Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > ARHIVA > Arhiva evenimente > Calendar Evenimente 4Tuning 2010

Calendar Evenimente 4Tuning 2010 4TuningDAYS 2010, 4TuningFESTIVAL 2010, KOE 2010, etc

Reply
 
Thread Tools
Old 08-04-10, 12:50   #1
MC Mate

Stage 5
 
MC Mate's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 3,358
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Nissan]
Default Regulamentul Oficial al Campionatului de Drift 2010 - Romania ! Update !

Regulamentul Oficial al Campionatului de Drift 2010 - Romania


Campionatul de drift al Romaniei


Art. 1 Organizatorul Campionatului de Drift 2010 – Romania

1.1 Organizatorul Campionatului de Drift 2010 – Romania, denumit in continuare CD 2010,este Asociatia Romana de Tuning Auto (A.R.T.A) impreuna cu 4tuning si parteneri locali ce pot fi diferiti la fiecare etapa.
1.2
Participantii la CD 2010 sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului Regulamentul Oficial in toate etapele acestuia cat si la evenimente organizate sub egida acestuia.
1.3
Regulamentul este disponibil pe www.4tuning.ro. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmand ca astfel de modificari sa fie publicate pe site-ul www.4tuning.ro .

Art 2. Perioada si aria de desfasurare

2.1 CD 2010 se va derula in perioada martie – octombrie 2010, urmand a fi organizat si desfasurat pe teritoriul Romaniei.

Art 3. Drept de participare si inscriere

3.1 Competitorii CD 2010 se intrec in cadrul a 2 categorii
- Avansati
- Debutanti
Fiecare etapa va fi precedata de o runda dedicata categoriei Debutanti. Un pilot care nu a mai concurat poate intra in competitie doar dupa ce participa o runda la categoria debutanti. Debutantii pot accede in concurs conform deciziei juriului.

3.2
In cadrul CD 2010 au dreptul sa participe toate persoanele fizice care au implinit 18 ani pana la data concursului, care detin permis de conducere categoria B de minim 1 an si care au dobandit calitatea de pilot legitimat de catre A.R.T.A. si / sau cei debutantii care au intrat in concurs conform deciziei juriului.
In cazul in care varsta concurentului este de sub 18 ani si nu poseda permis de conducere, se prezinta legitimatia de la clubul sportiv unde concurentul este implicat in activitati auto moto cat si acceptul scris al parintilor. In cazul in care nu exista o implicare in sporturile auto al celui in cauza si/sau nu exista acordul scris al parintilor pentru participare, accesul in concurs va fi refuzat.
3.2.1 In cadrul fiecarei competitii pot participa in competitie exclusiv masini inregistrate de catre participant.
3.2.2
Fiecare pilot inscris in competitie poate fi insotit in „parcul rece” de 2 persoane care vor fi echipate obligatoriu cu veste reflectorizante ce poarta un numar de inregistrare. Numele celor doua persoane sunt mentionate in fisa de inscriere. Modificarea numarului de membri ai personalului tehnic poate fi facuta exclusiv cu acordul organizatorului.

3.3
Inscrierea in cadrul fiecarei etape se face prin:
- completarea unei fise de inscriere, Anexa 1 a acestui Regulament Oficial
- intrunirea conditiilor tehnice ale masinii conform Fisei de Inspectie Tehnica, Anexa 2 a acestui Regulament Oficial
- trecerea controlului medical
- prezentarea dovezii achitarii unei taxe de inscriere (daca este cazul)

3.4
Alte prevederi legate de participare:
3.4.1 Inainte de intrarea pe pista de concurs, soferii trebuie sa aplice stickerele inmanate de catre organizator la inscriere pe masina, in locurile mentionate de acesta.
3.4.2 Soferul trebuie sa parcheze masina in locatia indicata de catre organizator.
3.4.3Nu vor fi admise masini sosite dupa ora de inscriere anuntata de organizator.
3.4.4 Inainte de inceperea fiecarei curse va fi organizata o sedinta de briefing. Participarea la aceasta sedinta de briefing este obligatorie si se face personal, de catre fiecare sofer.
__________________
SABLARE SI POWDERCOATING

EX BMW E30 325i 175 CP || EX posesor BMW E36 COUPE 2.5 24v 193 cp
MC Mate is offline   Reply With Quote
Old 08-04-10, 12:57   #2
MC Mate

Stage 5
 
MC Mate's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 3,358
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Nissan]
Default Re: Regulamentul Oficial al Campionatului de Drift 2010 - Romania ! Update !

Art.4 Desfasurare, jurizare si punctaj
4.1 Desfasurarea CD 2010.
Fiecare etapa a CD 2010 se va desfasura pe durata a 2 zile.
ziua 1: antrenamente oficiale
ziua 2: antrenamente – calificari – concurs

Calificari:

Fiecare concurent are dreptul la 4 ture de traseu, prima pentru incalzire iar urmatoarele 3 jurizate. Punctajul final din calificari este cel mai mare scor obtinut in oricare dintre cele 3 ture jurizate.

Concurs:

Primii 16 concurenti, conform clasamentului rezultat in urma calificarilor, se intrec intr-o proba eliminatorie unu la unu. Perechile se fac grupand primul clasat cu ultimul si mai departe cu acelasi algoritm. Intrecerea unu la unu se face pe parcursul a 3 ture de traseu, prima fiind de incalzire, unde concurentul cu scor mai mare merge in fata.
In tura a 2a, se pastreaza ordinea si se jurizeaza. In tura 3 se schimba ordinea „urmarit” „urmaritor” a celor doi competitori.

4.2 Jurizare:
4.2.1 Membrii juriului pentru CD 2010 vor fi reprezentantii King Of Europe Judgement Team sau imputerniciti ai acestora.
4.2.1 Criteriile de jurizare sunt:


- viteza
- trasa
- unghiul
- impactul general – impresia artistica

4.3 Punctajul acordat in cadrul fiecarei etape

Participare la eveniment: 20 puncte
Primul loc in calificari: 20 puncte
Optimi de finala : 30 puncte
Sferturi de finala :
50 puncte
Locul 4 : 70 puncte
Locul 3 : 80 puncte
Locul 2 : 90 puncte
Locul 1: 100 puncte

In cadrul finalei si a etapelor speciale anuntate de catre organizator punctjul poate fi dublu.


4.4 Reguli pe traseu si depunctare
4.4.1
Soferul trebuie sa pastreze traseul indicat de catre organizator.
4.4.2 O masina care iese de pe traseu cu minim 2 roti va fi notata cu 0 pe runda respectiva.
4.4.3 Contactul cu jaloanele traseului va duce la scaderea notei.
4.4.4 Iesirea unei masini de pe traseu, in cazul in care sunt doua masini pe traseu, obliga soferul la asigurare inainte de reintrarea pe pista.
4.4.5 Defectiunea masinii sau ranirea soferului in timpul cursei nu implica despagubire din partea organizatorilor.
4.4.6 In cazul unei coliziuni in timpul unei curse in tandem, principiul de baza este repararea masinii proprii de catre fiecare sofer, fara exceptie.
4.4.7 Jurizarea se face de catre un juriu de minimum 2 persoane.
4.4.8 Concurentii primesc note, pentru fiecare proba, in functie de evolutie.

Art.5 Inspectia Tehnica a masinii

La fiecare etapa din CD 2010, toate masinile participante vor fi supuse unei inspectii tehnice riguroase pentru a fi acceptate in competitie.
Inspectia tehnica va fi asigurata de catre o persoana desemnata de catre Organizator si denumita in continuare – Inspector Tehnic.
Acesta isi rezerva dreptul ca dupa verificarea tehnica a masinii sa respinga orice masina ce nu indeplineste standardele de siguranta impuse si prezinta pericol pentru pilot, spectatori sau circuit. Decizia finala de excludere este luata impreuna cu membrii juriului concursului.
Motivul refuzului va fi adus la cunostinta pilotului iar acesta are dreptul de a face schimbarile necesare pentru a-si aduce masina la standardele necesare in perioada de timp impusa de catre Inspectorul Tehnic.
In cazul unei coliziuni in timpul antrenamentului sau competitiei Inspectorul Tehnic va efectua o noua verificare a masinii pentru a confirma ca acesata poate sa continue in siguranta.

Art. 6 Specificatii de baza a masinilor

6.1
Masinile cu tractiune fata nu sunt admise in competitie. Toate masinile trebuie sa fie cu tractiune spate. Sunt permise de asemenea masinile AWD convertite la tractiune spate.
6.2
Toate masinile trebuie sa mentina structura standard al sasiului.
6.3
Peretele dintre compartimentul motor si interior trebuie sa fie intact si fara gauri care sa permita trecerea flacarilor sau a lichidelor.






Last edited by MC Mate; 13-04-10 at 09:51.
MC Mate is offline   Reply With Quote
Old 08-04-10, 13:03   #3
MC Mate

Stage 5
 
MC Mate's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 3,358
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Nissan]
Default Re: Regulamentul Oficial al Campionatului de Drift 2010 - Romania ! Update !

Art. 7 Considerente tehnice

7.1 Jante si anvelope

7.1.1 Jantele de fabrica pot fi inlocuite cu jante aftermarket, fara nici o limitare de dimensiune sau greutate.
7.1.2 Este interzisa participarea cu anvelope de curse (slick-uri) sau cu anvelope cu profil ramas sub 3 mm.
7.1.3 Nu vor fi acceptate in competitie masinile cu prezoane / piulite lipsa.
7.1.4 Sunt admise anvelope semi-slick pe rotile fata

7.2 Suspensii
7.2.1 Este permisa orice modificare / schimbare a suspensiei originale a masinii.
7.2.2 Nu vor fi acceptate in competitie masinile cu amortizoare scurse sau care lasa urme de lichid.

7.3 Body si exterior
7.3.1 Sunt permise elemente exterioare modificate sau schimbate.
7.3.2 Toate elementele exterioare ale masinii trebuie sa fie prezente, cu exceptia celor a caror lipsa faciliteaza admisia aerului.
7.3.3 Aripile spate, spoilerele sau eleronul nu pot fi mai late cu 5 cm decat latimea generala a masinii.
7.3.4 Geamurile laterale, parbrizul si luneta nu trebuie sa aiba fisuri care pot duce la spargerea lor. Astfel se evita imprastierea cioburilor pe pista de concurs.
7.3.5 Toate masinile decapotabile / open top trebuie sa aiba hardtop, roll-bar sau alt sistem de protectie la rasturnare.

7.3.6
Capotele, capacele de porbagaj si alte acesorii fabricate din fibra de sticla sau carbon trebuie asigurate pentru a nu se desprinde in timpul mersului

7.4 Combustibil

7.4.1 Este permisa utilizarea oricarui tip de combustibil auto.
7.4.2 Capacul exterior al rezervorului de combustibil trebuie sa fie prezent si asigurat impotriva deschiderii.
7.4.3 Orice scurgere de combustibil duce la scoaterea de pe traseu de urgenta.

7.4.4
Sunt acceptate rezervoarele standard iar rezervoarele aftermarket trebuie sa fie si ele izolate si fara scurgeri.
7.4.5
Pompele de benzina externe si surge tank-urile trebuie izolate.

7.5 Sistemul de franare

7.5.1 Este permisa schimbarea sau modificarea sistemului original de franare.
7.5.2 Sistemul de franare care include etrierii, discurile de frana, placutele de frana, conductele si lichidul de frana trebuie sa fie in conditii bune de functionare.
7.5.3 Este obligatoriu ca placutele de franare sa aiba suprafata de franare ramasa de minimum 25%.
7.5.4 Orice scurgere de lichid din sistemul de franare duce la scoaterea de pe traseu de urgenta.
7.5.5 Stopurile de frana trebuie sa functioneze.

7.6 Motorul
7.6.1
Sunt permise orice modificari aduse motorului precum si schimbarea motorului original al masinii.
7.6.2 Nu vor fi acceptate masini cu scurgeri de fluide.
7.6.3 Nu vor fi acceptate masini cu emanari excesive de fum.
7.6.4 Sistemul de evacuare trebuie sa fie izolat termic fata de elementele cu risc de aprindere.
7.6.5 Sistemele de stingere automata a incendiilor / contact general nu sunt obligatorii, dar sunt recomandate.
7.6.6 Orice scurgere de fluid duce la scoaterea urgenta a masinii de pe traseu.

7.6.7
Catch tank-urile sunt indicate si trebuie sa fie fixate bine fara scurgeri.
7.6.8
Bateria trebuie sa fie fixata bine.

7.7 Interior
7.7.1 Scaunul soferului trebuie sa fie fixat in minimum 4 puncte.
7.7.2 Roll-cage-ul este recomandat, cel putin in 7 puncte, bolt on sau sudat cu diametrul de cel putin 40mm si grosimea tevii de minimum 2mm. Sudurile trebuie sa fie continue si fara fisuri, iar indoiturile netede fara urme de incretire sau slabire a materialului.

7.7.3
Pentru masinile cu usi usurate din fibra de sticla sau carbon este obligatorie prezenta barilor in forma de X de protectie laterala.
7.7.4
Pentru masinile dotate cu Nitrous acesta trebuie sa fie instalat in afara interiorului (cockpit) si asigurate foarte bine.
7.7.5
Este recomandata prezenta hamurilor in 4 puncte cel putin cu buton de deschidere rapida functional.

Art. 8 Siguranta

8.1Este obligatorie purtarea castii de siguranta atat pentru pilot cat si pentru pasager.
8.2. Este obligatorie purtarea hamurilor de siguranta, atat pentru pilot cat si pentru pasager.
8.3 Este obligatorie purtarea unui costum ignifug.
8.4 Toate masinile sunt obligate sa aiba stingator de incendiu cu solutie in termen de valabilitate.
8.5Este obligatorie inlaturarea presurilor de interior sau a altor elemente ce pot interveni in procesul de franare.
8.6Fiecare masina trebuie sa fie dotata cu carlig de remorcare vizibil semnalat. Este recomandata dotarea cu 2 carlige, fata-spate.
8.7 Bateria masinii trebuie sa fie bine fixata in suruburi, pentru a nu se balansa sau rasturna.
8.8 Este interzisa participarea in cursa cu o alta persoana in masina, cu exceptia cazurilor permise de catre organizator.
8.9 Geamurile laterale trebuie sa fie obligatoriu inchise pe timpul cursei.


Art. 9 Alte prevederi

9.1 Consumul de alcool si/sau droguri este strict interzis iar concurentii pot fi supusi testarii pe durata competitiilor. De asemenea concurentii pot fi supusi unui control medical sumar la fiecare etapa.

9.2
Burnout pe loc - este absolut interzisa efectuarea de burnouturi pe loc. Orice incalcare a acestei reguli duce la descalificare.
9.3 Odata intrat pe circuit, soferul trebuie sa tina seama de indicatiile organizatorului.
9.4 Soferul trebuie sa tina cont de semnalele steagurilor oficiale, atat in timpul cursei cat si in perimetrul parcarii. Semnificatia steagurilor oficiale:
Rosu – oprirea imediata a sesiunii de antrenament sau concurs

Galben
– pericol pe traseu, redu viteza
Alb-negru checker
– terminarea unei sesiuni de antrenament sau concurs.
9.5
In cazul unei probleme sau coliziuni, soferul trebuie sa astepte in masina sosirea oficialilor care vor scoate masina de pe pista sau indicatiile acestora. Regula este stabilita pentru protectia soferului fata de alte masini de pe circuit. Regula nu se aplica in cazul masinilor iesite de pe traseu, caz in care soferul poate parasi masina.
9.6Pe suprafata parcului rece, viteza maxima admisa a masinilor este de 5 km/h si este interzis burnout-ul.
9.7 Nu este permisa intrarea masinii pe pista fara semnalul de acord al unui oficial.
9.8In parcul rece este permis numai accesul organizatorilor, presei (cu acordul organizatorilor), soferilor si a persoanelor care fac parte din echipa tehnica a acestora.
9.9Orice comportament apreciat de catre organizatori drept agresiv, demonstratie de rasism, injurii sau comportament vulgar, va fi sanctionat cu eliminarea din competitie.

9.10
In cazul oricaror coliziuni intre masini intamplate pe toata durata evenimentului responsabilitatea reparatiei masinii avariate sta in sarcina proprietarului masinii, pentru fiecare masina in parte, in orice situatie.
9.10
O etapa a CD 2010 poate fi intrerupta sau poate inceta in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua desfasurarea concursului.

MC Mate is offline   Reply With Quote
Old 08-04-10, 14:45   #4
Red Celica

Stage 5
 
Red Celica's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,908
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Regulamentul Oficial al Campionatului de Drift 2010 - Romania ! Update !

clar si la obiect...

ca si propunere:

Puneti link la acest THREAD pe pagina principala www.4tuning.ro ptr ca toti cei interesati sa aibe acces facil la regulament.

Razvan LKN
__________________
E36 M3 EVO TURBO 500+ CP- Razvan LKN -!!! LIVE LIFE SIDEWAYS !!!!!
Red Celica is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -