Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini

Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente

Reply
 
Thread Tools
Old 17-01-04, 00:55   #166
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

bine bine ....... si potzi sa zici si in romana?



PS:ce e cu \"gata!\" ala?

Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 17-01-04, 01:05   #167
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

se acopera interiorul galeriilor cu un strat format din oxizi de aluminiu(material),de o grosime foarte mica(10-30 microni) pt a se reduce asperitatile si a netezi drumul amestecului la admisie si al gazelor la evacuare!prin asta se imbunatateste umplerea cilindrului,rezultand astfel o forta mai mare in momentul arderii deci o crestere de putere!

P.S.:i-a gandeste-te
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
TNos is offline   Reply With Quote
Old 17-01-04, 01:07   #168
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

Quote:
Originally Posted by \"TNos\"
se acopera interiorul galeriilor cu un strat format din oxizi de aluminiu(material),de o grosime foarte mica(10-30 microni) pt a se reduce asperitatile si a netezi drumul amestecului la admisie si al gazelor la evacuare!prin asta se imbunatateste umplerea cilindrului,rezultand astfel o forta mai mare in momentul arderii deci o crestere de putere!

P.S.:i-a gandeste-te
ahhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaa

cool treaba dar la noi in primul rand cred ca nu ai unde sa faci chestia asta ... si in al doilea rand ... nu are rost?
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 17-01-04, 01:11   #169
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

mama tnos tu esti bolnav cu simptomul asta \"mecanica\" nam mai vazut asa maniac dar ca probabil tit suntem maniaci fiecare in felul lui :P
catalin rs4 is offline   Reply With Quote
Old 17-01-04, 15:50   #170
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default

Dupa parerea mea nu merge nici una, nici cromat nici eloxat....
Cromatul se face pe suprafete schlefuite si de obicei numai pe fier ,la evacuare nu ar avea nici un rost deoarece dupa ce se incinge motorul se duce tot cromul..in timp.Iar pe admisie este pericolul sa se \"cojeasca\" si sa ajunga in motor si bummmmm.....
Iar eloxatul nu face suprafata mult mai neteda decat este deja.....si se foloseste numai pe aluminium.....cel mai bine este daca posibil sa se faca: slefuitul sau altele noi din material deja slefuit.....
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 17-01-04, 15:53   #171
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

..... sau altele noi!


se pot face galerii din inox? adica tre luati in calcul anumitzi factori?
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 17-01-04, 22:42   #172
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

eloxatul merge,dar asa cum a zis dz1 pe aluminiu,merge si pe fonta dar trebuie tratat materialul,si se netezeste prin slefuire ca doar n-o lasi asa, ai zis bine dz1,poti face galerii din inox,trebuie in primul rand ca materialul sa reziste la temperatura gazelor de evacuare,si restul depinde de ceea ce vrei sa obtii.
TNos is offline   Reply With Quote
Old 19-01-04, 11:49   #173
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

asta e poza ....
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 19-01-04, 13:56   #174
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

frumoasa poza,dar cam incurcata evacuarea aia!
TNos is offline   Reply With Quote
Old 19-01-04, 17:55   #175
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default

Quote:
Originally Posted by \"TNos\"
frumoasa poza,dar cam incurcata evacuarea aia!
Incurcata????????
Mie mi se pare super simpla...daca vrei incurate atunci iti dau eu ceva poze.....asta pot sa o fac si eu fara probleme.
Din inox nu se fac de obicei din cauza pretului dar el rezista fara problema la temperatura evacuari.....
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 19-01-04, 21:35   #176
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

he he eu nu inteleg nimica din poza aia :P
catalin rs4 is offline   Reply With Quote
Old 19-01-04, 22:53   #177
ESPinoza

Stage 5
 
ESPinoza's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 3,232
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
Default

e un motor nu?
ESPinoza is offline   Reply With Quote
Old 20-01-04, 06:01   #178
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

am zis ca e incurcata pt ca are 1-2-3 coturi de 90 grade si ar fi fost mult mai bine fara ele!dar altfel e bine,sunt dstul de drepte si lungi pana la imbinarea totala si se mareste si diametrul final,altii nu fac asa!la noi,inoxul nu este chiar asa de scump,iti poti face o evacuare directa si independenta cu pana la 5 mil,depinde de tipul inoxului,\"carnea\" tevii, diametrul,tobe sau nu,chetii d-astea!
TNos is offline   Reply With Quote
Old 20-01-04, 10:20   #179
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default

Eu ma refeream la pretul inox-ului facut de fabricant.....este mult mai ieftin din otel si randamentul este c-am acelasi.
Inox-ul nu il sudeaza oricine si este un pic mai greu de prelucrat decat un otel la aceasi dimensiune.....
Eu as prefera din titan
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 20-01-04, 10:39   #180
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

cine nu ar vrea,dar e prea scump procesul pt evacuare caci,greutatea scade foarte putin,iar randamentul e cam acelasi.o faci cand chiar ai bani si nu mai ai ce face pe masina!
TNos is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -