Acum am venit de la service. Alternatorul este perfect, am masurat tot ce se putea, la relanti de exemplu am 14.28 V la bornele bateriei.
Mi-am luat acum 2 sapt o baterie Varta D21 60Ah 640A High performance. Ma duc maine la IMPAR la garantie sper sa ma mai primeasca. Trebuia sa ma duc in termen de 5 zile
Concluzia : problema vine de la carburator, cica regulatorul de relanti, care habar n-am daca exista si unde e ca cei de acolo nu prea se pricepeau la masin japoneze. O sa ma interesez daca exista acea piesa si cat costa. Daca stiti ca exista un asemenea regulator de relanti sa-mi spuneti, cica e un electromagnet. Mi l-au aratat p-acolo dar nu cred ca ala e pt ca ce mi-au aratat ei, isi face treaba, adica atunci cand e turata si iau brusc piciorul de pe acceleratie revine foarte incet la relanti.
Partea buna : masina merge perfect
Aaa, si cu tot cu piesa aia tot nu scap de condensator, si nu mai am niciun ban