11-09-07, 13:27
|
#2716
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
cele moderne toate sunt din aliaje
marfa noua sucks, crom si aliaj..ce combinatie nashpa
|
|
|
11-09-07, 21:33
|
#2717
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 405
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by florin_cars
cele moderne toate sunt din aliaje
marfa noua sucks, crom si aliaj..ce combinatie nashpa
|
Adevar grait-ai! Insa ma refeream la jantele cu design clasic. Alea-s din otel (vezi summitracing, mangels.br etc). Jantele din aliaj fie-s polishate (cele cu design clasic) fie au design midern, cu spitze jmekere si alte alea si a toate sansele sa fie in crom si negru. Insa dp meu dv se potrivesc cu o capra sau alta masina clasica ca treningu' si pantofii cu toc.
__________________
Vand Ford Capri MKIII 2.4i omologat
|
|
|
12-09-07, 00:00
|
#2718
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
sau caz cunoscut de mine, prieten de familie sarb betzivan..sarantoc(pe vremea knd faceam Iugoslavia, ..bishnitza)..la costum si tenisi
Repet:
Quote:
Originally Posted by florin_cars
V6 2.3 functional, la cheie, NU e PERFECT 150Euroi cu cutia aferenta, ambreiaj si...si tot ce e pe el
|
|
|
|
19-09-07, 01:26
|
#2719
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,158
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
care aveti o poza cu cotiera dintre scaune fata?ma intereseaza ca sistemul de prindere sa fie vizibil
|
|
|
19-09-07, 01:56
|
#2720
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
re: Club Ford Capri
mine iti pun eu un set
|
|
|
22-09-07, 02:01
|
#2721
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 193
|
Ford Capri !!!
salutare lume
am un capri din 79 si nu inteleg un lucru, dupa ce mi se incalzeste uleiul in motor simt cum imi scade puterea la el, nu cu f mult, e un v6 de 2,3 original, care o fii baiu?
mersi pt ajutor
|
|
|
22-09-07, 09:11
|
#2722
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
Re: Ford Capri !!!
Quote:
Originally Posted by nitu_ovidiu82
salutare lume
am un capri din 79 si nu inteleg un lucru, dupa ce mi se incalzeste uleiul in motor simt cum imi scade puterea la el, nu cu f mult, e un v6 de 2,3 original, care o fii baiu?
mersi pt ajutor
|
fa un test de compresie! eu cred ca ai ceva pb la segmenti! cit este uleiul gros si rece mai ai compresie cind se incalzeste scade etanseitatea si in felul asta it scade si puterea.
__________________
FORD CAPRI powered by COSWORTH(200HP)
ensured by BROWNING in curind supercharged!
|
|
|
22-09-07, 15:19
|
#2723
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
|
re: Club Ford Capri
are cineva disponibil un bord..chiar si foarte crapat de mk2../3..??? vreu sa-l folosesc ca mulaj pentru unul din fibra acoperit cu piele....
|
|
|
22-09-07, 16:06
|
#2724
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
mai, da' multe fibre si mulaje mai faci u :-p
tabla cum mai e?
|
|
|
23-09-07, 00:54
|
#2725
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 405
|
re: Club Ford Capri
BTF, am eu. Cum vrei sa ti-l trimit?
|
|
|
23-09-07, 00:59
|
#2726
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 405
|
Re: Ford Capri !!!
Quote:
Originally Posted by nitu_ovidiu82
salutare lume
am un capri din 79 si nu inteleg un lucru, dupa ce mi se incalzeste uleiul in motor simt cum imi scade puterea la el, nu cu f mult, e un v6 de 2,3 original, care o fii baiu?
mersi pt ajutor
|
Cunosc masina asta de 3 ani, de cand am vrut s-o cumpar (cerea 1000 E). Atunci era aurie si cu motor de 2l. Baiatul din cj care a luat-o si a refacut-o a pus mult suflet si multa munca, dar daca vrei s-o faci pentru tine, recomand calduros o "capitala" la tinichigerie care sa inceapa cu o sablare completa a masinii. Mult succes!!!
|
|
|
23-09-07, 13:54
|
#2727
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
|
re: Club Ford Capri
[QUOTE=tabla cum mai e? [/QUOTE]...nu mai e..!!!! mai flo... tu .. momentan...mai ai macar o usa de capri ..ca sa postezi pe forum..??? Ziii.. sa iti fac eu una cadou...!!!
|
|
|
23-09-07, 20:31
|
#2728
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 193
|
re: Club Ford Capri
iti trimit eu o poza cu prinderea la cotiera cand ajung acas, nui originala
|
|
|
24-09-07, 01:55
|
#2729
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by cv-03-btf
...nu mai e..!!!! mai flo... tu .. momentan...mai ai macar o usa de capri ..ca sa postezi pe forum..??? Ziii.. sa iti fac eu una cadou...!!!
|
eu momentan am 2 motoare..d'alea adevarate..V6 se numesc si 3 cutii de viteza, 1 butuc de spate, 2/3 coliere de prindere a arcurilor pe punte..nuca schimbator originala, sii...ma mai gandSEX plus k la orice ora ma niervez si mai cumpar vreo 2 MK I ..ah..P.S.. functionale
ah..si Marti duc un Ford cu platforma la Fagaras..dk poti, iesi pe drumul spre BV si fa-mi cu mana...eu voi face, apoi merg la Pitesti sa cumpar altul(Ford)
|
|
|
24-09-07, 02:05
|
#2730
|
Stage 3
Join Date: Aug 2005
Posts: 128
Member of: [Toyota]
|
Re: Ford Capri !!!
Quote:
Originally Posted by nitu_ovidiu82
salutare lume
am un capri din 79 si nu inteleg un lucru, dupa ce mi se incalzeste uleiul in motor simt cum imi scade puterea la el, nu cu f mult, e un v6 de 2,3 original, care o fii baiu?
mersi pt ajutor
|
Daca ai carbul cu soc automat cat timp e rece motorul merge cu amestec bogat. In acelasi timp admisia cat timp e rece are un usor efect de intercooler si aerul care intra e un pic mai dens. In concluzie ai o idee mai mult Oxigen si multa benzina. In tot timpul asta si relantiul sta cam peste 1000 rpm. Pe masura ce se deschide socul se modifica si amestecul si devine normal, scade incet si relantiul sub 1000. Chestia asta nu are legatura cu uleiul decat in cazul uni motor foarte uzat care functioneaza cu un ulei foarte prost, dar in cazul asta ar manca ulei si ti s-ar aprinde si becul martorul de la ulei. E posibil sa fie nevoie sa cureti putin jigloarele de consum. Sau sa le schimbi cu unele putin mai mari. doar cele de consum (alea din CNC). E posibil sa ai de 135 nu mai stiu exact. Cred ca cele de dacie sunt mai mari 140 daca nu ma insel cele de 1.4 si tre sa iei doua. Am patit-o si eu la motor refacut de la zero cu totul nou inauntru. Cand era motorul rece zbura masina si pe masura ce se incalzea se mai domolea putin dar nu ma puteam plange de consum. Vezi ca e poansonata pe jigler marimea lui. Ori le cureti bine pe cele pe care le ai, ori daca gasesti un pic mai mari iei altele noi. Spor la treaba! Sa ne spui ce ai facut...
Last edited by -=Alec-007=-; 24-09-07 at 02:08.
|
|
|
|
|