Quote:
Originally Posted by 19 16v
1. am citit inainte postul tau si am vazut munca depusa dar la tine era un mic amanunt in plus: pornea
2. ti-am trimis adresa de mail, daca ma poti ajuta cu un manual...
3. de unde pot lua un releu continuu ?
4. se potrivesc injectoare de golf 1 gti ?
5. ce piesa din acest sistem de injectie face sa blocheze benzina de la pompa sa ajunga la injectoare ?
merci
|
1. Nu doar pornea - am facut 2400 km cu ea in primele 3 zile
2. Ai trimis pe PM sau pe email? vezi sa nu fie ceva scris gresit ca nu am primit
3. Nu te agita sa dai banii pe alt releu - iti trebuie 2 mufe tata si un fir. Se pune in soclul releului original dupa ce scoti releul (totul este descris in amanuntime in carte). Eu mai mult pt. comoditate am pus releul ala
4. Eu am primit unul si nu este bun (sunt motoare 1.8 si sunt specificatii un pic diferite); Este vital sa deschida toate la aceeasi presiune si sa bage combustibil cat mai egal (maxim 5-10% diferenta intre ele).
5. In primul rand injectoarele in sine (ele nu deschid decat la 2,5-3,6 bar). Atentie - scoase de pe motor ele deschid la peste 3,6 bar. Pe motor unde face si cilindru depresiune lucreaza ca in carte.
Daca faci test cu manometru si injectorul e dat afara deschide la 3,6 sa zicem. Si cand motorul merge la 3,0 3,1 bar functiona perfect (adica deschid + pulverizeaza benzina).
Restul pieselor fac sa creasca un pic presiunea de benzina pt. pornirea motorului (WUR, valva de pornire la cald) sau completeaza cu benzina suplimentara (al 5-lea injector). Intre 35 grade si 80 de grade nu functioneaza nici al 5-lea injector, nici valva de pornire la cald, nici WUR-ul care este influentat de temperatura mare a motorului. Si aici o sa identifici vestita ''hot start problem'' de la porsche 924. In practica o pornire proasta la 20-40 de minute de cand lasi masina cu motorul cald.
(am stat langa un mercedes cu motor de 6,9 V8 cu k jetronic la intalnirea retromobil si tot ca tractorul a pornit la cald
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_450SEL_6.9). Dupa 5-10 secunde nici nu se mai auzea motorul - asa de bine mergea. Capacitatea era mai mare, cilindrii mai multi - dar comportamentul identic
Eu am injectoare SH f. bune ( la cat de bine arata garantat nu au mai mult de 2-3 ani de cand au fost puse de noi pe masina + au fost testate si curatate ultrasonic).