Nu cred ca e din montajul propriu-zis ci din demontarea si monatarea altor simeringuri noi...
Daca tu n-ai umblat la el poate ca din pacate a umblat altul inaintea ta...
Un diferential odata desfacut greu il faci la loc cum trebuie...
Si eu am plesnit un diferential tot de 3,45 ... Eu cred ca l-am spart din cauza uleiului... Am mers cu 75w140 in loc de 75w90...
Am mers pe principiul ca daca la masina 10w60 e mai bun decat 10w40 la fel e si la diferentiale dar n-a fost asa...
Am desfacut diferentialul spart i-am scos satelitii sparti ( de proba ) si am incercat sa-l fac la loc din ochi cat sa calce bine pinionul de atac pe roata raportului... N-am reusit de nici un fel...
Ulterior am aflat ca " piulitele gigante " ce vin intre trompa de la planetara si diferential nu sunt la fel de groase iar eroarea tolerata la strangerea suruburilor este undeva la 5 microni... !!! Deci daca cineva a schimbat simeringurile respective si nu a folosit cheie dinamometrica sau nu a pus semne , e foarte probabil ca dintii sa nu se fi imbinat perfecat . Intr-un final e posibil ca dintii respectivi sa fi calcat unul peste altul rezultand spargerea diferentialului...
Eu de cand am schimbat diferentialul merg cu ulei de cutie si nu s-a spart de nici un fel diferentialul asta... ( open ) . Am mers cu el 2 ani si si-a luat abuzuri grave...
Vezi ca uleiul de diferential blocant e diferit fatza de uleiul pus la open... Diferentialul blocant are ambreiaje , pe cand cel open n-are...
Daca imi aduc bine aminte la blocant se pune SAF - XLS ... dar am recitit si vad ca ai pus ce trebuie... Zgomotul ala ce se aude e de la faptul ca dintii nu calca corect. O sa-l spargi si pe asta...