Sistemul Audio de pe Masina Mea Sistemul Audio de pe Masina Mea |
08-05-12, 01:47
|
#76
|
Stage 4
Join Date: Sep 2008
Posts: 212
|
Re: Solenza (FTU)
Sa vedem ce stiu gemenele astea :P De sunat suna bine la ureche, ca incinta .. cea de data asta fata de cea de la magnat e facuta sa sune tare si bine pe orice gen de melodie, dif-urile sunt rapide si fac galagie, pornesc alarme si etc Suna bine dar sa se mai rodeze putin si vedem si scor ce obtin. In orice caz va intrece scorurile mele anterioare.. cine stie de la Severin cum suna magnatul... astea-s cu destul de mult peste
__________________
Pioneer, Ground Zero, In Phase, PowerBass
|
|
|
08-05-12, 07:35
|
#77
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 811
|
Re: Solenza (FTU)
Doua difuzoare de 12 in general dau "bataie de cap" unui difuzor de 15 la puteri similare. La Severin sistemul tau a realizat rezultatele la sectiunea ESPL la 52 respectiv 53Hz. Cel putin dupa ochi acordajul acestei incinte duble este destul de jos si cu siguranta va oferi... o senzatie mai mare la ascultare... precum si depasirea plafonului de 140dB.
Cum vei finisa incinta?
__________________
Pure Music
"The myth is stronger than the truth,
And the truth can sometimes lie
To see all from what it was
You need an uncorrupted eye..."
ionutmocioiu-on-facebook.com
|
|
|
08-05-12, 08:58
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 318
Member of: [Competitor CNCA] [VW]
|
Re: Solenza (FTU)
frumos frumos,dabia astept sa le aud...de incinta ce sa mai zic...opera de arta..
|
|
|
08-05-12, 09:00
|
#79
|
Stage 4
Join Date: Sep 2008
Posts: 212
|
Re: Solenza (FTU)
Sigur depasesc 140db.. intrebarea e cu cat :P Sunt f. curios... sunt destul de "deranjante" la ureche pe unele melodii. Am 2 castiguri cu subwoofer-ul asta fata de cel anterior: suprafata totala de con si puterea. Amplif-ul care il folosesc Inphase IPA1601 scoate 1x800w in 4ohm conform specificatiilor si asa a si rulat pe magnat, dar momentan vad ca e stabil si in 2ohm pe cele 2 bucati de 12.
Incinta o s-o mochetez, iar porturile vor fi vopsite. O sa incerc s-o fac sa arate cat mai dragut.. poate ii trag o culoare anume la porturi si mocheta neagra. Timp sa fie..
|
|
|
08-05-12, 09:04
|
#80
|
Stage 4
Join Date: Sep 2008
Posts: 212
|
Re: Solenza (FTU)
Quote:
Originally Posted by Marius-MSC
frumos frumos,dabia astept sa le aud...de incinta ce sa mai zic...opera de arta..
|
Merci merci .. opera de arta.. si da si nu prea pentru ca sunt cam perfectionist de fel cand vine vb de lucrari de genul, iar incinta am facut-o singurel cu ce am avut si n-a iesit chiar perfect la imbinari.. mai sunt abateri gen 0.5mm dar se scot cat de cat sa iasa bine.
|
|
|
08-05-12, 12:01
|
#81
|
Kamikaze Racing Team Member
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 921
Member of: [Kamikaze Racing Team] [Old School Cars] [4Rally] [Competitor CNCA]
|
Re: Solenza (FTU)
Powerbassii sunt difuzoare mai rapidesi mai melodioase decat magnatu, desi incinta e acordata mai sus.
Masina rezoneaza sus, daia si scoru la frecventa respectiva de la drobeta.
Parca ar intra mai multa putere pe ele, urmeaza teste.
__________________
Instalări sisteme audio#Custom #SoundQuality #SPL #OEM+integration #Japan #Deutschland echipa-Zoom.com
|
|
|
08-05-12, 14:20
|
#82
|
Stage 5
Join Date: Jun 2011
Posts: 517
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: Solenza (FTU)
foatre frumos ce ai acolo in legatura cu scorul ai mare grija daca o mochetezi ca risti sa dai mai putin....bafta in continuare
|
|
|
08-05-12, 17:02
|
#83
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 318
Member of: [Competitor CNCA] [VW]
|
Re: Solenza (FTU)
Quote:
Originally Posted by lucian_24
foatre frumos ce ai acolo in legatura cu scorul ai mare grija daca o mochetezi ca risti sa dai mai putin....bafta in continuare
|
De ce?
Atata timp cat nu mocheteaza si portul pe interior eu nu cred ca afecteaza in vreun fel acordajul.
|
|
|
08-05-12, 17:05
|
#84
|
Stage 4
Join Date: Sep 2008
Posts: 212
|
Re: Solenza (FTU)
Ca tot ai zis.. am mai auzit asta.. sa fie zvon sau nu? Cine poate sa confirme sau sa infirme? Ma refer cine a incercat si intr-adevar asa este
|
|
|
08-05-12, 17:35
|
#85
|
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of: [Registered Users] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [Competitor CNCA]
|
Re: Solenza (FTU)
Quote:
Originally Posted by Marius_FTU
Ca tot ai zis.. am mai auzit asta.. sa fie zvon sau nu? Cine poate sa confirme sau sa infirme? Ma refer cine a incercat si intr-adevar asa este
|
Sunt cazuri in care mocheta provoaca mici pierderi. Am avut un singur caz cand mocheta nu a scazut nimic din scor.
Si nu e vorba de mocheta din port, si nu are legatura nici cu acordajul.
Daca faci incinta pentru scor iti recomand sa rotunjesti toate unghiurile de 90 de grade si eventual sa dai 2-3 maini (pensulat) de rasina de fibra de sticla la interior si la exterior. E de preferat ca suprafata rezultata sa fie cat mai plana. De obicei lemnul "trage" primele 2 maini.
La fel nu ar strica sa mai adaugi o fata incintei in asa fel incat difuzoarele sa fie montate ingropat, la nivel cu fata.
Mare atentie la etansarea difuzoarelor pe incinta si la etansarea conectorilor/gaurilor cablurilor. Si la orice fel de gaura, daca tot suntem la capitolul asta.
Ca ex, au fost cazuri in care 2 gauri mici de surub au scazut rezultatul cu 0.3. Poate nu pare mult, dar cand le aduni.... face sens.
|
|
|
08-05-12, 18:08
|
#86
|
Stage 4
Join Date: Sep 2008
Posts: 212
|
Re: Solenza (FTU)
Ce inseamna mici pierderi? 0.1-0.2 sau.. peste 0.5 ? Ma refer strict din mocheta. Oricum mocheta care o am e d-aia f. subtire fara alte straturi de cauciuc si etc pe ea.
Incinta asta nu e de scor, e de muzica dar nu de flex. Suna bine cam pe orice gen de muzica. Mocheta in port nici nu m-am gandit vreodata sa fac asa ceva ci doar la exterior... banuiesc ca nu-i bai asa mare. Portul o sa ia vopsea la spray pe toata suprafata vizibila din exterior si sa-i trag un finisaj sa arate cat de cat "comercial" la partea aia din mijloc care e groasa. Am 2 gaurele date gresit dar le-am umplut cu montaj kit care acum e bocna eu zic ca merge.
Cat despre conectori, eu am iesit cu 4 suruburi de 5 prinse cu piulita si seibi pe ambele parti stranse bine apoi cu cablurile cu papuci... o sa fac o poza azi maine sa vezi... deci pe acolo e ok.
Scopul meu nu a fost scor strict, tot ce incerc sa fac pe masina e pt daily, iar competitiile sunt de fun... cat dau.. aia e, nu am pretentii asa mari de la sistem dar nici de pierdut nu am daca pot sa trec si pe la termlab.
Difuzoarele le-am verificat.. nu scapa presiune pe langa prindere, dar in orice caz o sa pun alte autofiletante cu filetul mare ca sa prinda la sigur.
Pt ce zici tu cu 2 gauri libere prin cutie.. ma mir ca nu s-a pierdut mai mult.
|
|
|
08-05-12, 18:36
|
#87
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [VW] [Competitor CNCA]
|
Re: Solenza (FTU)
Mecanica fluidelor... Studiati umpic rugozitatile sufrafetelor pe unde trece aerul si o sa va dati seama de ce e buna sau nu mocheta. Nu este o regula universala ca o sa pierzi x db cu mocheta. Dar aveti in vedere ca FARA SCULE DE MASURARE a puterii , db , impedante este umpic cam greu sa faci performanta.
__________________
Y!M dbig.sounds
Dealer Autorizat pentru toata gama de produse Digital Designs si PowerCell S-A DESCHIS
|
|
|
08-05-12, 18:42
|
#88
|
Stage 4
Join Date: Sep 2008
Posts: 212
|
Re: Solenza (FTU)
Nu te contrazic.. tocmai d-aia am si zis ca nu am pretentii de performante maxime la mine. Pana la mecanica fluidelor.. cred ca multi isi fac incinte dupa ochi asa ca fizica e o grija mai mica.
Si totusi inteleg ce vrei sa zici, dar avand in vedere ca nu o mochetez pe interior si nici in port, decat la exterior... e pana la urma asa de semnificativa diferenta?
Sau hai sa intreb altfel... se poate pierde gen 1db doar prin simpla mochetare exterioara?
|
|
|
08-05-12, 18:45
|
#89
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,240
Member of: [VW] [Hyundai] [2 Roti] [4Rally] [Competitor CNCA]
|
Re: Solenza (FTU)
odata ce tu nu esti axat strict pe scor, eu cred ca nu e nicio problema daca o mochetezi...
treaba nasoala e acolo unde se cauta si ultima sutime de decibel, pt ca aerul nu circula doar in incinta, ci si prin portbagaj, masina etc.
ideal ar fi ca toata masina sa fie data in rasina sa alunece totul bine, dar nu cred ca e cazul la noi, "cantaretii"
|
|
|
08-05-12, 18:53
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [VW] [Competitor CNCA]
|
Re: Solenza (FTU)
Nu ai inteles un amanunt trial and error! Pana nu probezi nu ai de unde stii. Nu exista o formula sau o regula! Poate nu influenteaza cu nimic sau poate ca duce la -1db nu ai de unde sa stii. Las-o fara pana la concurs si dupa ce ai vazut ce poate trage-i o mocheta si cu urmatoarea ocazie masori din nou si tragi singur concluziile. Din propria experienta iti zic ca la scor acea mocheta incurca umpic , poate nu asa mult 0,1 0,3 dar este suficient sa-ti puna cupa in brate
Cat despre stiintele exacte si cum isi fac majoritatea incintele, asa si performantele
Numai bine!
|
|
|
|
|