23-09-07, 07:51
|
#16
|
Stage 2
Join Date: Sep 2007
Posts: 33
|
Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?
A! Si-am uitat sa amintesc "The Car Show" din Indiana(World of Wheels), unde poti sa vezi Ford-uri Roadster "refacute!?!" venite tocmai din California (vre-o 2300 mile) pe freeway-uri cu apox. 70 mile/ora... Astia, americanii desi au o societate net "consumarista", stiu sa-si pastreze "valorile", masinile "de epoca" de prin '20,'30,'40,si chiar '50 sunt "mostenite" de la bunici si chiar strabunici, avute grija de ele si date mai departe "la gineri" daca au mostenitoare ...Oricum, vezi pe strazi (vara) masini din '20 si '30 curent ...Bine, nu's masini de dus la servici ci prezentate la diferite show-uri si cluburi.
...si un link la castigatorii "Cruise"-ului...
http://www.autorama.com/casi/ridler_2000s.htm
|
|
|
23-09-07, 07:55
|
#17
|
Stage 2
Join Date: Sep 2007
Posts: 33
|
Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?
Nope, Genuine Romerican, Detroit, MI.
|
|
|
23-09-07, 08:07
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?
nu, era doar o gluma ne-reusita.... stiam ca te refereai ca masina era americana, si dupa nume banuiam ca esti din Detroit
bun venit la 4tunning ai grija cu romanii de pe forum ca mai toti nu stiu decat ca TOT ce e european e o bijuterie, si TOT ce e american e un cacat, dar atata timp cat nu le iei ignoranta prea in serios, sunt chiar haioshi
Last edited by AlliedComposites; 23-09-07 at 08:10.
|
|
|
23-09-07, 20:59
|
#19
|
Stage 2
Join Date: Sep 2007
Posts: 33
|
Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?
Quote:
Originally Posted by bloodfart
TOT ce e european e o bijuterie, si TOT ce e american e un cacat,
|
A! Bine, cunosc, ... pe undeva chiar au dreptate (in ignoranta lor) daca e sa compari un Mercedes cu (ce oare?) Lincoln sau Cadillac... well, nici nu sufera comparatie ... da, de acord cu ei. Dar, oare ce te faci daca Apple si VW chiar vor scoate o masina "desteapta" asa, ca pentru 2020 (tehnologic)?Numai cine e orb sau surd nu-si da seama de tendinta "industriei constructoare de masini" da a face masini non poluante 100%, unde "performanta" (in acceptiunea anilor 2007-200 actuala isi pierde intelesul...Oamenii au tendinta de a uita repede, fascinatia noilor tehnologii ii vor face sa uite complet de "BMW-uri Smecherite" si numite The Ultimate Driving Machine..., Se va intaimpla exact cum s-a intamplat cu Zeppelin-ul...sau locomotivele cu aburi...
Si "the ultimate driving machine" de prin '60
|
|
|
23-09-07, 21:07
|
#20
|
Stage 2
Join Date: Sep 2007
Posts: 33
|
Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?
Sau pune-o this way... Din punct de vedere gresit, ei au dreptate...
|
|
|
04-12-09, 09:46
|
#21
|
Banned
Stage 4
Join Date: Nov 2009
Posts: 243
Member of: [DACIA]
|
Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?
decat sa iau un logan mai bine merg in state si iau un 69 charger sau un 70 challenger..Mopar or no car
|
|
|
14-12-09, 00:05
|
#22
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 511
Member of: [RENAULT] [CITROEN]
|
Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?
desi sunt roman imi plac la nebunie muscle-urile,visul meu e sa scap intr-un cimitir de masini din america cu o trusa de scule si un bidon de benzina si sa ies cu o masina de acolo(sunt sigur ca voi iesi)
|
|
|
14-12-09, 00:29
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 3,133
Member of: [VW]
|
Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?
Quote:
Originally Posted by DaciaFWE
decat sa iau un logan mai bine merg in state si iau un 69 charger sau un 70 challenger..Mopar or no car
|
si drumul dus intors te costa cat loganul, iar chargerul la bani de logan nu gasesti, cel putin nu in stare buna.
zicea cineva mai sus ca romanii de pe 4tuning in ignoranta lor nu apreciaza muscle car-urile americane, sau masinile americane in general, si nu vad in fata ochilor decat europene. NORMAL CA ASA E!!!!! daca reuseste cineva sa intretina o masina americana aici, cu bani de intretinere de europeana inseamna ca a facut o minune. piese pentru ele la noi nu sunt decat pe comanda din state, bani de benzina pentru motoarele alea nesimtite nu sunt. si asta e doar inceputul, ar mai fi o chestie si anume marimea, masinile americane sunt lungi si late, strazile din europa sunt inguste si locurile de parcare mici, apoi ar fi curbele, pentru care masinile americane sunt renumite ca nu stiu sa le ia, acolo drumurile sunt drepte, aici intortocheate. apoi vine o parte si mai important si anume calitatea materialelor folosite pentru interior pentru care iar si din nou americanii sunt cunoscuti a folosi only the best worst materials there are. o privire scurta la emisiunea top gear, cand prezinta un truck de la dodge si vedeti foarte bine ce vreau sa spun, 500 de cai si un aspect exterior frumos, dar gauri de o palma la imbinarile plasticelor din interior.
astea sunt motivele principale pentru care americancele nu sunt apreciate aici. muscle carurile gen charger cuda etc nu poate nimeni sa spuna ca nu ii plac, tuturor ne place american muscle, dar doar sa il vedem, sa traim cu asa ceva aici ar fi imposibil
__________________
|
|
|
26-12-09, 02:14
|
#24
|
Banned
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
|
Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?
Quote:
Originally Posted by RideTheRiddle
zicea cineva mai sus ca romanii de pe 4tuning in ignoranta lor nu apreciaza muscle car-urile americane, sau masinile americane in general, si nu vad in fata ochilor decat europene. NORMAL CA ASA E!!!!! daca reuseste cineva sa intretina o masina americana aici, cu bani de intretinere de europeana inseamna ca a facut o minune.
|
Nu-i adevarat. O americana o poti īntretine mai usor ca o europeana
Quote:
piese pentru ele la noi nu sunt decat pe comanda din state,
|
asta pt. ca comerciantii de piese din RO sīnt PREA PROSTI si PREA LENESI sa caute surse ieftine care exista cu duiumul si daca chiar l-e gasesc, umfla preturile cu o nesimtire crasa de nedescris.
am mai sacris de cīteva ori pe forumul asta:
- Īn Romānia comerciantul NESIMTIT cere pt. o singura bujie tip FORD MOTORCRAFT - USA, bujie originala pt. FORD MUSTANG, 15 EURO īnt timp ce eu o cumpar din magazin DIN GERMANIA nu SUA cu 1, 48 EURO, 19% TVA inclus. Un rulment cu simering pt. spate, pt. Mustang din 2006 costa īn RO īn jur de 250 EURO. Eu am cumparat cu 28 EURO Nou Originale, inclusiv 19% TVA si exemple din astea pot sa-ti dau de ma plictisesc.
Quote:
bani de benzina pentru motoarele alea nesimtite nu sunt. si asta e doar inceputul,
|
Asta trebuie sa stie fiecare cīt īl tine buzunarul. O "cīrja" de dacie de 20 de ani tunata cu un motor PUTRED cīrpacit de R 5 consuma cīt un corvette din 90. Deci cine-si permite vechituri cīrpacite ce consuma inutil, īsi permite si o americana. La consum e aceasi varza.
Quote:
ar mai fi o chestie si anume marimea, masinile americane sunt lungi si late, strazile din europa sunt inguste si locurile de parcare mici, apoi ar fi curbele, pentru care masinile americane sunt renumite ca nu stiu sa le ia, acolo drumurile sunt drepte, aici intortocheate. apoi vine o parte si mai important si anume calitatea materialelor folosite pentru interior pentru care iar si din nou americanii sunt cunoscuti a folosi only the best worst materials there are.
|
scuze dar asta iara-si e o prostie. O masina americana din 80 nu e mai mare ca un Transporter cu 8 locuri si daca esti capabili sa parchezi un microbus VW (sau un SPRINTER) si sa-l conduci pe drumurile europene, esti capabil sa o faci si cu o americana. Mai complicat devine la excesivele de 7 metri din anii 70 care nu sīnt masini de toata ziua ci OLDIMERE cu niste consumuri de te iei de cap de peste 23 litri / 100 km. Īn ceea ce priveste curbele, ei bine am facut transfagarasanul īn romānia, am urcat pe semenic, am facut valea oltului, predeal, brasov, sinaia etc. de enspe ori cu Pontiac Firebird si credema ca se comporta excelent īn curbe. Prostia ca masinile americane sīnt facute numai pt. drum drept este o idiotenie preconceputa.
Quote:
o privire scurta la emisiunea top gear, cand prezinta un truck de la dodge si vedeti foarte bine ce vreau sa spun, 500 de cai si un aspect exterior frumos, dar gauri de o palma la imbinarile plasticelor din interior.
|
Plasticele īn interior sīnt OK. La tablarie e problema dar asta se rezolva usor iar mentiunea "gauri de-o palma" exte exagerat
Quote:
astea sunt motivele principale pentru care americancele nu sunt apreciate aici.
|
nu. adevaratele motive sīnt PREJUDECATILE si necunostiinta de cauza si nimic alt ceva.
Era americanelor sugative de aaproape 30 litri la suta de km a murit de mult. Masinile americane īncepīnd de la īnceputul anilor 80 au un confort si o tinuta de drum excelenta.
Confortul unui american muscle īncepīnd cu 1975 este pe undeva la nivelul unui Maibach de azi, o tinuta de drum de zici ca mergi pe vata chit ca ai 300 - 400 CP sub capota iar de consumat datorita sistemelor electronice nu consuma mai mult ca un BMW din seria 3 + / - gīteva grame.
Un exempu de la pontiac-ul meu (unul dintr-e ele) la o viteza medie pe autostrada de 160 km/h am un consum de 12 litri (ca la BMW). Īn oras are aprox 14 litri. Daca o calc la blana timp īndelungat peste 200 (la drumuri īn RO unde traversez europa) urca la 16,5 pīna la 18 litri. Motorul este un V 8 biturbo asistat electronic cu 475 CP.
Un altul din posesia mea, care are un motor de 2,8 litri V 6 standard cu numai 136 CP nu consuma mai mult de 10,5 litri / 100 km pe autostrada nici daca-l omori, la blana cu 200 km/h. Īn oras urca la cel mult 12,5 eventual 13 litri / 100 km vara cīnd merg cu clima permanent pornita la maxim.
De aprox. o luna de zile sīnt mīndru posesor al unui CAMARO SS model 2009 (BUMBLEBEE - asa frumos galben cu dungi negre)
Indiferent cīt īl calc nu consuma mai mult de 15,5 litri / 100 km nici sa-l f**i si sa nu uitam ca are motor V 8 de 6,1 litri si e automata.
Last edited by CyberCSX; 26-12-09 at 02:22.
|
|
|
26-12-09, 14:33
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 3,133
Member of: [VW]
|
Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?
sa o luam pe rand, o masina americana are aceleasi dimensiunu ca un vw transporter sau sprinter? eu am condus si conduc destul de des ambele masini, si dimensiunilor lor sunt o problema destul de mare in oras, cel putin cu parcarile pauza, iar daca ar fi sa te bagi in depasiri si prin spatii inguste nu poti pentru ca din nou, ai masina prea mare pentru oras ( aici se exclud bulevardele mari cu 2-3 benzi)
de plastice, intradevar am exagerat cu distanta de o palma, am vazut o singura data un interior de americanca pe viu, si sincer m-a dezamagit rau, era un olds cred, iar de interiorul de dodge am vazut la top gear si filmau oamenii cum isi baga degetele prin imbinari
o masina americana se intretine ca o europeana, dar NU in romania, tocmai pentru ca la noi sunt comerciantii nesimtiti si baga in preturi
eu nu te contrazic la faptul ca modele noi consuma foarte putin cu motoare foarte mari, asta stiam si eu, dar eu vorbeam de masinile accesibile noua tuturor nu restul, care desi ieftine in state, ajung la un pret de 3 ori mai mare la noi.
iar cu consumul, nu poti spune ca toti avem numai dacii carpacite la motor si vai mama lor, pe strazile din romania circula si masini bune, sau poate chiar noi care consuma muuult mai putin decat daciile si r5-urile alea carpacite. mie imi consuma maxim 10 in oras si asta omorata si tras de ea la greu nu am aceeasi satisfacite pe care o ai intr-un camaro ss dar nu ma plang.
comparatiile nu sunt tocmai bune, totusi, vrem sa putem sa mergem pe strada cu masina, nu ma incalzeste nimic daca am o masina cu 5 locuri cu dimensiuni de duba pe care sa nu o pot intretine decat foarte greu si care pe langa masinile pe care le vezi pe strada in mod normal consuma foarte mult!!!!
|
|
|
26-12-09, 16:57
|
#26
|
Banned
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
|
Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?
Quote:
Originally Posted by RideTheRiddle
sa o luam pe rand, o masina americana are aceleasi dimensiunu ca un vw transporter sau sprinter? eu am condus si conduc destul de des ambele masini, si dimensiunilor lor sunt o problema destul de mare in oras, cel putin cu parcarile pauza, iar daca ar fi sa te bagi in depasiri si prin spatii inguste nu poti pentru ca din nou, ai masina prea mare pentru oras ( aici se exclud bulevardele mari cu 2-3 benzi)
|
eu am luat ca reper firebird-ul din 89 pe care-l am eu. Lungime 5,15 metri este excact cīt un VW transporter. cu latimea......ceva mai lat ca un omega. sincer sa fiu nu ma plīng. Si aici īn Germania sīnt drumuri īnguste, parcari subterane sau etajate prin aeropoarte. Nu am avut nici unde probleme. OK. Aici este si o alta disipliona de trafic si nu se prea parcheaza aiurea ca īn RO. Ce-i drept, īn RO indisiplina are un cuvīnt mare de spus deoarece creeaza enorm de multe probleme
Quote:
de plastice, intradevar am exagerat cu distanta de o palma, am vazut o singura data un interior de americanca pe viu, si sincer m-a dezamagit rau, era un olds cred, iar de interiorul de dodge am vazut la top gear si filmau oamenii cum isi baga degetele prin imbinari
|
interiorul americanelor, este alt fel gīndit. Ai fost dezamagit deoarece esti obisnuit cu interioarele europene pline de butonase si beculete de ddesign care-ti ia ochii. Americanul īti pune la dispozitie strictul necesar si-ti face un design strict functional fara bla-bla de-ti ia ochii deoarece acesta considera ca ochii tai trebuie sa fie pe drum si nu la frumusetzea bordului. Este o alta mentalitate de gīndire. eu cel putin m-am obisnuit cu ea si sincer sa fiu nu duc lipsa blink-blibkulri eropean unde un bord este cum am spus plin de butonase, taste si beculetze de nu mai sti ce e pe acolo.
La pontiac-u meu am 4 ceasuri mari ca desteptatorul VEGLEA a lui bunica ce-mi arata tot ce-mi trebuie. E cīt se poate de simplist:
Īn ceea ce-i priveste pe cei de la Top Gear........... nu stiu ce rebut or fi prins. Eu vad si la emisiunile nemtesti de aceasi gen, ce mult l-e place sa exagereze si daca n-au cu ce exagera, se provoaca.
Quote:
o masina americana se intretine ca o europeana, dar NU in romania, tocmai pentru ca la noi sunt comerciantii nesimtiti si baga in preturi
eu nu te contrazic la faptul ca modele noi consuma foarte putin cu motoare foarte mari, asta stiam si eu, dar eu vorbeam de masinile accesibile noua tuturor nu restul, care desi ieftine in state, ajung la un pret de 3 ori mai mare la noi.
|
Aici m-ai īnteles putin gresit.
O americana se īntretine mai usor tinīnd cont de gradul de uzura SCAZUT datorita mecanicii de alt concept. Daca conduci americane, vezi si tu ca aici se ia puterea din volum si nu din turatie. Asta are ca consecinta o uzura generala a mecanicii mult ma scazuta comparativ cu restul lumii ceea ce duce la costuri mai mici de īntretinere vazut īn timp. La asta se adauga faptul ca datorita raritatii si a cerintelor reduse la public, masinile aste sīnt (la nivel european) considerate NO NAME unde tu nu platesti BRANDUL NUMELUI ca la Mercedes, BMW, AUDI ci piesa īn sine si asta face foarte mult.
Am dat exemplul bujiilor de mustang. Ei bine, daca merg la AUDI sa cumpar 4 bujii īmi ia 18 EURO. Daca comand la KTS 8 bujii AC DELCO pt. Firebird ma costa 9 EURO cel mult. Deci vezi aici este diferenta. Īn ceea ce priveste RO, asta am spus ca acolo merge cam tot anapoda īn domeniul asta si atunci nu-ti ramīne alt ceva de facut decīt sa te descurci singur dar īncearca s-o faci nu īn State ci īn Germania sau Austria si ai sa vezi ca-ti scoti piesele cu 60% mai ieftin cel putin.
Quote:
iar cu consumul, nu poti spune ca toti avem numai dacii carpacite la motor si vai mama lor, pe strazile din romania circula si masini bune, sau poate chiar noi care consuma muuult mai putin decat daciile si r5-urile alea carpacite. mie imi consuma maxim 10 in oras si asta omorata si tras de ea la greu nu am aceeasi satisfacite pe care o ai intr-un camaro ss dar nu ma plang.
|
Nu . N-am spus asta, ca toti au numai dacii. Am dat asta ca exemplu de limita inferioara maxima de investitie / consum inutil īndreptīndu-ma īn directia hobby, masina JUST FOR FUN fara utilitate ceea ce sīnt defapt toate Muscle-urile americane.
Daca luam ca exemplu un Dodge Viper sau un Corvette, astea au un portbagaj mai mic ca la LASTUN asa ca n-are ros sa cautam utilitatea la o masina din asta, motiv de ce nici nu mai īmi bat capul la consum.
Daca ar fi sa caut utilitatea raportat la consum, ar trebui sa am la un Firebird / Camaro / Mustang / Corvette / Viper utilitatea unui camion si nu un spatiu de depozitare care n-are voie sa depaseasca dimensiunea dubla a unei genti de transport a unui Notebook.
|
|
|
26-12-09, 18:08
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 3,133
Member of: [VW]
|
Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?
ok la piese nu mai insist, stiu doar ca am intrebat odata pentru un ford al unui prieten si nu auzisera la magazinul de piese auto de modelul ala de ford. deci sunt in necunostiinta de cauza oarecum.
dar viper, camaro ss, intradevar sunt masini doar pentru leasure time, si aici intram in alt segment, masini doar de fitze si figuri si cai putere multi, unde europenele parerea mea ca nu au nici un atu, in afara de nume, americanii le fac mai ieftine si mai puternice... dar eu ziceam de masini cu care sa poti trai in romania, masini de toata ziua nu dodge viper.
|
|
|
26-12-09, 18:55
|
#28
|
Banned
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
|
Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?
Cadillac Nordstar? masina de familie?
Lincoln?
Astea iese din capitolul american MUSCLE. Astea sīnt sedan-uri plictisitoare.
Nu vreau sa fac reclama dar chit ca esti īn Romānia, daca vrei piese de americane 100% originale si la un pret accesibil NORMAL si nu isterime, atunci KTS AMERICAN PARTS din Hamburg.
shopul online e din pacate numai pe germana deci īti trebuie limba.
Eu cumpar 90% numai de la ei tot ce-mi trebuie de mai bine de 15 ani si asta nu numai pt. mine dar si pt. cunoscuti din RO si crede-ma ca o-i avea eu 3 pontiac-uri dar nici eu nu īnot īn bani si eu sīnt om normal ca toti ceilalti asa ca nu-mi pot permite exagerari financiare.
Last edited by CyberCSX; 26-12-09 at 19:02.
|
|
|
02-01-10, 02:58
|
#29
|
Stage 2
Join Date: Sep 2009
Posts: 29
|
Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?
Quote:
Originally Posted by CyberCSX
Cadillac Nordstar? masina de familie?
Lincoln?
Astea iese din capitolul american MUSCLE. Astea sīnt sedan-uri plictisitoare.
Nu vreau sa fac reclama dar chit ca esti īn Romānia, daca vrei piese de americane 100% originale si la un pret accesibil NORMAL si nu isterime, atunci KTS AMERICAN PARTS din Hamburg.
shopul online e din pacate numai pe germana deci īti trebuie limba.
Eu cumpar 90% numai de la ei tot ce-mi trebuie de mai bine de 15 ani si asta nu numai pt. mine dar si pt. cunoscuti din RO si crede-ma ca o-i avea eu 3 pontiac-uri dar nici eu nu īnot īn bani si eu sīnt om normal ca toti ceilalti asa ca nu-mi pot permite exagerari financiare.
|
Iti multumesc foarte mult pentru adresa de site ce ai pusa chear am avut si eu nevoi de niste piese.
si tot ce ai spus ai perfecta dreptate si eu am un pontiac trans am gta 87 si cu chestia cu parcarea cher nu ma plang si consumu depinde cat ii dai si daca lom in calcul si un m5 consum si consumul unui pontiac stiti care e diverenta?
pontiacul consuma mai putin decat bmw doar ca este o conceptie a romanului dar nu itati ceva ca prin popor circula o vorba "tot zgarcitul da mai mult"
mersi inca o data
|
|
|
02-01-10, 14:23
|
#30
|
Banned
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
|
Re: Despre american muscle nu zice nimeni nimic?
Cu placere.
Sa sti ca sīnt si unele mai ieftine īn Germania ca KTS dar nu prea trimit īn strainatate din simpla comoditate si aici e problema.
La GTA-ul tau ai si bordul digital cu afisoare?
pune ceva poze.
|
|
|
|
|