Zona tehnica Renault Zona tehnica, secrete, tips&tricks Renault |
09-09-12, 10:39
|
#121
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 427
Member of: [RENAULT]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
mersi ferny,am facut cum ai zis acu tre sa scot masina la un test sa vad diferenta...
|
|
|
25-09-12, 11:02
|
#122
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 427
Member of: [RENAULT]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
rezolvat
multumesc de ajutor
|
|
|
15-10-12, 00:13
|
#123
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,857
Member of: [DACIA]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Am si eu o intrebare, am gasit de curand o volanta de dacia pe injectie de 200 si as vrea sa o montez pe motorul meu de R5 alpine aspirat sa pot pune aprinderea renix 209 sa-l trec pe turbo, se potriveste volanta asta la prindere pe arbore? cititorul merge, indica bine ?
__________________
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla....
|
|
|
15-10-12, 16:43
|
#124
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
iti trebuie volanta de gtt cu cititor de gtt pt aprinderea renix 209 ...da mi un tel si iti explic mai pe larg...
|
|
|
15-10-12, 22:43
|
#125
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
ce sa fac la un reno 5 gtt, ca sa nu mai ramana fara benz pe tr 3 si 4 cand e in blana?
pompa de benz merge bine, regulatorul e ok. chiar si cu juma de rezervor la fel face!
__________________
Dacia 1310 TURBO 1.7
Volvo 480 TURBO 1.7
|
|
|
16-10-12, 06:59
|
#126
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
cu ce presiune mergi?poate ai furtunele prea mici in diametru,mai ales turul care vine in pompa
|
|
|
16-10-12, 10:08
|
#127
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
daca mergi cu putina benzina asa iti face asta fiind una din probleme , poate sau schimbat furtunele de alimentare cu unele mai mici si de aici sa iti dea in nas... vezi ce furtun vine din regulator la carb si daca ai un filtru de benzina pe bucata asta scoatel, schimba si filtrul de benzina care este langa pompa... ala e metalic.
|
|
|
16-10-12, 21:31
|
#128
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
is conductele originale de GTT. nu am filtru intre regulator si carb, o sa schimb filtrul de benzina de langa pompa.
aceeasi problema este si la dacia mea si la R5 gtt, renoul este fostul DJ 05 FMX.
la dacie am schimbat conducte, am pus 2 pompe in serie iar cand am mai putin de 10 L de benzina imi face urat, cand am mai mult pe a 3a scade putin puterea apoi o ia iar, dar nu da rateuri sau alte tampenii.
si alta problema, la reno cand ii dau cu a 1a si a 2a sare acu de boost pe la ~1.5, iar cand ii dau 3 si 4 face 0.9 cat am reglat-o.
tin sa mentionez ca motorul este facut de Geo, decomprimat.
|
|
|
16-10-12, 21:55
|
#129
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 427
Member of: [RENAULT]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
la fel am patit si eu...1 si 2 tragea a 3 intrerupea,la mine era vacumul care iese din regulatoru de benzina fisurat,dupa ce lam rezolvat merge perfect
__________________
|
|
|
16-10-12, 21:57
|
#130
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Dupa ce patesti fazele astea cu datul in nas,ai ridicat vreodata capota sa te uiti pe talpa carburatorului daca ai condens?ai legata flansa distantier la circuitul de apa?poate apare givrarea in talpa carburatorului dupa ce amestecul aer/benzina se destinde dupa ce trece de clapeta de acceleratie
|
|
|
17-10-12, 12:37
|
#131
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
problemele enumerate de voi mai sus apar cand mariti presiunea din turbo si nu mariti si jiglerele de supraalimentare din carb...aceiasi problema am avuto si eu si dupa ce am marit si jiglerele si am inlocuit jiglerul de aer de la 1.2 la 1.0 ,problema sa diminuat masiv...eu recomand sa nu mai treaca apa prin clapeta de acceleratie de la carb si nici prin admisie...
|
|
|
17-10-12, 13:00
|
#132
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 427
Member of: [RENAULT]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by Ferny
problemele enumerate de voi mai sus apar cand mariti presiunea din turbo si nu mariti si jiglerele de supraalimentare din carb...aceiasi problema am avuto si eu si dupa ce am marit si jiglerele si am inlocuit jiglerul de aer de la 1.2 la 1.0 ,problema sa diminuat masiv...eu recomand sa nu mai treaca apa prin clapeta de acceleratie de la carb si nici prin admisie...
|
se anuleaza furtunele de apa de intra in admisie?de ce?
|
|
|
17-10-12, 21:55
|
#133
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by ban_f_2005
se anuleaza furtunele de apa de intra in admisie?de ce?
|
daca se incalzeste admisia se incalzeste si aerul si benzina, si nu e bine...
ferny: faza e ca la reno este deja carbul rejetat de geo (FMX), si la dacie am inlocuit jiclorul de aer cu ala de 1.0 iar la supraalimentare lam pus pe cel de 1.2.
principalul de benzina este de 120, iar la zona de supraalimentare nu am reusit sa maresc bucsa aia din bronz de care ziceai tu, atat.
julaikos: ce zici tu... nu am vazut nimic de genu asta, dar nici nu cred ca are legatura...
|
|
|
17-10-12, 22:02
|
#134
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Pai,legarea la apa a admisie credeti ca are rolul de a raci sau incalzi galeria de admisie?
|
|
|
18-10-12, 07:16
|
#135
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,126
Member of: [RENAULT] [PEUGEOT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
jiglerul principal de 130 sau 135, jiglerul de aer de 0.9 sau 1, iar bucsa de supraalimentare OBLIGATORIU marita pana aproape de peretii carbului (lasat putin din peretele ei cat sa nu o scoti de tot)
si inca o treaba, venturi-ul pe care scrie 25 sau 24 (depinde de carb)trebuie marit la 28.
iar legarea la apa a carburatorului ...... mai bine nu .
Last edited by t@uru; 18-10-12 at 07:20.
|
|
|
|
|