Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Cluj

Reply
 
Thread Tools
Old 30-07-06, 23:58   #286
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Tuning & Styling :: Intrebari, Sfaturi, Etc

Quote:
Originally Posted by ZanDer
1000 de euro mi se pare muuuuult chiar si cu piese originale ... eventual cu serpisori si cu tot si tot nu trece de 1000 de E ...

CIP - 200-400 euro
Filtru aer sport + tubulaturi alti 100-180 euro (doar un filtru K&N regenerabil costa 80-90 euro).
Linie completa sport -catalizator+detenta+finala ,peste 1000 euro.Daca punem si serpisori,toata combinatia ajunge la 2000 euro.
Deci suma pusa de mine este mai mult decit modica.

Varianta austera este cu CIP de 150 euro facut la coltul strazii,cu toate consecintele ce decurg de aici,taiat si aruncat la gunoi tot dinainte de catalizator,sudat "burlan" de inox la nea Gica la coltul blocului 50 RON,finala "Borla" din tirg 100 RON, si filtru sport din aceeasi sursa 10 RON,care este mai prost in retinerea particulelor decit un ciorap de dama legat cu elastic direct pe aspiratie.
Si uite asa ,cu 700 RON ai facut un minunat tuning motor care te va tine in caz fericit ,fara sa ajungi la mecanic ,10 000 km.

Cit despre kit turbo este cca 5000 euro + reglaje,resoftare+ drumurile tale ,etc alte diverse ajungi sa nu zic la 8000,dar la 7000 in mod cert.

Last edited by turbojack; 31-07-06 at 00:02.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 31-07-06, 01:28   #287
ZanDer

Stage 5
 
ZanDer's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,913
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Tuning & Styling :: Intrebari, Sfaturi, Etc

de turbo nu comentez nimic, dar ... intr'adevar daca te duci numai la firme ce au un nume mare se poate sa ajungi si sa treci de suma aia ... da hai sa fim seriosi ... la noi in ro 1000 de E ?! sunt si la noi firme care se ocupa cu evacuari care itzi fac treaba bine ( zic eu, eu am facut'o acolo si de 2 ani no problems ) filtru k&n varianta care intra in locul celui original cam 60 E ala conic cu tot cu tubulaturi hai 150 max ... cip'u depinde unde il face, da il face cam cu 250 E ... deci 400 E + evacuarea care fara serpisori si cu finala borla sa zicem ( nu doar ornamentul ) cam 300 E ... deci 700 E ... normal ca se poate si muuuult mai scump ... da mno ... io incerc sa prezint pretzurile aproximative ... de exemplu serpisorii sa zicem ca ii luam de la supersprint ... cam 400 de E ... deci sincer ... depinde ce vrea omu si catzi bani vrea sa bage in masjina ... bafta
__________________
Race the strip, not the street!
ZanDer is offline   Reply With Quote
Old 01-09-06, 10:50   #288
E31

Stage 3
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 133
Default Re: Tuning & Styling :: Intrebari, Sfaturi, Etc

Salut, nu m-am putut retine sa nu observ nota generala de pesimism. Daca ai idee ce faci si nu te lasi dus de nas de cei ce vor sa-ti vanda ce-i mai scump etc poti iesi f ieftin. Eu de ex. mi-am facut o evacuare "straight through" duala si m-a costat 10mil, din care 4 au fost capetele. Ca si conceptie, e cel mai bun sistem din toate optiunile si cu toate astea am reusit sa-l fac f ieftin. Pt 4 sau 6 in linie nu e necesar sa fie duala (e chiar o tampenie sa pui astfel, dual e numai la motoare in V, mor de ras cand mai vad cate un Golf Tdi cu 4 tzevi de esapament), asa ca pretul ar putea cobora pana pe la 3-4mil, lejer.
E f important sa decizi daca vrei performanta sau aspect & sunet. Daca te intereseaza numai ce pare a fi si nu ce este, du-te si pune duala ca toti ceilalti. Daca nu, sint cateva chestiuni de retinut:
1. Nu mari prea mult diametrul tzevilor fata de stock.In general, 5-10mm in plus e ok.
2. NU PUNE DUAL daca nu ai motor in V. E o teorie prea lunga, daca chiar esti curios o sa-ti zic pe private
3. Foloseste tobe "straight-through", cu tzeava gaurita.. inteleg baietzii daca le zici. Altfel, castigurile nici nu stiu daca vor fi sesizabile.
Si admisia se poate face foarte ieftin, insa trebuie sa ai grija sa nu-ti iei kiturile ordinare de pe la noi care iti pune filtrul in comp. motor si in cel mai bun caz ti-l izoleaza cu ceva tablarie... Incearca sa gasesti pe cineva care are presa hidraulica si poate indoi o tzeava de acelasi diametru ca debitmetrul tau, iar filtrul sa stea undeva jos, pe fostul traiect al tubului de admisie de dinainte de filtru. Probabil cu 1mil + filtru rezolvi. E f important sa nu pui filtrul "descoperit", unde aerul e mai cald si poate reusesti chiar sa pierzi cp. Daca totul e facut bine nu, nu o sa ai 30cp, dar o estimare realista duce cam la 10-15cp. Nu pare mult, insa la turatii ridicate, unde "blocajul" o sa fie semnificativ mai mic, o sa se simta ca 30.

7-8000 pt un turbo???? Whoa.... nu cred. Pe ce 7-8000? :P Nu ca vreau sa ma dau eu mare sau ceva, insa nici falsa modestie nu-mi place. Pot spune ca ma stiu destul de bine la compresoare mecanice & turbo & nitro si o instalatie tipica de baza pt un motor de 2000 in 4 cilindri te-ar duce pe la 1000-1500, daca stii cum sa faci. De dincolo comanzi numai turbina care e extrem de ieftina, 200-400$. Intercoolerul il faci aici 150E, tot ce iti trebuie e o galerie de evacuare pt turbo care ori ti-o adaptezi tu (deci cam 1mil la un sudor) ori ti-o comanzi de dincolo daca gasesti pt motoru tau, estimez cam la 500E. Restul se duc pe tzevaraie care sa conecteze turbo de intercooler si intercoolerul de admisie si celelalte maruntisuri (kit de ungere cu ulei a turbinei, admisia, BOV, Wastegate). 7-8000 nu e nici macar pt motoarele complexe, un kit compresor pt 540 (compresoarele in general sint mai scumpe ca turbo - 1700 fata de 2-600 ) e 6000$, 5000 si ceva de E, asta cu remapare si cu tot.
Daca procedezi astfel, poti astepta un castig de cam 60-80cp, nefiind necesara nici o remapare, eventual doar un alt set de injectoare putin mai mari (150$ toate 4). Daca vrei sa te bagi serios in motor atunci vb de sistem de management al motorului paralel, set secundar de injectoare, interne forjate, pompe auxiliare bla bla bla si asa s-ar putea ajunge pe la 5000, dar atunci mai bine vinde-o si ia-ti un motor de 5000>

Daca insa vrei cai multi la bani putini, nimic nu are un raport pret/cp asa bun ca NOSul. Toti din tara zic ca explodeaza motorul pt ca asa au citit pe net, nush cati au experienta practica legata de el (ce ne-am face noi fara romanul care le stie pe toate?). Eu de ex am pus unul pe masina, n-am avut niciodata probleme cu el pentru ca stiu cum sa-l folosesc. Daca te intereseaza, sint la 550E, puteri intre 50-170cp, dar pt tine zic ca e super ok 50.
Daca zici ca motorul stock are 160, cu NOS o sa fie pe la 210-220, fara sa-ti faci griji despre fiabilitate. Sa-mi zici daca te intereseaza. Numai bine.
__________________
profilul romanului tipic: grandoman si frustrat

Last edited by E31; 01-09-06 at 10:52.
E31 is offline   Reply With Quote
Old 28-10-06, 13:12   #289
CJ02VDV

Stage 5
 
CJ02VDV's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,910
Member of:
[2 Roti]
[RENAULT]
Default Re: Tuning & Styling :: Intrebari, Sfaturi, Etc

Salut!!As vrea sa va intreb daca nu stiti ca cine vopseste masini?Am un dacie de vopsit si un pic modificat
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	SP_A2135.jpg
Views:	84
Size:	114.5 KB
ID:	167978   Click image for larger version

Name:	SP_A2124.jpg
Views:	67
Size:	140.4 KB
ID:	167979   Click image for larger version

Name:	SP_A2143.jpg
Views:	76
Size:	166.2 KB
ID:	167980  

CJ02VDV is offline   Reply With Quote
Old 28-10-06, 13:14   #290
Piry
TIME SQUAD Member

Stage 5
 
Piry's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of:
[TIME SQUAD]
Default Re: Tuning & Styling :: Intrebari, Sfaturi, Etc

welcome.....to the KITCHen
Piry is offline   Reply With Quote
Old 28-10-06, 13:19   #291
CJ02VDV

Stage 5
 
CJ02VDV's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,910
Member of:
[2 Roti]
[RENAULT]
Default Re: Tuning & Styling :: Intrebari, Sfaturi, Etc

Sslut!Vreau sa va inteb daca nu stiti pe cine vopseste masiniiAs avea o dacia de vop si un pic modificat
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	SP_A2135.jpg
Views:	70
Size:	114.5 KB
ID:	167983   Click image for larger version

Name:	SP_A2142.jpg
Views:	86
Size:	149.6 KB
ID:	167984   Click image for larger version

Name:	SP_A2143.jpg
Views:	105
Size:	166.2 KB
ID:	167985  

CJ02VDV is offline   Reply With Quote
Old 28-10-06, 13:37   #292
RA_2fast4u
Ford Driver

Stage 5
 
RA_2fast4u's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,611
Member of:
[FORD]
[FOTO]
Default Re: Tuning & Styling :: Intrebari, Sfaturi, Etc

Quote:
Originally Posted by CJ02VDV View Post
Sslut!Vreau sa va inteb daca nu stiti pe cine vopseste masiniiAs avea o dacia de vop si un pic modificat
parerea mea... scoate bull bar-ul din fata, scoate sigla cu reanault, scoate calu ala de pe grila fatza, si chestiile alea lipicioase de pe capota!!!!
RA_2fast4u is offline   Reply With Quote
Old 28-10-06, 14:14   #293
CJ-01-WOB
Observator 4tuning


Stage 5
 
CJ-01-WOB's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[4Tuning International]
[VW]
[Nissan]
[Mitsubishi]
[Toyota]
[MERCEDES]
Default Re: Tuning & Styling :: Intrebari, Sfaturi, Etc

Quote:
Originally Posted by CJ02VDV View Post
Sslut!Vreau sa va inteb daca nu stiti pe cine vopseste masiniiAs avea o dacia de vop si un pic modificat
te lasa TATI sa-i ''modifici '' masina?
ok daca e la topicul cu ''sfaturi'':
jantele incearca sa fie la fel
calu ala ia-l jos ca nu o sa pierzi din CP
portbagajul ala deasupra optic nu arata f bine dar sunt sigur ca se foloseste !
ce puncte ai pe oglinda?
__________________

Fresh Touring Origination
CJ-01-WOB is offline   Reply With Quote
Old 29-10-06, 16:18   #294
CJ02VDV

Stage 5
 
CJ02VDV's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,910
Member of:
[2 Roti]
[RENAULT]
Default Re: Tuning & Styling :: Intrebari, Sfaturi, Etc

Quote:
Originally Posted by CJ-01-WOB View Post
te lasa TATI sa-i ''modifici '' masina?
ok daca e la topicul cu ''sfaturi'':
jantele incearca sa fie la fel
calu ala ia-l jos ca nu o sa pierzi din CP
portbagajul ala deasupra optic nu arata f bine dar sunt sigur ca se foloseste !
ce puncte ai pe oglinda?
Salut KOMMANDANTE!
!.Din motivul are diferite roti ca chiloasa este cam pe moarte!Si nu trage cu 14 cum ar trebui!Por&calul7signa am dat jos!!Vreau sa stiu ca ce sfat ma dai cu vopsitul!Ce culoare sa dau!!Am gandit un alb deschis si la mijloc cu doua linie albastru!!
CJ02VDV is offline   Reply With Quote
Old 29-10-06, 22:04   #295
lancerEvo

Stage 5
 
lancerEvo's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,128
Default Re: Tuning & Styling :: Intrebari, Sfaturi, Etc

pe mijloc vrei dungi albastre? asa ca la Viper??? super asa, da sa fie cat mai late
lancerEvo is offline   Reply With Quote
Old 31-10-06, 00:20   #296
smoke
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
smoke's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 942
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Prezentati-va!

ce motor ai pe ritmo? si pt masina aia pm me.. am 3.. si 2 in lucru )))
smoke is offline   Reply With Quote
Old 31-10-06, 10:03   #297
CJ02VDV

Stage 5
 
CJ02VDV's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,910
Member of:
[2 Roti]
[RENAULT]
Default Re: Tuning & Styling :: Intrebari, Sfaturi, Etc

DA!Dar nu stiu ca cine se ocupa cu asa ceva!CE vopsit ma sfatiuti??Are rost sa pun folie pe geam??
CJ02VDV is offline   Reply With Quote
Old 01-11-06, 08:39   #298
carlos_81

Stage 1
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 20
Default Re: Prezentati-va!

pe ritmo 1.3,70CP,dublu carb.
vreau prima data sa-i fac VT ca expira luna asta si dupa aia ma apuc de ea...filtru ,tobe ,toate cele
carlos_81 is offline   Reply With Quote
Old 01-11-06, 08:41   #299
smoke
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
smoke's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 942
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Prezentati-va!

am un 125 TC, un 105 TC si un seat ronda de 1.6 SX de 95 de cai,
smoke is offline   Reply With Quote
Old 01-11-06, 09:09   #300
carlos_81

Stage 1
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 20
Default Re: Prezentati-va!

frate da' tu ce faci le colectionezi?
zi-mi si mie de unde iei piese ca eu nu gasesc nici placute de frana pt. ritmo.
carlos_81 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -