Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini

Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente

View Poll Results: Loganul pe roti sau pe capota?
Pe roti! 37 42.53%
Pe capota! Pe lateral! 50 57.47%
Voters: 87. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 28-08-05, 13:45   #46
Carmen

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 492
Member of:
[Extreme Racing]
Default

Loganul pe care l-am condus mi-a placut. Nu este o masina pentru iubitorii motorsportului, dar se preteaza foarte bine stilului linstit de condus, adica romanului obisnuit! Am un prieten care face antrenamentele in CNR cu Logan si este destul de multumit. Deci sa nu exageram, nici mie nu-mi place cum arata, dar nici de aruncat nu e...
Carmen is offline   Reply With Quote
Old 28-08-05, 14:15   #47
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Carmen\"
Loganul pe care l-am condus mi-a placut. Nu este o masina pentru iubitorii motorsportului, dar se preteaza foarte bine stilului linstit de condus, adica romanului obisnuit! Am un prieten care face antrenamentele in CNR cu Logan si este destul de multumit. Deci sa nu exageram, nici mie nu-mi place cum arata, dar nici de aruncat nu e...
Si ce performante obtine daca se antreneaza pe Logan?
Sigur antrenamentul ala nu e recunoastere?
Ce masina de concurs conduce?
Parerea mea e ca pretul corect la Logan ar fi undeva la 3000-3500euro cu tva inclus. Probabil asta e si pretul de cost.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 28-08-05, 14:23   #48
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Logan, modelul de maşină ieftină produs de grupul francez Renault la fabrica Dacia de la Piteşti este din nou în centrul atenţiei după ce grupul francez a anunţat că va rechema de pe pieţele vest-europene aproape 50 de automobile echipate cu jante de aliaj uşor (aluminiu) şi anvelope Continental.
Francezii vor înlocui jantele de aluminiu cu unele de oţel, însă nu au dat alte detalii legate de modul cum vor proceda sau dacă vor exista şi plăţi compensatorii având în vedere că jantele de aluminiu reprezentau un element opţional pentru care clienţii plăteau suplimentar.
Vânzările de automobile Logan în Europa de Vest au început în luna iunie, astfel că deşi au fost comandate peste 8.000 de unităţi, livrările efective reprezintă doar o fracţiune din această valoare. Dintre acestea, mai puţin de 50 de unităţi sunt echipate cu anvelope Continental şi ca atare vor fi rechemate la dealerii Renault din Germania, Franţa şi Spania.
În plus, spune producătorul francez, toate maşinile care urmează să fie livrate la export şi care aveau ca echipare jante de aluminiu au fost momentan blocate.
Oficialii Dacia nu au dorit să facă comentarii pe seama acestui subiect, însă au confirmat faptul că la sfârşitul săptămânii trecute o anvelopă Continental care echipa un autoturism Dacia Logan s-a desprins de pe janta din aliaj uşor a unei roţi din faţă în cadrul unui test de evitare a unui obstacol apărut brusc organizat de revista franceză Auto Journal.
Potrivit publicaţiei, problemele au apărut în cazul jantelor din aliaj uşor, autoturismele dotate cu jante de oţel trecând cu succes testul.
Francezii derulează în acest moment, potrivit informaţiilor din piaţa auto, propriile teste chiar la sediul central al departamentului tehnologic Tehnocentre. Furnizorii de componente implicaţi, adică producătorul german Continental şi cei trei furnizori străini şi români de jante de aliaj uşor ai Dacia-Renault vor fi la rândul lor puşi faţă în faţă.
\"În acest domeniu este o lege nescrisă care spune că furnizorul de componente va suporta costurile implicate de schimbarea pieselor care au probleme\", susţin jucătorii din piaţa auto.
Măsurile de schimbare a jantelor de aliaj uşor nu se vor aplica şi pe piaţa românească sau în cazul celor din Europa Centrală şi de Est, reprezentanţii Dacia precizând că nu a fost încă luată o decizie în acest sens.
Pe piaţa românească jantele de aliaj uşor şi anvelopele Continental sunt echipare standard pentru versiunea Ambition, cea mai scumpă din gama Logan.

Rechemări de la început
Lansată oficial pe piaţă în toamna anului trecut, Dacia Logan a beneficiat de o mediatizare fără precedent pentru o maşină românească.
Pe de o parte, denumirea de maşina de 5.000 de euro a adus modelului Logan un renume încă înainte de apariţia sa pe piaţă.
La începutul acestui an Logan a înregistrat o altă premieră pentru piaţa românească rechemând pentru verificări peste 15.000 de automobile, adică două treimi din totalul maşinilor livrate până la momentul respectiv. Dacia dorea să verifice cricul, cablajul motorului şi calculatorul de la sistemul de injecţie, care ar avea unele probleme. Verificările la modelele rechemate au fost gratuite, costurile fiind suportate în totalitate de către producător.
Cu toate acestea, imaginea Logan nu a fost aproape deloc afectată, ci, dimpotrivă, a înregistrat în continuare vânzări mult peste aşteptările grupului Renault.
În plus, francezii au decis să exporte modelul Logan nu doar în pieţele emergente din Europa Centrală şi de Est, Asia şi America de Sud, ci şi în Europa de Vest.
Rezultatele au depăşit şi aici aşteptările, numai în Franţa fiind comandate în decursul a două săptămâni peste 5.000 de automobile, adică întreg stocul alocat acestei ţări.
Singura ţară vestică unde Logan a fost primită cu mai puţin entuziasm a fost Germania, publicaţiile specializate din această piaţă şi chiar Automobil Clubul German (ADAC) încrecând să \"desfiinţeze\" de câteva ori maşina produsă la Piteşti. O serie de reviste auto au scos maşina românească mai slabă decât un automobil second-hand produs în Germania în urmă cu 10 ani, iar ADAC a prezentat recent rezultatele unui test controversat (care a fost retras între timp) potrivit căruia Logan s-a răsturnat în cadrul unui \"test al elanului\" (de evitare a obstacolelor).

Peste 100.000 de maşini
Chiar şi aşa, Automobile Dacia a ajuns la jumătatea acestui an la 100.000 de maşini Logan produse, oficialii declarând în mod repetat că în prezent capacitatea de producţie este mult mai mică decât ar fi necesar pentru acoperirea comenzilor.
Renault şi-a propus să atingă în 2010 un nivel anual al vânzărilor de un milion de autoturisme Logan, după ce pe lângă Piteşti maşina va mai fi produsă şi în India, Rusia, Maroc, Columbia, Iran sau chiar China. Renault a investit peste 700 de milioane de euro de la preluarea Dacia şi până la sfârşitul anului trecut, urmând ca potrivit planului de afaceri investiţiile să depăşească
1 mld. euro la sfârşitul anului 2006.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 28-08-05, 14:31   #49
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Dacă autoturismul de 3.000 de euro anunţat de un mare concern german nu va costa chiar 3.000, ci mai mult, aşa cum s-a întâmplat de fapt şi cu Logan-ul şi va avea o viaţă grea din cauza acestuia?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 28-08-05, 14:32   #50
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Ofensiva anti-Logan

Atat pe pietele Europei Centrale si de Est, firmele producatoare de masini iau in serios amenintarea Loganului la adresa propriilor produse si incearca, prin diverse metode, sa reduca preturile la propriile autovehicule. Opel a anuntat, recent, ca a redus pretul la Corsa pentru a contracara ofensiva Logan. O versiune a modelului Opel Corsa este comercializata, in Vest la un pret mai mic de 10.000 de euro, in scopul contracararii ofensivei lansate de mai multi concurenti ai sai, printre care Logan si Fox (care va fi produs in China de grupul Volkswagen). In Serbia va fi produs Fiat Punto, care va fi comercilizat la un pret de 8.000 de euro, cu doar 200 de euro peste pretul la care se vinde Loganul in tara vecina
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 28-08-05, 14:35   #51
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

De fapt, se pare ca Logan a trecut testele propriu-zise (de evitare a unui obstacol), cu 100 km/h, fara probleme, rasturnarea intervenind in momentul executarii unor manevre brutale cu autoturismul, in scopul realizarii unor fotografii dinamice.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 28-08-05, 14:41   #52
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Logan - cautat de tineri si pensionari vestici


Renault a primit din Franta, Spania si Germania, pana la inceputul lunii august, circa 9.900 de comenzi pentru Logan, peste estimarile reprezentantilor companiei, transmite \"Newsweek International\". Cei care au facut deja comenzi au fost plasati pe liste de asteptare. Pana in prezent, in Franta au fost livrate aproximativ 1.000 de automobile Logan, in Germania - 400, iar in Spania - 300.

Publicatia precizeaza ca occidentalii achizitioneaza, in general, Loganul ca a treia masina pentru copii sau pentru casele de la tara, insa principalii clienti sunt tinerii si pensionarii. Renault intentioneaza ca, in intervalul octombrie 2005-ianuarie 2006, modelul Logan sa devina disponibil si in Belgia, Elvetia, Olanda, Italia si Austria.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	loganpe2roti_172.jpg
Views:	65
Size:	55.3 KB
ID:	39093  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 29-08-05, 08:49   #53
dude

Stage 4
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 185
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
6. Am impresia ca nu sti exact si cat de riguros e testul elanului.
7.Tu contrazici faptele cu vorbe.Nemti au rasturnat masina, o puteam face si eu.I-am avertizat de cand s-a facut primul test.
8.Dacia merita mai mult decat Logan de la Renault si la alt pret.
9.As v4ea sa fiu mandru de masina nationala![/b]
Si ce te tine sa fi mandru? Poate faptul ca treiesti in tara asta si esti inconjurat de oameni care mai de care mai 'amabili', 'binevoitori', 'gata sa te ajute oricand' ? Asta meritam. Noi ne facem societatea. Ma rog, dam in filozofie de colt de strada si nu cred ca merita...

Nu vreau sa transform discutia intr-o disputa. Doar incerc sa iti spun tie si celor care citesc aceste posturi ca atunci cand ajungi sus si iti permiti mai multe masini, dintre care unele din ele mai scumpe decat salariul pe un an al unui om obisnuit(nu ma intelege gresit, ma bucur pentru tine ca poti sa iti permiti), trebuie sa te apleci si la cei de mai jos de tine, care nu isi permit o masina scumpa. Sunt convins ca cei care si-au luat Logan au considerat ca peste 10.000 de euro pe o masina e o suma mare. La bani pe care ii dai pe Logan eu zic ca e o masina decenta, fara nici un fel de veleitati sportive. Apropos de veleitati sportive, nu cred ca a zis cineva vreodata ca Logan e o masina sportiva. De fapt e o masina puturoasa, urata, nefinisata, dar este noua, are un pret de achizitie mic, intretinerea e mai ieftina si chiar daca ai probleme si ajungi in service, ajungi in garantie. Sunt convins ca asta au ales cei care si-au luat Logan. Si nu liniute sau raliuri cu 'hambarul' de Logan.
Eu am spus ce am avut de spus. Cine vrea citeste, cine nu vrea nu citeste. Oricum fiecare intelege ce vrea si trage concluzile pe care le vrea si le poate trage.

Bafta multa tuturor si sa ne revedem cu bine pe forum.
__________________
Sanatate maxima !
dude is offline   Reply With Quote
Old 29-08-05, 09:18   #54
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"dude\"
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
6. Am impresia ca nu sti exact si cat de riguros e testul elanului.
7.Tu contrazici faptele cu vorbe.Nemti au rasturnat masina, o puteam face si eu.I-am avertizat de cand s-a facut primul test.
8.Dacia merita mai mult decat Logan de la Renault si la alt pret.
9.As v4ea sa fiu mandru de masina nationala![/b]
Si ce te tine sa fi mandru? Poate faptul ca treiesti in tara asta si esti inconjurat de oameni care mai de care mai 'amabili', 'binevoitori', 'gata sa te ajute oricand' ? Asta meritam. Noi ne facem societatea. Ma rog, dam in filozofie de colt de strada si nu cred ca merita...

Nu vreau sa transform discutia intr-o disputa. Doar incerc sa iti spun tie si celor care citesc aceste posturi ca atunci cand ajungi sus si iti permiti mai multe masini, dintre care unele din ele mai scumpe decat salariul pe un an al unui om obisnuit(nu ma intelege gresit, ma bucur pentru tine ca poti sa iti permiti), trebuie sa te apleci si la cei de mai jos de tine, care nu isi permit o masina scumpa. Sunt convins ca cei care si-au luat Logan au considerat ca peste 10.000 de euro pe o masina e o suma mare. La bani pe care ii dai pe Logan eu zic ca e o masina decenta, fara nici un fel de veleitati sportive. Apropos de veleitati sportive, nu cred ca a zis cineva vreodata ca Logan e o masina sportiva. De fapt e o masina puturoasa, urata, nefinisata, dar este noua, are un pret de achizitie mic, intretinerea e mai ieftina si chiar daca ai probleme si ajungi in service, ajungi in garantie. Sunt convins ca asta au ales cei care si-au luat Logan. Si nu liniute sau raliuri cu 'hambarul' de Logan.
Eu am spus ce am avut de spus. Cine vrea citeste, cine nu vrea nu citeste. Oricum fiecare intelege ce vrea si trage concluzile pe care le vrea si le poate trage.

Bafta multa tuturor si sa ne revedem cu bine pe forum.


Exista un principiu bine de reamintit si de respectat.
Suntem prea saraci sa ne permitem lucruri ieftine.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 29-08-05, 09:49   #55
dude

Stage 4
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 185
Default Re:

Asa cum bine ai zis si tu inainte, Logan nu este o masina ieftina.

Sa auzim de bine.
dude is offline   Reply With Quote
Old 29-08-05, 09:53   #56
dude

Stage 4
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 185
Default Re:

Va rog sa nu mai intelegeti gresit; nu indemn pe nimeni sa isi ia Logan in detrimentul altei masini. Nu laud Loganul. Vreau doar sa priviti masina si din unghiul unui roman de rand care nu are bani de alta masina nou. Si nici nu vrea sa riste sa ia un SH. Totusi Loganul este o masina decenta la un pret decent. Raportul calitate/pret/dotari cred ca e cel mai important. Si aici cam bate.
Asa cum ai scris si tu mai sus, aparitia Loganului va duce cu siguranta la scaderea preturilor pentru masinile straine, preturi care mi se par exagerate la multe modele.
dude is offline   Reply With Quote
Old 29-08-05, 18:02   #57
torrentspeed

Stock
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3
Default nu vroiam sa ma bag dar nu pot sa nu ma abtin

Quote:
Originally Posted by \"doarr4u17\"
da frate.. dar nu se rastoarna.. pm iau dacia lu tata berlina din 98 si ii fac ce vrei tu si tot n-o rastorni pm.. cum draq sa se rastoarne la 70.. sau cat a fost. .. eu nu cred asa ceva. aduceti un logan si ii dau eu 90 si trag de el in toate directiile ia s vedem se rastoarna ? fiti mai realisti. si in pozele alea.. cum statea ala.. parca era pus acolo nu rasturnat...
am observat ca la AGE scria 17 si nu puteam sa nu ma intreb cata experientza enorma ai tu la varsta de 17 ani , suntem realisti , noi cred ca suntem mai realisti decat tine. Poate esti pilot de teste.... scuzele mele in cazul asta.
torrentspeed is offline   Reply With Quote
Old 29-08-05, 18:15   #58
torrentspeed

Stock
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3
Default Intrebare

Pe multi ii arde subiectul asta, pt ca multi si-au luat logan ... cu eforturi financiare as putea adauga... deci lumea cand aude ca masina lor se rastoarna in teste normal ca iese cu scandal. Romanu se indarjeste ... ca doar la cati bani a dat pe ea , trebuie sa fie buna.
Mie imi pare tare rau ca nu a venit alta companie sa ia dacia si sa faca masini la noi. Masinile Renault nu mi se par in general bune ... si nici sigure.
Acum vine intrebarea: (poate Sebastian are raspunsul ) cum de cativa ani incoace toate testele EuroNcap dau renaulturile cu 5 stele si la teste de siguranta cand ele sunt jumate plastic ?
Am cunostiinte si multe prin prisma tatalui meu, toti zic ca Megane sau Laguna sunt masini \"subtirele\", \" prea de consum\", cunosc un mecanic care stie meserie omu ... zicea ca suspensii , tren de rulare tot , e subtire si pe Megane si pe Clio si pe toate (in sensul ca nu poti sa o compari suspensie de passat ... care are 5 pivoti parca... si e super solida si avansata). In plus de asta toate masinile au jumate tabla, jumate plastic pe ele. Si la airbaguri sunt si alte masini care au la fel de multe si tot nu sunt asa de \"sigure\"

Chiar vreau sa inteleg cum vine treaba asta
torrentspeed is offline   Reply With Quote
Old 29-08-05, 19:43   #59
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"dude\"
Asa cum bine ai zis si tu inainte, Logan nu este o masina ieftina.

Sa auzim de bine.

In acest contes ma refeream la calitate.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 29-08-05, 19:57   #60
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Intrebare

Quote:
Originally Posted by \"torrentspeed\"
Pe multi ii arde subiectul asta, pt ca multi si-au luat logan ... cu eforturi financiare as putea adauga... deci lumea cand aude ca masina lor se rastoarna in teste normal ca iese cu scandal. Romanu se indarjeste ... ca doar la cati bani a dat pe ea , trebuie sa fie buna.
Mie imi pare tare rau ca nu a venit alta companie sa ia dacia si sa faca masini la noi. Masinile Renault nu mi se par in general bune ... si nici sigure.
Acum vine intrebarea: (poate Sebastian are raspunsul ) cum de cativa ani incoace toate testele EuroNcap dau renaulturile cu 5 stele si la teste de siguranta cand ele sunt jumate plastic ?
Am cunostiinte si multe prin prisma tatalui meu, toti zic ca Megane sau Laguna sunt masini \"subtirele\", \" prea de consum\", cunosc un mecanic care stie meserie omu ... zicea ca suspensii , tren de rulare tot , e subtire si pe Megane si pe Clio si pe toate (in sensul ca nu poti sa o compari suspensie de passat ... care are 5 pivoti parca... si e super solida si avansata). In plus de asta toate masinile au jumate tabla, jumate plastic pe ele. Si la airbaguri sunt si alte masini care au la fel de multe si tot nu sunt asa de \"sigure\"

Chiar vreau sa inteleg cum vine treaba asta


Cu testele astea de tamponare euroNcap e mare bai de cand le-au introdus, dar uite ca din anumite rationamente au prins si se poarta.
Dupa parerea mea nu sunt suficient de concludente.
Solutile constructive sunt multiple dar ca are un pivod, doi sau cinci e alta problema insa de solutile aste constructive e greu sa te iei fara calcule si teste. nu tot ce e complicat e si bun dar poate avea mari avantaje.
Asta e un subiect inepuizabil asa ca prefer sa-l inchidem inainte de a ne afunda in el.
Eu am condus Renaul am avut, mai am in parc si merge de bani dati avand o buna fiabilitate insa nu e mercedes nici pe departe sau Bmw.
Loganul m-a deceptionat ca sa nu mai vorbesc de ergonomie.
Pozitia scaunului sau cat de usor dai drumul la aer conditionat, unde e situat butonul.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -