Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > NISSAN - INFINITI > Alte discutii Nissan - Infiniti

Reply
 
Thread Tools
Old 19-07-10, 15:27   #16
vlad_rally

Stage 5
 
vlad_rally's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 489
Member of:
[Nissan]
[RENAULT]
[4Rally]
Default Re: Sfaturi despre 200sx

Ehee...crezi ca nu m-am gandit la S14 ...dar din pacate nu dispun de destui bani ...Ma voi multumii cu un S13, pe care o sa-l fac frumos, si va fi masina de iesti in weekenduri si la plimbari, nu de zi cu zi...poate un drift la cate un concurs de indemanare legal...mai mult nu...Ca putere m-as orienta la un 200 de cai aprox...as vrea sa ramana cat de cat fiabila
vlad_rally is offline   Reply With Quote
Old 20-07-10, 01:26   #17
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Sfaturi despre 200sx

pai daca masina zici tu ca la rugina e ok.. si doar la partea de motor ai probleme.. atunci fie lasi motorul ca18det, fie faci swap cu sr20det....

chestia la ca18det e ca fiind un motor batran, trebuiesc facute niste imbunatatiri, care la sr20det nu sunt necesare....linia, care zici ca bate, e o chestie oarecum normala.. si solutia e fie vibrochen pe cote standard si alte biele, sau rectificat.... apoi pusi segmenti de biela si de palier de la ACL(race series), pompa de ulei upgrade si ai scapat de problema liniei....

ca parte de modificari, caci am vazut pe un alt topic ca cereai ceva sfaturi, tinand cont ca vrei ceva safe, si la puteri mici... iti pot recomanda: kit FMIC, evacuare free flow, pompa benzina schimbata, si soft stage 1 pt 1.0 bar in turbina stock(daca e in toate mintile ei, daca nu merge schimbata cu un t28 de pe s14, la 0.7 bar, dar vei avea ceva lag....) si un boost controler... si in teorie ar trebui sa ajungi la 200-210 cp la volanta...
__________________
got smoke, will travel
bakal is offline   Reply With Quote
Old 20-07-10, 18:35   #18
88RED
Nissan Driver

Stage 5
 
88RED's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 619
Member of:
[Nissan]
Default Re: Sfaturi despre 200sx

pot si eu sa iti confirm cea ce pune U_TUNING mult mai bine iesi cu un s14 si la taxe si la piese decat cu un s13 eu ma tot lupt cu ale mele din 2 sa scot una si ma tot lovesc de problmea piselor care sunt mult mai scumpe la s13 deca la s14


PS: sincer mult mai frumos e s13 fata de s14 dar trebuiesa sa iti calculezi bine bugetul
__________________
Nissan Silvia FJ20DE-150CP
nissan 200sx s13 sr20det-200+ -proiect in curs
www.girex.ro
www.2fast2real.com
http://www.bhpracing.go.ro/
BHP- https://forum.4tuning.ro/173-cluburi/...-bistrita.html
88RED is offline   Reply With Quote
Old 21-07-10, 09:47   #19
vlad_rally

Stage 5
 
vlad_rally's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 489
Member of:
[Nissan]
[RENAULT]
[4Rally]
Default Re: Sfaturi despre 200sx

Deja am prin ocazia la S13, dar am da gand sa incerc ceva cu inmatricularea, daca cumva nu iese, desi nu are cum, voi face masina doar de curse....drifting si vtm.
Daca imi iese treaba cu inatricularea va spun si voua, sa vedeti cu se poate face tot dar pana nu sunt 100% ca merge nu zic nimic sa nu se interpreteze
vlad_rally is offline   Reply With Quote
Old 21-07-10, 09:51   #20
vlad_rally

Stage 5
 
vlad_rally's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 489
Member of:
[Nissan]
[RENAULT]
[4Rally]
Default Re: Sfaturi despre 200sx

Quote:
Originally Posted by bakal View Post
ca parte de modificari, caci am vazut pe un alt topic ca cereai ceva sfaturi, tinand cont ca vrei ceva safe, si la puteri mici... iti pot recomanda: kit FMIC, evacuare free flow, pompa benzina schimbata, si soft stage 1 pt 1.0 bar in turbina stock(daca e in toate mintile ei, daca nu merge schimbata cu un t28 de pe s14, la 0.7 bar, dar vei avea ceva lag....) si un boost controler... si in teorie ar trebui sa ajungi la 200-210 cp la volanta...
Eu as aveam de gand o parte din modificarile spuse te tine sa le fac eu, custom care se pot, nu cumparate. Inca sunt in semn de intrebare cu electronica...Ma bate gandu pana la anu sa iau un MS2 si sa nu imi bat capu cu toate firele stock...
PS. Tine-ti-mi pumnii ca maine plec dupa masina Sunt nerabdator sa o vad, daca e chiar asa cum a zis proprietaru
vlad_rally is offline   Reply With Quote
Old 25-07-10, 12:59   #21
vlad_rally

Stage 5
 
vlad_rally's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 489
Member of:
[Nissan]
[RENAULT]
[4Rally]
Default Re: Sfaturi despre 200sx

Acu m-am ganidt sa va intreb ceva...daca eu imi fac un 200sx de strada frumos, dar cu performantele unei masini de drift, ma pot inscrie la un concurs fara rollbar ? doar cu scaun de curse si centuri ? ca m-am saturat de masini in care dau cu genunchiu de tzevi si n-am loc in spate....sau, unde pot gasi reglamentu campionatului national de drifting ? savad ce si cum
vlad_rally is offline   Reply With Quote
Old 25-07-10, 17:30   #22
zN3u

Stage 5
 
zN3u's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 642
Default Re: Sfaturi despre 200sx

Quote:
Originally Posted by vlad_rally View Post
Acu m-am ganidt sa va intreb ceva...daca eu imi fac un 200sx de strada frumos, dar cu performantele unei masini de drift, ma pot inscrie la un concurs fara rollbar ? doar cu scaun de curse si centuri ? ca m-am saturat de masini in care dau cu genunchiu de tzevi si n-am loc in spate....sau, unde pot gasi reglamentu campionatului national de drifting ? savad ce si cum
Aici ai regulamentu si te poti lamuri si in alte privinte in KoE doar 1 tura te putea-i da dar citeste regulamentu ca nu iti strica sa afli si altele nu doar de rollbaruri
__________________
Imi rezerv toate drepturile de a avea greseli gramaticale
Copyright © 2010 zN3u Toate drepturile rezervate
zN3u is offline   Reply With Quote
Old 30-07-10, 21:06   #23
vlad_rally

Stage 5
 
vlad_rally's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 489
Member of:
[Nissan]
[RENAULT]
[4Rally]
Default Re: Sfaturi despre 200sx

Mersi mult in seara asta ma documentez
vlad_rally is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -