Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Alte discutii Bmw

Reply
 
Thread Tools
Old 02-12-16, 17:26   #1
AxL MoDo

Stage 4
 
AxL MoDo's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 205
Member of:
[2 Roti]
[BMW]
Default BMW E39 - Pareri/Sfaturi despre achizitii

In primavara urmeaza sa trec de la e34 la e39 masina daily drive ! Pe actuala masina am m50b20 2.0 24v 150hp cu care m-am impacat bine nu am avut absolut nici o problema am schimbat la ea doar consumabilele (ulei filtre) ! Imi doresc sa fac aceasta schimbare deoarece sunt multe chestii de natura estetica pe care doresc sa le fac si E34 ma impiedica imi doresc evacuarea dubla de M imi doresc angel eyes..navi si un look mai modern...
Nu ma pot decide insa in privinta motorizarii as fi multumit si cu 2.0i sau 2.5i insa imi doresc sa trec si la un diesel si acela ar fi doar 3.0D ! Nu am avut pna acum treaba niciodata cu o masina diesel, ar fi primul meu diesel, nici experienta de condus pe diesel nu am am condus o singura data bucuresti-constanta-retur un opel astra h 1.7 ! Ma intereseaza pe partea de fiabilitate cat de bine sta combinatia asta pentru ca am citit pe internet ca pe 3.0D a ramas aceasi cutie de viteze care cica ar fi conceputa sa reziste pana la 300nm, am observat si ca 3.0d vine in 2 variante de putere
- 3.0d 184cp si 390 Nm
- 3.0d 193cp si 410 Nm
Nu stiu care ar fi diferenta pentru ca observ ca turbo sunt amandoua si amandoua sunt 24v !

Am citit ca, cad pompele de injectie si turbinele intr-o veselie si alta problema cel mai des intalnita este la 193cp si 410Nm cade cutia instant datorita cuplului ! Daca nu reusesc sa ajung la o concluzie despre acest motor am sa imi iau un 2.0 (la acesta din urma singura problema este motorul m52 din cate am citit e cel mai prost motor datorita aliajului am sa merg pe el pana cade si am sa pun un m50b25 !

Astept pareri obiective despre motorul de 3.0d sfaturi si alte probleme la acest model si daca ati intampinat probleme cu o piese si imi puteti spune cat costa o pompa de injectie cat ma costa turbo daca pica si alte chestii de genu asta as fi recunoscator ! Vreau sa fac o schimbare in bine si ar fi pacat sa ajung la un motor in care sa cada piesele in veselie avand in vedere ca la e34-ul actual nu stiu unde sunt bujiile vorba aceea !
__________________
E36 Cabrio - Mein Kater
BMW - E34 - 520i
Sunt pe un forum auto,nu intr-un examen la scoala, d'aia am greseli gramaticale!

"In viata derapezi / Mai repede decat crezi
Pe strada, in parcuri sau canale / Vezi destule dovezi"
AxL MoDo is offline   Reply With Quote
Old 04-12-16, 23:15   #2
BUBa^^^
Dacia Driver

Stage 5
 
BUBa^^^'s Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 704
Member of:
[DACIA]
Default Re: BMW E39 - Pareri/Sfaturi despre achizitii

-Diferenta de cp intre motorizarile de 3.0 este doar la partea de soft, cel de 184cp este nfl si cel de 193cp este fl.
-Cutiile de viteza sunt facute sa reziste pana la 390Nm, nu 300, asta fiind valabil doar la cutiile de viteza automate GM, cele manuale, nu au moarte.
-La motorizarile de 2.5/3.0d nu exista probleme cu pompele de injectie, deoarece nu au, sunt common-rail, doar 2.0d si 2.5tds.Iar partea cu picatul turbinelor sunt basme, nu se duc mai repede decat la oricare alta masina(asta fara interventii de "afara", gen soft facut prost,ulei neschimbat la timp...).
__________________
Dacia 1310L
BUBa^^^ is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -