Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente |
17-01-04, 00:55
|
#181
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of: [BMW]
|
|
|
|
17-01-04, 01:05
|
#182
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
se acopera interiorul galeriilor cu un strat format din oxizi de aluminiu(material),de o grosime foarte mica(10-30 microni) pt a se reduce asperitatile si a netezi drumul amestecului la admisie si al gazelor la evacuare!prin asta se imbunatateste umplerea cilindrului,rezultand astfel o forta mai mare in momentul arderii deci o crestere de putere!
P.S.:i-a gandeste-te
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
|
|
|
17-01-04, 01:07
|
#183
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of: [BMW]
|
Quote:
Originally Posted by \"TNos\"
se acopera interiorul galeriilor cu un strat format din oxizi de aluminiu(material),de o grosime foarte mica(10-30 microni) pt a se reduce asperitatile si a netezi drumul amestecului la admisie si al gazelor la evacuare!prin asta se imbunatateste umplerea cilindrului,rezultand astfel o forta mai mare in momentul arderii deci o crestere de putere!
P.S.:i-a gandeste-te
|
ahhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaa
cool treaba dar la noi in primul rand cred ca nu ai unde sa faci chestia asta ... si in al doilea rand ... nu are rost?
|
|
|
17-01-04, 16:07
|
#184
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of: [BMW]
|
inainte sa inceapa care sa comenteze si sa se ya de mine... ma gandeam la evacuare .... doar la evacuare si e doar un exemplu .. ceva aseamanator ash vrea sa fac
ce ziceti? TNos? careva?
__________________
BMW E30 324td S50B30 Twin Turbo Touring (Pt moment la grupa mica M50B25)
BMW E21 325iX M50 Turbo - Proiect ...
|
|
|
17-01-04, 16:10
|
#185
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 814
|
Dupa cate stiu trebuie sa aiba toate aceasi lungime.......cel putin la turbo asa trebuie...
|
|
|
17-01-04, 16:12
|
#186
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of: [BMW]
|
stay putin ca trebuya sa fie si o poza dar imi zice cand incerc sa uploadez \"Could not upload files to ftp directory: ''. Please check your FTP Settings.\"
shit!
|
|
|
17-01-04, 22:42
|
#187
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
eloxatul merge,dar asa cum a zis dz1 pe aluminiu,merge si pe fonta dar trebuie tratat materialul,si se netezeste prin slefuire ca doar n-o lasi asa, ai zis bine dz1,poti face galerii din inox,trebuie in primul rand ca materialul sa reziste la temperatura gazelor de evacuare,si restul depinde de ceea ce vrei sa obtii.
|
|
|
19-01-04, 11:49
|
#188
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of: [BMW]
|
asta e poza ....
|
|
|
19-01-04, 13:56
|
#189
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
frumoasa poza,dar cam incurcata evacuarea aia!
|
|
|
19-01-04, 17:55
|
#190
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 814
|
Quote:
Originally Posted by \"TNos\"
frumoasa poza,dar cam incurcata evacuarea aia!
|
Incurcata????????
Mie mi se pare super simpla...daca vrei incurate atunci iti dau eu ceva poze.....asta pot sa o fac si eu fara probleme.
Din inox nu se fac de obicei din cauza pretului dar el rezista fara problema la temperatura evacuari.....
|
|
|
19-01-04, 21:35
|
#191
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
19-01-04, 22:53
|
#192
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 3,232
Member of: [Moderators] [Crazy Drivers]
|
e un motor nu?
|
|
|
20-01-04, 06:01
|
#193
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
am zis ca e incurcata pt ca are 1-2-3 coturi de 90 grade si ar fi fost mult mai bine fara ele!dar altfel e bine,sunt dstul de drepte si lungi pana la imbinarea totala si se mareste si diametrul final,altii nu fac asa!la noi,inoxul nu este chiar asa de scump,iti poti face o evacuare directa si independenta cu pana la 5 mil,depinde de tipul inoxului,\"carnea\" tevii, diametrul,tobe sau nu,chetii d-astea!
|
|
|
20-01-04, 10:20
|
#194
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 814
|
Eu ma refeream la pretul inox-ului facut de fabricant.....este mult mai ieftin din otel si randamentul este c-am acelasi.
Inox-ul nu il sudeaza oricine si este un pic mai greu de prelucrat decat un otel la aceasi dimensiune.....
Eu as prefera din titan
|
|
|
20-01-04, 10:39
|
#195
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
cine nu ar vrea,dar e prea scump procesul pt evacuare caci,greutatea scade foarte putin,iar randamentul e cam acelasi.o faci cand chiar ai bani si nu mai ai ce face pe masina!
|
|
|
|
|