Quote:
Originally Posted by alexfaq
Da banii vor fi dati garantat, dar nu prea se stie dupa cat timp(poate dura foarte mult), cu cat sunt mai multi cu atat dureaza mai mult si nu se stie cati vor fi..... dar cred ca destul de putin, intr-adevar, au un mod ciudat de a calcula, normal sa castige ei cel mai mult.
|
Am mai citit si pe alte forumuri si cei de la EUROINS au un sistem de calcul al daunelor foarte aiurea. Era un baiat cu un E46 lovit iar la Euroins in sistem o toba pentru acel autovehicul costa 70 lei.
Deci va dati seama ce despagubiri primiti de la ei. Firmele astea ar trebui inchise iar asta se poate daca nu mai facem asigurari la ei.
Stiu ca toti zicem: "ce ma intereseaza pe mine,ii dau asigurarea si plec" dar daca ne loveste pe noi cineva si ar avea asigurare la una din firmele astea de tepari cum ne-ar pica?
Uitati exact povestirea:
"uitati ce am patit ee cu euroinsul, si inca mai trag de ei. ma loveste unul cu o astra. eu am un bmw 316 din 2000, piele xenon, senzori.... m-a ajuns 7700 euro. merg la ei la sediul si le cer sa faca constatarea. o fac si dupa abia 3 sapt se completeaza dosarul. de aici incepe distractia. le-am cerut plata inainte de reparatie stii ce probleme sunt cu plata catre serviceuri, eu intentionand sa vand masina. dupa o luna de la depunerea cererii de despagubire si dupa multe insistente....rezulatul....
dupa 4 saptamani de asteptat si multe insistente....azi primesc un raspuns. asta dupa ce de dimineata am sunat la doamna Alina Bitiri (care mi-a raspuns vineri cam in sictir) si am amenintat ca ma duc la csa. suma maxima pe care v-o putem plati este de....60 milioane dintr-un total de 200 mil. i-am zis ca nu pot sa accept aceasta bataie de joc atata titmp cat numai piesele (valoare de catalog) fac 3500 euro si i-am sugerat sa-mi dea dauna totala ca tot ies mai mult (aproximativ 3000 euro). mi-a cerut un act din care sa reiasa anul fabricatiei (2000). merg la sediul euroins braila. acolo ii explic doamnei georgica toata povestea ea privindu-ma uimita. ne uitam impreuna in calculatia astora dupa nu stiu ce program (inax parca). acolo surprizaaaa..... hai sa vedeti preturi de piese (de invidiat - tot sa-ti accidentezi masina).
tampon toba 0,70 lei - 7000 lei veci (sapte mii) - pret real....22 euro adik 90 lei
aripa spate 4 mil real 20 mil
toba cu catalizator (cititi si uimiti-va) 2 mil pret real 62 mil
toba finala 5 mil (ca in piata la rusi) pret real 15 mil
usa spate 7 mil pret real 20 mil
senzor parcare 1,2 mil preat real 5 mil (la dezmembrari e 2,5 mil)
simgurul pret mai apropiat era bara spate 17 mil pret real 20 mil
manopera la indreptat usa fata, schimbat usa spate, schimbat aripa spate(cu demontat luneta), schimbat fusta spate, schimbat esapament (tot) = 4 mil. asaaaa
si uitati ce zice in normele CSA
art 47 - La stabilirea despagubirii, in cazul avarierii sau al distrugerii bunurilor, se iau ca baza de calcul pretentiile formulate de persoanele pagubite, tinand cont de prevederile legale privind acoperirea cuantumului pagubelor aduse bunurilor, fara a se depasi valoarea acestora din momentul producerii accidentului si nici limitele de despagubire stabilite prin polita de asigurare RCA.
si
art 50. (7) Preturile partilor componente, ale pieselor inlocuitoare noi si ale materialelor sunt cele practicate de unitatile de specialitate.
deci sa-mi arate ei unde au gasit tampon de toba cu 7000 lei vechi sau toba cu catalizator cu 2 milioane vechi. ca uite asa rezolvam problema poluarii....
am uitat sa spun ca acel calcul de aproape 200 mil a fost facut cu programul facut si acceptat de societatile de asigurari. am inteles ca acolo preturile au un adaos de max 10 % deci de bun simt. euroinsul foloseste un rahat de program pe nume inax. un tampon de 7000 lei vechi nu gasesti nici la dacie."
Un alt exemplu este aici:
"Salutare
Eu am un A6 din 2003, in septembrie ma lovit o masina de gunoi de vreo 14 tone cu rca la allianz-tiriac, CASCO l-am facut la EUROINS (mare gresala). Una peste alta duc masina la PBN ptr constatare.lovitura laterala in roata dr fata cu stalp dr fata deplasa, motor deplasat dr, directie dusa , tanpoane cutie rupti suporti motor rupti ,articulatie dr distrusa cu aripa , contra aripa, oala de la amortizor indoita si deplasata, podea despatitoare compartiment motor dr rupta din sudura si indoita, toata podeaua este ondulat + airbaguri sarite, parbriz, centuri fata tensionate, trei pagini numai de piese.Vine si devizul de de reparatie 711mil lei vechi aproximativ 16500 euro, val politei mele 18800 euro, baietii (inspectorii) imi spun ca e in regula e dosar de dauna totala, si sa astept ca se va rezolva.
LUNI PE LA ORA 10 MA SUNA UN ANGAJAT AL EUROIN SI IMI TRANSMITE CA SA APROBAT DEVIZUL SI CA CONFORM PROG LOR INACX SUMA ESTE DE 145 DE MIL!!!!!!!!!!!!!!
Pe cerere de despagubire eu stiu ca am trecut o alta suma undeva la 15000 de euro, drept ptr care m-am hotarat sa imi caut un avocat bun si sa ii dau in judecata
Am uitat sa zic dauna este cu regres pe allianztiriac..... asa ca am sa merg cu iei prin tribunale pana imi recuperez banii."
Si ele pot continua!!!!
Deci feriti-va de teparii astia de la asigurari! Deasta intrebam unde or avea asigurarea astia.
Ca a zgariat si masina unui prieten putin,bandou bara fata, capota, grila cromata etc.. (O Skoda Octavia tour)