Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PORSCHE > Masina mea Porsche

Reply
 
Thread Tools
Old 20-04-16, 22:22   #31
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Azi am dat jos motorul, nu este sparta carcasa ambreiajului, ci suportii motorului, nu am gasit decit 3 suruburi de fixare a carcasei, unul doar agatat.
In plus flansele de amortizoare sint distruse, la fel rulmentii acestora, apoi coloana de directie are jocuri in crucile cardanice, capetele de bara sint uzate, burdufele de planetara distruse de uleiul de la baie.
Ulei curge pe la semeringurile motorului, una din sparturile blocului si garnitura de baie. Trebuie schimbata si evacuarea complet, este facuta din bucati sudate la pozitie.
Mai departe am probleme cu ambreiajul, rulmentul este distrus, discul uzat, capetele de bara uzate, ca si bucsele barei de stabilizare.
Am mare nevoie in prima faza de
- disc si rulment de ambreiaj
- flanse amortizoare
- parbriz
- chedere usi si geamuri
- coloana volan
- saboti frina mina
- termostat
- capete bara
- multe ate maruntisuri
in plus va rog pentru un manual de reparatie,
multumesc.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P4201488.JPG
Views:	44
Size:	603.2 KB
ID:	3153653   Click image for larger version

Name:	P4201489.JPG
Views:	33
Size:	588.3 KB
ID:	3153654   Click image for larger version

Name:	P4201490.JPG
Views:	32
Size:	548.8 KB
ID:	3153655  

Click image for larger version

Name:	P4201491.JPG
Views:	43
Size:	523.2 KB
ID:	3153656   Click image for larger version

Name:	P4201492.JPG
Views:	36
Size:	577.7 KB
ID:	3153657   Click image for larger version

Name:	P4201493.JPG
Views:	39
Size:	544.5 KB
ID:	3153658  

Click image for larger version

Name:	P4201494.JPG
Views:	35
Size:	532.1 KB
ID:	3153659   Click image for larger version

Name:	P4201495.JPG
Views:	37
Size:	559.0 KB
ID:	3153660   Click image for larger version

Name:	P4201496.JPG
Views:	38
Size:	566.6 KB
ID:	3153661  

Click image for larger version

Name:	P4201497.JPG
Views:	35
Size:	545.6 KB
ID:	3153662  
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 27-04-16, 20:42   #32
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Am nevoie de ajutor, am trimis ambreiajul la reconditionat si am primit rulmentul de presiune, acesta are mai multe saibe, 2 subtiri, una groasa, una elastica si siguranta, dar nu stiu cum se monteaza, care este ordinea, stie cineva sau imi trimiteti o schita, multumesc.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 28-04-16, 13:48   #33
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Quote:
Originally Posted by bmwvio View Post
Am nevoie de ajutor, am trimis ambreiajul la reconditionat si am primit rulmentul de presiune, acesta are mai multe saibe, 2 subtiri, una groasa, una elastica si siguranta, dar nu stiu cum se monteaza, care este ordinea, stie cineva sau imi trimiteti o schita, multumesc.
Mai am o intrebare: linga sonda lamda mai exista un holender in care nu stiu ce intra, la mine era gol, nici macar un dop, aveti idee?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P4201499.JPG
Views:	59
Size:	544.4 KB
ID:	3154623  
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 29-04-16, 09:40   #34
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Tu ai mare rabdare sa o iei de la capat
Mie mi-a ajuns. Am 3 piese pe care nu am timp sa le pun pe masina.(stau cu ele in camara de vreo 6 luni). Le pun eu la un moment dat pe parcursul anului.
Sa o iau iar de la capat...
__________________
Porsche 924 1979 2.0 aspirat 125 CP
Seat leon 1.9 TDI 101 CP
Suzuki SX4 2011 1.9 120 CP

Ex: BMW 320D (150 CP); VW Bora TDI, Golf, Dacia, Renault 16 din 1967
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 29-04-16, 16:45   #35
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Cind am un lucru nou, o iau de la capat cu entuziasm, apoi ma mai topesc, oricum asta ma pune pe butuci, pe ce pun mina este stricat sau uzat, azi voiam sa pun baia de ulei si am spalat-o din nou, cind ma uit mai bine este fisurata, a fost lovita, trebuie sa o sudez marti.
Ieri am luat ambreiajul de la reconditionat, si am primit rulmentul de presiune.
Una peste alta, masina fata de 924 imi place mai mult, este mai stabila, mai echilibrata, mai comoda la drum si mai puternica, iar consumul este pe masura.
Am uitat sa va rog daca aveti o sonda de presiune de ulei, au spart-o cind au demontat motorul, sa-mi dati de veste.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P4281534.JPG
Views:	35
Size:	598.3 KB
ID:	3154696   Click image for larger version

Name:	P4281535.JPG
Views:	43
Size:	570.0 KB
ID:	3154697   Click image for larger version

Name:	P4281536.JPG
Views:	40
Size:	554.8 KB
ID:	3154698  

Click image for larger version

Name:	P4281537.JPG
Views:	25
Size:	594.8 KB
ID:	3154699   Click image for larger version

Name:	P4281538.JPG
Views:	30
Size:	542.6 KB
ID:	3154700  

Last edited by bmwvio; 29-04-16 at 16:49.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 30-04-16, 00:26   #36
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Quote:
Originally Posted by bmwvio View Post
Mai am o intrebare: linga sonda lamda mai exista un holender in care nu stiu ce intra, la mine era gol, nici macar un dop, aveti idee?
este un "test port" pentru reglarea emisilor in service.
In legatura cu rulmentul de ambreaj : baga saibele de distantare pe el, baga-l pe placa, aseaza placa pe o suprafata dreapta ( si stabila gen beton) cu partea de frictiune in sus apasa cu putere si o sa flexeze putin cat sa iti dea voie sa pui siguranta pe partea cealalta.
__________________
87' 944 Turbo
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 30-04-16, 00:35   #37
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: Porsche 944, M44-1983

mai este un adaptor pentru rulmentul de presiune in care intra siguranta pe partea dinspre disc pe care nu il vad in poze.
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 30-04-16, 00:38   #38
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Quote:
Originally Posted by bmwvio View Post
Mai am o intrebare: linga sonda lamda mai exista un holender in care nu stiu ce intra, la mine era gol, nici macar un dop, aveti idee?
Racordul flexibil si catalizatorul dinaintea tobei intermediare le poti da jos cu incredere pentru ca nu au apartinut masinii.
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 30-04-16, 00:43   #39
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: Porsche 944, M44-1983

http://911sc.blogspot.ro/2011/01/ins...ing-plate.html
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 30-04-16, 00:47   #40
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: Porsche 944, M44-1983

cam asta e ordinea
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	2148_363_635-porsche-944-clutch-release-bearing.jpg
Views:	34
Size:	8.3 KB
ID:	3154725  
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 30-04-16, 00:59   #41
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Ar fi indicat sa desfaci si surubul din poza incercuit si sa vezi daca inauntru gasesti o supapa de regularizare a presiunii de ulei.
L-am incercuit pentru ca nu arata ca cel original. Am atasat si o poza cu piesa cum ar trebui sa arate daca motorul este din 83.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	download.jpg
Views:	46
Size:	549.7 KB
ID:	3154728   Click image for larger version

Name:	DSCN02251212229019.jpg
Views:	39
Size:	84.0 KB
ID:	3154729  
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 30-04-16, 01:08   #42
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Am pus si manualele pe email.
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 30-04-16, 07:58   #43
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Multumesc, am primit, sa vad cum il descarc, la prima incercare nu am reusit.
Esapamentul din poza dispare, am luat unul original, complet.
Pe placa nu am gasit nimic, doar un rulment uzat, dar nu am fost de fata cind au demontat, de aceea nu stiu cum se aseaza saibele. La mine sint 2 saibe subtiri, cea elastica si una groasa, cred ca cea elastica se pune intre cele subtiri, iar cea groasa in partea dinspre disc si apoi siguranta, incerc marti.
O sa desfac sa verific supapa de presiune, sa spal piesele.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 01-05-16, 01:56   #44
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Oridinea este cam asa:
rulment, saiba plata, saiba plata, (doua sau 3 in functie de cate a avut placa originala) saiba conica cu interiorul sa atinga saibele plate si exteriorul placa de presiune, placa de presiune, saiba mai groasa cu loc de siguranta si siguranta.
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
Old 03-05-16, 17:04   #45
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Iar ne-am blocat, vreau sa schimbam semeringurile si curelele de distributie, am desfacut totul mai putin fulia de la axa cu came, s-a slabit piulita dar nu stim cum se scoate, ma puteti ajuta?
bmwvio is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -