04-05-16, 09:41
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Quote:
Originally Posted by bmwvio
oricum asta ma pune pe butuci, pe ce pun mina este stricat sau uzat.
|
Eu de asta am cumparat masina din afara. Am vazut si eu cateva 924 in Bucuresti si exact senzatia asta mi-au lasat-o (sunt o adunatura de piese stricate luate de la mai multe masini). Nu ma asteptam nici eu sa fie asa buna masina mea (99% din piesele de pe masina mea erau originale nu aftermarket).
La nivel de pivot sau bucșe de bascule erau cu cod de Porshe pe ele.
Cutia si tubul de transmisie au fost singurele piese mai mari cu probleme.
Macar 944-ul tau a ajuns pe maini bune si va ajunge acolo unde trebuie sa fie.
Last edited by Motanul; 04-05-16 at 09:45.
|
|
|
04-05-16, 12:42
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Quote:
Originally Posted by bmwvio
Iar ne-am blocat, vreau sa schimbam semeringurile si curelele de distributie, am desfacut totul mai putin fulia de la axa cu came, s-a slabit piulita dar nu stim cum se scoate, ma puteti ajuta?
|
Ca sa scoti fulia trebuie in primul rand sa NU invarti de piulita aia mare pe care vrea sa o desfaca toata lumea.
1.Scoti rotorul la distribuitor (are un surubel mic care il fixeaza pe suportul de rotor)
2. scoti suportul de rotor care are tot un surubel mic la 180 de grade fata de surubul la distribuitor.
3. Acum o sa vezi inauntru un surub cu dubluhexagonal ( cu 12 colturi) pe care trebuie sa il desfaci tinand contra cu o cheie de 27 de piulita cea mare.
4. dupa ce il desfaci se trage in afara bucsa cu piulita de 27.
5. pe langa simering mai ai inca 3 garnituri de schimbat acolo ca sa termini cu pierderile de ulei.
6. surubul dubluhexagonal se strange la 65NM.
Spor la treaba!
__________________
87' 944 Turbo
|
|
|
04-05-16, 12:48
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Quote:
Originally Posted by Motanul
Eu de asta am cumparat masina din afara. Am vazut si eu cateva 924 in Bucuresti si exact senzatia asta mi-au lasat-o (sunt o adunatura de piese stricate luate de la mai multe masini). Nu ma asteptam nici eu sa fie asa buna masina mea (99% din piesele de pe masina mea erau originale nu aftermarket).
La nivel de pivot sau bucșe de bascule erau cu cod de Porshe pe ele.
Cutia si tubul de transmisie au fost singurele piese mai mari cu probleme.
Macar 944-ul tau a ajuns pe maini bune si va ajunge acolo unde trebuie sa fie.
|
Si eu sunt cam de aceasi parere cu Silviu. Nu se merita sa iei o masina reparata pe genunchi cu piese de la gunoi. De multe ori costul reparatiilor este atat de ridicat incat este mai ieftin sa cumperi o masina mult mai scumpa. Poate si dublu ca pret.
|
|
|
05-05-16, 06:34
|
#49
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Aveti dreptate din pacate, la noi putin intretin masinile corespunzator, merg pina pica toate, asta cred ca nu avea filtrul de aer schimbat de ani buni, poate nici uleiul.
Am cheltuit pina acum 1.500 euro pe piese si reparatii si nu am terminat, mai am de platit lucrarea de acum, urmeaza vopsitul.
Multumesc Alex pentru indrumari, am desfacut. Despre ce garnituri spui ca mai trebuiesc schimbate?
|
|
|
05-05-16, 09:08
|
#50
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
|
Re: Porsche 944, M44-1983
le-am incercuit
|
|
|
05-05-16, 18:54
|
#51
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Am pus motorul sus, a fost dificil cu toate ca aveam conditii bune dar sistemul este delicat.
Sper ca acele garnituri sa nu-mi faca probleme, nu le-am schimbat pentru ca nu am desfacut mai mult, dar am schimbat toate semeringurile, curerele, esapamentul, dar el mai bun lucru am facut 2 bare care sa ridigeze carcasa ambreiajului fata de blocul motor, pentru ca sistemul in 4 suruburi in jumatatea de sus este complet deficitar.
Voiam sa pun poze dar sint pe telefonul de serviciu si nu am acces de acasa, incerc miine la serviciu.
|
|
|
06-05-16, 21:09
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Quote:
Originally Posted by bmwvio
Am pus motorul sus, a fost dificil cu toate ca aveam conditii bune dar sistemul este delicat.
Sper ca acele garnituri sa nu-mi faca probleme, nu le-am schimbat pentru ca nu am desfacut mai mult, dar am schimbat toate semeringurile, curerele, esapamentul, dar el mai bun lucru am facut 2 bare care sa ridigeze carcasa ambreiajului fata de blocul motor, pentru ca sistemul in 4 suruburi in jumatatea de sus este complet deficitar.
Voiam sa pun poze dar sint pe telefonul de serviciu si nu am acces de acasa, incerc miine la serviciu.
|
Am si poze
Last edited by bmwvio; 06-05-16 at 21:24.
|
|
|
08-05-16, 00:30
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Curat lucrat! Arata si el cum trebuie sa arate.
|
|
|
08-05-16, 00:42
|
#54
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Quote:
Originally Posted by Alex_cristocea
De multe ori costul reparatiilor este atat de ridicat incat este mai ieftin sa cumperi o masina mult mai scumpa. Poate si dublu ca pret.
|
Si eu daca ma gāndesc retrospectiv cat am bagat in masina regret ca nu am luat un 924 la 8000 euro - masina la o calitate de showroom. Avea vreo 40 -50 de poze de calitate - masina tinuta doar in garaj, toate stickerele de fabrica erau la locul lor, kilometraj supermic - poze la toate elementele de caroserie la care orice 924 are rugina aici erau impecabile si vopseaua originala.
Indiferent cati bani am bagat si as mai baga eu in masina mea tot nu o sa arate ca respectiva. Mie mi-a facut placere sa o restaurez - dar la rece aia era alegerea mai buna. Si isi si pastra valoarea ca nu sunt multe 924 atat de bine conservate.
|
|
|
09-05-16, 17:35
|
#55
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Bagi bani, dar treptat si nu simti ca dai mult, asa este pacaleala pe care o incasam, iar munca, timpul si nervii nu-i contorizam. Sa fim sanatosi si poate ne invatam minte?! dar ma indoiesc.
Azi am patit inca una, am rupt ambele piulite de la suportul stergatoarelor, cel din antimoniu. Nu stiu cum era la 924, la asta este ceva fragil, o sa fac poze miine, dar am nevoie urgent de unul.
In rest avansam cu montajul, sint o gramada de vacumuri, care nu erau montate bine, acum le refacem, am mai schimbat un furtun, refacem citeva izolatii la instalatie.
|
|
|
12-05-16, 07:02
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
O noua problema, furtunul de alimentare cu benzina are un por, trebuie inlocuit, intrebarea este conducta este intreaga pina la filtru sau mai are o imbinare pina acolo?
Iar alta legata de parbriz, merge montat si cel de 924? Stie cineva unde gasesc unul, eventual cu antena si parasolar?
|
|
|
12-05-16, 20:47
|
#57
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Quote:
Originally Posted by bmwvio
O noua problema, furtunul de alimentare cu benzina are un por, trebuie inlocuit, intrebarea este conducta este intreaga pina la filtru sau mai are o imbinare pina acolo?
Iar alta legata de parbriz, merge montat si cel de 924? Stie cineva unde gasesc unul, eventual cu antena si parasolar?
|
Am gasit 2 parbrize, unul la Ploiesti la 1450 lei, altul la Bucuresti, 950 lei, astept oferta finala, dar mi se pare ca este exagerat inca.
|
|
|
12-05-16, 22:34
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Quote:
Originally Posted by bmwvio
O noua problema, furtunul de alimentare cu benzina are un por, trebuie inlocuit, intrebarea este conducta este intreaga pina la filtru sau mai are o imbinare pina acolo?
Iar alta legata de parbriz, merge montat si cel de 924? Stie cineva unde gasesc unul, eventual cu antena si parasolar?
|
Furtunul sau conducta? Furtunul are ambutisare unde intra in compartimentul motor si se poate decapsa si pune furtun nou cu colier ( dar trebuie verificat periodic odata la 6 luni daca mergi zilnic cu masina) pentru ca exista riscul sa se slabeasca). Daca masina este dupa 89 are mufa sub masina pe la jumate si se poate schimba pana acolo. iar daca masina este pana in 88 inclusiv conducta vine din rampa de injectie pana la rezervor. (si partea proasta e ca trebuie data puntea din spate jos ca sa o schimbi)
Am un parbriz cu parasolar. ma gandesc maine si iti spun.
|
|
|
17-05-16, 11:14
|
#59
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Vad ca nu mai supureaza, o sa fac pe comanda un furtun si il,prind cu coliere, asa cum ai sugerat, dar trebuie sa ajung la firma respectiva, asta dupa CO de saptamina viitoare.
Intre timp am mai rezolvat citeva maruntisuri, axa volanului, suportul ansamblului stergatoarelor, azi sper sa o scot la drum.
Last edited by bmwvio; 17-05-16 at 11:22.
|
|
|
17-05-16, 22:10
|
#60
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Deja o scoti pe drum? Te-ai miscat chiar repede!
|
|
|
|
|