Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Zona tehnica BMW (https://forum.4tuning.ro/290-zona-tehnica-bmw.html)
-   -   Diferential Blocant care sa reziste! (https://forum.4tuning.ro/290-zona-tehnica-bmw/379998-diferential-blocant-reziste.html)

DjRainManFast 28-06-13 01:26

Diferential Blocant care sa reziste!
 
Ce diferential blocant pentru e36 rezista la plecari in forta si derapaje/drifturi? Mentionez ca am avut diferentialul open al masinii care a rezistat 2 saptamani , in care nu a fost fortat mereu......dupa care s-a facut praf efectiv a bubuit si erau piesele macinate in el. Dupa am pus un blocant 3.45 carcasa mica care a rezistat o saptamana de mers mai in forta si o cursa pe circuitul amckart.inca merge dar se aude un zgomot cand nu e in sarcina(in viteza). Mentionez ca nu am facut burnout, doar plecari de pe loc mai in forta si drifturi in jurul sensului giratoriu...si niciodata mai mult de 3 4 plecari, iar derapajele circa 20 de sec cu pauza de cateva minute...si maxim 4 5 incercari pe seara. Si asta 4 seri dupa care surpriza :) Uleiul din diferential este castrol limited slip special pentru tipul asta de diferential, cumparat nou. Mi se pare ca a cedat totusi foarte repede. As vrea sa stiu daca exista un blocant care sa reziste la genul asta de condus. Am un joc mic la flansa de la cardan...sa fie si asta un motiv pentru care nu imi rezista diferentialul?
Masina este un e36 320i coupe complet stock.

DEVIL's Style 28-06-13 07:19

Re: Diferential Blocant care sa reziste!
 
Quote:

Originally Posted by DjRainManFast (Post 5513037)
Ce diferential blocant pentru e36 rezista la plecari in forta si derapaje/drifturi? Mentionez ca am avut diferentialul open al masinii care a rezistat 2 saptamani , in care nu a fost fortat mereu......dupa care s-a facut praf efectiv a bubuit si erau piesele macinate in el. Dupa am pus un blocant 3.45 carcasa mica care a rezistat o saptamana de mers mai in forta si o cursa pe circuitul amckart.inca merge dar se aude un zgomot cand nu e in sarcina(in viteza). Mentionez ca nu am facut burnout, doar plecari de pe loc mai in forta si drifturi in jurul sensului giratoriu...si niciodata mai mult de 3 4 plecari, iar derapajele circa 20 de sec cu pauza de cateva minute...si maxim 4 5 incercari pe seara. Si asta 4 seri dupa care surpriza :) Uleiul din diferential este castrol limited slip special pentru tipul asta de diferential, cumparat nou. Mi se pare ca a cedat totusi foarte repede. As vrea sa stiu daca exista un blocant care sa reziste la genul asta de condus. Am un joc mic la flansa de la cardan...sa fie si asta un motiv pentru care nu imi rezista diferentialul?
Masina este un e36 320i coupe complet stock.


Mai tine putin si de noroc , dar in general blocantele si openurile [ de 3.45 ] supuse la astfel de tratamente , crapa , azi maine , peste o luna , dar crapa ! Treci pe 3.15 sau 3.23 in carcasa mare , daca vrei sa reziste la ce ii faci tu !

VN23TDR 29-06-13 11:29

Re: Diferential Blocant care sa reziste!
 
Quote:

Originally Posted by DEVIL's Style (Post 5513093)
Mai tine putin si de noroc , dar in general blocantele si openurile [ de 3.45 ] supuse la astfel de tratamente , crapa , azi maine , peste o luna , dar crapa ! Treci pe 3.15 sau 3.23 in carcasa mare , daca vrei sa reziste la ce ii faci tu !

Adevarat, si eu am macinat 2 grupuri de 3.45 cu lsd, pana am trecut la 3.15 carcasa mare si de-atunci nu mai am probleme.

ziemenz 30-06-13 03:13

Re: Diferential Blocant care sa reziste!
 
fa un efort si treci la carcasa mare, cedeaza mult mai greu.

DjRainManFast 30-06-13 03:47

Re: Diferential Blocant care sa reziste!
 
Multumesc mult pentru sfaturi! O sa caut un blocant carcasa mare. Sper sa reziste...ca altfel ar fi trist rau de tot! Ma uit pe youtube si sunt unele filmulete in care forjeaza unii 3.45 in mod mult mai barbar ca mine....ma gandesc cum naiba de nu bubuie direct....poate l-am nimerit eu si prost!

Ms-02-TPI 03-07-13 20:08

Re: Diferential Blocant care sa reziste!
 
eu n-am treaba inca cu el... ce-i drept am roti pe 15" si nu se prea streseaza masina sa le invarta ... la fel 320i am si eu

DjRainManFast 05-07-13 22:18

Re: Diferential Blocant care sa reziste!
 
Si eu tot pe 15 am. dar tot nu rezista!

the_rifle 06-07-13 15:23

Re: Diferential Blocant care sa reziste!
 
Puternic rau motorul ala al tau... Jumy se da cu 4 litri V8 la drift cu carcasa mica si n-are probleme iar bestia ta de 2.0 rupe tot frate... Este 320i M3 ? :rolleyes2

DjRainManFast 09-07-13 01:27

Re: Diferential Blocant care sa reziste!
 
Se putea sa nu scri tu si aici! Eu zic sa cauti carcota in alta parte....nu ai nimerit bine aici. Poti sa iti arati ignoranta pe alte thread uri, eu am postat doar problema cu care ma confrunt si am cerut in sfat....nu sunt in cautare de posturi, dupa cum vezi au fost oameni cu bun simt care au raspuns civilizat si pe subiect. Daca tie nu iti e rusine de tine...macar nu strica si farama ramasa ok din comunitatea asta!

the_rifle 09-07-13 09:48

Re: Diferential Blocant care sa reziste!
 
Mi-ai umplut pl de lacrimi cu textul asta...
Daca tu ai senzatia ca ai motorul prea puternic de rupe diferentialul e treaba ta . Eu vad clar montaj prost, ulei prost sau chiar lipsa . Nu stiu care e cel ignorant dintre noi doi... ;)

Daca ai mai si desfacut diferentialul sa-l faci tu de drift , sa-i schimbi garnituri sau alte povesti , mi-e clar ce s-a intamplat...

DjRainManFast 09-07-13 23:03

Re: Diferential Blocant care sa reziste!
 
Nu am zis ca motorul ar fi prea puternic, ulei am specificat ce ulei avea si era nou! Nu am desfacut nimic, doar am cumparat un blocant 3.45 si mi l-a montat un mecanic. Acum nu iti pot spune daca l-a montat bine sau nu...pentru ca nu ma pricep.

the_rifle 10-07-13 01:52

Re: Diferential Blocant care sa reziste!
 
Nu cred ca e din montajul propriu-zis ci din demontarea si monatarea altor simeringuri noi...

Daca tu n-ai umblat la el poate ca din pacate a umblat altul inaintea ta...
Un diferential odata desfacut greu il faci la loc cum trebuie...

Si eu am plesnit un diferential tot de 3,45 ... Eu cred ca l-am spart din cauza uleiului... Am mers cu 75w140 in loc de 75w90...
Am mers pe principiul ca daca la masina 10w60 e mai bun decat 10w40 la fel e si la diferentiale dar n-a fost asa...

Am desfacut diferentialul spart i-am scos satelitii sparti ( de proba ) si am incercat sa-l fac la loc din ochi cat sa calce bine pinionul de atac pe roata raportului... N-am reusit de nici un fel...

Ulterior am aflat ca " piulitele gigante " ce vin intre trompa de la planetara si diferential nu sunt la fel de groase iar eroarea tolerata la strangerea suruburilor este undeva la 5 microni... !!! Deci daca cineva a schimbat simeringurile respective si nu a folosit cheie dinamometrica sau nu a pus semne , e foarte probabil ca dintii sa nu se fi imbinat perfecat . Intr-un final e posibil ca dintii respectivi sa fi calcat unul peste altul rezultand spargerea diferentialului...

Eu de cand am schimbat diferentialul merg cu ulei de cutie si nu s-a spart de nici un fel diferentialul asta... ( open ) . Am mers cu el 2 ani si si-a luat abuzuri grave...

Vezi ca uleiul de diferential blocant e diferit fatza de uleiul pus la open... Diferentialul blocant are ambreiaje , pe cand cel open n-are...
Daca imi aduc bine aminte la blocant se pune SAF - XLS ... dar am recitit si vad ca ai pus ce trebuie... Zgomotul ala ce se aude e de la faptul ca dintii nu calca corect. O sa-l spargi si pe asta...


All times are GMT +2. The time now is 06:49.

- Copyright 2024 4Tuning