ce a fost postata pe prima pagina aceasta masinarie.
Pedala is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -