Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > Alte marci > AMERICANE

Reply
 
Thread Tools
Old 11-01-10, 11:54   #76
Qveta

Stage 3
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 108
Default Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?

nu am nicio problema in a ajunge in state!
Qveta is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 11:57   #77
Qveta

Stage 3
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 108
Default Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?

ce muscle imi recomanzi? edelbrock........carburatoare? si v8 sunt toate ma rog..........98% ! ca `daia se numesc muscle, nu?
Qveta is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 12:24   #78
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?

Nu sint toate V8. Exista si versiuni V6
Edelbrock, da = Carburator. Sint si versiuni TBI, ultimele modele din seria asta, care au injector central comparativ cu Dacia 1310 pe injectie si nu-s de loc grozave.

Daca esti in Bucuresti, ce vrei in state?
FiBi-uri din astea sint pe mobile.de, practic dupa colt.
Problema este inmatricularea in RO.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 12:33   #79
Qveta

Stage 3
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 108
Default Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?

mmmmmmmmmm! poate nu m`am facut inteles! nu ma intereseaza un plastic muscle ci un classic muscle! d`alea facute pana in 74! De ce din state! din 2 motive! pretul nesimiti al lor din europa! aici intra si cam toate tarile europene mai putin norvegia daca a avut cineva curiozitatea sa caute. Al doilea motiv fiind piesele de skimb! as prefera sa merg in state sa imi aduc una in care sa bag si toate pisele!
Vis a vis de inmatriculare......... daca ansamblul motor caroserie a iesit din productie de mai mult de 30 ani si starea automobilului inclusiv restaurarea lui este catre original...........se poate inmatricula pe retromobil ca vehicul istoric! Oricum nu aveam de gand sa imi cumpar vreun firebird split bumper 72 apoi sa ii trag vreun motor gm din 2005 si sa il ump0lu de dvd`uri si playstion, termometre de extrior, boxe etc! mi se pare o porcarie sa faci asa ceva! ma intereseaza un classic muscle nu un custom!
Qveta is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 13:01   #80
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?

Asta depinde cum vezi lucrurile. In SUA o fi ca-l iei mai ieftin dar te omoara transportul. Cu asta sari din lac in putz si cam tot acolo iesi ca si cind cumperi una din europa ca de ex. ELVETIA unde sint destule, originale si restaurate si nu plastikate contrafacute.
De piese de schimb nu trebuie sa-ti bati capul. Sint destule si asta la preturi foarte accesibile si in germania.
Ar fi KTS American Parts (reprezentanta KTS SUA pt. Europa) ce se afla cu niste depozite monstru pe linga HAMBURG si fac livrari prin posta,
Ar mai fi Mike & Frank's Garage prin Bayern, Powerd by Lenharts aici prin apropiere, Interstate Motors aici in Duisburg la 5 minute de mers pe jos de mine si inca citiva zeci de offeritori si service-uri de reparatii.

eu si asa am zis ca iau zilele astea o revista de la CUF (Chrome & Flames) revista de specialitate pt americane si am sa copiez de acolo toate adresele existente de service, oferitori piese etc. pt. Germania ce poate fi de folos si in RO.
Cred ca ar fi mult mai rentabil sa faci o data pe an sau o data la 2 ani un drum in Nürnberg sau München la un service de americane specializat, sa-i faci o revizie ca la carte si te costa mai ieftin decit daca dai 15 EURO pe o bujie in ro in loc de 1,85 EURO cit costa in realitate aici si lasi niste cirpaci habarnisti ce-s mecanici auto numai cu numele, sa-si bage degetele pe unde nu trebuie ca sa vada de ce merge.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 14:09   #81
Qveta

Stage 3
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 108
Default Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?

Ma rog! nu vreau sa intru in amanunte pe care nu le cunosc! Stiu ca am avut nevoie de capota de fata de baron......... si era 50 euro in germania si 150 transportul! Si m`am ofticat pe tema ca daca mai aveam ceva de cumparat era o kestie dar ............ 150 e prea mult pt transport si daca ma duceam eu sa le cumpar...........500 ma costa minim cu masina personala!
Asa m`am gandit ca merg pe coasta de est, avionul este relativ ieftin, cam 500 euro!, cazarea in zona nyc este bascalie fata de europa, cam 35$ pe noapte, masinile din ce vad pe net ..... sunt superieftine! trecerea lor peste balta e cam 800 $! daca tin cont ca un charger 73 ma costa cam 3000 $ cred ca e o afacere..............cu muult mai buna!
parerea mea
Acum ce sa iti spun! sunt la nivelul de...evaluare!
Inca o kestie........... nu sunt baietelu lu mamaica si nic de bani gata! imi scot eu fiecare banut si trag tare pt el! De asta sunt f atent cu costurile!
Cineva spunea mai devrema ca aaaa.....10 mii euro nici nu este mult pt modificarile tale! de la firebird! Fiecare cu viziunea lui! Dar tare as fi curios sa imi spuna si mie cineva de la ce vine firebird! Ca in wikipedia nu scrie chiar tot
Qveta is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 14:21   #82
Qveta

Stage 3
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 108
Default Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?

Si ar mai fi o kestie! Daca firmele din Germania le aduc din state de ce sa nu le aduc eu din state? micsorez putin lantul! ce spui?
Qveta is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 14:25   #83
KSTM

Stage 3
 
KSTM's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 113
Member of:
[VW]
Default Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?

10 mii de euro nu e mult pentru baietii de bani gata. dar pentru noi astia care muncesc zi de zi? cum e? si care mai sunt impovarati si de datorii diverse?
un muscle car e un musclecar, si presupune niste costuri uriase de intretinere. eu nu mi-as lua acum, pentru ca stau la bloc (poate sa-i fac loc in garaj la Qveta). si daca mi-as lua si as reconditiona unul, cred ca m-ar apuca dracii sa gasesc zgarieturi pe vopseaua House of Kolor. si cred ca as deveni dependent de diazepam sau xanax in romania asta de cacao, cu toti "artistii cheilor" in preajma.
in orice caz, m-as orienta pe un hotrod mai degraba. e o aparitie mai exotica decat un muscle (sic!).
dar nici cu charger nu m-as rusina...
__________________
no replacement for cubic displacement.
my yank tank: '88 Black Chrysler GTS, 2.5 L4 TBI, all-electric
sau

KSTM is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 17:39   #84
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?

@ Qveta

Nu stiu, nu vreau sa te contrazic dar din cite am prins eu pe forum, transortul din SUA e si mai scump motiv de ce ideea cu piese si subansamble din DE.

@ KSTM

Sti ceva:
- Mai lasa vaicareala asta tipic romaneasca ca devine plictisitor si-s satul de vaicarelile astea, numai cind vin in tara si trebuie sa le aud la tot pasul. Nu mai e nevoie de ele si pe forum.
Sa nu crezi ca in alte tari nu trebuie sa muncesti. Nici aici nu-ti baga nimeni cartea de credit in cur si nici para malaiata nu culegi sutele de euro din pom din pom si nici ajutoare caritative nu-ti pica-n brate.
Si aici trebuie sa muncesti, si aici are fiecare si alte obligatii, familie si copii. Sa nu crezi ca Romania o fi vreo exceptie si in restul lumii umbla numai ciinii cu covrigi in in coada.

Daca in RO ai bani (35.000 EURO) de troaca nemteasca de fitze pe leasing, bagat in datorii pina-n git, ai si 10.000 EURO pt. o americana restaurata sau chiar una noua asa ca mai las-o mai moale.

Eu in 20 de ani de germania, mi-am permis sa fac de 4 - 5 ori concediu, muncesc si in weekend, nu ma intreba cite ore dorm pe noapte in timp ce in RO in weekend se f*t muste la munte si la mare sau mai simplu se joaca table-n fata blocului si........ da......am 3 pontiacuri cumparate si restaurate CASH, si nu pe datorii la banca paralel nici nu ma duc sa-mi iau masina de fitze pe datorii leasing cum face jumatate din RO numai sa arate vecinului ce MASINA TARE SI-A TRAS si ce cool e.

Cam astea fiind zise, propun sa revenim la tema.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 18:43   #85
Qveta

Stage 3
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 108
Default Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?

ooo! Cyber!
Stai asa ! nu te enerva! KTSM are si el dreptate! sunt unii la noi care te cam arata cu degetul si vorbesc de masini, te toaca pe internet, ta fac sa te simti ca un *** si de obicei exact aceia umbla cu scuterul!
Exact ce spuneai de fiul tau cu Dacia!
Cred ca de categoria aia vorbea omu! Nu trebuie sa ne suparm intre noi! Toti muncim de ne sar ochii............. ghinionul nostru....ma rog, al celor din Romania, este ca chiar daca munci cat tine suntem subapreciati financiar........si asta ne frustreaza si ne deranjeaz! Omul nu a vrut sa sara la gatul celor care au constiinta munci si simtul lucrului bine facut! Nici eu si nici ktsm nu suntem imprumutati la banci, aman2 avem baroane, ne cam kinuim cu ele! Incercam sa ne tinem treaza pasiunea si vine cate un pishecios d`asta de 2 bani care rade de tine! Atunci cam iei foc! Omul nu a fost rau intentionat! Crede`ma!
Si cred ca majoritatea de aici au in primul rand pasiune pentru masini, simt mecanic si viata grea pentru ca daca ai ca hobby un anumit model american, inseamna multa bataie de cap, bani, etc!
Nu fi asa categoric!
Te salut! Eu nu incerc decat sa-mi indeplinesc un vis, acela de a avea un muscle, si ma folosesc de converstiile cu tine pentru a afla cat mai multe si o fac pe public pentru a-i ajuta si pe altii care poate au pasinui comune!
Te salut !
Qveta is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 20:01   #86
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?

@ Qveta

Pai chiar asta este. Si eu sint electromecanic auto, am un service de americane in parteneriat aici in Duisburg (Interstate Motors) si stiu ce inseamna munca la masina.
Nu ma deranjeaza in fond ce a spus el.
Problema insa ca mi-a picat cu tronc ca nuca-n perete. ca "texte" din astea cum le-a expus el aud de fiecare data cind vin in tara si m-a deranjat intr-o oarecare masura.

Da. Pe forum sint multi visatori dar la un moment dat se dau singuri de gol.

Referitor la "Baroane" un vecin dealmeu are unul aici, merge asa finut cum n-ai idee cu toate ca nu-l ingrijeste de loc. Merge zilnic cu el la munca. Vine la mine numai cind vrea schimbul de ulei, schimbul de gume iarna / vara si reviziile standard de TÜV (ITP).
Toata masina este originala. Nu a fost stricata niciodata de cind a luat-o nou nouta. La ultima discutie mi-a spus ca nu si-ar da baronul lui nici pe 10 masini noi de azi iar masina va schimba posesorul abea dupa ce moare el. Tine cont insa ca tipul are abea 32 de ani
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 12-01-10, 07:51   #87
Qveta

Stage 3
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 108
Default Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?

Da! Stiu! sunt niste masini care ingrijite decent (fara paranoia gen.parca se aude ceva) te tin foarte mult timp! Din pacate a mea a fost abuzata, si cand am reusit sa o pun pe picioare, a suferit un accident frontal
De atunci o am in garaj! are ITP`ul expirat, ma apuc in primavara asta de ea! Asta e viata! De retinut este faptul ca i`am skimbat capota retractabila....... in tara mi`au cerut 900 euro si mi`a cumparat`o un prieten din state cu 160 $. Asta inseamna nesimtire din punctul meu de vedere! Apropos! Pentru cei cu decapotabile! www.convertibletopguys.com ! sunt testati!
La fel ca vecinul tau nu as da baronul pentru nimic in lume din 2 motive! Una este ca a fost prima mea masina si sunt legat sentimental de ea si a 2 a este ca e subapreciata valoric, daca ar fi sa o vand nu stiu daca as lua mai mult de 500 euro pe ea!
Sti ce mi`ar trebui? daca cunosti? un set de chedere (usi, convertible top, geamul din fata, portbagaj, cele de pe geamurile mici, lamelele dintre geam si usa). Ma apuc primavara asta sa o desfac, sa o sablez, si sa o refac. Te tin la curent! e primul meu proiect
Te salut si iti multumesc!

Last edited by Qveta; 12-01-10 at 07:57.
Qveta is offline   Reply With Quote
Old 12-01-10, 09:47   #88
KSTM

Stage 3
 
KSTM's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 113
Member of:
[VW]
Default Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?

Felicitari lui Cyber pentru minunata sansa pe care a avut-o, de a trai si munci in"the epitome of civilisation".
Nu ma plang. ziceam doar (cum bine a remarcat si Qveta) ca aici suntem subapreciati dpdv financiar. sunt inginer cu master si inscris la doctorat. pe mai putin de 500 eur pe luna. si lucrez in paralel pt mine (montez usi de garaj). si inca odata, nu ma plang. am bani sa-mi intretin pasiunea, numai ca tin atat de mult la masini incat nu as risca sa ma arunc orbeste inainte si sa-mi iau un muscle sau un hotrod cu vopsea custom pentru ca nu se face. nu actionez la impuls ca aia care se indatoreaza pe zeci de ani la banci sa-si ia cine stie ce monstru de SUV sau vreun "tedei domle ca e la moda". eu recunosc, sunt fan Mopar, dar Mopar, nu 300C, si banuiesc ca stii unde bat cu asta. spuneam, fara sa ma plang, ca Romania nu are fond, si nu a ajuns la gradul necesar de civilizatie pentru a putea primi pe soselele ei muscle cars sau hotrods. tocmai de asta trag si eu tare cu speranta ca se va schimba mentalitatea, si romanul nu va mai "tuna" masini cu cheia doar de invidie, si se vor mai repara drumurile, si ne-om mai civiliza si noi.
nu ma plang, Cyber, ma lupt! e o diferenta mare in asta.
daca vrei sa ne ajuti de acolo, pe noi astia cativa, apreciem si-ti multumim. apropos, furtune de frana pe fata pt baronul meu se gasesc pe acolo?
KSTM is offline   Reply With Quote
Old 12-01-10, 09:52   #89
Qveta

Stage 3
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 108
Default Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?

Quote:
Originally Posted by KSTM View Post
Felicitari lui Cyber pentru minunata sansa pe care a avut-o, de a trai si munci in"the epitome of civilisation".
Nu ma plang. ziceam doar (cum bine a remarcat si Qveta) ca aici suntem subapreciati dpdv financiar. sunt inginer cu master si inscris la doctorat. pe mai putin de 500 eur pe luna. si lucrez in paralel pt mine (montez usi de garaj). si inca odata, nu ma plang. am bani sa-mi intretin pasiunea, numai ca tin atat de mult la masini incat nu as risca sa ma arunc orbeste inainte si sa-mi iau un muscle sau un hotrod cu vopsea custom pentru ca nu se face. nu actionez la impuls ca aia care se indatoreaza pe zeci de ani la banci sa-si ia cine stie ce monstru de SUV sau vreun "tedei domle ca e la moda". eu recunosc, sunt fan Mopar, dar Mopar, nu 300C, si banuiesc ca stii unde bat cu asta. spuneam, fara sa ma plang, ca Romania nu are fond, si nu a ajuns la gradul necesar de civilizatie pentru a putea primi pe soselele ei muscle cars sau hotrods. tocmai de asta trag si eu tare cu speranta ca se va schimba mentalitatea, si romanul nu va mai "tuna" masini cu cheia doar de invidie, si se vor mai repara drumurile, si ne-om mai civiliza si noi.
nu ma plang, Cyber, ma lupt! e o diferenta mare in asta.
daca vrei sa ne ajuti de acolo, pe noi astia cativa, apreciem si-ti multumim. apropos, furtune de frana pe fata pt baronul meu se gasesc pe acolo?
WOW! ce transformare! parca forumul asta incepe sa capete forma a ce trebuia sa fie de fapt!

Last edited by Qveta; 12-01-10 at 10:08.
Qveta is offline   Reply With Quote
Old 12-01-10, 22:32   #90
KSTM

Stage 3
 
KSTM's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 113
Member of:
[VW]
Default Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?

Si totusi, pentru ca "Despre american muscle nu zice nimeni nimic", o sa incep sa zic eu, in cateva episoade cate ceva despre aceste masinarii minunate. si o sa avem o baza solida (cred eu) de discutie.

Episodul 1 - Ce este un muscle car?

Un muscle car este exact ce-i sugereaza si numele. un produs al industriei americane de masini, care adera la filozofia hot-rodderilor de a lua o masina mica si a-i pune un motor mare. masinile de acest gen sunt construite pentru viteza in linie dreapta, si nu au sasiul sofisticat, nu sunt bijuterii ale tehnologiei si nici nu au "look-ul" masinilor europene. Cel mai des, cand se face referire la un muscle car, se face referire la o masina americana in doua usi, de clasa medie, fabricata incepand cu sfarsitul anilor 60 - inceputul anilor 70, echipate cu motoare mari cu 8 cilindri si vandute la preturi mici, pentru a putea fi folosite pe strada si la curse (legale si ilegale). dezvoltand fenomenul ce deja luase amploare in sua, muscle car-ul a patruns si pe pietele din australia, africa de sud si marea britanie.

Maine, in episodul doi vom vorbi despre primul muscle-car, primul concurent al primului muscle car si inovatiile pe care inginerii vremii le-au pus in aplicare la constructia acestora. acesta este un post interactiv, deci va rog, participati activ!
si concurs: cine spune care a fost primul muscle car primeste o bere. cine spune si concurentul primului muscle car, primeste doua.

Last edited by KSTM; 12-01-10 at 22:35. Reason: am uitat ceva
KSTM is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -