Sistemul este inca in lucru, dar la a doua masurare a presiunii acustice, bineinteles cu incinta ne-inchisa/izolata de restul furgonului, pe un amplificator GZPA 1.8000D pe care in reprize de cateva secunde in interval de 15 minute, pe muzica, a reusit sa il incalzeasca bine... cu senzorul in parbriz a reusit sa afiseze putin peste 149dB. Traductoarele se comporta nesperat de bine - avand in vedere ca sunt din gama - low budget - adica sub 335Ron bucata.
Amplificatorul a fost impins in putere maxima, semnalul de iesire luand infatisare dreptunghiulara mai mult ca sigur...
Deci un lucru esre clar in acest moment.
Amplificarea initiala de 2 x 1.8000 era clar varianta ideala - dar bugetul devenea insuportabil de costisitor si nu isi justifica prezenta, ducand la cheltuirea unei sume si mai mari in alternatoare si acc...
Avand in vedere ca varianta aleasa este aceea cu amplificatoare care vor merge in 4 ohmi, clasa H, peste 500Wrms sub 1%thd, adica peste 8Kw in 4 ohmi, cifrele pe display vor creste destul incat sa ne aduca zambetul pe buze...
Multumesc Blak pentru ajutor in ceeace priveste elementele de conectica din cupru.
Imagini vor urma in scurt timp.