Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Drift Section - Sideways Action

Drift Section - Sideways Action Totul despre Drift: Proiecte, Evenimente, Poze, Filme, etc.

Reply
 
Thread Tools
Old 13-02-12, 17:00   #16
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Dacia RWD Drift Project 2013

Asa, acum sa incerc sa raspund punctual la fiecare.

@IulianE36

Pana acum asta este solutia favorita, floorpan de R33 cu RB25

@Razvan_DOI

Multumesc man. Daca nu as considera ca ar fi bine sa pastrez treburile in familie si sa folosesc Nissan cred ca V8-ul de pe M5-ul E39 ar fi favoritul meu. Nu am luat V8-ul meu in calcul pentru ca daca nu folosesc Nissan sunt variante mai bune (cel putin dpdv bataie de cap). Daca nu vor fi finante si va fi nevoie sa fac eu totul va ajunge Logan cu Lexus V8 si cutie automata, nu-i stres.

SR-ul poate multe, mai ales pe o caroserie foarte usoara. Problema au fost "circuitele" de parcare si faptul ca al meu inca e invartit de T25-ul stock adica, realist, maxim 220 cai. Astea fiind zise stii bine din discutiile noastre ca este important ca masinaria sa ajute pilotul, sa nu fie o lupta intre cele doua personaje deci da, SR-ul este jos in lista prioritatilor.

@TsO

Ar iesi foarte usor si mental.

@Gorby

Varianta pick-ul este intr-adevar mai cool dar are ampatamentul nesimtit de mare, 2905mm. Asta inseamna ca va fi foarte stabil in drift insa foarte lenes in tranzitii si mie unul nu prea imi place asta.

De asemenea nu il consider reprezentativ pentru ceea ce vreau sa fac, este relativ rar fata de logan si nu cred ca merita la fel de mult sa fie promovat.

@TuningBoy, Claw166, Geox', eXeqTr, Bong

Initial am luat in considerare tot ce a produs Dacia de la 1100 incoace si am eliminat pe baza a multiple criterii.

In primul rand sunt demodate moral si fizic, reprezinta - pentru mine - era cartelelor de mancare (ca sa fiu fin), au ampatamentul de 2440mm care este cam scurt fata de cat consider eu potrivit. Va fi intr-adevar rapida pe tranzitii dar si destul de instabila si va fi foarte greu sa scoti ture foarte curate fara pic de corectii.

Logan-ul (si ce a fost scos dupa) reprezinta pentru mine noua Romania, faptul ca, incetul cu incetul, facem si noi progres. Gandeste-te ca este masina care a motorizat Romania in ultimii ani. Acum recunosti ca o poza este facuta la noi dupa Logan pe cand inainte recunosteai dupa berlina

Logan-ul are ampatament de 2650 care este foarte aproape de ce consider eu ideal, are greutatea mica (1.050kg), ecartament decent iar greutatea care este prea sus (acoperis, usi, geamuri) se poate rezolva cu fibre.

Are sens ce spun ?

@RX7 Drift Team
You can translate what I wrote Gorby

@axela
Pe de-o parte ma bucura ce ai scris, pe de-o parte ma intristeaza putin ca nu va fi al meu primul proiect de Dacie RWD hehe. Avand in vedere ca jumatate de proiect va fi definit de fai si aparat de sudura nu-mi fac griji vis-a-vis dimensiunile motorului. In cam orice varianta (minus poate un V6 sau Boxer suby) firewall-ului original i se pune cruce si parte din motor intra in habitaclu.

@Bong

Pentru drift din pacate un K20 aspirat nu este o idee buna, este prea lipsit de cuplu si se va lupta rau cu tine. Modificarile la el de asemenea ar costa exagerat de multi bani vis-a-vis orice alta solutie. Ar fi multe argumente dar ma opresc aici.

De incaput incape orice. 1JZ este ieftin dar devine mai scump dupa cutie (cam cat motorul), kit ambreiaj si restul de necesare pentru efectuarea conversiei. Per ansamblu iese mai ieftin sa iau un R33 GTS-T cu totul. Oricum, daca nu va fi nevoie sa raman pe Nissan intra si 1/2J in discutie, for sure.

@ionutzGtt

Ai uitat ca la SGM motorul este pus transversal asa cum vine si cel de fabrica pentru ca este tractiune fata. Daca il pui longitudinal incape cam orice cu mai multe sau mai putine modificari.

@Andreynyo

Multumesc, sa fie.

Last edited by XSW; 13-02-12 at 17:06.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 13-02-12, 18:57   #17
gabrielwrc

Stage 3
 
gabrielwrc's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 166
Default Re: Dacia RWD Drift Project 2013

Salut, bravo un proiect bun si destept!!! multa bafta
gabrielwrc is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 10:07   #18
Razvan_DOI

Stage 5
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
Default Re: Dacia RWD Drift Project 2013

Octav, o sa-ti scriu si pe mail, dar am zis sa spun si aici scurt, poate mai foloseste la cineva.
Pentru proiecte serioase la drift, adica ceva ce nu vrei sa schimbi in 1-2 ani, eu zic sa lasi panoul de foc la locul lui pentru ca nu stii in ce campionate ajungi.
E adevarat ca pana acum nu e permisa mutarea panoului doar in Formula D si D1GP care sunt fff departe de noi (la propriu si figurat), dar deja se vb mult in JDM si cam asta e trendul.
Vezi ca deja cere KOE stingator automat ca la rally..la coasta am inteles ca se cere de anul asta Hans, dar astea toate le poti face dupa aia, panoul insa..cerintele cresc si chestia asta cu panoul e pe lista.
Eu unul nu m-as mira sa se introduca regula asta peste vreo 2 ani in unele campionate gen JDM, KOE, EEDC, BDC.
Daca o sa tii cont de chestia asta, de ex rb25 si 2jz cad din start..nu stiu cum sunt amplasate oalele la Logan, o sa ma uit.
Razvan_DOI is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 11:02   #19
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Dacia RWD Drift Project 2013

Daca panoul de foc ramane la locul lui va fi foarte inghesuita treaba sub capota, posibil sa fie nevoie sa relochez radiatorul si 6 in linie iese din discutie. Trebuie sa fac niste masuratori dar lucrurile nu arata bine deloc, mai ales ca oalele se afla foarte aproape de panou fata de un rwd deci este problematica plasarea motorului daca vrei sa tii cont de distributia maselor si o platforma echilibrata. Sa stii ca m-am gandit si eu la asta dar am spus ca doar pentru JDM nu are rost sa-l tin. We'll see. Astept mail-ul tau cu mare interes.

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 15-02-12 at 11:09.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 16:06   #20
HoricutzWSR
Virtual Tuner

Stage 5
 
HoricutzWSR's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of:
[Design Team]
[PARTICIPANT CURSE]
[Virtual Tuning]
[Freehand Design Usergroup]
Default Re: Dacia RWD Drift Project 2013

pai daca se ia in calcul sa ramana firewall`ul la locul lui, de ce nu mergi pe reteta lui SGM cu VR6 si ulterior turbo? Cuplu ai avea destul de mult si la capitolul transmisie sunt mai mult decat convins ca se poate lucra cu Syncro
__________________
Vand Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC, 125cp :

https://forum.4tuning.ro/191-bazar-au...ml#post5624650
HoricutzWSR is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 16:16   #21
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Dacia RWD Drift Project 2013

Este o posibilitate care ar putea merita luata in calcul, din pacate nu stiu suficiente despre VAG ca sa imi dau cu parerea. Aspirat nu faci mare lucru cu VR6-ul la drift mai ales daca-l treci printr-o cutie de integrala cu centrul fixat, turbo insa poate face treaba, cu siguranta. Acum nu stiu prea bine cat de rezitenta este transmisia daca transmite totul catre spate dar daca tine la start-uri blana 4x4 ar trebui sa tina okay. Will read about it

Singura problema majora pe care o vad este ca va fi excesiv de multa greutate pe fata si prea putina pe spate, trebuie facute niste calcule poate il deranjez pe SGM-ul cu un telefon daca este viabila solutia.

Multumesc de sfat.

Octav
XSW is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 16:26   #22
HoricutzWSR
Virtual Tuner

Stage 5
 
HoricutzWSR's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of:
[Design Team]
[PARTICIPANT CURSE]
[Virtual Tuning]
[Freehand Design Usergroup]
Default Re: Dacia RWD Drift Project 2013

pai...asa ca exemplu, as putea sa`ti dau, un Golf mk3, nu stiu exact din ce oras este, cert e ca e de "productie" romaneasca...si`a facut aparitia anul trecut la KOE DragRacing Brasov...un VR6 Turbo Syncro, care pleca extraordinar de brutal cu fum din toate 4 rotile ) masina a avut un best ET de 11.2...ceea ce e demn de Nissan GT-R Stage 2...
HoricutzWSR is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 17:39   #23
CoCaine
Audi Driver


Stage 5
 
CoCaine's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
[4Tuning International]
Default Re: Dacia RWD Drift Project 2013

Octav, vezi ca il ai pe Edi cu Corrado VR6 Turbo Syncro in Iasi, cred ca te poate lamuri cu multe detalii tehnice
CoCaine is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 00:18   #24
Bong
Suzuki Driver

Stage 5
 
Bong's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of:
[Suzuki]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Dacia RWD Drift Project 2013

īmi dau și eu cu părerea aiurea īn tramvai: dacă vrei să păstrezi panoul, și 6 īn linie iese din discuție, de ce nu te orientezi la 4 īn linie gen sr20det? și mergi pe ideea de nissan pe care o exprimai la īnceput?

vr6 este destul de greu, și pe Logan vine destul de īn față. sincer nu cred că poate fi pus prea diferit față de cum vine pe SGM fără ajutorul unui flex.

și dacă tot suntem īn domeniul SF-ului (căci dacie rwd de serie nu s-a mai văzut de la 1100) : motor c20LET de Opel de pe o Calibra sau Vectra (2.0 turbo ~200cp stock), cutie de Opel Omega, etc etc. mi se pare o variantă mai degrabă demnă de luat īn calcul decāt VR6, desigur din p.d.v. al distribuției maselor mașinii.



baftă !
__________________

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Last edited by Bong; 16-02-12 at 00:24.
Bong is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 09:15   #25
Razvan_DOI

Stage 5
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 431
Default Re: Dacia RWD Drift Project 2013

La drift, daca vrei performanta trebuie un motor de +400 de cai care sa nu fie foarte impins in ideea ca ar trebui sa fie si fiabil.
Masina sta numai spre limitare, temperaturile sunt mari, intri de multe ori la rand uneori, aerul nu intra cum trebuie in radiatoare pt ca mergi intr-o parte..bla bla..trebuie fiabilitate.
In vr6, sr20, LET etc trebuie sa bagi presiune mare ca sa faci ceva si nu e treaba.. in plus, n-ai nici cuplu jos..asa e in viata asta, nu poti sa amesteci mere cu pere..ce e bun la drag nu e bun la drift si invers, ce e bun la rally nu e bun la altceva etc.
Octav da-mi mail-ul tau pe PM te rog.
LE: daca lasi panoul trebuie doar sa te gandesti care V8 pui si cum il supraalimentezi..6 linie, 6V, 4 linie nu-si au rostul cand exista motoare V8 care pot fi supraalimentate cu succes in varianta stoc..de ex la al tau ii pui garnitura si prezoane si ai 400+ cai cu o presiune f mica, cu care poate merge mult si bine..boost instant, cuplu..planetare sa ai...cine ar alege sr20 in 2 bari in loc de varianta asta?

Last edited by Razvan_DOI; 16-02-12 at 09:20.
Razvan_DOI is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 16:11   #26
U_TUNING

Stage 5
 
U_TUNING's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,665
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Nissan]
Default Re: Dacia RWD Drift Project 2013

Parerea mea este ca o Dacia 1410 Papuc s-ar preta cel ami bine la un astfel de proiect.

Motivele sunt simple: caroseria este deja ''pregatita' pentru tractiune spate.........
U_TUNING is offline   Reply With Quote
Old 17-02-12, 16:46   #27
Geox`
Delta Racing Crew Member

Stage 5
 
Geox`'s Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,406
Member of:
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[SKODA]
[Delta Racing Crew]
Default Re: Dacia RWD Drift Project 2013

Quote:
Originally Posted by HoricutzWSR View Post
pai...asa ca exemplu, as putea sa`ti dau, un Golf mk3, nu stiu exact din ce oras este, cert e ca e de "productie" romaneasca...si`a facut aparitia anul trecut la KOE DragRacing Brasov...un VR6 Turbo Syncro, care pleca extraordinar de brutal cu fum din toate 4 rotile ) masina a avut un best ET de 11.2...ceea ce e demn de Nissan GT-R Stage 2...
Geox` is offline   Reply With Quote
Old 17-02-12, 17:20   #28
jurec10

Stage 5
 
jurec10's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 546
Default Re: Dacia RWD Drift Project 2013

Foarte interesant!
Bafta multa
jurec10 is offline   Reply With Quote
Old 20-02-12, 14:45   #29
valy91

Stage 3
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 134
Default Re: Dacia RWD Drift Project 2013

Foarte tare ideea! Tot la o Dacie sport ma gandeam si eu.

E buna ideea lui Razvan cu un 1uz (mai ales ca ai tot ce trebuie). Poti scoate multe din el si stiu ca poate pare cam 'stupida' ideea de cutie w58 ca nu rezista, dar ca pret merge si in america e destul de uzual 'combo-ul'.

Oricum esti genul de om care e documentat bine inainte de a incepe ceva, mai ales ceva care e nevoie poate de 80% custom.

Succes! O sa tin apropate de thread numai pt ca e dacie!
__________________
Rapin' on...
valy91 is offline   Reply With Quote
Old 25-02-12, 04:24   #30
xXSegaXx

Stage 3
 
xXSegaXx's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 108
Default Re: Dacia RWD Drift Project 2013

https://www.youtube.com/watch?v=1BP2uAvxDj0 Uite o idee
xXSegaXx is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -