Quote:
Originally Posted by Ford_V6
Prietene ... ce treaba au tevile de esapament si operatiunile de vulcanizare cu mecanica ?????
Plus de asta un om care stie sa faca tot ce enumeri tu mai sus crede-ma ca produce aici in Romania mai multi bani decat poti tu sa crezi ....
De ce nu angajezi un mecanic din Germania daca vrei sa aiba mentalitate germana ? aaaaa ... cred ca stiu ... nu i-ti permiti si vrei o sluga policalificata care sa aiba mentalitate germana la pret de romania ...
|
1. Bun...eu nu am fost in romania de 25 de ani...insa daca tu imi spui ca intr-un atelier de reparatii auto romanesc nu se monteaza cauciucuri si nici tevi de esapament atunci ... prefer sa tac. (banuiesc ca stii tu , altfel nu ai scrie)
2. Ceea ce am enumerat mai sus nu este altceva decat surubaraie...nu diagnoza , nu electronica...Montatul cauciucurilor se invata in cateva ore si incarcatul unei instalatii de klima tot asa.Dupa parerea ta trebuie sa fii policalificat ca sa deschizi si sa strangi cateva suruburi ??? (mda pardon...exista suruburi de 8 de 10 etc...asta numesti tu policalificare)
3. Ceea ce imi permit eu sau nu (financiar) nu este treaba ta...insa ar fi de preferat sa faci o mica policalificare la stilul de a te exprima...eu nu caut sluga sau ceva de genul asta...eu caut un mecanic care vrea sa lucreze in germania si mai mult nu . Cat se castiga in romania nu stiu si nici nu ma intereseaza...nu am obligat pe nimeni sa vina ci am facut numai o oferta !
PS. Revin la punctul 1. Cum sa inteleg asta? Vine clientul cu o masina de 7 ani vechime...facem revizia anuala ,ulei filtre etc, schimbam frane si curea de distributie daca e nevoie , iar pt cele 2 cauciucuri tocite in fata il trimitem la alta firma ??????????????si pt teava de esapament care e rupta iar in alta parte ???? sau in alta ordine de idei...ii spun clientului ca mecanicul care se ocupa de cauciucuri e in concediu si in rest nu stie nimeni sa monteze ? Daca asa se procedeaza la voi imi pare rau.