Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > Despre 4Tuning.ro / Noutati / Sugestii / Reclamatii > Coltul Incepatorului

Coltul Incepatorului Cititi aici despre cum sa postati, inregistrati, cum sa faceti mail, sau intrebati despre orice nu va descurcati.

Reply
 
Thread Tools
Old 30-12-10, 17:18   #16
cata_golf

Stage 5
 
cata_golf's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 963
Member of:
[VW]
Default Re: Mecanica incepatori.

Quote:
Originally Posted by 78KLM View Post
La ce mama lu` proces verbal iti trebuiesc studii economice ???!

Spune-le parintilor tai sa nu se mai uite asa des pe Discovery !

Daca vrei inginer auto atunci mergi la inginerie auto -nu la A.S.E
asa cred si eu dar baiatul care a initiat topicul spune ca el e angajat ca fiind inginer mecanic dar unde lucreaza ii trebuie studii administrative si mecanica vrea sa o invete pentru acasa
__________________
Vw Golf mk2 1.6TD 70 CP 1991.
Vw Golf mk3 1.9D 64 CP 1993.
cata_golf is offline   Reply With Quote
Old 30-12-10, 17:52   #17
DieselRider

Stage 2
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 59
Default Re: Mecanica incepatori.

Ca sa nu se mai creeze confuzii, sa va raspund la intrebari. SUnt din bucuresti, lucrez la un parc auto unde ma ocup doar de intrari/iesiri, costuri, si administrarea bazei de date (Cu atestat Oracle) dar sunt angajat ca si inginer auto desii nu fac asta. Suntem in Romania deci ne multumim cu locul de munca pe care il avem. Nu ma refer la mecanica simpla gen schimbat bujii, ulei, filtrul de ulei, filtre de aer, curea de distributie, simeringuri, planera. Cel mai greu este cu diagnosticarea in principal dar si chestii de finete in mecanica auto. De exemplu de cateva zile ma chinui sa stiu ce are un matiz, model 0.8 din 2004. Trage foarte greu, face foarte urat parca ar fi tractor, bujiile sunt bune, fisele... dar problema este ca nu imi dau seama ce are de nu trage deloc. Abia pleaca dupa loc si viteza de varf atinge 70 km/h maxim si aia in aproximativ 3 minute. La prima vedere pare a fi discul de ambreaj dar a fost schimbat acum 7300 de km si nu s-a mers cu masina turata, nu s-a mers in Bucuresti cu el ca sa fie exagerat de folosit, ceea ce am observat, cand pleaca dupa loc caraie ceva foarte urat, si ocazional se aude un carait continuu cred ca undeva pe dreapta jos sau centru jos nu imi dau seama sigur, tind sa cred ca dreapta. Este ceva gen crrrrrrrrrrr si cand calc ambreajul si o turez de cateva ori pe liber incepe sa nu mai caraie dar nu trage. Prima simtoma a fost caraitul, iar lipsa cuplului si a fortei a rezultat dupa circa 3 saptamani. De la ce poate fi?
DieselRider is offline   Reply With Quote
Old 30-12-10, 17:55   #18
cata_golf

Stage 5
 
cata_golf's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 963
Member of:
[VW]
Default Re: Mecanica incepatori.

Quote:
Originally Posted by DieselRider View Post
Ca sa nu se mai creeze confuzii, sa va raspund la intrebari. SUnt din bucuresti, lucrez la un parc auto unde ma ocup doar de intrari/iesiri, costuri, si administrarea bazei de date (Cu atestat Oracle) dar sunt angajat ca si inginer auto desii nu fac asta. Suntem in Romania deci ne multumim cu locul de munca pe care il avem. Nu ma refer la mecanica simpla gen schimbat bujii, ulei, filtrul de ulei, filtre de aer, curea de distributie, simeringuri, planera. Cel mai greu este cu diagnosticarea in principal dar si chestii de finete in mecanica auto. De exemplu de cateva zile ma chinui sa stiu ce are un matiz, model 0.8 din 2004. Trage foarte greu, face foarte urat parca ar fi tractor, bujiile sunt bune, fisele... dar problema este ca nu imi dau seama ce are de nu trage deloc. Abia pleaca dupa loc si viteza de varf atinge 70 km/h maxim si aia in aproximativ 3 minute. La prima vedere pare a fi discul de ambreaj dar a fost schimbat acum 7300 de km si nu s-a mers cu masina turata, nu s-a mers in Bucuresti cu el ca sa fie exagerat de folosit, ceea ce am observat, cand pleaca dupa loc caraie ceva foarte urat, si ocazional se aude un carait continuu cred ca undeva pe dreapta jos sau centru jos nu imi dau seama sigur, tind sa cred ca dreapta. Este ceva gen crrrrrrrrrrr si cand calc ambreajul si o turez de cateva ori pe liber incepe sa nu mai caraie dar nu trage. Prima simtoma a fost caraitul, iar lipsa cuplului si a fortei a rezultat dupa circa 3 saptamani. De la ce poate fi?
poate nu se alimenteaza corect ceva de la injectie mai sti sau segmenti da nu prea cred sau caraitul se aude la motor ca fiind o bataie ca asa am auzit si eu un matiz si am crezut ca se aud tacheti
cata_golf is offline   Reply With Quote
Old 30-12-10, 17:56   #19
DieselRider

Stage 2
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 59
Default Re: Mecanica incepatori.

Si atunci de unde zgomotul daca e de la injectie?
DieselRider is offline   Reply With Quote
Old 30-12-10, 18:02   #20
cata_golf

Stage 5
 
cata_golf's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 963
Member of:
[VW]
Default Re: Mecanica incepatori.

Quote:
Originally Posted by DieselRider View Post
Si atunci de unde zgomotul daca e de la injectie?
zgomotul chiar nu imi pot da seama poate de la distributie vreo rola ceva ca alea caraie nuj dar sa sti ca am mai vazut pe forum un baiat cu un matiz care zicea ca si-a pus filtru sport si dupa un timp masina a inceput sa consume peste 10 % in afara orasului si sa nu traga deloc iar cand sa dus la mecanic segmenti erau lipiti de piston deoarece masina a tras aer cald deoarece avea filtru sport poate din cauza asta nu trage nici masina asta chiar nustiu ce sa spun ca nu ma pricep la mecanica bine dau si eu cu parerea
cata_golf is offline   Reply With Quote
Old 30-12-10, 18:02   #21
gbry_el_05-RSG
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
gbry_el_05-RSG's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Mecanica incepatori.

in primul rand eu zic ca e ambreiajul. sa scchimbat kitul complet? poate nu a fost montat corect. rulmentul poate sa fie distrus si sa afca zgomot. pot sa fie multe. trebuie luate prin eliminare. apoi cutia....poate are sateliti distrusi. uleiul in cutie l-ai verificat? in partea din stanga deasupra planetarei eare un buson. un surub cu exagon de 27 parca. desfaci si verifici nivelul uleiului.
si mai am o intrebare...cand calci ambreiajul se mai aude caraitul? daca nu se mai aude inseamna ca e rulmentul de presiune.
__________________
GR-02-ZMN Oltcit Club Rally Car
OT-56-MAG Opel Vectra A SFI Stance edition
DJ-10-BID VW GOLF III Daily driven

Last edited by gbry_el_05-RSG; 30-12-10 at 18:06.
gbry_el_05-RSG is offline   Reply With Quote
Old 30-12-10, 18:04   #22
DieselRider

Stage 2
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 59
Default Re: Mecanica incepatori.

Nu prea e plauzibila faza cu segmentii. Nu conteaza vreau sa o fac doar pentru distractie nu ca masina buna. Am un X3 destul de vechi dar mult mai bun ca matizul ca masina de pastrat.
DieselRider is offline   Reply With Quote
Old 30-12-10, 18:06   #23
cata_golf

Stage 5
 
cata_golf's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 963
Member of:
[VW]
Default Re: Mecanica incepatori.

Quote:
Originally Posted by DieselRider View Post
Nu prea e plauzibila faza cu segmentii. Nu conteaza vreau sa o fac doar pentru distractie nu ca masina buna. Am un X3 destul de vechi dar mult mai bun ca matizul ca masina de pastrat.
stiu ca nu e plauzibila faza cu segmenti poate e ambreiajul cum zice baiatul de mai sus dar tu zici ca nu are multi kilometri in fine habar nu am...

Last edited by cata_golf; 30-12-10 at 18:15.
cata_golf is offline   Reply With Quote
Old 30-12-10, 18:12   #24
gbry_el_05-RSG
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
gbry_el_05-RSG's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Mecanica incepatori.

sunt student la fac de mecanica din craiova anul I. inainte am lucrat 5 ani in service. service destul de mari si cu renume. nu inteleg cum cineva care termina fac de mecanica nu isi gaseste de lucru in domeniu iar eu care nu am facultate imi gasesc de lucru dar pic din cauza ca nu am calificare. de aceea m-am inscris la facultate. spre norocul meu mai stiu si meserie...experienta ajuta. e trist ce se intampla dar asta e romania...
gbry_el_05-RSG is offline   Reply With Quote
Old 30-12-10, 18:12   #25
DieselRider

Stage 2
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 59
Default Re: Mecanica incepatori.

Nu. Nu se mai aude. Am inteles acum 5 minute ca a avut simeringul de la planetara dreapta dus si a pierdut ceva ulei din cutie. Acum nu stiu ce sa zic daca est ede la rulmentul de presiune sau de la cutie.
DieselRider is offline   Reply With Quote
Old 30-12-10, 18:15   #26
cata_golf

Stage 5
 
cata_golf's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 963
Member of:
[VW]
Default Re: Mecanica incepatori.

Quote:
Originally Posted by gbry_el_05-RSG View Post
sunt student la fac de mecanica din craiova anul I. inainte am lucrat 5 ani in service. service destul de mari si cu renume. nu inteleg cum cineva care termina fac de mecanica nu isi gaseste de lucru in domeniu iar eu care nu am facultate imi gasesc de lucru dar pic din cauza ca nu am calificare. de aceea m-am inscris la facultate. spre norocul meu mai stiu si meserie...experienta ajuta. e trist ce se intampla dar asta e romania...
asa e atunci cand te angajeaza iti cere experienta poti avea si 100 de facultati dar fara experienta...
cata_golf is offline   Reply With Quote
Old 30-12-10, 18:32   #27
78KLM

Stage 5
 
78KLM's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 350
Default Re: Mecanica incepatori.

Quote:
Originally Posted by DieselRider View Post
Ca sa nu se mai creeze confuzii, sa va raspund la intrebari. SUnt din bucuresti, lucrez la un parc auto unde ma ocup doar de intrari/iesiri, costuri, si administrarea bazei de date (Cu atestat Oracle) dar sunt angajat ca si inginer auto desii nu fac asta. Suntem in Romania deci ne multumim cu locul de munca pe care il avem. Nu ma refer la mecanica simpla gen schimbat bujii, ulei, filtrul de ulei, filtre de aer, curea de distributie, simeringuri, planera. Cel mai greu este cu diagnosticarea in principal dar si chestii de finete in mecanica auto. De exemplu de cateva zile ma chinui sa stiu ce are un matiz, model 0.8 din 2004. Trage foarte greu, face foarte urat parca ar fi tractor, bujiile sunt bune, fisele... dar problema este ca nu imi dau seama ce are de nu trage deloc. Abia pleaca dupa loc si viteza de varf atinge 70 km/h maxim si aia in aproximativ 3 minute. La prima vedere pare a fi discul de ambreaj dar a fost schimbat acum 7300 de km si nu s-a mers cu masina turata, nu s-a mers in Bucuresti cu el ca sa fie exagerat de folosit, ceea ce am observat, cand pleaca dupa loc caraie ceva foarte urat, si ocazional se aude un carait continuu cred ca undeva pe dreapta jos sau centru jos nu imi dau seama sigur, tind sa cred ca dreapta. Este ceva gen crrrrrrrrrrr si cand calc ambreajul si o turez de cateva ori pe liber incepe sa nu mai caraie dar nu trage. Prima simtoma a fost caraitul, iar lipsa cuplului si a fortei a rezultat dupa circa 3 saptamani. De la ce poate fi?
Catalizator infundat....
78KLM is offline   Reply With Quote
Old 30-12-10, 19:10   #28
DieselRider

Stage 2
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 59
Default Re: Mecanica incepatori.

Si daca ar fi catalizatorul de unde zgomotul si caraitul?
DieselRider is offline   Reply With Quote
Old 30-12-10, 19:12   #29
78KLM

Stage 5
 
78KLM's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 350
Default Re: Mecanica incepatori.

Quote:
Originally Posted by DieselRider View Post
Si daca ar fi catalizatorul de unde zgomotul si caraitul?
De la catalizator ?
78KLM is offline   Reply With Quote
Old 31-12-10, 08:09   #30
cata_golf

Stage 5
 
cata_golf's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 963
Member of:
[VW]
Default Re: Mecanica incepatori.

Quote:
Originally Posted by 78KLM View Post
De la catalizator ?
nu cred ca e catalizatorul deoarece daca acesta era infundat masina nu ar fi mers mai mult de 100 km si nu mai tragea deloc daca are catalizatorul infundat se opreste si nu mai trage deloc zici ca nu are motorina am patit-o vara asta cu o masina
cata_golf is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -