Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PORSCHE > Zona tehnica Porsche

Zona tehnica Porsche Zona tehnica, secrete, tips&tricks Porsche

Reply
 
Thread Tools
Old 22-08-14, 11:38   #16
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: 924 - nu porneste

Quote:
Originally Posted by 19 16v View Post
1. am citit inainte postul tau si am vazut munca depusa dar la tine era un mic amanunt in plus: pornea
2. ti-am trimis adresa de mail, daca ma poti ajuta cu un manual...
3. de unde pot lua un releu continuu ?
4. se potrivesc injectoare de golf 1 gti ?
5. ce piesa din acest sistem de injectie face sa blocheze benzina de la pompa sa ajunga la injectoare ?
merci
1. Nu doar pornea - am facut 2400 km cu ea in primele 3 zile
2. Ai trimis pe PM sau pe email? vezi sa nu fie ceva scris gresit ca nu am primit
3. Nu te agita sa dai banii pe alt releu - iti trebuie 2 mufe tata si un fir. Se pune in soclul releului original dupa ce scoti releul (totul este descris in amanuntime in carte). Eu mai mult pt. comoditate am pus releul ala
4. Eu am primit unul si nu este bun (sunt motoare 1.8 si sunt specificatii un pic diferite); Este vital sa deschida toate la aceeasi presiune si sa bage combustibil cat mai egal (maxim 5-10% diferenta intre ele).
5. In primul rand injectoarele in sine (ele nu deschid decat la 2,5-3,6 bar). Atentie - scoase de pe motor ele deschid la peste 3,6 bar. Pe motor unde face si cilindru depresiune lucreaza ca in carte.
Daca faci test cu manometru si injectorul e dat afara deschide la 3,6 sa zicem. Si cand motorul merge la 3,0 3,1 bar functiona perfect (adica deschid + pulverizeaza benzina).
Restul pieselor fac sa creasca un pic presiunea de benzina pt. pornirea motorului (WUR, valva de pornire la cald) sau completeaza cu benzina suplimentara (al 5-lea injector). Intre 35 grade si 80 de grade nu functioneaza nici al 5-lea injector, nici valva de pornire la cald, nici WUR-ul care este influentat de temperatura mare a motorului. Si aici o sa identifici vestita ''hot start problem'' de la porsche 924. In practica o pornire proasta la 20-40 de minute de cand lasi masina cu motorul cald.
(am stat langa un mercedes cu motor de 6,9 V8 cu k jetronic la intalnirea retromobil si tot ca tractorul a pornit la cald http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_450SEL_6.9). Dupa 5-10 secunde nici nu se mai auzea motorul - asa de bine mergea. Capacitatea era mai mare, cilindrii mai multi - dar comportamentul identic

Eu am injectoare SH f. bune ( la cat de bine arata garantat nu au mai mult de 2-3 ani de cand au fost puse de noi pe masina + au fost testate si curatate ultrasonic).
__________________
Porsche 924 1979 2.0 aspirat 125 CP
Seat leon 1.9 TDI 101 CP
Suzuki SX4 2011 1.9 120 CP

Ex: BMW 320D (150 CP); VW Bora TDI, Golf, Dacia, Renault 16 din 1967

Last edited by Motanul; 22-08-14 at 11:41.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 22-08-14, 18:00   #17
19 16v

Stage 3
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 117
Default Re: 924 - nu porneste

Am trimis pe PM, (totul este descris in amanuntime in carte) banuiesc ca in cartea pe care mi-o imprumuti

ai injectoare SH de vazare sau era o discutie de ale tale pe masina ?

o sa desfac pulverizatorul intrucat vreau sa vad ca nu cumva sa fie blocat acolo ceva (de nu imi pulverizezaz cand ridic cantarul)

de unde ai luat ceasul pentru presiune ? se poate confectiona (nu bucsile pe care le-ai facut la strungar, ma refer la ceas in sine dc merge de aer sau ...)?

TIN SA VA MULTUMESC AMANDORURA PENTRU SPRIJINUL ACORDAT (pana acum si de acum innainte )

Last edited by 19 16v; 22-08-14 at 18:03.
19 16v is offline   Reply With Quote
Old 22-08-14, 19:06   #18
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: 924 - nu porneste

Cu cartea rezolvam;

Cu injectoarele - ai PM

Cu pulverizatorul: nu stiu la ce te referi

Cu manometru: E un set pe ebay dedicat 924;
Arata asa:



Eu am cumparat din targ cu 200 de lei; Am ceas, am racord cu 3 cai si am furtun + coliere. Am avut nevoie de o conducta de la care am luat capul dinspre distribuitor si de un injector pe care l-am prelucrat un pic la strung pt. celalalt capat. (furtun-coliere- si gata)
Restul fitingurilor erau deja in cutie si aveau mufe speciale de racord rapid (de pus pe distribuitor pe turul de la pompa; de pus separat pe fiecare injector la iesirea din distribuitor, etc.)
Am avut un pic de suferit ca nu am avut robinetul (in sensul ca am putut face testarea - dar cu demontat-montat coliere).
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 23-08-14, 08:47   #19
19 16v

Stage 3
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 117
Default Re: 924 - nu porneste

Cu pulverizatorul ma refeream la distribuitor la tija din mijlocul lui actionata de cantar
19 16v is offline   Reply With Quote
Old 23-08-14, 09:16   #20
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,141
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: 924 - nu porneste

Poate ca e mai bine sa-ti cumperi o alta injectie si sa incerci sa o reglezi pe aia cu documentatia in fata decat sa o repari pe asta.
Din cate imi dau seama injectia ta a fost desfacuta si umblat in ea fara a se stii ce se face, in plus e posibil sa ai alte injectoare si practic e o mare varza.
Vorbeste cu Catalin (catapcr) sa vezi daca are sa-ti dea un sistem de injectie complet care stie ca e functional. Daca nu are cauta pe ebay.
Cred ca e mai bine sa incepi cu un sistem original, complet si functional si sa il reglezi pe masina ta decat sa investesti mult timp, bani si nervi in ceva ce au stricat romanii.
Nu zic sa abandonezi insa in paralel gandeste-te si sa gasesti alt sistem de injectie.

Cand zic sistem de injectie ma refer la tot ce tine de injectie, cantar, WUR, conducte, injectoare, pompe.

Nu promit nimic insa s-ar putea sa fac un mini concediu cu 924-le meu in septembrie si atunci poate as veni pana la Brasov sa vad masina.
morghen is offline   Reply With Quote
Old 24-08-14, 11:51   #21
19 16v

Stage 3
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 117
Default Re: 924 - nu porneste

am luat in considerare mai demult varianta sa iau alt sistem de injectie, am vorbit cu catapcr acum 3 saptamani in urma si mi-a spus ca ma suna el.....fapt ce nu s-a mai intamplat (din punctul meu de vedere este neserios)

in injectie nu s-a umblat deloc, de aici si problema cu pornitul...la sfatul lui ionut924 am desfacut distribuitorul si era ca o marmelada pe pistonasul de acolo, deci cantarul nu actiona pe nimic, l-am curatat si cand sa-l pun la loc s-a rupt un surub(din cauza ca a stat masina mult timp s-a facut ca un praf de caramida si suruburile parca sunt din ceramica) din cele 4 care prinde conductele de la injectoare...
19 16v is offline   Reply With Quote
Old 24-08-14, 14:45   #22
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,141
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: 924 - nu porneste

daca desfaci distribuitorul ala ai slabe sanse sa il pui inapoi calumea, sa nu curga si sa functioneze in parametrii. N-am auzit pe nimeni sa fi reusit
morghen is offline   Reply With Quote
Old 25-08-14, 09:54   #23
19 16v

Stage 3
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 117
Default Re: 924 - nu porneste

daca imi spuneai un pic mai inainte...acuma curge....
19 16v is offline   Reply With Quote
Old 25-08-14, 10:14   #24
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,141
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: 924 - nu porneste

Cauta-ti alt sistem de injectie complet, intereseaza-te sa fie ne-atins, ne-"reparat".
morghen is offline   Reply With Quote
Old 25-08-14, 12:19   #25
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: 924 - nu porneste

Eu am un distribuitor care merge 100% (e probat pe masina mea acum 2 luni). Toti mecanicii care stiu injectia asta si distribuitorul au zis sa nu umblu in el (ba chiar si aia nepriceputi au zis acelasi lucru ). L-am ales pe cel cu care a venit masina din olanda strict pe motiv estetic (are vopseaua intacta - a fost refacut de Bosh si are si o placuta cu data reparatiei intr-un service Bosh).

Daca poti sa aduci masina in Bucuresti intr-un WE ne putem uita impreuna la ea (am rezerva la aproape toate piesele de injectie);
- pompa combustibil
- acumulator presiune
- distribuitor / cantar
- conducte injectie
- valva pornire la cald
- WUR, etc

Separat am si:
- clapeta acceleratie
- Tuburile alea de cauciuc de pe traseul de aer

Doar al 5-lea injector imi lipseste.

Last edited by Motanul; 25-08-14 at 12:23.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 25-08-14, 18:08   #26
19 16v

Stage 3
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 117
Default Re: 924 - nu porneste

Quote:
Originally Posted by Motanul View Post
Eu am un distribuitor care merge 100% (e probat pe masina mea acum 2 luni). Toti mecanicii care stiu injectia asta si distribuitorul au zis sa nu umblu in el (ba chiar si aia nepriceputi au zis acelasi lucru ). L-am ales pe cel cu care a venit masina din olanda strict pe motiv estetic (are vopseaua intacta - a fost refacut de Bosh si are si o placuta cu data reparatiei intr-un service Bosh).

Daca poti sa aduci masina in Bucuresti intr-un WE ne putem uita impreuna la ea (am rezerva la aproape toate piesele de injectie);
- pompa combustibil
- acumulator presiune
- distribuitor / cantar
- conducte injectie
- valva pornire la cald
- WUR, etc

Separat am si:
- clapeta acceleratie
- Tuburile alea de cauciuc de pe traseul de aer

Doar al 5-lea injector imi lipseste.

tuburile de cauciuc le-am cumparat azi, imi poti spune te rog un pret la distribuitorul care functioneaza ? merci
19 16v is offline   Reply With Quote
Old 26-08-14, 08:52   #27
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: 924 - nu porneste

Ai verificat pompa daca baga benzina bine? (presiune + debit). Daca mergi metodic - fix cum este descris in carte nu ai cum sa nu reusesti. (ar fi util daca masina a stat mult pe dreapta sa cureti rezervorul - sa elimini benzina veche si mizeriile de acolo). Eu nu am gasit-o la masina mea ca nu am umblat la rezervor - dar pe traseu este o sita fina care daca se umple cu rugina iti da peste cap toata injectia (are dimensiuni f. mici si in functie de cum se strange rugina acolo masina merge sau nu merge).
Repari la ea si nu stii de ce variaza presiunea tot timpul.
Pt. distribuitor ai PM.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 26-08-14, 23:35   #28
19 16v

Stage 3
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 117
Default Re: 924 - nu porneste

Da, rezervorul este curatat, a fost data jos cutia de viteze pentru asta, sita fina nu am gasit, in schimb injectorul 2 nu pulverizeza bine, l-am schimbat cu cel de la pistonul 4 (care mergea), si surpriza nu merge, l-am pus pe cel de la 2 in locul celui 4 si merge
19 16v is offline   Reply With Quote
Old 27-08-14, 11:29   #29
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: 924 - nu porneste

Daca distribuitorul ar lucra cum trebuie (sa ai acelasi debit si presiune pe fiecare conducta) nu ar trebui sa apara acest comportament.
Adica pe orice conducta ai pune injectorul in teorie ar trebui sa mearga la fel.
1. In practica daca ai multa rugina in sita aia extrem de fina din injector - injectorul isi modifica comportamentul cand ii schimbi pozitia;
2. daca ai rugina pe scaunul injectorului picura benzina cand ar trebui sa fie uscat. Se intampla sa isi revina daca il lovesti usor (si dupa asta functioneaza ca nou o perioada).

Masina ar trebui sa functioneze - dar niciodata nu o sa mearga cum trebuie (porneste dar merge ca tractorul). Un injector baga prea multa benzina, altul prea putina si nu poti echilibra motorul).
E musai sa fie si distribuitorul bun si injectoarele bune ca sa mearga masina in mintile ei. (abia dupa asta intrii in fineturi - sa porneasca bine indiferent de temperatura motorului).
E destul de scump sa faci masina asta sa mearga ca noua (plecand de la premisa ca motorul este excelent).
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 28-08-14, 22:41   #30
19 16v

Stage 3
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 117
Default Re: 924 - nu porneste

am reusit sa porneasca 10 sec dupa care se opreste si nu mai porneste, mai stau 1 ora si iar porneste 10-15 sec si se opreste....am vazut unele 924 transformate cu carburator...este mai bine ? se gasesc carburatoare ? teoretic ar mai creste puterea ?
19 16v is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -