Sistemul Audio de pe Masina Mea Sistemul Audio de pe Masina Mea |
15-09-13, 11:56
|
#286
|
Stage 4
Join Date: Sep 2004
Posts: 235
|
Re: Logan P88RS - SQ & SPL (Helix Esprit | SPL Dynamics)
Pai calculeaza si tu cat iti consuma amplificatoarele in sarcina si vezi daca iti ajunge curentul. Nu difuzorul mananca curent, doar amplificatoarele. Difuzorul foloseste cat ii livreaza amplificatorul.
Avand in vedere ca doar vreo 60-65% din curentul dat de alternatorul tau este livrat catre amplificatoarele tale, deci 65Ah, hai 70Ah mai vin din alternator. Cu bateria de 85Ah se fac 155Ah. Acum 155Ah la o tensiune ideala de 14.4v, ar putea debita cam 2200W daca randamentul amplificatoarelor tale ar fi de 100%. Dar cum randamentul unui amp de clasa AB este de aproximativ 50-55% si al unuia de clasa D este de aproximativ 70-75% puterea aia scade dramatic.
Numai amp'u pentru subwoofer, pentru a produce 1600w cu o eficienta de 70% are nevoie de 2285W si de 160A la o tensiune ideala de 14.4V. Dar cand tensiunea scade la 12.1V cat zici, are nevoie de 190 A. Si mai ai si celalalt amplificator pentru usi care are o eficienta de 55% maxim, din cat consuma.
Deci, da.
Ai nevoie de o a doua baterie si de un alternator mai potent.
|
|
|
15-09-13, 13:15
|
#287
|
Competitor CNCA
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 451
Member of: [2 Roti] [4Wheels] [Competitor CNCA]
|
Re: Logan P88RS - SQ & SPL (Helix Esprit | SPL Dynamics)
Un raspuns ca la carte, multumesc frumos Geo.
|
|
|
15-09-13, 19:40
|
#288
|
Stage 3
Join Date: Jan 2007
Posts: 121
|
Re: Logan P88RS - SQ & SPL (Helix Esprit | SPL Dynamics)
Ai mare grija cu big 3-ul ca si eu am avut o problema destul de grava la acest capitol. La borna de la alternator nu am prins bine papucul si astfel desi cablul era mai gros mie imi baga doar 12.4 maxim din alternator(asa am reusit sa ard si un amplificator). Am schimbat acum cablul si papucul sa intre mai bine si imi incarca normal la 14v. Alta problema poate fi si de la bornele de la baterie...sa fie cat mai curate. Cel mai bine masori cu un voltmetru exact voltajul la baterie cu masina pornita....apoi opresti motorul si vezi cat de repede scade tensiunea din baterie....daca scade imediat poate fi de la baterie sa nu fie incarcata.
|
|
|
15-09-13, 20:27
|
#289
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 2,016
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: Logan P88RS - SQ & SPL (Helix Esprit | SPL Dynamics)
Quote:
Originally Posted by Bogz02
[/B] Un singur dif sa ceara atat de mult curent?
|
Amplificatorul cere curent...ai consum, asta e, baterie extra, alternator mai mare.
|
|
|
16-09-13, 00:07
|
#290
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,240
Member of: [VW] [Hyundai] [2 Roti] [4Rally] [Competitor CNCA]
|
Re: Logan P88RS - SQ & SPL (Helix Esprit | SPL Dynamics)
Mai baga o baterie.. Ai vazut diferenta clara la mine
|
|
|
20-09-13, 23:05
|
#291
|
Competitor CNCA
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 451
Member of: [2 Roti] [4Wheels] [Competitor CNCA]
|
Re: Logan P88RS - SQ & SPL (Helix Esprit | SPL Dynamics)
Quote:
Originally Posted by Lil' D
Amplificatorul cere curent...ai consum, asta e, baterie extra, alternator mai mare.
|
Corect, amplifu', ca am scris difuzoru'.
Quote:
Originally Posted by dydy-andrey
Mai baga o baterie.. Ai vazut diferenta clara la mine
|
Chiar ca...
Astazi am reusit sa mochetez incinta, dupa multe multe amanari.
Incinta sealed de 12" este de vanzare.
Last edited by Bogz02; 20-09-13 at 23:12.
|
|
|
11-03-14, 19:52
|
#292
|
Competitor CNCA
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 451
Member of: [2 Roti] [4Wheels] [Competitor CNCA]
|
Re: Logan P88RS - SQ & SPL (Helix Esprit | SPL Dynamics)
|
|
|
12-03-14, 11:49
|
#293
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 425
Member of: [DACIA]
|
Re: Logan P88RS - SQ & SPL (Helix Esprit | SPL Dynamics)
frumos, felicitari pentru proiect, munca dar si rezultate, spuneai intr un post ca pe logan intra o baterie de max 32cm, sa inteleg ca Varta pe care o ai e cea mai ''potenta'' din ce ai gasit nu? a mea e de doar 72Ah si cu motorul pornit imi danseaza luminile la vol 23, cablul O AWG eventual pe privat daca imi poti spune mai multe despre el, in rest felicitari inca o dat'
|
|
|
13-03-14, 19:36
|
#294
|
Competitor CNCA
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 451
Member of: [2 Roti] [4Wheels] [Competitor CNCA]
|
Re: Logan P88RS - SQ & SPL (Helix Esprit | SPL Dynamics)
__________________
|
|
|
13-03-14, 23:51
|
#295
|
Stage 2
Join Date: Jul 2011
Posts: 38
|
Re: Logan P88RS - SQ & SPL (Helix Esprit | SPL Dynamics)
Bravo man, sa ai grija de masina !
|
|
|
18-03-14, 21:26
|
#296
|
Competitor CNCA
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 451
Member of: [2 Roti] [4Wheels] [Competitor CNCA]
|
Re: Logan P88RS - SQ & SPL (Helix Esprit | SPL Dynamics)
DD toyz. Multumesc mult Bigule.
|
|
|
17-04-14, 22:56
|
#297
|
Competitor CNCA
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 451
Member of: [2 Roti] [4Wheels] [Competitor CNCA]
|
Re: Logan P88RS - SQ & SPL (Helix Esprit | SPL Dynamics)
Jucarii noi pe 2014, deocamdata doar in probe, urmeaza sa le montez.
Hertz SV200L si amplif DLS CA-50 pentru tweetere.
Video cu Hertz-urile de care sunt foarte multumit.
https://www.youtube.com/watch?v=lYQPCieNMG8
Last edited by Bogz02; 17-04-14 at 23:03.
|
|
|
19-05-14, 15:30
|
#298
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 304
Member of: [CITROEN] [Competitor CNCA]
|
Re: Logan P88RS - SQ & SPL (Helix Esprit | SPL Dynamics)
Quote:
Originally Posted by geoX
...
Avand in vedere ca doar vreo 60-65% din curentul dat de alternatorul tau este livrat catre amplificatoarele tale, deci 65Ah, hai 70Ah mai vin din alternator. Cu bateria de 85Ah se fac 155Ah. Acum 155Ah la o tensiune ideala de 14.4v, ar putea debita cam 2200W daca randamentul amplificatoarelor tale ar fi de 100%.
|
Ah = Amperi ora.
Ai inmultit timp cu electroni si ai scazut mere rezultand randament.
Alternatorul scoate Amperi, fara H.
Bateria are o capacitate de Amperi ora(Ah). In tradurece libera, pana la descarcare completa, poti trage 85A timp de o ora.
Limita apare din curentul maxim care il poate scoate o baterie, nu din capacitate.
__________________
Current: Android JB Tab | Audison bit one | PPI Phantom 900.4 | Helix HXA20X | Mach 5 MLI-65 | Faital 3FE20 Fullrange | JBL W10GTI | SilentCoat (Civic)
"Pseudoscience is often characterized by the use of vague, exaggerated or unprovable claims, an over-reliance on confirmation rather than rigorous attempts at refutation, a lack of openness to evaluation by other experts and a general absence of systematic processes to rationally develop theories."
|
|
|
19-05-14, 22:21
|
#299
|
Stage 4
Join Date: Jun 2009
Posts: 264
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: Logan P88RS - SQ & SPL (Helix Esprit | SPL Dynamics)
sa le stapanesti sanatos !
le-am auzit si eu pe un golf 5 si sunau bine midbashii. Pune-i in usa ce mai stai !
|
|
|
21-05-14, 17:47
|
#300
|
Competitor CNCA
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 451
Member of: [2 Roti] [4Wheels] [Competitor CNCA]
|
Re: Logan P88RS - SQ & SPL (Helix Esprit | SPL Dynamics)
Multumesc mult. Le-am pus pe masina, numai ca n-am mai postat aici, se pare ca threadul nu mai prezinta nici un interes pentru nimeni, si chiar nu isi mai avea rostul sa port un monolog aici.
|
|
|
|
|