Asa, acum sa incerc sa raspund punctual la fiecare.
@IulianE36
Pana acum asta este solutia favorita, floorpan de R33 cu RB25
@Razvan_DOI
Multumesc man. Daca nu as considera ca ar fi bine sa pastrez treburile in familie si sa folosesc Nissan cred ca V8-ul de pe M5-ul E39 ar fi favoritul meu. Nu am luat V8-ul meu in calcul pentru ca daca nu folosesc Nissan sunt variante mai bune (cel putin dpdv bataie de cap). Daca nu vor fi finante si va fi nevoie sa fac eu totul va ajunge Logan cu Lexus V8 si cutie automata, nu-i stres.
SR-ul poate multe, mai ales pe o caroserie foarte usoara. Problema au fost "circuitele" de parcare si faptul ca al meu inca e invartit de T25-ul stock adica, realist, maxim 220 cai. Astea fiind zise stii bine din discutiile noastre ca este important ca masinaria sa ajute pilotul, sa nu fie o lupta intre cele doua personaje deci da, SR-ul este jos in lista prioritatilor.
@TsO
Ar iesi foarte usor si mental.
@Gorby
Varianta pick-ul este intr-adevar mai cool dar are ampatamentul nesimtit de mare, 2905mm. Asta inseamna ca va fi foarte stabil in drift insa foarte lenes in tranzitii si mie unul nu prea imi place asta.
De asemenea nu il consider reprezentativ pentru ceea ce vreau sa fac, este relativ rar fata de logan si nu cred ca merita la fel de mult sa fie promovat.
@TuningBoy, Claw166, Geox', eXeqTr, Bong
Initial am luat in considerare tot ce a produs Dacia de la 1100 incoace si am eliminat pe baza a multiple criterii.
In primul rand sunt demodate moral si fizic, reprezinta - pentru mine - era cartelelor de mancare (ca sa fiu fin), au ampatamentul de 2440mm care este cam scurt fata de cat consider eu potrivit. Va fi intr-adevar rapida pe tranzitii dar si destul de instabila si va fi foarte greu sa scoti ture foarte curate fara pic de corectii.
Logan-ul (si ce a fost scos dupa) reprezinta pentru mine noua Romania, faptul ca, incetul cu incetul, facem si noi progres. Gandeste-te ca este masina care a motorizat Romania in ultimii ani. Acum recunosti ca o poza este facuta la noi dupa Logan pe cand inainte recunosteai dupa berlina
Logan-ul are ampatament de 2650 care este foarte aproape de ce consider eu ideal, are greutatea mica (1.050kg), ecartament decent iar greutatea care este prea sus (acoperis, usi, geamuri) se poate rezolva cu fibre.
Are sens ce spun ?
@RX7 Drift Team
You can translate what I wrote Gorby
@axela
Pe de-o parte ma bucura ce ai scris, pe de-o parte ma intristeaza putin ca nu va fi al meu primul proiect de Dacie RWD hehe. Avand in vedere ca jumatate de proiect va fi definit de fai si aparat de sudura nu-mi fac griji vis-a-vis dimensiunile motorului. In cam orice varianta (minus poate un V6 sau Boxer suby) firewall-ului original i se pune cruce si parte din motor intra in habitaclu.
@Bong
Pentru drift din pacate un K20 aspirat nu este o idee buna, este prea lipsit de cuplu si se va lupta rau cu tine. Modificarile la el de asemenea ar costa exagerat de multi bani vis-a-vis orice alta solutie. Ar fi multe argumente dar ma opresc aici.
De incaput incape orice. 1JZ este ieftin dar devine mai scump dupa cutie (cam cat motorul), kit ambreiaj si restul de necesare pentru efectuarea conversiei. Per ansamblu iese mai ieftin sa iau un R33 GTS-T cu totul. Oricum, daca nu va fi nevoie sa raman pe Nissan intra si 1/2J in discutie, for sure.
@ionutzGtt
Ai uitat ca la SGM motorul este pus transversal asa cum vine si cel de fabrica pentru ca este tractiune fata. Daca il pui longitudinal incape cam orice cu mai multe sau mai putine modificari.
@Andreynyo
Multumesc, sa fie.