\"Totul a inceput acum 3 ani, cand am cumparat o Dacia 1100. De atunci am facut o mare pasiune pentru aceasta masina. I-am refacut caroseria si am vopsit-o, fiind lovita in partea stanga. Am schimbat jantele originale cu unele de Aro 10 pe 14”, cu cauciucuri 175/65. Asa am stat cu ea vreo 2 ani, cand la ideea unor tovarasi (Alex & Sita) “i-am tras” doua dungi pe partea stanga, asemenea unui Renault 8 Gordini si numar pe usi ( 07 ). Toate abtibildele sunt din autocolant. Apoi am inlaturat barile de protectie, din fata si din spate (marginile curbate).
Masina arata foarte bine atat la interior cat si la exterior. Cei 43 de cp nu mai erau de ajuns asa ca au fost facute unele modificari la motor. A fost montat un motor de Dacia Nova, un sistem de soc cu actionare electrica (o inventie proprie), filtru aer sport de pe Alfa Romeo, radiator marit, cu doua ventilatoare(unul cu actionare continua si un electroventilator de Tico), fiind indispensabile deoarece motorul se supraincalzea.
In ceea ce priveste cutia de viteze am lasat-o pe cea originala deoarece nu am gasit cutie in 5 trepte care sa se potriveasca la masina cu motor cu tractiune pe spate. Plecarile de pe loc au fost imbunatatite datorita unui disc de ambreaj de 200 mm. Amortizoarele de pe spate sunt de Isuzu. Evacuarea gazelor a fost imbunatatita prin marirea diametrului tevii de evacuare a tobei de esapament. In final puterea motorului este aprox 75 CP. Suplimentar au fost montate doua aparate ce indica temperature lichidului de racier si presiunea uleiului din sistemul de ungere a motorului.
Au fost schimbate scaunele originale cu unele de Dacia Berlina, care sunt mai confortabile. S-au montat doua proiectoare fata (Maxtell) si stopuri suplimentare de frana pe spate.
La exterior au mai fost aplicate cateva stikere cu nume de firme, aplicate pe aripi.
Ca planuri de viitor: reprofilarea aripilor, adaptarea a inca 2 proiectoare si montarea unei tobe cu doua iesiri, poate si ceva sistem de sunet. Viteza maxima atinsa este de 150 km/h.
In rest...ce sa zic … asta e “bolidul” meu. Nu o puteti rata, masina fiind unica in Bucuresti, ca sa nu zic Romania.\"
acuma pozele