11-12-11, 00:05
|
#1
|
Stage 2
Join Date: Apr 2007
Posts: 33
|
Daewoo Leganta - Ghidul cumparatorului
Bun sa trecem direc la subiect
Vreau sa imi iau daewoo leganta si nu stiu ce sa fac
Toata lumea imi spune "nu iti lua ca osa te falimenteze la consum"
Merita sa imi iau una si sa o pun pe gaz?
Oare este tapana ca masina ?
Face cei 2500 de euro?
Sau sa imi iau un BMW din 93' decat o leganta din 2000
Ce parere aveti?
|
|
|
12-12-11, 12:29
|
#2
|
Stage 3
Join Date: Jan 2011
Posts: 158
|
Re: Daewoo Leganta - Ghidul cumparatorului
Salut! Pentur o masina de mers in afara bucurestiului este excelenta. Are o tinuta perfecta, este confortabila.
Merita sa ii pui GPL. Consum in afara la viteze cuprinse intre 120-150-11.5-12% asta in cazul leganzei pe care o detin si nu as da-o pe un BMW din 93
Ca si probleme des intalnite: toba finala(care cu o mica improvizatie tine mai mult), franele, si cateodata caseta de directie
|
|
|
12-12-11, 15:01
|
#3
|
Stage 2
Join Date: Apr 2007
Posts: 33
|
Re: Daewoo Leganta - Ghidul cumparatorului
Ce parere ai despre hidramata sau manuala?
Cred ca hidramata e excelenta dar consuma mai mult insa nu conteaza consumul atata timp cat e pe gpl dar se stie ceva despre cutii pica des?
|
|
|
12-12-11, 15:37
|
#4
|
Stage 3
Join Date: Jan 2011
Posts: 158
|
Re: Daewoo Leganta - Ghidul cumparatorului
Quote:
Originally Posted by BlastWood
Ce parere ai despre hidramata sau manuala?
Cred ca hidramata e excelenta dar consuma mai mult insa nu conteaza consumul atata timp cat e pe gpl dar se stie ceva despre cutii pica des?
|
La intrebarea asta nu stiu sa raspund. Eu personal as alege manuala. Dar sper sa iti raspunda cineva care are cutie hidramata
PS: ai grija la detalii: daca masina are piele sa nu fie deteriorata...sau daca cunosti masina sau proprietarul este ok....daca este omorata nu isi merita banii...
|
|
|
13-12-11, 07:13
|
#5
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,399
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Daewoo Leganta - Ghidul cumparatorului
Eu as merge pe Leganza (atentie! Leganza, nu Leganta, ca nu exista asa ceva).
Banuiesc ca BMW-ul de care zici la 2500 este o pisica, nu? Daca da, clar pentru Leganza.
|
|
|
29-02-12, 21:41
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 404
|
Re: Daewoo Leganta - Ghidul cumparatorului
Aceeasi intrebare o am si eu, am gasit o Leganza cu cutie automata, piele, ingrijita, insa ce ma sperie este consumul "laudat" prin targ, adica mult prea mult (ex: 18-19 l / 100 km in oras).
Oare atat de mult sa consume?
|
|
|
29-02-12, 21:47
|
#7
|
Stage 2
Join Date: Apr 2007
Posts: 33
|
Re: Daewoo Leganta - Ghidul cumparatorului
Nu
Hai sa fim un pic mai seriosi
Ce masina cu motor de 2000 cm consuma 20% ? daewoo ar fi singura ?
Un consum maxim daca masina este sarita de la punc si trebuie ceva imvestit in ia dar asta e consum maxim de 17% la varianta hidramata
Cutia hidramata este una foarte comfortabila si foarte comoda (mai ales la condusul in oras) care impreuna cu cei 133cp....reinvie placerea condusului si face dintr-o leganza un adevart bolid pe soselele romanesti
In principiu eu recomand si cutia hidramata numai daca este functionala iar pe parcurs este intretinuta (filtre ulei etc) nu prea ar trebui sa iti faca plobleme
|
|
|
02-03-12, 08:41
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 404
|
Re: Daewoo Leganta - Ghidul cumparatorului
Asa m-am gandit si eu, iar masina in cauza de care ma interesez pare a fi intretinuta, il si cunosc de ceva vreme pe proprietar.
Ma interesa masina pt ca am avut pe Cielo pe care il am acum tot cutie hidramata, care s-a defectat la putin timp dupa ce l-am luat, iar la momentul ala (2009), nu prea erau solutii ieftine in afara de conversie la manuala. Am fost foarte multumit de cutie atat timp cat a mers si de asta ma gandeam tot la o hidramata ieftina si usor de intretinut.
|
|
|
02-03-12, 20:52
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,820
|
Re: Daewoo Leganta - Ghidul cumparatorului
Modelul dotat cu automata teoretic ar trebui sa fie de 13%, insa la mers pe sport ajunge la 16%. Cu GPL se rezolva si acest inconvenient. Daca aveti de gand sa cumparati Leganza verificati starea tehnica a motorului, caseta de directie, lonjeroane, aliniere capota, trager, faruri, suspensia, mai ales suspensia spate. In rest cat mai multi km
__________________
Chevrolet V210
|
|
|
02-03-12, 21:00
|
#10
|
Stage 4
Join Date: Feb 2012
Posts: 206
|
Re: Daewoo Leganta - Ghidul cumparatorului
Quote:
Originally Posted by BlastWood
Nu
Hai sa fim un pic mai seriosi
Ce masina cu motor de 2000 cm consuma 20% ? daewoo ar fi singura ?
Un consum maxim daca masina este sarita de la punc si trebuie ceva imvestit in ia dar asta e consum maxim de 17% la varianta hidramata
Cutia hidramata este una foarte comfortabila si foarte comoda (mai ales la condusul in oras) care impreuna cu cei 133cp....reinvie placerea condusului si face dintr-o leganza un adevart bolid pe soselele romanesti
In principiu eu recomand si cutia hidramata numai daca este functionala iar pe parcurs este intretinuta (filtre ulei etc) nu prea ar trebui sa iti faca plobleme
|
Daca si barca aia de de laganza de 133cp e bolid inseamna ca e30 325 e racheta
|
|
|
02-03-12, 22:02
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,820
|
Re: Daewoo Leganta - Ghidul cumparatorului
Pe barca de ,,laganza'' se poate monta o suspensie sport, pentru a inlatura deficienta, Problema e ca pe E30 nu pot fi montate elemente de siguranta (acele 2 banale airbag-uri) si nici ceva fiabilitate. In calitate de fost proprietar de E34 si E39 stiu ce spun, iar aici se discuta despre Daewoo, nu despre BMW si nu este topic de versus.
|
|
|
02-03-12, 22:11
|
#12
|
Stage 4
Join Date: Feb 2012
Posts: 206
|
Re: Daewoo Leganta - Ghidul cumparatorului
Quote:
Originally Posted by nt98adu
Pe barca de ,,laganza'' se poate monta o suspensie sport, pentru a inlatura deficienta, Problema e ca pe E30 nu pot fi montate elemente de siguranta (acele 2 banale airbag-uri) si nici ceva fiabilitate. In calitate de fost proprietar de E34 si E39 stiu ce spun, iar aici se discuta despre Daewoo, nu despre BMW si nu este topic de versus.
|
Imi pare rau sa zic am muncit pe taxi pe leganza stiu despre ce vorbesc in schimb nu o recomand , e30 a avut airbag (desi daca iti e scris nicin 10 airbag-uri nu te salveaza.)
Daca zici ca ai avut e34 ar trebui sa stii ca sta mult mai bine pe sosea decat e 39 care balanseaza mult
Eu doar eram curios cum o masina de 130 de cai e bolid?
|
|
|
03-03-12, 13:21
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 404
|
Re: Daewoo Leganta - Ghidul cumparatorului
S-a dat pana sa ma hotarasc eu.
Multumesc tuturor pentru informatii.
|
|
|
03-03-12, 17:43
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,820
|
Re: Daewoo Leganta - Ghidul cumparatorului
Quote:
Originally Posted by dani_br
Imi pare rau sa zic am muncit pe taxi pe leganza stiu despre ce vorbesc in schimb nu o recomand , e30 a avut airbag (desi daca iti e scris nicin 10 airbag-uri nu te salveaza.)
Daca zici ca ai avut e34 ar trebui sa stii ca sta mult mai bine pe sosea decat e 39 care balanseaza mult
Eu doar eram curios cum o masina de 130 de cai e bolid?
|
E34 l-am avut din start cu suspensie sport. E39 era stock insa cu jante pe 17'' nu balansa foarte tare. Intradevar E34 e mai fiabil ca E39.
Leganza a fost creeata pentru drumuri lungi, pentru croaziere, nu pentru oras. Daca compari un motor de 2000 de pe E30, cu un motor de 2000 de pe Leganza, gresesti intrucat E30 e foarte sprinten pe cand o Leganza are 1400kg. Asta daca motorul de BMW e in mintile lui altfel, un motor de Leganza cu 100kkm fuge destul de tare.
Evanda pe care o detin, derivata din Leganza fuge mult mai bine decat un E34 de 2000, ba chiar si fata de un E39 motorizare 2000 pentru simplu motiv ca uzura unui motor la 103kkm cat are Evanda nu o poate avea un BMW fie el si E39. In general cine aude BMW se gandeste la fuga, performante, insa degeaba chinui un motor de 300kkm.
Revenind la Leganza, pentru Europa de Est si la dotarile ce le oferea, la vremea ei era cea mai smechera masina! Sunt multe marci premium care nici acum in 2012 nu au climatronic, piele, geamuri electrice spate, scaune cu reglaj electric, faruri cu lupa, deschidere portbagaj electric etc.
Daewoo in general, sunt foarte usor de reparat, ieftine la intretinere, foarte fiabile chiar daca sunt ceva mai gurmande decat alte marci din aceeasi clasa.
Cu o instalatie de GPL se rezolva si problema consumului.
Comparatia cu marca BMW e oarecum fortata, dat fiind faptul ca BMW este o marca cu un anumit renume, pur si simplu o alta clasa decat Daewoo ce s-a vrut o clasa low cost cu dotari de top.
|
|
|
03-03-12, 18:03
|
#15
|
Stage 4
Join Date: Feb 2012
Posts: 206
|
Re: Daewoo Leganta - Ghidul cumparatorului
Quote:
Originally Posted by nt98adu
E34 l-am avut din start cu suspensie sport. E39 era stock insa cu jante pe 17'' nu balansa foarte tare. Intradevar E34 e mai fiabil ca E39.
Leganza a fost creeata pentru drumuri lungi, pentru croaziere, nu pentru oras. Daca compari un motor de 2000 de pe E30, cu un motor de 2000 de pe Leganza, gresesti intrucat E30 e foarte sprinten pe cand o Leganza are 1400kg. Asta daca motorul de BMW e in mintile lui altfel, un motor de Leganza cu 100kkm fuge destul de tare.
Evanda pe care o detin, derivata din Leganza fuge mult mai bine decat un E34 de 2000, ba chiar si fata de un E39 motorizare 2000 pentru simplu motiv ca uzura unui motor la 103kkm cat are Evanda nu o poate avea un BMW fie el si E39. In general cine aude BMW se gandeste la fuga, performante, insa degeaba chinui un motor de 300kkm.
Revenind la Leganza, pentru Europa de Est si la dotarile ce le oferea, la vremea ei era cea mai smechera masina! Sunt multe marci premium care nici acum in 2012 nu au climatronic, piele, geamuri electrice spate, scaune cu reglaj electric, faruri cu lupa, deschidere portbagaj electric etc.
Daewoo in general, sunt foarte usor de reparat, ieftine la intretinere, foarte fiabile chiar daca sunt ceva mai gurmande decat alte marci din aceeasi clasa.
Cu o instalatie de GPL se rezolva si problema consumului.
Comparatia cu marca BMW e oarecum fortata, dat fiind faptul ca BMW este o marca cu un anumit renume, pur si simplu o alta clasa decat Daewoo ce s-a vrut o clasa low cost cu dotari de top.
|
Da domnule jos palaria un raspuns de nota 10.
dar e30 desi multi cred ca are 800de kg e trecut si el de 1200kg, sa tinem cont ca leganza totusi a venit multi ani dupa e34(mai aud pe uni cu masina noi ca se lauda ca au batut mercedes bmw cu motoare mici 2000,dar sa nu uitam ca lau batut dupa 20 de anii )
Tind sa cred ca conteaza mult intretinera motorului si a masinii in general unchiul meu are un mercedesw w124n 280e din 1991 cu 600.000km am ramas inpresionat sa vad ca are aceleasi reprize cu un e46 328.
|
|
|
|
|