Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini

Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente

Reply
 
Thread Tools
Old 17-01-04, 01:11   #16
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

mama tnos tu esti bolnav cu simptomul asta \"mecanica\" nam mai vazut asa maniac dar ca probabil tit suntem maniaci fiecare in felul lui :P
catalin rs4 is offline   Reply With Quote
Old 17-01-04, 15:50   #17
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default

Dupa parerea mea nu merge nici una, nici cromat nici eloxat....
Cromatul se face pe suprafete schlefuite si de obicei numai pe fier ,la evacuare nu ar avea nici un rost deoarece dupa ce se incinge motorul se duce tot cromul..in timp.Iar pe admisie este pericolul sa se \"cojeasca\" si sa ajunga in motor si bummmmm.....
Iar eloxatul nu face suprafata mult mai neteda decat este deja.....si se foloseste numai pe aluminium.....cel mai bine este daca posibil sa se faca: slefuitul sau altele noi din material deja slefuit.....
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 17-01-04, 15:53   #18
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

..... sau altele noi!


se pot face galerii din inox? adica tre luati in calcul anumitzi factori?
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 17-01-04, 16:07   #19
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

inainte sa inceapa care sa comenteze si sa se ya de mine... ma gandeam la evacuare .... doar la evacuare si e doar un exemplu .. ceva aseamanator ash vrea sa fac

ce ziceti? TNos? careva?
__________________
BMW E30 324td S50B30 Twin Turbo Touring (Pt moment la grupa mica M50B25)
BMW E21 325iX M50 Turbo - Proiect ...
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 17-01-04, 16:10   #20
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default

Dupa cate stiu trebuie sa aiba toate aceasi lungime.......cel putin la turbo asa trebuie...
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 17-01-04, 16:12   #21
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

stay putin ca trebuya sa fie si o poza dar imi zice cand incerc sa uploadez \"Could not upload files to ftp directory: ''. Please check your FTP Settings.\"


shit!
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 17-01-04, 22:42   #22
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

eloxatul merge,dar asa cum a zis dz1 pe aluminiu,merge si pe fonta dar trebuie tratat materialul,si se netezeste prin slefuire ca doar n-o lasi asa, ai zis bine dz1,poti face galerii din inox,trebuie in primul rand ca materialul sa reziste la temperatura gazelor de evacuare,si restul depinde de ceea ce vrei sa obtii.
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
TNos is offline   Reply With Quote
Old 19-01-04, 11:49   #23
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

asta e poza ....
Attached Images
 
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 19-01-04, 13:56   #24
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

frumoasa poza,dar cam incurcata evacuarea aia!
TNos is offline   Reply With Quote
Old 19-01-04, 17:55   #25
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default

Quote:
Originally Posted by \"TNos\"
frumoasa poza,dar cam incurcata evacuarea aia!
Incurcata????????
Mie mi se pare super simpla...daca vrei incurate atunci iti dau eu ceva poze.....asta pot sa o fac si eu fara probleme.
Din inox nu se fac de obicei din cauza pretului dar el rezista fara problema la temperatura evacuari.....
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 19-01-04, 21:35   #26
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

he he eu nu inteleg nimica din poza aia :P
catalin rs4 is offline   Reply With Quote
Old 19-01-04, 22:53   #27
ESPinoza

Stage 5
 
ESPinoza's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 3,232
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
Default

e un motor nu?
ESPinoza is offline   Reply With Quote
Old 20-01-04, 06:01   #28
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

am zis ca e incurcata pt ca are 1-2-3 coturi de 90 grade si ar fi fost mult mai bine fara ele!dar altfel e bine,sunt dstul de drepte si lungi pana la imbinarea totala si se mareste si diametrul final,altii nu fac asa!la noi,inoxul nu este chiar asa de scump,iti poti face o evacuare directa si independenta cu pana la 5 mil,depinde de tipul inoxului,\"carnea\" tevii, diametrul,tobe sau nu,chetii d-astea!
TNos is offline   Reply With Quote
Old 20-01-04, 10:20   #29
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default

Eu ma refeream la pretul inox-ului facut de fabricant.....este mult mai ieftin din otel si randamentul este c-am acelasi.
Inox-ul nu il sudeaza oricine si este un pic mai greu de prelucrat decat un otel la aceasi dimensiune.....
Eu as prefera din titan
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 20-01-04, 10:39   #30
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

cine nu ar vrea,dar e prea scump procesul pt evacuare caci,greutatea scade foarte putin,iar randamentul e cam acelasi.o faci cand chiar ai bani si nu mai ai ce face pe masina!
TNos is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -