Ma pun si eu acu sa-mi prezint viitoarea mea \" bestiutza \"...
Este vb de acea Mazda 323...
De fapt nu este vb de doar o Mazda 323, ci chiar de doua...
Una am adus-o din Germania, cautat destul pana s-o gasesc... este vb de o Mazda 323 4WD, cu motor de 1.6 mai micutz dar fuge bine, din 1991, combi, care v-a desrvi doar ca donator de piese, adica doar pt axele fata/spate + cardan fiind vb ca este doar 4x4... mai sunt si alte piese care vor trebui sa se desparta de aceasta masina... mai multe detalii peste ceva vreme cand o sa incep sa fac transplantul...
A doua masina, este tot o Mazda 323 GT, cu un motor asemanator ca la acea mentionata mai sus, tot de 1.6, dar aceasta este din 1986...
... 323 GTu o sa fie masina de baza pe care v-a fi transplantata tractiunea 4x4 de pe combi, care este permanenta normal... Nu va speriati, distanta dintre axe este identica la cele doua ( multa lume nu credea, pana ce n-a ajuns masina in tara ) dar platforma este identica, doar caroseria difera de la combi la 2/3 usi...
... GTu l-am cumparat de la noi, fiind lovit, am iesit mai ieftin...
Din cele enuntate de mine rezulta ca am inceput un proiect destul de riscant, dar in care am mare in credere si nu in ultimul rand, doresc sa-mi dau toate puterile ce le am ca sa iasa cum vreau eu...
* Dupa cum am eu de gand, dupa ce modificari o sa sufere si dupa cum au iesit unele socoteli, care momentan nu au fost finalizate, masina la sfarsitul intregii \" operatiuni \" ar trebui sa faca fata oricarei masini, din oras...
* Nu vreau sa atac pe nime, dar prin ce zic eu, ma refer ca o sa stea foarte bine intr-o intrecere directa foarte bine pe langa adversar ( ca v-a castiga, ca v-a pierde... asta v-a depinde de cine o sa fie concurentul, sa nu spun adversar, ca nu suntem la lupte si de cum o sa stiu eu sa \" conduc \" in acel moment )...
Proiectul n-are inca un nume, masina la fel ( ma refer asa o denumire ) poate o sa vina si aia, dar nu este asa important...
Modificarile ce doresc sa le fac:
- schimbare modului de tractiune, de la tractiune fata, la tractiune integrala ( de care sincer sunt cel mai mandru )
* atrag atentie, asa de chestie, daca nu mere cumva, ceea ce nu prea cred, acest transplant, anulez tot proiectul
- posibil ca printre primele chestii sa apara un roll-bar, asta poate chiar la inceput, nu stiu exact...
- inlocuirea actualului motor, cu altul, un 2.2 T care ar avea performante destul de mari, sau un 2.5 BiT care la performante n-ar fi prea departe de cel de 2.2 T dar cu un raspuns mult mai violent... dar implica si niste costuri mult mai mari, adica dublu ca sa fiu sincer fata de acel 2.2 T
- schimbarea admisiei si evacuarii ( dubla, garantat ), nici nu este de discutat ca face parte de fel direct la schimbare motorului...
- mentionez ca la aceste trei mari etape prezentate mai sus, se iau in considerare si alte schimbari de piese... care se vor detalia cand le-o veni randul
- mica paranteza, nu-s fan de NOS, nu cred ca as pune asa ceva, candva...
- doresc un body kit, dar la mine nu implica doar bara fata/spate si praguri sau eleron, la mine daca e sa fie... sa fie mai consistent...
- la jenti inca nu-s sigur... aia cand o sa fie si banii de body kit... ca doar asa pot sa-l fac si pe ala, ca sa iasa treaba buna...
- design interior... o sa fie... cat mai urat
caroserie pura... ce o sa se vada?...
tabla... tava a.k.a. roll-bar
... doua scoici... muzica nu prea cred... o sa fie destula din fata si din spate... volanul cred ca o sa ramana destul de mult ( asa-mi sta momentan in cap )
- folie trebe, neomologata normal, ca n-are rost sa dau banii amoaca... imi permit si eu putin acolo
* asta a fost putin in mare, ca sa fie un pic mai deschis subiectul pt mai multi... momentan GTu are parbriz da are o gara in el mai mare, care e ok asa ca clima
dar arunca cateve cioburi in ochi bune, de aceea nu pot sa circul inca cu ea... sincer n-am mers cu decat azi vreo 30 cm in fata si vreo 40 cm in spate... dupa cum am spus a fost lovita si abia acu seara a fost gata... masina