Drift Section - Sideways Action Totul despre Drift: Proiecte, Evenimente, Poze, Filme, etc. |
16-10-09, 21:15
|
#16
|
Stage 3
Join Date: Oct 2006
Posts: 98
Member of: [Toyota]
|
Re: De ce japoneze si nu germane ?
Nu vreau sa par nebun dar mai bine duc amortizoarele la intarit si cumpar decat arcuri sport decat sa-mi iau kitul ala. Chiar eram in cautare de ceva pt urs dasta am si cerut.
|
|
|
16-10-09, 22:40
|
#17
|
Banned
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 597
Member of: [4Rally]
|
Re: De ce japoneze si nu germane ?
Quote:
Originally Posted by F41th
Nu vreau sa par nebun dar mai bine duc amortizoarele la intarit si cumpar decat arcuri sport decat sa-mi iau kitul ala. Chiar eram in cautare de ceva pt urs dasta am si cerut.
|
Nu stiu de ce spui asta.Ai avut suspensii XYZ si ai avut probleme cu ele?Cunosc pe cineva cine are ceva asemanator (tot xyz) si le foloseste la curse la nivel judetean si nu stiu sa fi avut probleme cu ele.
|
|
|
17-10-09, 01:45
|
#18
|
Stage 3
Join Date: Oct 2006
Posts: 98
Member of: [Toyota]
|
Re: De ce japoneze si nu germane ?
E vorba strict de amortizoare. Masina mea de exemplu a venit stoc cu amortizoarele care le-ai prezentat si trust me ca e barca. Arcurile sunt ok dar te intereseaza sa fie mai DURE nu mai scurte. Asta daca ne referim strict la drift. Si exista amortizoare de urs mai bune decat cele prezentate si ca duritate si ca arcuri, dar nu mai retin bine firma ca sa le pot arata. Revni cu ele cat de curand.
|
|
|
17-10-09, 01:53
|
#19
|
Stage 3
Join Date: Oct 2006
Posts: 98
Member of: [Toyota]
|
Re: De ce japoneze si nu germane ?
Cele Pro sunt GAZ GOLD iar cele pt tot buzunarul si cu o tenta destul de rigida pt un Drift ar fi Ksport. Cautale si vezi despre ce e vrb , imi vei da dreptate. De Gaz Gold vrb din surse sigure nu dupa siteuri.
|
|
|
17-10-09, 11:28
|
#20
|
Banned
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 597
Member of: [4Rally]
|
Re: De ce japoneze si nu germane ?
Despre K-Sport am auzit ca sunt foarte bune la preturi acceptabile.Despre GAZ GOLD nu am auzit nimic.Am sa ma interesez sa vad.Nu am stiut ca XYZ sunt asa slabe.
|
|
|
20-10-09, 12:03
|
#21
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,007
|
Re: De ce japoneze si nu germane ?
Quote:
Originally Posted by F41th
Da-mi si mie un link cu suspensia aia de urs cu 32 sau 36 de reglaje. Si nu-mi zice suspensie de japoneza adaptata la urs ca asta stiu case poate. Se pot face multe. Chop Shop
|
www.exelixis.ro sau 0722241609 din cate stiu o poti vedea live la magazin
|
|
|
20-10-09, 13:40
|
#22
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 541
|
Re: De ce japoneze si nu germane ?
nu gasesc in lista lor de produse, poti pune link-ul exact?
|
|
|
21-10-09, 00:03
|
#23
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: De ce japoneze si nu germane ?
Da,inteleg cum se leaga toate posturile de mai sus de japan vs germany...
DELOC
incercati sa fitzi ontopic sa nu va pierdeti in discutii :P
desi sunt interesante...
rugam un moderator sa faca un poll plz ?
cu japoneze vs german pwr ?
eu tot cred ca mai rentabil e sa ai un bmw ... in romania,ptr drift ...
decat o japoneza...
argumentele raman aceleasi..
__________________
|
|
|
21-10-09, 14:23
|
#24
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 602
|
Re: De ce japoneze si nu germane ?
e mai rentabil normal, dar nu si mai bun.
|
|
|
22-10-09, 00:38
|
#25
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,049
Member of: [Nissan]
|
Re: De ce japoneze si nu germane ?
Aaa, eu cred ca japonezele e mai bune decat nemtzoaicele ca imi place mie mancarea chinezeasca !!
|
|
|
25-10-09, 01:07
|
#26
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 617
|
Re: De ce japoneze si nu germane ?
1.japonezele sunt mai folosite pt ca au suport mai mult.. in japonia de mult s-a dezvoltat fenomenul tuning in adevaratul sens al cuvantului, la noi de abea acuma incepe. Fiinca sunt mai multe piese, o gramada de firme specializate, pretul pieselor profi pt japoneze este mai mic- mai ales cand vb de second hand/ocazie - de ex LSD-uri de la branduri specializate-. Insa in europa in mica parte si Romania in mare parte japonezele nu sunt asa populare ca in restul lumii - Asia, Australia, USA- se prefera bmw pt ca e o marca sport ft buna si prezenta/la indemana chiar daca piesele de specialitate sunt de cele mai multe ori custom - oricum si baza e buna.
Alte motive ar fi fiabiliatea si "over-engineering-ul" si dupa cum s-a mai spus greutatea redusa fata de BMW si distributia pe punti in general ft buna.
OFFTOPIC: Parerea mea e ca daca ar fi mai multe piese profi disponibile pt bmw, europa ar fi la un nivel mai ridicat in ceea ce priveste driftul. Sunt oameni care sunt mai comozi sau nu au incredere in piesele custom sau putin cunoscute -cu sau fara motiv- si chiar daca au bani si le place ideea de drift, "nu se mai complica". Bineinteles acestia nu sunt cei mai pasionati oameni dar ar fi prezenti si cei talentati dintre ei ar mai ridica nivelul.
PS: nu fac parte din aceasta categorie, nu sunt bogat
__________________
there was a time when cars were cars, and men were men who drove cars
|
|
|
28-10-09, 19:36
|
#27
|
 Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 1,043
Member of: [4Rally] [Freehand Design Usergroup]
|
Re: De ce japoneze si nu germane ?
eu unul asi alege japonezele dintrun motiv destul de...
in fine
am gasit un filmulet pe utube in care un DK cu nume complicat(cela care a facut documentarul DRIFT BIBLE) testa cateva masini pentru drift
rezultatul
1 Nissan silvia-estraordinar de indicata
2 Subaru impreza-are potential
3 BMW E30-nu e foarte indicat
incerc sa gasesc filmuletul iar
sunt de parere ca la japoneze exista un istoric si piese mult mai bune (pentru drift) fiindca au avut timp sa evolueze
totusi,pentru "minunata" noastra tara cel mai indicat e BMW fiindca nu iti permiti altceva,japonezele nu ca nu's populare,nu sunt asa in general,si cu taxele pe care le ia statul pentru immatriculare nici nor sa fie prea curand si cele care sunt nu cred ca se compara la pret cu un BMW...
|
|
|
29-10-09, 03:00
|
#28
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 579
Member of: [SEAT]
|
Re: De ce japoneze si nu germane ?
Keiichi Tsuchiya....
|
|
|
29-10-09, 09:30
|
#29
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 541
|
Re: De ce japoneze si nu germane ?
Quote:
Originally Posted by skyZZo
eu unul asi alege japonezele dintrun motiv destul de...
in fine
am gasit un filmulet pe utube in care un DK cu nume complicat(cela care a facut documentarul DRIFT BIBLE) testa cateva masini pentru drift
rezultatul
1 Nissan silvia-estraordinar de indicata
2 Subaru impreza-are potential
3 BMW E30-nu e foarte indicat
incerc sa gasesc filmuletul iar
sunt de parere ca la japoneze exista un istoric si piese mult mai bune (pentru drift) fiindca au avut timp sa evolueze
totusi,pentru "minunata" noastra tara cel mai indicat e BMW fiindca nu iti permiti altceva,japonezele nu ca nu's populare,nu sunt asa in general,si cu taxele pe care le ia statul pentru immatriculare nici nor sa fie prea curand si cele care sunt nu cred ca se compara la pret cu un BMW...
|
daca gasesti filmuletul sa pui si tu link-ul te rog
|
|
|
29-10-09, 16:14
|
#30
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,013
|
Re: De ce japoneze si nu germane ?
Cred ca e vorba despre acest filmulet (nu e niciun urs acolo, ci doar o pisica cu motor 1jz cu diferentialul stricat, dar cred ca a incurcat Skyzzo modelele): http://www.gtchannel.com/content.php?cid=272. Sunt 5 parti in total, restul le gasiti pe site, exact sub fereastra unde arata filmuletul, la related videos.
Last edited by Sl1V3R; 29-10-09 at 16:34.
|
|
|
|
|