Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PORSCHE > Masina mea Porsche

Reply
 
Thread Tools
Old 09-09-16, 21:15   #91
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Sintem gata, mai ramine scutirea de la plata rovignetei, simbata urmatoare sintem la Brasov la raliu, va asteptam alaturi de noi.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P9090151.JPG
Views:	39
Size:	291.3 KB
ID:	3166780   Click image for larger version

Name:	P9090152.JPG
Views:	47
Size:	302.0 KB
ID:	3166781   Click image for larger version

Name:	P9090153.JPG
Views:	35
Size:	301.2 KB
ID:	3166782  

Click image for larger version

Name:	P9090149.JPG
Views:	40
Size:	281.7 KB
ID:	3166783  
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 11-11-16, 09:15   #92
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Intre timp am primit scutirea de la plata rovignetei, am fost la parada toamnei, in plimbare la Baia Mare, Satu Mare, Tasnad la bai, masina merge foarte bine.
Am comandat pe ebay tampoane motor, sonda de ulei si un set de cuzineti, au costat toate in jur de 1.000 lei, astept sa soseasca.
Mai am nevoie doar de axa volanului.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 28-11-16, 10:48   #93
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Itre timp pentru ca nu prea mai aveam de lucru, am zis sa refac imbracatura volanului, uite ce a iesit cu 100 lei si 2 ore de munca.
Daca vreti sa-l faceti va pot da adresa furnizorului, sau va pot face eu lucrarea in caz ca nu aveti rabdare.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	PB110131.JPG
Views:	52
Size:	286.8 KB
ID:	3173349   Click image for larger version

Name:	PB110132.JPG
Views:	45
Size:	299.2 KB
ID:	3173350  
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 25-12-16, 18:53   #94
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Nu mai misca nimeni? Eu am pus suportii de motor, nici o imbunatatire vizibila, stie cineva daca ambele sint identice?
Apoi uleiul si filtrul, am mers pe LM cu Mo, am schimbat si sonda de ulei cumparata de pe ebay, aceeasi problema, arata maxim tot timpul.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 27-12-16, 11:05   #95
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Cand pui contactul arata maxim sau doar dupa pornire ? Sa nu fie vreun fir intrerupt .
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 27-12-16, 21:25   #96
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Dupa pornire, se duce cu zgomot diret la maxim si nu mai coboara, il puneam pe cel original care este deformat si cu mufele distruse dar nu-l gasesc.
Important ca merge masina, porneste la prima cheie, are nerv, nu nai trepideaza, acum este la pastrare sub husa.

Last edited by bmwvio; 27-12-16 at 21:27.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 22-02-17, 19:03   #97
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Pentru cine nu stie sau a uitat ca mine, ITP-ul pentru Masini Istorice se face doar la RAR, iar acestea sint ocupate la maxim acum, noroc cu repr. Buzau care m-a primit vineri.
De asemenea incep sa se emita RCA, dar active cu data de 17.03, 100 lei pentru 1 an.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 12-03-17, 11:43   #98
cristian boy

Stage 4
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 216
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Quote:
Originally Posted by bmwvio View Post
Itre timp pentru ca nu prea mai aveam de lucru, am zis sa refac imbracatura volanului, uite ce a iesit cu 100 lei si 2 ore de munca.
Daca vreti sa-l faceti va pot da adresa furnizorului, sau va pot face eu lucrarea in caz ca nu aveti rabdare.
Arată bine felicitari
cristian boy is offline   Reply With Quote
Old 16-03-17, 15:05   #99
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Quote:
Originally Posted by cristian boy View Post
Arată bine felicitari
Mai am de lucru, incep cind se incalzeste, vreau sa dau jos toata puntea fata, bascule ca sa refac pivotii, am vazut ca se demonteaza, bucsele din fata le-am cumparat din Germania, dar merg si cele de golf, mosorelele de cauciuc.
Vreau sa verific amortizoarele si tampoanele superioare de cauciuc, pe astea nu le-am gasit.
Apoi sa inlocuiesc crucile cardanice de la axa volanului.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 25-03-17, 21:55   #100
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

De ieri am inceput campania de primavara, am demontat etrierii, butucii, amortizoarele, am desfacut si spalat rulmentii. Vreau sa schimb placute, amortizoare, discuri, rulmenti, semeringuri, bieletele de directie, crucile cardanice de la axa volanului, sa inlocuiesc garniturile si burdufele de la etrieri, sa revizuiesc caseta.
O parte din piese sint cumparate, mai am nevoie de discuri, rulmenti, semeringuri, amortizoare, flanse amortizoare, aveti recomandari sau ceva pe stoc?
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 25-03-17, 22:39   #101
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Quote:
Originally Posted by bmwvio View Post
mai am nevoie de discuri, rulmenti, semeringuri, amortizoare, aveti recomandari sau ceva pe stoc?
Eu am gasit la epiesa.ro / autohut pt. 924 (masina mai veche). Tu ar trebui sa gasesti mai usor ca mine. Avantajul la mine a fost ca masina nu era modificata si am putut sa comand dupa model si an de fabricatie.

flanse amortizoare - aici eu cel putin am avut o problema; Rulmentul il gasesti ieftin pe aftermarket. Cauciucul nu - doar original si scump: 220$ perechea nou OEM.
__________________
Porsche 924 1979 2.0 aspirat 125 CP
Seat leon 1.9 TDI 101 CP
Suzuki SX4 2011 1.9 120 CP

Ex: BMW 320D (150 CP); VW Bora TDI, Golf, Dacia, Renault 16 din 1967
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 26-03-17, 00:11   #102
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Ai avut dreptate cu epiesa.ro, am gasit discuri, amortizoare si setul de rulmenti, imi mai trebuiesc mosorelele din cauciuc care tin protectiile de praf, rulmentii din flanse, ceasul de kilometraj, ceasul din bord.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 26-03-17, 15:50   #103
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Trimite-le codul pieselor originale ca ei găsesc echivalente la piese. (rulmentul din flanse ar trebui sa il gaseasca).

Cu ceasurile nu ai sanse - doar dezmembrari sau ebay.
http://www.ebay.com/itm/PORSCHE-924S...IAAOSwOgdYuU9O

Si eu vreau sa montez anul asta kilometrajul. (al meu nu merge si am unul bun).
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 30-03-17, 22:07   #104
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Am primit pachetul de la epiesa, confirmate reperele telefonic, discurile sint bune ca diametru dar nu ca inaltime, le-am returnat.
Am avut un set de bielete, din pacate una este de 924, mai scurta, am comandat, asa ca este disponibila.
Bieletele antirului nu se gasesc, dar nici bucsele, sau magazinul nu stie sa le caute.
In rest cu mestereala stam bine, am curatat si vopsit suportii amortizoarelor, discurile antipraf, fuzetele.
Amortizoare noi, capete bara, set rulmenti si semeringuri, placute, astept discurile si bucsele bara stabilizatoare centrale.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P3300253.JPG
Views:	21
Size:	563.8 KB
ID:	3180945  
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 03-04-17, 22:04   #105
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 944, M44-1983

Am invatat ceva saptamina trecuta, nu mai comand decit la profesionisti, tot ce am luat de la epiesa.ro, autokarma.ro, unix auto.ro, nu s-au potrivit, acum am ramas cu o multime de piese de Porsche dar nu stiu de care.
Asa ca azi am mers la un amic de la Eka Trust, cel mai mare service si magazin din PH, unde am un amic, fost coleg de serviciu, care m-a ajutat sa gasesc toate piesele care lipseau: discuri de frina fata, rulmenti roti fata/spate, furtune frina fata/spate, bielete antiruliu fata, protectoare amortizoare fata, dar sint sigur ca nu am terminat.
Iar ca sa nu ma plictisesc acasa dupa serviciu, am curatat etrierii fata de rugina, multa rau, miine ii vopsesc, apoi asamblez.
bmwvio is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -