Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Drift Section - Sideways Action

Drift Section - Sideways Action Totul despre Drift: Proiecte, Evenimente, Poze, Filme, etc.

Reply
 
Thread Tools
Old 13-10-09, 14:09   #1
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default De ce japoneze si nu germane ?

Ma uit ca multa lume prefera japonezele in locul bmwurilor si tot asa...
sunt curios daca e pur si simplu vorba de gusturi ... sau despre altceva?
As vrea daca se poate sa-mi raspunda oamenii care au trecut de la bmw sau masini germane la japoneziste nebune :P
mc mate..
haiu care la fel vrea sa se vanda catre japonia ...
si as vrea ca discutia sa se poarta la nivel de romania...
La modul ca teoretic iti e mai usor sa schimbi piese pe un bmw
decat pe o silvia, nu ?
Ma uitam la haiu .... duminica,a rupt bascula spate,in 2 ore se dadea din nou ...
ma gandesc ca daca avea vreo japoneza,era pa si pusi eventu ptr el ...
__________________
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
Old 13-10-09, 14:32   #2
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: De ce japoneze si nu germane ?

Foarte foarte bun threadul! Asteptam pareri
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 13-10-09, 21:51   #3
sTAILLL

Stage 5
 
sTAILLL's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 858
Default Re: De ce japoneze si nu germane ?

Din cate stiu , japonezele au mai multe setari ale suspensiei care te ajuta mult la sideways
sTAILLL is offline   Reply With Quote
Old 13-10-09, 22:37   #4
F41th

Stage 3
 
F41th's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 98
Member of:
[Toyota]
Default Re: De ce japoneze si nu germane ?

Daca vrb strict din ce se scrie pe forumurile de drift si nu numai. Avantajul japonezelor ar fi urmatorul. 1 exsista articulatie care schimba unghiul de cabrare de cumpart , nu trebuie sa apelezi la Calin sau Traian sa gandeasca cum sa faca de unde sa taie si sa sudeze, 2 amortizoarele au pana la 32 de setari de duritate si au flanse reglabile pe unghi de roata ( la fel si articulatiile), 3 Distanta intre roti este mult mai mare fata de un urs sau alt BMW (dar asta se rezolva cu niste distantiere), 4 motoarele de japoneza sunt mici si usor de modificat si cand ma refer mici ma refer ca dimensiuni ( iti da posibilitata sa rulezi cu 2 turbine sau 1 mare , mica dupa caz), 5 Sunt masini mult mai usoare decat cele Bavareze care au si 5 stele la siguranta. Si mai sunt cateva motive dar nu foarte plauzibile.

Pro Bavarez: Stiu si motorul de BMW daca ii pui kompressor poti scoate si xxxx cai, dar daca ati vazut e cam inghesuit, CEL MAI MARE AVANTAJ a fost spus deja, daca distrugi o bascula, o punte si este cea originala, le schimbi foarte rpd si foarte ieftin. Cat despre modificari aduse unui urs pt a il face PRO Drift, sunt 100% ca se poate dar trebuie sa te cheme Leepu din Banglades sau Traian din Ghencea ) ( Nu sunt foarte multi la noi in tara ca pot face asa ceva sau sunt atat de nebuni sa se apuce macar de un asemenea proiect)

In final cea mai buna masina de drift este aia in care te simti tu cel mai bine si nu iti este frica sa o strici cand te dai. Asfalt uscat !!!
F41th is offline   Reply With Quote
Old 15-10-09, 00:27   #5
kickass

Stage 5
 
kickass's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of:
[Moderators]
[Honda]
Default Re: De ce japoneze si nu germane ?

Quote:
Originally Posted by EvLSant0S View Post
Ma uitam la haiu .... duminica,a rupt bascula spate,in 2 ore se dadea din nou ...
ma gandesc ca daca avea vreo japoneza,era pa si pusi eventu ptr el ...

daca avea japoneza.. nu se rupea
kickass is offline   Reply With Quote
Old 15-10-09, 02:14   #6
gelu_r

Stage 5
 
gelu_r's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,442
Default Re: De ce japoneze si nu germane ?

e vorba de modernizare , japonezii se dau cu masinile lor pentru ca sunt usor de setat pentru drift , daca erau mai bune bavarezele in mod sigur cu bavareze se dadeau nu era la ei vorba de bani.
Asa si in romania,deja e prea multa lume cu bmw la drift , fiecare cauta sa aduca ceva nou... si cum masinile japoneze nu sunt asa dese la noi , si sunt si bune pentru drift , a inceput sa se poarte NISAN in loc de BMW
__________________
BMW e46 ci
gelu_r is offline   Reply With Quote
Old 15-10-09, 07:26   #7
Seryoga

Stage 4
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 191
Default Re: De ce japoneze si nu germane ?

Secretul consta in manevrabilitatea,simplitatea,eficacitatea si usurinta cu care se se modifica japonezele,nemaivorbind de fiabilitate.

Last edited by Seryoga; 15-10-09 at 07:31.
Seryoga is offline   Reply With Quote
Old 15-10-09, 09:41   #8
bimmer3

Stage 5
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 541
Default Re: De ce japoneze si nu germane ?

Quote:
Originally Posted by Seryoga View Post
nemaivorbind de fiabilitate.
chiar, sa nu mai vb de fiabilitate
bimmer3 is offline   Reply With Quote
Old 15-10-09, 23:27   #9
mariusKNS

Stage 5
 
mariusKNS's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 448
Member of:
[Moderators]
Default Re: De ce japoneze si nu germane ?

d c germane si nu japoneze?? se poate spune oricum dar fiecare poate avea diferite motive sa aleaga una dintre ele ,financiare sau altele pt .mine sunt toate marfa dar prefer bmw pt ca imi este mai accesibil ,mai am piese etc....
__________________
Drift promoter.Kns Drift Experience Drift School
Marius KNS- 0723 28 67 28
mariusKNS is offline   Reply With Quote
Old 16-10-09, 00:38   #10
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: De ce japoneze si nu germane ?

Quote:
Originally Posted by kickass View Post
daca avea japoneza.. nu se rupea
nu eram acolo,sper sa nu vbesc prostii,insa a dat cu roata de o bordura,cat era de-a latu.. daca tu-mi spui ca o japoneza rezista... te inseli
Quote:
Originally Posted by gelu_r View Post
e vorba de modernizare , japonezii se dau cu masinile lor pentru ca sunt usor de setat pentru drift , daca erau mai bune bavarezele in mod sigur cu bavareze se dadeau nu era la ei vorba de bani.
Asa si in romania,deja e prea multa lume cu bmw la drift , fiecare cauta sa aduca ceva nou... si cum masinile japoneze nu sunt asa dese la noi , si sunt si bune pentru drift , a inceput sa se poarte NISAN in loc de BMW
asa cum noua ne e mai la indemana bmwu e foarte simplu de facut analogia cum ca lor,japoneziilor,le e mai la indemana sa se dea cu japoneze,de ce s-ar da cu bmw ? cand au atatea piese acolo si etc... ?


Quote:
Originally Posted by mariusKNS View Post
d c germane si nu japoneze?? se poate spune oricum dar fiecare poate avea diferite motive sa aleaga una dintre ele ,financiare sau altele pt .mine sunt toate marfa dar prefer bmw pt ca imi este mai accesibil ,mai am piese etc....
din cate am vazut si pe un bmw poti sa pui suspensie d2 cu 36 de feluri de reglaje si etc...
curioasa e treaba cu distanta intre roti...
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
Old 16-10-09, 00:42   #11
F41th

Stage 3
 
F41th's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 98
Member of:
[Toyota]
Default Re: De ce japoneze si nu germane ?

Da-mi si mie un link cu suspensia aia de urs cu 32 sau 36 de reglaje. Si nu-mi zice suspensie de japoneza adaptata la urs ca asta stiu case poate. Se pot face multe. Chop Shop
F41th is offline   Reply With Quote
Old 16-10-09, 16:13   #12
aXelstorm
Ford Driver

Stage 5
 
aXelstorm's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 336
Member of:
[FORD]
Default Re: De ce japoneze si nu germane ?

Nu cred ca am gasit vreun raspuns. Cel mai bine ar fi sa asteptam un raspuns de la cei care s-au dat, atat pe japoneze cat si pe BMW. Piesele nu sunt un argument.

Eu am un Ford Sierra, in UK foarte popular, in RO nu cred ca stie cineva ceva de ele, de adaptarile posibile si de costuri (e super ieftina). Ca exemplu, pt sierra se gasesc topmount-uri pt suspensie, poti inchide/deschide suspensia cat vrei, sisteme coilover de la Spax si multe altele. Un mic sumar: o caroserie adusa din germania si o rabla pt recarosare: 700E tabla din DE, 300E cotetul cumparat din tara, 500E+manopera pt un V6 si montajul lui (nu vorbim de 2.0T pt ca e scump, jucam low-cost) preferabil de Scorpio Cosworth 198/205CP si 310Nm - capabil si stoc. Dieferential - LSDul de Sierra XR4i sau XR4x4 cam 100E. Un strut bar de la Wiechers - 80E, bucsi de poliuretan 400E, topmount-uri + coilover 500E, frane Wilwood cu 4pistonase/etrier si discuri racing 500E, un rollcage - nu stiu cat e, frana de mana hidraulica - nu stiu cat e, un set de jante aftermarket de 15". Un total cam de 4000E - pt o masina de drift, e mult? Zic eu ca nu.

Optiuni sunt - pana nu ne va vorbi unul din cei care au fost pe circuit si care a alergat pe nemtesti dar si pe japoneze, ne racim gura inutil.
__________________
Ford SIERRA MK1 XR4i 2.8i K-Jet -ex 2.0i//imperial red//Ghia bodytrim//15" OZ wheels
aXelstorm is offline   Reply With Quote
Old 16-10-09, 17:44   #13
alexbadea12

Stage 5
 
alexbadea12's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 602
Default Re: De ce japoneze si nu germane ?

la noi bmw e cam singura masina pt drift pt ca putine masini din ro au rwd
eu cred ca pt drift iti trebuie o masina usoara, manevrabila, stabila unde japonezele se incadreaza cel mai bine, nu mai vorbim de putere.
alexbadea12 is offline   Reply With Quote
Old 16-10-09, 18:03   #14
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: De ce japoneze si nu germane ?

Quote:
Originally Posted by aXelstorm View Post
Nu cred ca am gasit vreun raspuns. Cel mai bine ar fi sa asteptam un raspuns de la cei care s-au dat, atat pe japoneze cat si pe BMW. Piesele nu sunt un argument.

Eu am un Ford Sierra, in UK foarte popular, in RO nu cred ca stie cineva ceva de ele, de adaptarile posibile si de costuri (e super ieftina). Ca exemplu, pt sierra se gasesc topmount-uri pt suspensie, poti inchide/deschide suspensia cat vrei, sisteme coilover de la Spax si multe altele. Un mic sumar: o caroserie adusa din germania si o rabla pt recarosare: 700E tabla din DE, 300E cotetul cumparat din tara, 500E+manopera pt un V6 si montajul lui (nu vorbim de 2.0T pt ca e scump, jucam low-cost) preferabil de Scorpio Cosworth 198/205CP si 310Nm - capabil si stoc. Dieferential - LSDul de Sierra XR4i sau XR4x4 cam 100E. Un strut bar de la Wiechers - 80E, bucsi de poliuretan 400E, topmount-uri + coilover 500E, frane Wilwood cu 4pistonase/etrier si discuri racing 500E, un rollcage - nu stiu cat e, frana de mana hidraulica - nu stiu cat e, un set de jante aftermarket de 15". Un total cam de 4000E - pt o masina de drift, e mult? Zic eu ca nu.

Optiuni sunt - pana nu ne va vorbi unul din cei care au fost pe circuit si care a alergat pe nemtesti dar si pe japoneze, ne racim gura inutil.
Ai perfecta dreptate! Cunosc 1 singur roman care se da cu Ford Sierra Misu baieti din Sv, daca il stiti...
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 16-10-09, 19:23   #15
catalanu
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 597
Member of:
[4Rally]
Default Re: De ce japoneze si nu germane ?

Quote:
Originally Posted by F41th View Post
Da-mi si mie un link cu suspensia aia de urs cu 32 sau 36 de reglaje. Si nu-mi zice suspensie de japoneza adaptata la urs ca asta stiu case poate. Se pot face multe. Chop Shop
http://www.srz.ro/imagini/Suspensii%20BG%20Racing.jpg


Este si pt urs si pt e36.

La nivelul la care este driftul in romania , eu sunt de parere ca un urs e foart bun.Si in ungaria numa ursi si pisicute vezi.Hai mai cateva japoneze in plus fata decat avem noi dar nu mult.
catalanu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -