Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > Despre 4Tuning.ro / Noutati / Sugestii / Reclamatii > Coltul Incepatorului

Coltul Incepatorului Cititi aici despre cum sa postati, inregistrati, cum sa faceti mail, sau intrebati despre orice nu va descurcati.

Reply
 
Thread Tools
Old 29-12-10, 21:59   #1
DieselRider

Stage 2
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 59
Default Mecanica incepatori.

In ultimele saptamani constat cu tristete ca in facultate (Autovehicule rutiere) nu prea se face mare lucru legat de mecanica, asa ca m-ar interesa ceva cursuri de perfectionare. Ce imi recomandati pentru a putea invata mecanica atat cat sa ma descurc acasa (Mici modificari aduse masinii si remedierea defectiunilor). Locul de munca cere decat administratie, cu toate ca sunt angajat ca inginer auto, deci nu imi trebuie la servici nimic. Unde imi recomandati sa fac cursurile? Este de ajuns doar un curs sau o calificare de mecanic? Stiu ca experienta este esentiala aici dar totusi cam in cat timp considerati ca s-ar putea invata mecanica auto?
DieselRider is offline   Reply With Quote
Old 30-12-10, 09:58   #2
cata_golf

Stage 5
 
cata_golf's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 963
Member of:
[VW]
Default Re: Mecanica incepatori.

eu as vrea sa continui dupa liceu cu aceasta facultate dar am vorbit cu parinti mei si au zis ca daca vreau sa ma fac inginer mi-ar trebuie mai mult studii economice si am o nedumerire
__________________
Vw Golf mk2 1.6TD 70 CP 1991.
Vw Golf mk3 1.9D 64 CP 1993.
cata_golf is offline   Reply With Quote
Old 30-12-10, 11:00   #3
gbry_el_05-RSG
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
gbry_el_05-RSG's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Mecanica incepatori.

fiecare facultate are un contract cu o anumita uzina sau anumit service. de exemplu facultatea din craiova are contract cu fabrica ford.
gbry_el_05-RSG is offline   Reply With Quote
Old 30-12-10, 11:44   #4
MiTzA-

Stage 5
 
MiTzA-'s Avatar