Am renuntat la motorul pe benzina pentru ca avea un consum enorm!!!!
Motorul avea 122000 km si era in stare excelenta dar consumul urban ma exaspera adica de la 14 % in sus (mers normal)! Eu sunt de meserie mecanic si dupa multe cautari tot nu am gasit defectul! Am inlocuit debitmetrul de aer,
injectoare, aprindere si degeaba! Afara 7 oras 14-15! Asta a fost primul motiv! Al doilea motiv este ca am pierdut prin schimbare 5 cai si am castigat cuplu de 80 in plus! Si apropo da face un croma pe benzina unul diesel dar pana la 80 kmh si peste 170(nu se pune in discutie variantele benzina-turbo care sunt rachete) dar niciodata nu o sa remorchezi cu un benzinar un camion incarcat cum am facut eu cu dieselul! Eu apreciez foarte mult forta "ascunsa" (cuplul) a unui motor si nu sprintul (asta e parerea mea)! Am optat pentru 2.5 turbo-d iesel pentru ca asa am gasit motorul
Norocul a fost ca e si de 116 cai! Am luat o masina completa cu motorul gripat cu 200 euro si am facut motorul nou: vibrochen, cuzineti, segmenti, supape, pompa ulei, o biela, set complet de garnituri + simeringuri, curele, filtre, turbo, diuze injectoare si calibrat pompa de injectie!
Cipin-KUS da ai dreptat motorul de 2.5 e tot timpul uns (pe dinafara
) dar stricacios nu e deloc crede-ma! In afara de pompa de ulei este un motor foarte fiabil! Si crede-ma am vazut multe motoare! Al meu are 300.000 km (asa era kilometrajul) si camasile nu aveau nimic uzura! (se vedea honuitul din fabrica) Iar gripatul motorului s-a intamplat datorita unui "destept" care a pus un filtru de ulei de ARO ca i se parea ca arata la fel! Iar cu accesul te obisnuiesti repede!
Si ca incheiere croma a fost in 86 "cea mai rapida masina diesel din clasa sa"