In primul rand as vrea sa spun aici ca nu am facut masina asta ca sa ies in evidenta cu ea chiar daca este ROZ acea culoare care sare in ochi vrand nevrand. E doar pasiune si nu pentru roz ci pentru aceste bucati de fier pe 4 roti fara care viata mea nu ar avea sens.
Masina este un Ford Probe
2.0l 16v stock
Prima reconditionare a fost dintr-un tuning dezastruos intr-o masina originala cu toate componentele care ii lipseau originale din nou, adica:
bara fata, spate, faruri, stopuri, interior, halogene trapa si multe alte componente care fac o masina sa fie din nou originala.
Dupa un ani si ceva m-am gandit ce ar fi daca as incerca sa fac un tuning pe masina ( sa vad daca pot? daca o femeie poate?) asa ca am inceput cu ajutorul unor persoane la care le multumesc din toata inima.
- body kit - adus din USA (Millenium wide) bara fata, spate, praguri, umflaturi laterale
- jante: OZ Superturismo WRC (alb)
- Evacuare INOX Coloana completa de 60,3 si grosime de 2 mm cu terminatie cat back in 2 finale de carbon (totul facut custom, nu la comanda ci lucrat de mana, a mea)
- faruri, stopuri, semnalizari
- eleron finutz Wolf
- Suspensie LOW RIDER (pe perne de aer cu 10 jocuri)
- sonorizare HQ
- Interiorul este in lucru
Planuri de viitor sunt foarte multe pana la finalizarea proiectului meu cu aceasta masina dar prefer sa le tin secrete si sa va surprind cu ceva nou
In mare masina este facuta cu mana, sufletul si mintea mea, dar evident cu cateva ajutoare nu neaparat in a pune mana si a face ceva la masina dar am fost ajutata cu foarte multe sfaturi.
Mica mea poveste si evolutia masinii mele: Sunt sigura ca va veti plictisi asa ca rog doar interesatii sa citeasca)
Intro duminica dimineata m-am decis sa merg cu prietenul meu in piata de masini sa ne uitam putin la masini. El atunci avea o mazda 626 ani 80 si voia sa o vanda finca ii facea probleme usoare deja. Plimbandu-ne printre randuri ceva m-a aras atentia .. era un Ford Probe (lovit in partea dreapta, zgariat pe toate partile, vopseaua sarita si neintretinuta, orglinda rupta, interiorul era un dezastru si multe altele...astea finca nu a fost in mana proprietarului potrivit, parerea mea). Am ineput sa intreb mai multe detalii despre masina, motor, acte etc in acelat timp il intrebam pe prietenul meu daca e frumoasa, el nu era prea entuziasmat despre masina finca are o experienta acumulata dealungul anilor. Proprietarul cerea 4500 euro acum 6 ani pe masina eu neavand banii necesari si nici carnet de a conduce masina i-am propus prietenului sa cumpere masina daca tot voia ceva mai nou sa se foloseasca de ea un an de zile dupa care o cumpar eu de la el. Mi-a spus ca accepta cu o singura conditie, daca masina merge cat de cat ok pe drum...evident masina era un dezastru..piese pentru o masina americana erau greu de gasit chiar daca sasiul este japonez (mazda). Pana la urma a cumparat masina finca chiar avea nevoie de ceva masina ca mijloc de deplasare. Atunci am simtit va viata mea a primit un hop, o sansa in plus finca el va tine masina un timp in care eu trebuia sa aduni banii necesari.
Eu eram clasa 12 si parintii mei aveau o situatie materiala mai proasta asa ca nu puteam sa le cer bani pentru masina cat ca mama mea m-a ajutat cu aproape 1000 de euro pentru acest vis al meu cea ce nu era deloc indeajuns pt masina asa ca la terminarea liceului mi-am propus sa muncesc. In incinta unui service auto era un spatiu unde a fost inchis cu 2 ani in urma un magazin de piese auto si m-am gandit sa il redeschid cu un alt nume un alt brand. actele pentru deschiderea afecarii m-au costat 7 milioane (asta sa nu credeti ca e atat de greu, daca vrei ceva cu adevarat). Am deschis magazinul si i-am dat drumul afacerii, finca era in incinta unui service auto a mers.
Intr-un final am reusit sa cumpar masina si ii multumesc acelui om care intradevar este un OM!
Aici am inceput sa pun suflet in cea ce imi place
- am inlocuit micile ofuri ale masini si am ajuns si la vopsitor cu ea...era in cuptor gata de vopsit albastru subaru (imbracata toata in fuler)...uitandu-ma in cuptor a venit fratele meu pe acolo si a spus intr-o mica gluma " DE CE NU O FACI ROZ?"
) ) si la mine s-a aprins un beculetz..
- am epuizat toate nuantele de roz de la STANDOX in final sa imi dau seama ca nu imi place nici una rugandul pe vopsitor sa faca una custom cu mine ( RASPUNS: NU, nu ma bag la custom) asa ca am cerut eu cateva culori si am inceput sa imi prepar eu o nuanta in diferite capace de coca cola
si am rausit. Masina a fost gata de circulat dar din pacate nu m-am prea putut folosi de ea...finca am intrat in spital cu probleme mari la stomac (ulcer)..asa am umblat luni de zile prin spitale..in perfuzi etc pana cand doctorii m-au trimis acsa spunandu-mi ca nu mai e nimic de facut decat cutit...am ajuns la 35-36 kg.
Am ajuns acasa...unde eram o leguma... nu puteam sa fac mai nimic...intr-o noapte am deschis garajul sa vad acel ceva pentru care am luptat atat de mult.
Am urcat in masina si am rasucit odata cheia in contact si am simtit ca vreau sa ma plimb putin...si asa am ajuns pana in germania si inapoi, evident obosita si cu dureri mari. Am parcat masina in garaj si m-am dus la culcare...cand m-am trezit am simptit ca ceva s-a schimbat...inima mea parca a crescut atunci am simtit cat de mult inseamna aceasta masina pentru mine. Si asa ma inceput sa o reconditionez sa ii ofer tot ce pot eu mai bun. Muncind la masina si pentru masina am inceput sa ma simt mai bine...sa prind pofta de mancare finca faceam ceva ce imi placea..asa cred eu. Simt ca masina asta a avut nevoie de puterea mea de a merge mai departe!
Am sa pun si cateva poze cu evolutia masinii
Intamplari sunt multe prin care am trecut cu aceasta masina dar sunt sigura ca deja v-am plictisit asa ca am incercat sa fac un rezumat pe scurt.
Eu simt ca intr-un fel sau altul aceasta masina mi-a salvat viata, deacea incerc sa ii ofer un viitor cat mai bun, o tabla cat mai curata, un motor functioal pentru tot deauna etc etc finca acest FORD PROBE merita !!!
Pentru orice intrebari sunt aici.
Am pus pozele in ordinea modificarilor...