Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Ramnicu Valcea

Reply
 
Thread Tools
Old 22-11-07, 21:30   #541
TIR

Stage 5
 
TIR's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,120
Member of:
[VW]
[Fiat]
[AUDI]
[SEAT]
[SKODA]
[RENAULT]
Default Re: Masini vazute in Rm.Valcea

Din cate stiu eu Seat foloseste in DTM TFSI-ul de 2 litri

fai si tu o comparatie intre motorul de 6 Litri diesel de la AUDI

sau 4.2 TDI cu 4.2 FSI eu stiu ca e mai performant e TDI-ul

Oricum eu nu sunt fan benzinar mie imi place cand o calc sa se duca nu sa astept si rezolv si cu lag-ul
__________________
Fiat 500 Abarth transformation
TIR is offline   Reply With Quote
Old 22-11-07, 22:28   #542
DjRainManFast

Stage 5
 
DjRainManFast's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Default Re: Masini vazute in Rm.Valcea

Acum nu pot sa zic decat ca un compresor mecanic e intradevar o solutie mai ieftina si mai la indemana decat un turbo compresor(vb despre motoarele pe benzina....cele diesel nu imi sunt prea dragi si nu sunt de acord cu tir). Din cate stiu eu un compresor mecanic are avantaje la acceleratie prin faptul ca este mai liniar...dar cu cat creste turatia ii scade randamentul foarte mult...numai zic ca mananca si din resursele motorului..pe cand un sistem turbo alimentat este cam opusul....adica la turatii mic fiind ineficient deoarece nu este in functiune...intra dupa anumite turatii deoarece este actionat de gazele eliminate de evacuare atunci dandui acel spefic boost....intradevar are lag ul specific...mai ales la motoarele vechi..cele moderne incerca sa il elimine prin montare a 2 turbocompresoare. Un motor turbo, parerea mea este ca are performante extraordinare si destule avantaje dar reduce si din viata motorului...un motor ideal ar fi cel cu dubla supraalimentare(turbo+compresor) ceea ce exista pe motorul de pe GOLF V GT 1.4 TFSI! (In WRC se foloseste si Turbo) in formula 1 a fost interzis din cauza ca puterea era prea mare.....cum deasemenea noile reglementari din acest sport au redus cilindreea si puterea motoarele .....acum se folosesc blocuri de 2.4cmc cu puteri de peste 600 CP!
Asa ca parerile sunt impartite..
__________________
Frate....si cand i-am dat a 2-a si am pus-o de-a latu'....drift nu alta!!!

Last edited by DjRainManFast; 22-11-07 at 22:30.
DjRainManFast is offline   Reply With Quote
Old 22-11-07, 22:45   #543
trafy-vr6

Stage 5
 
trafy-vr6's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of:
[Moderators]
[4Rally]
[Shadows Racing Team]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Masini vazute in Rm.Valcea

sa mor io Rainman de nu de la anu vin la tine la facultate)
trafy-vr6 is offline   Reply With Quote
Old 22-11-07, 23:40   #544
Kaluvr6
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Kaluvr6's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,562
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Masini vazute in Rm.Valcea

ma in legatura cu dieselu si benzinaru...intradevar la diesel cand o calci se duce da daca ai o masina de turatie prefer sa`i dau din a 3`a a doua si se duce la mine cuplu de de a 3000 si ceva pana la 7000 in toate vitezele si urca la fel nu scade in functie de viteza si chestia asta ma termina
am vb acuma cu cineva de la Tg Mures care are firma de tuning si o sa imi pun urmatoarele
-cip
-bujii cu iridium
-furtune de silicon
-filtru K&N

Creca creste puterea considerabil
__________________

VW Corrado VR6 - new engine

"I started out with nothing and I still got most of it left"
www.midnightracersvl.blogspot.com
http://forum.midnightracers.ro
Kaluvr6 is offline   Reply With Quote
Old 22-11-07, 23:58   #545
recBeat

Stage 5
 
recBeat's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 585
Member of:
[Opel]
Default Re: Masini vazute in Rm.Valcea

eu tot pt benzinar aspirat raman (la capitolul racing), dar cum deobicei nu poti merge cu masina de aseara ia facut liniute si drifturi la servici, s-a inventat tdi-ul. Deci pt o a doua masina, un tdi ar fi ideal (la servici sau drumuri lungi) I love Audi Allroad 3.0 TDI.
O masina cu suspensii rigide si tobe urlatoare, poate deveni strasanta/obositoare la drum lung, oricat de pasionat ai fi. Vb din proprie experienta

Ps. Nu stiam ca tfsi inseamna compresor turbo + mecanic.
Ps2 In wrc chiar nu am auzit sa se fol turbo.. poate doar in vtm si grupa n.. si astea mai mici
Ps3 Si in wttc s-a folosit tdi-ul pe seat-uri, dar se pare ca vor renunta de la anul..

.. si discutiile despre turbo vs. aspirat sau mecanic sau.. orice pot continua la nesfarsit
Nu zic decat ca cel mai eficient la capitolul racing, dp parerea mea, este compresorul mecnic care chiar daca se foloseste de cativa caluti ai motorului pt a se pune in miscare (fct pe principiul A/C-ului), iti da inapoi inzecit
recBeat is offline   Reply With Quote
Old 23-11-07, 00:48   #546
Kaluvr6
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Kaluvr6's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,562
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Masini vazute in Rm.Valcea

corect dar la faza cu tobele la drum lung te contrazic eu nu m`am plictisit si asta de la tg mures zicea " frate am condus multe masini sport si toate cele da sa mor eu nu ma mai satur de sunetu motorului...imi place dn ce in ce mai mult" ) si crede`ma ca asa e. Inainte cand nu aveam catalizator si motoru ala cu 2 carburatoare duble cu cat acceleram mai mult cu atat urla mai tare si ala da era foarte stresant da asta se aude gros pana in 2000 de ture dup`aia incepe sa se subtieze si sa se distinga zgomotu specific unu vr6 "vrrrrrrr" )) asta imi place...de ex daca vb cu cineva in masina si mai am si pe cineva in spate....pana in 2000 de ture nu aud ce zice....dupa 2000 ne mai intelegem ))
Kaluvr6 is offline   Reply With Quote
Old 23-11-07, 15:09   #547
Aaronnel^

Stage 5
 
Aaronnel^'s Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 2,641
Member of:
[VW]
[PEUGEOT]
[Old School Cars]
Default Re: Masini vazute in Rm.Valcea

Am vazut o emisiune Fifth Gear si au facut un test intre Opel(Vauxhall) Astra care se invarteau la 200 de cai, diesel si benzina. Stiu sigur ca unul avea 230. Astra pe benzina era stock iar cel diesel era tunat. Au supus masina la 3 teste

1. 402m de pe loc castigator Astra pe benzina cu doar cativa cm.
2. Liniuta din mers. A castigat detasat dieselu din cauza cuplului mare
3. Circuit. Au iesit la egalitate

De aici puteti trage si concluziile. Bineinteles, acum depinde si de masina. O sa caut emisiunea pe youtube si o sa o postez

Quote:
Originally Posted by Kaluvr6 View Post
Inainte cand nu aveam catalizator si motoru ala cu 2 carburatoare duble cu cat acceleram mai mult cu atat urla mai tare si ala da era foarte stresant )
Cand se creea ecou intre blocuri de la motorul ala ziceai ca mai are un pic si cad blocurile. Daca stateai prost cu inima te cam speriai cand trecea pe langa tine.
__________________
Aaronnel^ is offline   Reply With Quote
Old 23-11-07, 15:15   #548
Aaronnel^

Stage 5
 
Aaronnel^'s Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 2,641
Member of:
[VW]
[PEUGEOT]
[Old School Cars]
Default Re: Masini vazute in Rm.Valcea

https://www.youtube.com/watch?v=Zo987...eature=related Linkul cu Testul
Aaronnel^ is offline   Reply With Quote
Old 23-11-07, 19:56   #549
DjRainManFast

Stage 5
 
DjRainManFast's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Default Re: Masini vazute in Rm.Valcea

Quote:
Originally Posted by recBeat View Post
eu tot pt benzinar aspirat raman (la capitolul racing), dar cum deobicei nu poti merge cu masina de aseara ia facut liniute si drifturi la servici, s-a inventat tdi-ul. Deci pt o a doua masina, un tdi ar fi ideal (la servici sau drumuri lungi) I love Audi Allroad 3.0 TDI.
O masina cu suspensii rigide si tobe urlatoare, poate deveni strasanta/obositoare la drum lung, oricat de pasionat ai fi. Vb din proprie experienta

Ps. Nu stiam ca tfsi inseamna compresor turbo + mecanic.
Ps2 In wrc chiar nu am auzit sa se fol turbo.. poate doar in vtm si grupa n.. si astea mai mici
Ps3 Si in wttc s-a folosit tdi-ul pe seat-uri, dar se pare ca vor renunta de la anul..

.. si discutiile despre turbo vs. aspirat sau mecanic sau.. orice pot continua la nesfarsit
Nu zic decat ca cel mai eficient la capitolul racing, dp parerea mea, este compresorul mecnic care chiar daca se foloseste de cativa caluti ai motorului pt a se pune in miscare (fct pe principiul A/C-ului), iti da inapoi inzecit
2004 Subaru Impreza WRC
Year 2004
Make Subaru
Model Impreza WRC
Engine Location Front
Drive Type AWD
Production Years for Series 2002 - 2007

Engine
Engine Configuration I
Cylinders 4
Aspiration/Induction Turbocharged
Valves 16 valves.
4 valves per cylinder.
Valvetrain DOHC

Standard Transmission
Transmission Manual

Dimensions
Seating Capacity 2
Exterior
Length 173.501 in | 4406.9 mm.
Width 66.801 in | 1696.7 mm.
Height 58.601 in | 1488.5 mm.
Wheelbase 99.501 in | 2527.3 mm.


Eu zic ca totusi se foloseste turbo...am cautat sa gasesc daca si compresor...inca mai caut!
DjRainManFast is offline   Reply With Quote
Old 23-11-07, 22:15   #550
TIR

Stage 5
 
TIR's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,120
Member of:
[VW]
[Fiat]
[AUDI]
[SEAT]
[SKODA]
[RENAULT]
Default Re: Masini vazute in Rm.Valcea

si eu zic la fel... pt ca motoare cu cilindree mare nu se folosesc asta e clar. si sigur toate sunt supraalimentate
TIR is offline   Reply With Quote
Old 23-11-07, 22:34   #551
DjRainManFast

Stage 5
 
DjRainManFast's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Default Re: Masini vazute in Rm.Valcea

Din cate stiu eu la WRC capacitatea cilindrica este de 2000 cmc si puterea maxima admisa este de 300 CP...si toate se folosesc de Turbocompresor pentru supraalimentare.
PS: RecBeat TFSI nu inseamna neaparat ca motorul are si turbocompresor si compresor mecanic...doar pe unitate de 1.4 TFSI au montat compresorul pentru a putea rezulta o putere de 170CP si restul de avantaje(cuplu,acceleratie liniara...o diminuare a lag-ului etc.)
DjRainManFast is offline   Reply With Quote
Old 23-11-07, 22:53   #552
trafy-vr6

Stage 5
 
trafy-vr6's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of:
[Moderators]
[4Rally]
[Shadows Racing Team]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Masini vazute in Rm.Valcea

still love with Vectra A 2.0 SFI or 240SX
trafy-vr6 is offline   Reply With Quote
Old 09-12-07, 02:52   #553
boss_barosanu

Stage 5
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 317
Post Re: Masini vazute in Rm.Valcea

Quote:
Originally Posted by trafy-vr6 View Post
e aia ALX..e belea..:P
am si eu o rugaminte, nu are nimeni nici o poza cu dacia portocaliu cu negru cu nr vl.....alx pls vreau sa o vad si eu neaparat.
boss_barosanu is offline   Reply With Quote
Old 09-12-07, 23:03   #554
MostWanted

Stock
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 7
Default Re: Masini vazute in Rm.Valcea

are cineva poze cu bmw`u ala cu nr VL 02 BMR? ca am si eu un seria 3 si l`am vazut in trecere repede.. ms mult pt cel care ma ajuta si bafta!
MostWanted is offline   Reply With Quote
Old 09-12-07, 23:17   #555
TIR

Stage 5
 
TIR's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,120
Member of:
[VW]
[Fiat]
[AUDI]
[SEAT]
[SKODA]
[RENAULT]
Default Re: Masini vazute in Rm.Valcea

ala este un M3 intra si u pe forum pe user "boropan" poate e baiat de treaba si iti da ceva poze.
TIR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -