Zona tehnica Peugeot Zona tehnica, secrete, tips&tricks Peugeot |
21-10-09, 20:23
|
#16
|
Stock
Join Date: Oct 2009
Posts: 7
|
Re: filtru particule
Salutare baieti(si fete daca sunt)
Am facut si eu umplerea aceasdta de lichid pentru FAP,tot la reprezentanta in Sibiu...M-a ajuns undeva la 1200 RON.Masina facuse(un 407) cam 170.000 km cand mi-a aparut avertizarea.
Ceea ce nu inteleg,e de ati vrea sa-l scoateti?Din cate stiu eu si am cetit pe net,filtrul asta se regenreaza singur,cum spunea gabones,prin simpla turare a motorului pe parcursul a cativa km..
|
|
|
26-10-09, 23:41
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [PEUGEOT]
|
Re: filtru particule
Uneori este necesara initializarea regenerarii cu tester.
|
|
|
13-04-10, 09:25
|
#18
|
Stage 2
Join Date: Nov 2007
Posts: 28
|
Re: filtru particule
Eu am un 407 1,6HDi din 2005 cu 140.000Km si ma anunta nivel minim la lichidul FAP.
Pana la urma, exista vreo alternativa mai ieftina (care sa fie si eficienta)?
Eu ma gandeam la AdBlue, in principiu face acelasi lucru, numai ca este folosit la camioanele cu euro 5 din cate stiu eu. Acelea avand motoare mult mai mari si cu consum mult mai mare, folosesc mai mult aditiv pt filtru de particule, care, repet, se numeste AdBlue.
Eu am avut ocazia sa examinez cat de cat acest aditiv sa ii spunem asa... pt ca meseria mea este sa fac service la statii de carburanti. Acest aditiv AdBlue in contact cu aerul se face ca sarea.... de asta nu m-as risca sa il folosesc in loc de cerina...
Poate este totusi cineva care poate sa ne spuna daca nu cumva au aceeasi compozitie sau se poate folosi ca inlocuitor, pt ca este f ieftin (pana in 10lei/litru).
|
|
|
13-04-10, 20:03
|
#19
|
Stock
Join Date: Oct 2009
Posts: 7
|
Re: filtru particule
In legatura cu inlocuitorul,nu stiu ce sa-ti spun..Dar din cate stiu eu,schimbul si resetarea computerului(a avertizarii)nu se poate face decat la dealerul peugeot.Si tare ma-ndoiesc ca ei ar vrea sa foloseasca inlocuitorul acela,sau orice altceva le duce oricine.Ei cica folosesc doar de la ei,sa nu aiba reclamatii..
|
|
|
16-04-10, 10:19
|
#20
|
Stage 2
Join Date: Nov 2007
Posts: 28
|
Re: filtru particule
resetarea o face oricine are lexia...
|
|
|
14-02-11, 21:51
|
#21
|
Stage 4
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
|
Re: filtru particule
|
|
|
17-02-11, 22:44
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [PEUGEOT]
|
Re: filtru particule
Alte solutii sunt montarea unui emulator FAP sau modificari de soft ECM.
Last edited by turbojack; 17-02-11 at 23:14.
|
|
|
18-02-11, 07:03
|
#23
|
Stage 2
Join Date: Nov 2007
Posts: 28
|
Re: filtru particule
Am avut eu emulator pe un Peugeot 407 si din cand in cand imi mai dadea eroare la FAP si erau perioade cand nu tragea masina, cu toate reglajele lor, iar la un PASSAT B6 dupa ce i s-a scos filtrul a mai mers 1 an pana a terminat motorul.
Solutia lui cosminpilot se pare ca este cea mai buna pt ca evacuarile la masinile cu FAP sau DPF sunt calculate de niste ingineri care nu sunt platiti degeaba...
|
|
|
18-02-11, 09:36
|
#24
|
Stage 4
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
|
Re: filtru particule
cred ca passatul B6 a avut si putin ghinion.
Din cate am citit pe forum-uri am inteles ca nu exista soft optimizat pentru anularea DPF-ului pentru toate motorizarile. De ex la Opel inca nu s-a gasit solutie pentru Z13DTx, in schimb la 1.9cdti functioneaza foarte bine.
Problemele la anularea FAP-ului din soft raman fumul, consumul marit si faptul ca nu mai se incadreaza la noxe (pt ca implica automat scoaterea monolitului din DPF). Iar pentru motorizarile de dupa 2008 cu euro5 lucrurile sunt chiar mai complicate. Ai in schimb avantajul ca masina trage bine si nu mai vezi eroare in bord si nici semnale de regenerare.
Varianta DPF-MCC de la PILOT nu da aceeasi performanta ca scoaterea de tot a filtrului dar trage mult mai bine decat cu filtru standard.
In plus motorul functioneaza in parametri, scade consumul datorita scaderii nr-ului de regenerari, iese ok la noxe si nu afecteaza uzura motorului. Vine cu certificat de conf. si garantie.
Produsul desi este made in Italia, structura si asamblarea au fost concepute pentru plus de performanta si motorina proasta din Romania.
|
|
|
29-02-12, 23:02
|
#25
|
Stock
Join Date: Jun 2010
Posts: 5
|
Re: filtru particule
SALUT!!! AM UN 407 SI MI-A APARUT IN BORD EROAREA DE LA FILTRUL DE PARTICULE. AM CITIT PE FORM SI AM VZ CA LA EURIAL COSTA 1600 LEI . AM GASIT PE UN SITE 290 LEI RECONDITIONARE FILTRU DE PARTICULE. ESTE OK?? IMI VA DISPAREA EROAREA DIN BORD??? SAU ESTE NEAPARATA NEVOIE SA MERGEM LA EURIAL SA LE FACEM BURTA MARE CU PRETURILE LOR???
|
|
|
03-10-12, 10:00
|
#26
|
Stage 4
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
|
Re: filtru particule
varianta pentru lichid regenerare filtru particule de la PILOT:
Eolys la 3L - 550 lei. Exista si la ambalaj de 5L, ceva mai scump
Compatibil pentur Ford, Citroen, Peugeot.
http://www.pilotauto.ro/tuning-magaz...76-3l-wr80501/
Dupa umplere trebuie sterse codurile de erori DTC daca au fost semnalate in bord anterior si resetare.
|
|
|
17-11-12, 01:49
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,763
Member of: [Opel]
|
Re: filtru particule
Salutare tuturor ! scriu aici deoarece nu vreau sa deschid alt topic, avand in vedere ca ati scris destul de multi si sper ca unul dintre voi ma poate ajuta cat de cat...
Am un peugeot 207cc 1,6 diesel 110cp si de cand am luat-o nu trage si consuma foarte mult ! Am mers cu ea asa vreo 3 luni pana cand m-am hotarat sa o bag la un tester, iar testerul mi-a aratat ca masina e ''brici'' si nu are nici cea mai mica problema.
Am mers cu ea asa inca vreo saptamana pana cand am turat-o pe loc destul de tare (era pe rosu la motorina) si mi-a aparut ''depollution system faulty'' sau ceva de genul... Tot m-am stresat in seara aceea si tot am cautat pe internet tot felul de pareri si nu prea am gasit nimic special...
A doua zi, am bagat motorina de 100 ron iar la a 2-a pornire s-a stins eroarea... Daca tot am vazut asta m-am dus repede la primul magazin de piese auto si mi-am luat un filtru nou de motorina crezand ca ala vechi o fi fost infundat sau o fi avand vreo problema si din cauza lui mi-a dat acea eroare.
Dupa ce i-am schimbat filtrul am mers cu ea putin mai tare, iar la fix 130km/h mi s-a aprins din nou acel senzor !
Am mers cu ea vreo luna cu acel senzor aprins, pana cand ieri am fost bagat-o la alt test. Mi-a dat eroare de la turbina (cica avea presiunea prea mare) si inca una de la releu bujii... Astea erau doar memorate in calculator, fiind sterse fara nici-o problema, dar intrebarea mea este urmatoarea?
Stie cineva dc imi face aceste probleme? (trage f. greu si consuma mult)
Electricianul mi-a zis ca ar putea fi ceva din urmatoarea lista:
-Sonda/sondele de la turbina au ceva erori nesesizabile la test
-egr
-vre-un furtun de vacum fisurat
-clapeta de acceleratie
-turbina obosita (specific ca nu scoate fum negru deloc)
-filtrul de particule (mi-a iesit ca e f. bun la test)
Fac cinste celui care imi spune exact care ar fi problema... Sau celui care ma trimite la un mecanic f. bun !
Last edited by madutz2006; 17-11-12 at 01:55.
|
|
|
17-11-12, 01:52
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,763
Member of: [Opel]
|
Re: filtru particule
Salutare tuturor ! scriu aici deoarece nu vreau sa deschid alt topic, avand in vedere ca ati scris destul de multi si sper ca unul dintre voi ma poate ajuta cat de cat...
Am un peugeot 207cc 1,6 diesel 110cp si de cand am luat-o nu trage si consuma foarte mult ! Am mers cu ea asa vreo 3 luni pana cand m-am hotarat sa o bag la un tester, iar testerul mi-a aratat ca masina e ''brici'' si nu are nici cea mai mica problema.
Am mers cu ea asa inca vreo saptamana pana cand am turat-o pe loc destul de tare (era pe rosu la motorina) si mi-a aparut ''depollution system faulty'' sau ceva de genul... Tot m-am stresat in seara aceea si tot am cautat pe internet tot felul de pareri si nu prea am gasit nimic special...
A doua zi, am bagat motorina de 100 ron iar la a 2-a pornire s-a stins eroarea... Daca tot am vazut asta m-am dus repede la primul magazin de piese auto si mi-am luat un filtru nou de motorina crezand ca ala vechi o fi fost infundat sau o fi avand vreo problema si din cauza lui mi-a dat acea eroare.
Dupa ce i-am schimbat filtrul am mers cu ea putin mai tare, iar la fix 130km/h mi s-a aprins din nou acel senzor !
Am mers cu ea vreo luna cu acel senzor aprins, pana cand ieri am fost bagat-o la alt test. Mi-a dat eroare de la turbina (cica avea presiunea prea mare) si inca una de la releu bujii... Astea erau doar memorate in calculator, fiind sterse fara nici-o problema, dar intrebarea mea este urmatoarea?
Stie cineva dc imi face aceste probleme? (trage f. greu si consuma mult)
Electricianul mi-a zis ca ar putea fi ceva din urmatoarea lista:
-Sonda/sondele de la turbina au ceva erori nesesizabile la test
-egr
-vre-un furtun de vacum fisurat
-clapeta de acceleratie
-turbina obosita (specific ca nu scoate fum negru deloc)
-filtrul de particule (mi-a iesit ca e f. bun la test)
ps: debimetrul nu are nici cea mai mica problema...
Fac cinste celui care imi spune exact care ar fi problema... Sau celui care ma trimite la un mecanic f. bun !
Last edited by madutz2006; 17-11-12 at 01:56.
|
|
|
09-01-13, 12:47
|
#29
|
Stage 1
Join Date: Jun 2012
Posts: 12
|
Re: filtru particule
Quote:
Originally Posted by Eugen_TL
Are cineva idee la cat trebuie schimbat? Cat costa ( pe net am vazut preturi f mari ) ... poate merge masina fara acest filtru particulare sau eventual sa treaca pe catalizator universal fara sa intre in regim de alerta? Practic eu nu inteleg dc se gaseste pe motoare la ce ajuta tinand cont ca pretul lui pare a fi ridicat..pana acum au mers motoarele fara acest filtru... PENTRU 307 ma intreb ...detalii despre acest filtru care cunoaste
|
Preţurile curăţării filtrelor de particule:
- curăţare filtru particule pentru autoturisme între 1200-1700 cm3 - 290 RON
- curăţare filtru particule pentru autoturisme între 1701-2000 cm3 - 340 RON
- curăţare filtru particule pentru autoturisme între 2001-2500 cm3 - 390 RON
- curăţare filtru particule pentru autoturisme între 2501-3000 cm3 - 490 RON
Preţurile nu conţin TVA şi pot apărea diferenţe de preţ la unele tipuri de filtre de particule!
Plata se face după finalizarea lucrării.
http://www.filtreparticule.ro/preturile-curatarii
|
|
|
09-01-13, 16:45
|
#30
|
Stage 4
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
|
Re: filtru particule
ce garantie se acorda la curatare?
am inteles ca dupa 5000-10000km se colmateaza din nou si aprinde check-ul
|
|
|
|
|