eu tot pt benzinar aspirat raman (la capitolul racing), dar cum deobicei nu poti merge cu masina de aseara ia facut liniute si drifturi la servici, s-a inventat tdi-ul. Deci pt o a doua masina, un tdi ar fi ideal (la servici sau drumuri lungi) I love Audi Allroad 3.0 TDI.
O masina cu suspensii rigide si tobe urlatoare, poate deveni strasanta/obositoare la drum lung, oricat de pasionat ai fi. Vb din proprie experienta
Ps. Nu stiam ca tfsi inseamna compresor turbo + mecanic.
Ps2 In wrc chiar nu am auzit sa se fol turbo.. poate doar in vtm si grupa n.. si astea mai mici
Ps3 Si in wttc s-a folosit tdi-ul
pe seat-uri, dar se pare ca vor renunta de la anul..
.. si discutiile despre turbo vs. aspirat sau mecanic sau.. orice pot continua la nesfarsit
Nu zic decat ca cel mai eficient la capitolul racing, dp parerea mea, este compresorul mecnic care chiar daca se foloseste de cativa caluti ai motorului pt a se pune in miscare (fct pe principiul A/C-ului), iti da inapoi inzecit