Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Zona tehnica Opel

Zona tehnica Opel Zona tehnica, secrete, tips&tricks Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 10-12-10, 22:15   #31
electric_style
Opel Driver

Stage 5
 
electric_style's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[Opel]
Default Re: Probleme acceleratie c20xe

azi dadui rezervoul jos...si surpriza ! sorbul era ok...sita era foarte curata , insa furtunul de tur care pleaca din rezervor catre pompa...era copt! il schimbai cu unul nou + coliere noi...apoi cand sa pun totul la loc...observ ca : teava aia cu cot, subtire (cea care iasa din rezervor...turul) se misca...adica in momentul cand vrusei sa bag furtunul la locului lui...teava se rotea stanga - dreapta dupa cum miscam eu frutunul ! il sunai pe addy gaman si imi zise ca si aia ar putea fi o caza pentru problema mea cu intreruperea alimetarii ! adica pompa din moment ce face presinea sa soarba benzina si tot odata sa impinga...poate trage aer fals pe acolo...fapt ce-mi rezulta mie in acceleratie !
electric_style is offline   Reply With Quote
Old 10-12-10, 22:23   #32
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Probleme acceleratie c20xe

Quote:
Originally Posted by electric_style View Post
azi dadui rezervoul jos...si surpriza ! sorbul era ok...sita era foarte curata , insa furtunul de tur care pleaca din rezervor catre pompa...era copt! il schimbai cu unul nou + coliere noi...apoi cand sa pun totul la loc...observ ca : teava aia cu cot, subtire (cea care iasa din rezervor...turul) se misca...adica in momentul cand vrusei sa bag furtunul la locului lui...teava se rotea stanga - dreapta dupa cum miscam eu frutunul ! il sunai pe addy gaman si imi zise ca si aia ar putea fi o caza pentru problema mea cu intreruperea alimetarii ! adica pompa din moment ce face presinea sa soarba benzina si tot odata sa impinga...poate trage aer fals pe acolo...fapt ce-mi rezulta mie in acceleratie !
Vezi ca sorbul respectiv are 2 Garnituri(O-ring),daca sunt uzate sau crapate poate trage aer fals direct din rezervor cand nivelul benzinei scade sub 1/2....dar de obicei cand ai problema asta masina refuza sa mai porneasca.Oring-urile cost 10ron...
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Old 10-12-10, 23:57   #33
electric_style
Opel Driver

Stage 5
 
electric_style's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[Opel]
Default Re: Probleme acceleratie c20xe

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Vezi ca sorbul respectiv are 2 Garnituri(O-ring),daca sunt uzate sau crapate poate trage aer fals direct din rezervor cand nivelul benzinei scade sub 1/2....dar de obicei cand ai problema asta masina refuza sa mai porneasca.Oring-urile cost 10ron...
masina porneste foarte bine...la oricat de frig ar fi arafa...la prima cheie porneste ! dar ma mai gadesc la o varianta...! eu zic ca nu prea ar avea treaba acea teava a sorbului...pentru ca practic ea e dintr-o bucata si duce direct pana jos in sorb...!!! de mentionat faptul ca azi depistai fisa centrala...intr-o stare foarte proasta! e crapat invelisul ala de cauciuc acolo unde intra in bobina ,iar la capatul celalat e putin crapata ! sa fie oare problema si din scanteie ?
electric_style is offline   Reply With Quote
Old 11-12-10, 00:13   #34
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Probleme acceleratie c20xe

Daca tot ai dat jos rezervorul asculta de un om mai batran si schimba oring-urile alea.

Este foarte posibil sa fie si din cauza fisei crapate,pe unde poate fura curent.
GTA is offline   Reply With Quote
Old 11-12-10, 00:52   #35
electric_style
Opel Driver

Stage 5
 
electric_style's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[Opel]
Default Re: Probleme acceleratie c20xe

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Daca tot ai dat jos rezervorul asculta de un om mai batran si schimba oring-urile alea.

Este foarte posibil sa fie si din cauza fisei crapate,pe unde poate fura curent.
unde sunt pozitionate acele oring-uri ? si mai exact cum arata ?
electric_style is offline   Reply With Quote
Old 11-12-10, 01:41   #36
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Probleme acceleratie c20xe

Quote:
Originally Posted by electric_style View Post
unde sunt pozitionate acele oring-uri ? si mai exact cum arata ?
Sunt doua inele de guma si le gasesti in sorb....din pacate nu am nici o poza sa-ti arat,dar daca ai sorbul scos din rezervor cu siguranta vei gasi si acele doua "inele" de cauciuc...
GTA is offline   Reply With Quote
Old 11-12-10, 16:32   #37
electric_style
Opel Driver

Stage 5
 
electric_style's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[Opel]
Default Re: Probleme acceleratie c20xe

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Sunt doua inele de guma si le gasesti in sorb....din pacate nu am nici o poza sa-ti arat,dar daca ai sorbul scos din rezervor cu siguranta vei gasi si acele doua "inele" de cauciuc...
in rezervor n-am vazut nici un inel , doar pe capacul care se infileteaza am vazut niste garnituri care era in stare foarte buna !
electric_style is offline   Reply With Quote
Old 13-12-10, 17:06   #38
electric_style
Opel Driver

Stage 5
 
electric_style's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[Opel]
Default Re: Probleme acceleratie c20xe

am schimbat sorbul cu tot cu plutitor...am schimbat si pompa de benzina si se pare ca problema persista cu intreruperea in sarcina ! mai ramane ultima varianta...bobina , capac delcou si fise !
electric_style is offline   Reply With Quote
Old 02-04-12, 20:25   #39
k3ros3n

Stage 2
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 42
Default Re: Probleme acceleratie c20xe

Quote:
Originally Posted by PSD-ul View Post
Cu toate ca mecanica nu se face si nici nu se invata pe internet, am sa incerc sa iti explic cum trebuie reglat senzorul si clapeta asta de acceleratie.

In locul indicat de cifra 1 intra diuza senzorului senzorului de la clapeta de acceleratie ( de preferat al centra cat se poate de / mijloc ,pastreaza simetria la surubele de prindere ).

In locul indicat de cifra 2 se afla un surub care regleaza cursa clapetei de acceleratie,aceasta o reglezi in functie de ( vezi cifra 3 ) in asa fel incat cursa de revenire sa numai fie lunga.

In momentul in care tragi inspre tine tijele clapetei ,"indicat de cifra 3" trebuie sa se auda un tacanit instant. Cum ai atins cu degetul si misti juma de milimetru cum tanc.

Nu stiu cat de mult ai inteles,la ora asta nici nu pot fi mai explicit. Vezi foto!
Asa este si ai descris bine reglajul, insa poti spune cum iti dai seama ce pozitie ar trebui sa aiba clapeta cea mica, controlata de surubul de reglaj frontal, in cazul in care acesta nu exista sau e reglat prost? Mai exact... cum reusesti sa-ti dai seama ca reglezi corect clapeta? Multumesc
k3ros3n is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -