Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
21-05-10, 13:39
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,901
|
Problema cu ABS-ul
Heloo la toti.
Am o mica mare problema, am observat-o zlele astea la drum, cand am fost nevoit sa franeaz brusc ca...am lovit un caine...nu imi functioneaza calculatorul de ABS, rotile se blocheaza. Poate avea legatura cu rotile de 18"? sunt prea mari casa poata face el calculele?
dupa parerea mea nu are legatura, eintrerupt ceva fir, dar mai vreau o parere, pe un forum din state se presupunea ca e din cauza rotilor mai mari.
In plus, din cauza ca sunt rotile mari, nu se blocheaza la o utilizare cotidiana, fie si pe suprafete mai naspa - pietris, nisip - doar la franare violenta la viteze mari...
|
|
|
21-05-10, 13:58
|
#2
|
4Tuning International Member
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,804
Member of: [4Tuning International] [2 Roti] [BMW]
|
Re: Problema cu ABS-ul
Martorul de la ABS e aprins in bord?
Poate e unul din senzori care nu functioneaza. Nu cred ca are nici o legatura cu rotile, si eu am roti pe 18 si merge foarte bine.
Last edited by SAX1987; 21-05-10 at 14:02.
|
|
|
21-05-10, 15:01
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,901
|
Re: Problema cu ABS-ul
bine, ideea e ca rotile de 18" is prea mari, E36 s-a facut maxim cu roti de diametrul de 17"... martorul din bord nu e aprins...
|
|
|
23-05-10, 20:50
|
#4
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 207
|
Re: Problema cu ABS-ul
De la roti nu are cum sa fie; rotile mai mari sunt mai greu de blocat de sistemul de franare. Ai putea da vina pe roti doar daca le-ai avea mici si, prin urmare, i-ar fi usor sistemului de franare sa le blocheze pana ar reactiona ABS-ul.
__________________
Distribuitor LOGtuning in Bucuresti elemente tuning: suspensii, jante, esapamente, aerodinamica, sisteme de franare, filtre, accesorii. Detalii -> PM
|
|
|
27-05-10, 17:02
|
#5
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 158
|
Re: Problema cu ABS-ul
Si eu am aceasi problema numai ca la mine cand se aprinde cand se stinge sta aprin 5 minute si peurma se stinge iara si iar se aprinde si tot asa si precizez ca am jante pe 15 deci nare nici o legatura ca ai jante pe 18 daca la mine la 15 face asa si eu am franat mai brusc si mi sau blocat rotile
__________________
Bmw 318i
|
|
|
28-05-10, 17:46
|
#7
|
Stage 3
Join Date: Jul 2007
Posts: 86
|
Re: Problema cu ABS-ul
Quote:
Originally Posted by Sent18
Si eu am aceasi problema numai ca la mine cand se aprinde cand se stinge sta aprin 5 minute si peurma se stinge iara si iar se aprinde si tot asa si precizez ca am jante pe 15 deci nare nici o legatura ca ai jante pe 18 daca la mine la 15 face asa si eu am franat mai brusc si mi sau blocat rotile
|
la tine mai mult ca sigur e un senzor ,cel mai probabil nu mai mufa lui cind face contact cind nu face ,pune-o pe un test si vezi care senzor e de vina ,desfa mufa si curat-o ,am avut si eu aceas problema
|
|
|
28-05-10, 18:13
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Problema cu ABS-ul
E senzorul d care vorbeam eu cu 2 posturi mai sus. Daca e de la roata, ramane martorul ABS aprins mereu.
|
|
|
28-05-10, 18:34
|
#9
|
Stage 3
Join Date: Jul 2007
Posts: 86
|
Re: Problema cu ABS-ul
Quote:
Originally Posted by rdy4ever
E senzorul d care vorbeam eu cu 2 posturi mai sus. Daca e de la roata, ramane martorul ABS aprins mereu.
|
a mine a fost din mufa sezorului ,nu facea tot timpul contact ,cind facea martorul se stingea si totul mergea perfect cind nu facea contact raminea aprins si nu aveam abs ,am fost la service ,pe tester mi-a dat senzorul stinga spate defect ,mecanicul a scos mufa care era plina cu nisip a curatet-o si a pus-o la loc ,sunt 10 luni de atunci si totul merge ok
|
|
|
28-05-10, 18:50
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Problema cu ABS-ul
Te cred ca la tine a fost asta, insa din ce povesteste colegul nostru, pe mine ma duce gandul la senzorul "brake pedal travel", adica cel "infipt" in servo frana. Cand este un senzor de la roata, atunci martorul ABS nu se mai stinge dupa ce-si face auto-diagnoza computerul ABS (la fiecare porinire). In schimb daca e acest senzor de care vorbeam, martorul se stinge dupa check-ul de pornire, insa se aprinde pe drum (mi se pare ca se aprinde cand viteza depaseste 30 km/h) si fluctueaza. E vorba de doua lipituri cu fludor in senzor, care odata cu trecerea timpului se desprind, si de la trepidatii, cand fac contact, cand nu. Intra pe link-ul postat de mine, o sa vezi despre ce e vorba.
Si cu mufa de la senzorul de la roata e cam greu sa se umple de mizerie in interior, constructia ei e gandita bine, nu are pe unde sa intre mizeria inauntru, la contacte. (decat daca a fost lasata desfacuta si mers ce ea prin tarana). Cel mai des se intrerup firele pe traseul senzor-mufa Asta am avut si eu de am stat 1 an fara ABS si pana la urma l-am rezolvat cu 30 de lei, singur.
Last edited by rdy4ever; 28-05-10 at 18:55.
|
|
|
|
|